You need to enable JavaScript to run this app.

Skip to main content

Posting Freak
Almancılar buraya
Sevgili Arkadaşlar

[COLOR=#800080]Ben Almanyanın küçük bir kasabasında yaşıyorum Düssldorf, Köln ve Dortmunter yakın.

[COLOR=#800080]Almanyadan gelen Arkadaşlara rica ederim burda kendinizi bir gösterinSmile. Herkez en çok katılımı Almanyadan bekledi ama ne yazıki hiç katılım yok nerdeyseSad. Bende en çok katılım almanyadan olcanı sanmışdım ama çok fazla kişi göremedimSad. Hayal kırıklığına uradık. Sizden ricam kendinizi bir gösterin biz burdayız deyinCoolBig Grin. Buraya yazmış olan Almancı arkadaşlara tekrar yazınBig Grin isterseniz kendinizi tanıtın burdaki arkadaşlarla tanışma fırsatı olurSmile

[COLOR=#800080]Ayriyetden üye olmıyan tanıdığınız biri var ise üye olsunlar. Herkeze duyurulsun birbirinizi çarın lütfen. SmileSmileSmile


[COLOR=#800080]teşekkürler...SmileSmileSmile
[Resim: 181tx4.gif]
''Kuran İmanla Olur.
İman Aşkla Olur,
İnsanı Sevmekle Olur..''


Pir Zöhre Ana

Posting Freak
Almancılar buraya
Ben de Almanci , Almaci oldugum icin, sizlerin düsünclerinizi,
dertlerinizi, problerinizi , iyi anniyorum. insallah sizlere zamani gelince
her seyde yardimci olurun.

simdiklik hepinize Selamlarimi ileterek iyigünler dilerim.
Son Düzenleme: 22/04/2008, 22:58, Düzenleyen: Y O L C U.
Posting Freak
Almancılar buraya
ATASEVER yazdı:Ben de Almanci , Almaci oldugum icin, sizlerin düsünclerinizi,
dertlerinizi, problerinizi , iyi anniyorum. insallah sizlere zamani gelince
her seyde yardimci olurun.

simdiklik hepinize Selamlarimi ileterek iyigünler dilerim.


Hoşgeldiniz grubumuza...Smile

[COLOR=#800080]Grubumuza bir Almancı daha katılmasına çok Sevindim. Dilerim gerçekden birbirimizle tanışırız ve yardımlaşırız.

[COLOR=#800080]tekrar hoşgeldiniz ve iyi paylaşımlar dilerim...Smile
[Resim: 181tx4.gif]
''Kuran İmanla Olur.
İman Aşkla Olur,
İnsanı Sevmekle Olur..''


Pir Zöhre Ana

Posting Freak
Almancılar buraya
İdil yazdı:Hoşgeldiniz grubumuza...Smile


Hosbulduk sevgili gencler. almanya bizim icin ikinci ekmek
kapisi,deyerini iyi bilin, dogru yurüyün , toplum icinde iyi insan olmaya calisin, ki pirimZÖHRE anam sizinle olsun
Nefsinize köle olmayin, oyuncak olmayin, Dogru yola,
Teslim olun. Hepinize Büyük sabir diliyorum, basarilar diliyorum.

Posting Freak
Almancılar buraya
ATASEVER yazdı:Ben de Almanci , Almaci oldugum icin, sizlerin düsünclerinizi,
dertlerinizi, problerinizi , iyi anniyorum. insallah sizlere zamani gelince
her seyde yardimci olurun.

simdiklik hepinize Selamlarimi ileterek iyigünler dilerim.
Hosgeldin sevgili can.Almanya nin neresinde kaliyorsun.Yolumuz düserse tanisma firsatini kullanmis oluruz........
YESILDIR GÖKYÜZÜNDE GÖRDÜGÜN GÜNES
SICAKLIGI SENI,HAKIKATI BENI YAKAR...


"ZAMANA ZAMAN EVLIYASI"
Bir sıfatı Allah olan
Bir sıfatı Ali inan
Bir donu var Şahımerdan
Duyanlara Helal Olsun
Posting Freak
Almancılar buraya
İdil abla galiba biraz geç kaldım ama yeni grubun HAYIRLI OLSUN dicektimm Big Grin
Bizim yolumuz insanlık yoludur.
Zöhre Ana


Posting Freak
Almancılar buraya
seço yazdı:İdil abla galiba biraz geç kaldım ama yeni grubun HAYIRLI OLSUN dicektimm Big Grin

Sağol canım...Smile
[COLOR=#800080Ne demek geç düşündüğün yeterSmile
[Resim: 181tx4.gif]
''Kuran İmanla Olur.
İman Aşkla Olur,
İnsanı Sevmekle Olur..''


Pir Zöhre Ana

İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Pir Zöhre Ana Forum sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim bağlantısından bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmenlikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.