You need to enable JavaScript to run this app.

Skip to main content

Posting Freak
Almancılar buraya
Ali_Haydar yazdı:[BNe kadar çok katılım, o kadar sıkı bir beraberliktir, Smile Haydi bakalım Almancılar bölümümüz açıldı, vatana millete hayırlı olsun, yakında da avusturya,isveç Smile ordanda tüm dünyaya inşallah çapımız daha da büyüyecek uleeennnnnn!! Smile[/B]

Sana aynen katiliyorum insallah daha fazla büyürüz daha dogrusu daha cok büyecegimize eminim Smile
[COLOR=#800080]bu isigi görüp de gelmemek salakliktir Smile
[Resim: 181tx4.gif]
''Kuran İmanla Olur.
İman Aşkla Olur,
İnsanı Sevmekle Olur..''


Pir Zöhre Ana

Son Düzenleme: 30/03/2008, 02:32, Düzenleyen: idil.
Posting Freak
Almancılar buraya
AliyiSeverizAleviyiz yazdı:hahaBig Grin ben anlamiyorum almancilar nerde yaaa hahaha cok saskinim bu durumda. O kadar almanci gidiyor oraya ama burda anca bir tane göre bildim Big Grin
Almancilaaaaaaar de haydiiiii nerdesiniz duyun sesimiiiiii !!!!!! :p
Zannedersem Almanya da bulunan canlarin bu güzelim siteden haberleri yok.Bende tesadüfen baska bir alevi sitesinden ögrendim.Bilen canlar mutlaka bilmiyenlere iletsinlerki beraberligimiz hizlansin.Zaman cok önemli oldugu icin bu imkani degerlendirelim........SmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmile
YESILDIR GÖKYÜZÜNDE GÖRDÜGÜN GÜNES
SICAKLIGI SENI,HAKIKATI BENI YAKAR...


"ZAMANA ZAMAN EVLIYASI"
Bir sıfatı Allah olan
Bir sıfatı Ali inan
Bir donu var Şahımerdan
Duyanlara Helal Olsun
Posting Freak
Almancılar buraya
yesilgünes yazdı: Zannedersem Almanya da bulunan canlarin bu güzelim siteden haberleri yok.Bende tesadüfen baska bir alevi sitesinden ögrendim.Bilen canlar mutlaka bilmiyenlere iletsinlerki beraberligimiz hizlansin.Zaman cok önemli oldugu icin bu imkani degerlendirelim........SmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmile

Ben de imam hüseyinin gecesinde ögrendim Smile orda cok almanci vardi ama burda üye olup olmadiklarini bilmiyorum tanidiklarima önerdim ama sanirim bi göz atip cikiyorlar :S

[COLOR=#800080]bence telasa gerek yok cok katilanlar olur inaniyorum bazilari firsat bulmuyor girmeyeSmile
[Resim: 181tx4.gif]
''Kuran İmanla Olur.
İman Aşkla Olur,
İnsanı Sevmekle Olur..''


Pir Zöhre Ana

Posting Freak
Almancılar buraya
Acık olan kapınızdan bende girdim içeriye grubunuz hat-yırlı olsun demek içinSmile
[Resim: pirzhreana1.jpg]

ZÖHRE ANA PİRİMİZ
YOLUNDAYIZ HEPİMİZ...
[Resim: ali-ata-ana.gif?type=sigpic&dateline=1222017440][Resim: thumb196233649pe7nu4.gif]


GELİN EY DOSTLARIM BİRLİK OLALIM.
İKİ CİHAN SELVERİNDEN SORALIM
SORULUR SORGULAR DARDA DURALIM
MÜRŞİDİ KAMİL'E KUL OLMADIKÇA...

( PİR ZÖHRE ANA )
Posting Freak
Almancılar buraya
cemo yazdı:Acık olan kapınızdan bende girdim içeriye grubunuz hat-yırlı olsun demek içinSmile


Hosgeldiniz Smile cok tesekkür ederim.
[Resim: 181tx4.gif]
''Kuran İmanla Olur.
İman Aşkla Olur,
İnsanı Sevmekle Olur..''


Pir Zöhre Ana

Senior Member
Almancılar buraya
gurubunuz hayırlı olsun almanyalı canlarSmile
güzel paylaşımlarınızı bekliyoruz...
Posting Freak
Almancılar buraya
pirimali_24 yazdı:gurubunuz hayırlı olsun almanyalı canlarSmile
güzel paylaşımlarınızı bekliyoruz...

Sağolasın pirımali_24 Smile
[Resim: 181tx4.gif]
''Kuran İmanla Olur.
İman Aşkla Olur,
İnsanı Sevmekle Olur..''


Pir Zöhre Ana

İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Pir Zöhre Ana Forum sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim bağlantısından bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmenlikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.