You need to enable JavaScript to run this app.

Skip to main content

Member
Almancılar buraya
Bende geldim almanciyim köln,de yasiyorum.Yazik degilmi bizleri burdada ayiriyorsunuz almanci diye zaten türkiyeye gelince yabanciyiz burdadami yabanciyiz?
ATATÜRK DIYOR KI;

Biz cahil dedigimiz zaman,mektepde okumamis olanlari kastetmiyoruz.Kastettigimiz ilim,hakikati bilmektir.Yoksa okumus olanlardan en büyük cahiller ciktigi gibi,hic okumak bilmeyenlerden de hakikati gören gercek alimler cikabilir.
Posting Freak
Almancılar buraya
saheser yazdı:Bende geldim almanciyim köln,de yasiyorum.Yazik degilmi bizleri burdada ayiriyorsunuz almanci diye zaten türkiyeye gelince yabanciyiz burdadami yabanciyiz?


Bir zamanlar, Bizim almancılar, Altun yumurtlayan tavukduk, ne olduysa, bu son bir kaç yıl içinde odu, bizim tavuklara. Devleti yönetenler, dost ,akrabalara yumurtalarımızı çaldırdık ,dan sonra ,deyerimiz kalmadı. sadece pilavlık olduk, kaldık .

Artık horuzlar ,Altın peşindeler, bizler de atıldık yaban ellere.Smile yabanci kümezde yaşiyoruz sonuçda.Sad
ON İKİ  İMAMLAR
*** *** *** *** *** *** *** *** *** ***
  1. İmam ALİ
  2. İmam CAFER
  3. İmam ZEYNEL
  4. İmam BAKIR
  5. İmam RIZA
  6. İmam CAFERİ SADIK
  7. İmam HASAN
  8. İmam TAĞI NAĞI
  9. İmam MEHDİYE HÜDA
10. İmam HÜSEYİN,İ DEŞTİ KERBELA
11. İmam CAFER -İ ZÖHRE YE HİBA
12. KIRKLAR DERGAHA


*** *** *** *** **** *** *** *** **** ***
Son Düzenleme: 23/09/2010, 12:11, Düzenleyen: Y O L C U.
Member
Almancılar buraya
Bize bir kümes vermislerya bari biz ona sükür edelimSmile
Burda bize bir köse acmislar ne soran var ne gelen gidenSmile
Demekki keramet altun yumurtadaymis ye kürküm ye nasretin hocanin demesi gibi, biz gurbetciler birbirimizi anlariz.
Eh artik altun yumurtada yok degerimizde yok yaban ellerde bizde türkü cagiririzSmile

Yine gurbet elde kaldik caresiz.
Garip kardes söyler ben calarim sazim.
Bir gün yurduma dönermiyim caresiz.
ne sen umutlan ne ben gardas
yine kaldik buralarda yabanci
yurdama dönsemki ne fayda
ordada olduk alamanci yine yabanci.
ATATÜRK DIYOR KI;

Biz cahil dedigimiz zaman,mektepde okumamis olanlari kastetmiyoruz.Kastettigimiz ilim,hakikati bilmektir.Yoksa okumus olanlardan en büyük cahiller ciktigi gibi,hic okumak bilmeyenlerden de hakikati gören gercek alimler cikabilir.
Member
Almancılar buraya
[COLOR=#282626][FONT="Trebuchet Ms"][COLOR=#414141][FONT=verdana]
Memleket isterim
Yaşamak, sevmek gibi gönülden olsun;
Olursa bir şikâyet ölümden olsun.

][FONT=verdana] Cahit Sıtkı TARANCI
[COLOR=#282626][FONT="Trebuchet Ms"]
CAN ERZİNCANLI

İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Pir Zöhre Ana Forum sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim bağlantısından bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmenlikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.