[COLOR=#800080]Ben Almanyanın küçük bir kasabasında yaşıyorum Düssldorf, Köln ve Dortmunter yakın.
[COLOR=#800080]Almanyadan gelen Arkadaşlara rica ederim burda kendinizi bir gösterin
. Herkez en çok katılımı Almanyadan bekledi ama ne yazıki hiç katılım yok nerdeyse
. Bende en çok katılım almanyadan olcanı sanmışdım ama çok fazla kişi göremedim
. Hayal kırıklığına uradık. Sizden ricam kendinizi bir gösterin biz burdayız deyin
. Buraya yazmış olan Almancı arkadaşlara tekrar yazın
isterseniz kendinizi tanıtın burdaki arkadaşlarla tanışma fırsatı olur
[COLOR=#800080]Ayriyetden üye olmıyan tanıdığınız biri var ise üye olsunlar. Herkeze duyurulsun birbirinizi çarın lütfen.


[COLOR=#800080]teşekkürler...


![[Resim: 181tx4.gif]](http://img300.imageshack.us/img300/7210/181tx4.gif)