Almancılar buraya
Bende geldim almanciyim köln,de yasiyorum.Yazik degilmi bizleri burdada ayiriyorsunuz almanci diye zaten türkiyeye gelince yabanciyiz burdadami yabanciyiz?
ATATÜRK DIYOR KI;
Biz cahil dedigimiz zaman,mektepde okumamis olanlari kastetmiyoruz.Kastettigimiz ilim,hakikati bilmektir.Yoksa okumus olanlardan en büyük cahiller ciktigi gibi,hic okumak bilmeyenlerden de hakikati gören gercek alimler cikabilir.
Biz cahil dedigimiz zaman,mektepde okumamis olanlari kastetmiyoruz.Kastettigimiz ilim,hakikati bilmektir.Yoksa okumus olanlardan en büyük cahiller ciktigi gibi,hic okumak bilmeyenlerden de hakikati gören gercek alimler cikabilir.
yabanci kümezde yaşiyoruz sonuçda.