Alamancı
Bizi götür dü büyüklerimiz
Biz gurbetçiler hep böyle söyleriz
Akrabalar sanır biz zenginiz
Paralar yollar da biz temizleriz
Uzaklardan burası güzel görünür
Parası için ne dizler dövülür
Türksün diye çarşaf dürülür
Alman'ın evinde insan sürünür
Gurbetin çilesi çekmekle bitmez
Bir yanda Vatan bir yanda ekmek
Dazlaklar dan bazen dayakta yeriz
Ama çoğunlukla bizler döveriz
İçimiz de vardır delilerimiz
Parayı sonradan görenlerimiz
Vatan da alamancı burda yabancı
Bunları çok duydum bu kaçıncısı
İçimiz de saklı hasret sancısı
İşimiz gücümüz ekmek parası
Gurbetin çilesi çekmekle bitmez
Bir yanda Vatan bir yanda ekmek.
Berkay Kur
Almancılar buraya
Konu Sahibi / Yazar
idil
Kategori / Forum
Almanyalılar
Yorumlar / Cevaplar
45
Okunma / Görüntüleme
77309
Almancılar buraya
Almancılar buraya
ALİ_İRFAN yazdı: Alamancı
Bizi götür dü büyüklerimiz
Biz gurbetçiler hep böyle söyleriz
Akrabalar sanır biz zenginiz
Paralar yollar da biz temizleriz
Uzaklardan burası güzel görünür
Parası için ne dizler dövülür
Türksün diye çarşaf dürülür
Alman'ın evinde insan sürünür
Gurbetin çilesi çekmekle bitmez
Bir yanda Vatan bir yanda ekmek
Dazlaklar dan bazen dayakta yeriz
Ama çoğunlukla bizler döveriz
İçimiz de vardır delilerimiz
Parayı sonradan görenlerimiz
Vatan da alamancı burda yabancı
Bunları çok duydum bu kaçıncısı
İçimiz de saklı hasret sancısı
İşimiz gücümüz ekmek parası
Gurbetin çilesi çekmekle bitmez
Bir yanda Vatan bir yanda ekmek.
Berkay Kur
[COLOR="Purple"]Abi emeğine sağlık yazar çok güzel açıklamış biz almancıların duygularımızı. Bizlerle paylaşdığın için teşekkür ederim...

Almancılar buraya
idilcim benide fahri alamancı olarak alsanıza nede olsa kalbimin bir kısmıda orada atıyor
[COLOR="Red"]Eğer ikrar ile yola gidersen
Müminin gözünde duman gerekmez
Hak için sil süpür gönlün evini
Yükün gevher ile saman gerekmez
Ali dedikleri bir ulu kişi
Elinde var idi hüneri işi
Eğer kaldırmazsan tuttuğun taşı
Sana ondan gelen iman gerekmez
Pir Sultan Abdal'ım uğradım derde
Farksızdır sofudan, kalkmyor perde
Gör dinle, bir lokma geldi bir yerde
Sor izle, çiğ ise yemen gerekmez.[/COLOR]
Müminin gözünde duman gerekmez
Hak için sil süpür gönlün evini
Yükün gevher ile saman gerekmez
Ali dedikleri bir ulu kişi
Elinde var idi hüneri işi
Eğer kaldırmazsan tuttuğun taşı
Sana ondan gelen iman gerekmez
Pir Sultan Abdal'ım uğradım derde
Farksızdır sofudan, kalkmyor perde
Gör dinle, bir lokma geldi bir yerde
Sor izle, çiğ ise yemen gerekmez.[/COLOR]
Almancılar buraya
idilcim benide fahri alamancı olarak alsanıza nede olsa kalbimin bir kısmıda orada atıyor
[/QUOTE]
OOOO nihayet türkiş Marıa mızda oldu sonunda
ve ya Monika
[/QUOTE]OOOO nihayet türkiş Marıa mızda oldu sonunda
ve ya Monika
ON İKİ İMAMLAR
*** *** *** *** *** *** *** *** *** ***
1. İmam ALİ
2. İmam CAFER
3. İmam ZEYNEL
4. İmam BAKIR
5. İmam RIZA
6. İmam CAFERİ SADIK
7. İmam HASAN
8. İmam TAĞI NAĞI
9. İmam MEHDİYE HÜDA
10. İmam HÜSEYİN,İ DEŞTİ KERBELA
11. İmam CAFER -İ ZÖHRE YE HİBA
12. KIRKLAR DERGAHA
*** *** *** *** **** *** *** *** **** ***
*** *** *** *** *** *** *** *** *** ***
1. İmam ALİ
2. İmam CAFER
3. İmam ZEYNEL
4. İmam BAKIR
5. İmam RIZA
6. İmam CAFERİ SADIK
7. İmam HASAN
8. İmam TAĞI NAĞI
9. İmam MEHDİYE HÜDA
10. İmam HÜSEYİN,İ DEŞTİ KERBELA
11. İmam CAFER -İ ZÖHRE YE HİBA
12. KIRKLAR DERGAHA
*** *** *** *** **** *** *** *** **** ***
Son Düzenleme: 29/01/2009, 12:10, Düzenleyen: Y O L C U.
Almancılar buraya
idilcim benide fahri alamancı olarak alsanıza nede olsa kalbimin bir kısmıda orada atıyor
[/quote]Kalbimin bir kismi orada derken??????Gene de Almancilar grubuna hos geldiniz...
[/quote]Kalbimin bir kismi orada derken??????Gene de Almancilar grubuna hos geldiniz...
YESILDIR GÖKYÜZÜNDE GÖRDÜGÜN GÜNES
SICAKLIGI SENI,HAKIKATI BENI YAKAR...
"ZAMANA ZAMAN EVLIYASI"
Bir sıfatı Allah olan
Bir sıfatı Ali inan
Bir donu var Şahımerdan
Duyanlara Helal Olsun
SICAKLIGI SENI,HAKIKATI BENI YAKAR...
"ZAMANA ZAMAN EVLIYASI"
Bir sıfatı Allah olan
Bir sıfatı Ali inan
Bir donu var Şahımerdan
Duyanlara Helal Olsun
Almancılar buraya
yesilgünes yazdı:Kalbimin bir kismi orada derken??????Gene de Almancilar grubuna hos geldiniz...
teşekürler hoş buldum kalbimin bir kısmı orada çünkü ablam ve dünyanın en tatlı yeğeni orada
[COLOR="Red"]Eğer ikrar ile yola gidersen
Müminin gözünde duman gerekmez
Hak için sil süpür gönlün evini
Yükün gevher ile saman gerekmez
Ali dedikleri bir ulu kişi
Elinde var idi hüneri işi
Eğer kaldırmazsan tuttuğun taşı
Sana ondan gelen iman gerekmez
Pir Sultan Abdal'ım uğradım derde
Farksızdır sofudan, kalkmyor perde
Gör dinle, bir lokma geldi bir yerde
Sor izle, çiğ ise yemen gerekmez.[/COLOR]
Müminin gözünde duman gerekmez
Hak için sil süpür gönlün evini
Yükün gevher ile saman gerekmez
Ali dedikleri bir ulu kişi
Elinde var idi hüneri işi
Eğer kaldırmazsan tuttuğun taşı
Sana ondan gelen iman gerekmez
Pir Sultan Abdal'ım uğradım derde
Farksızdır sofudan, kalkmyor perde
Gör dinle, bir lokma geldi bir yerde
Sor izle, çiğ ise yemen gerekmez.[/COLOR]
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
![[Resim: 181tx4.gif]](http://img300.imageshack.us/img300/7210/181tx4.gif)