Ali_Haydar yazdı:[BNe kadar çok katılım, o kadar sıkı bir beraberliktir,Haydi bakalım Almancılar bölümümüz açıldı, vatana millete hayırlı olsun, yakında da avusturya,isveç
ordanda tüm dünyaya inşallah çapımız daha da büyüyecek uleeennnnnn!!
[/B]
Sana aynen katiliyorum insallah daha fazla büyürüz daha dogrusu daha cok büyecegimize eminim
[COLOR=#800080]bu isigi görüp de gelmemek salakliktir
![[Resim: 181tx4.gif]](http://img300.imageshack.us/img300/7210/181tx4.gif)
ben anlamiyorum almancilar nerde yaaa hahaha cok saskinim bu durumda. O kadar almanci gidiyor oraya ama burda anca bir tane göre bildim ![[Resim: pirzhreana1.jpg]](http://img222.imageshack.us/img222/1764/pirzhreana1.jpg)