yesilgünes yazdı:Grubumuz hayirli olsun.Umarim uzaklarda da olsak Ankarayi buradan hissetmek bize yeter.Bunada sükürler olsun.Almanya daki canlarla tanismak benim icin onör olurdu.Ben Almanya nin, Hanau(63628)kentindenim.Görüsmek üzre Hz.Ali Sizinle olsun...
Grubumuza Hoşgeldiniz yesilgüneş
şimdiye kadar iki Almancıyız galiba :S
[COLOR=#800080]ama daha fazlasının [COLOR=#800080]gelcegine inanıyorum
![[Resim: 181tx4.gif]](http://img300.imageshack.us/img300/7210/181tx4.gif)
![[Resim: ataturkimzale.gif]](http://img6.imageshack.us/img6/8138/ataturkimzale.gif)