You need to enable JavaScript to run this app.

Skip to main content

Sessizliğimin Sesi...((( Merdo'nun Damlaları )))

Sessizliğimin Sesi...((( Merdo'nun Damlaları )))

Senior Member
Sessizliğimin Sesi...((( Merdo'nun Damlaları )))
Canım arkadaşım benim,

Sana, o değerli yüreğine, iyi niyetine, dürüstlüğüne, özünün sözünün birliğine, eksilmeyen sevecenliğine Orhan Veli'nin bir şiirini hediye etmek isterim:

HÜRRİYETE DOĞRU

Gün doğmadan,
Deniz daha bembeyazken çıkacaksın yola.
Kürekleri tutmanın şehveti avuçlarında,
İçinde bir iş görmenin saadeti,
Gideceksin
Gideceksin ırıpların çalkantısında.
Balıklar çıkacak yoluna, karşıcı;
Sevineceksin.
Ağları silkeledikce
Deniz gelecek eline pul pul;
Ruhları sustuğu vakit martıların,
Kayalıklardaki mezarlarında,
Birden
Bir kıyamettir kopacak ufuklarda.
Denizkızları mı dersin, kuşlar mı dersin;
Bayramlar seyranlar mı dersin,
Şenlikler cümbüşler mi?
Gelin alayları, teller, duvaklar,
Donanmalar mı?
Heeey
Ne duruyorsun be, at kendini denize:
Geride bekliyenin varmış, aldırma;
Görmüyor musun, Her yanda hürriyet;
Yelken ol, kürek ol, dümen ol, balık ol, su ol;
Git gidebildiğin yere...

Yüreğindeki hürriyet coşkusunu yitirmemen dileğiyle...
"Tarih yazmak, tarih yapmak kadar önemlidir. Yazan yapana sadık kalmazsa değişmeyen hakikat insanı şaşırtacak bir nitelik alır."

Mustafa Kemal ATATÜRK


Ali Rıza Bey babam ise
O Zübeyde anam ise
Al bayrağım kanım ise
Koymam ahtını Zöhre Ana
M. K. ATATÜRK

İlim ilim bilmektir
İlim kendin bilmektir
Sen kendini bilmezsin
Ya nice okumaktır
Yunus Emre
Son Düzenleme: 25/11/2008, 23:55, Düzenleyen: Bilim.
Posting Freak
Sessizliğimin Sesi...((( Merdo'nun Damlaları )))

[B[U]RL=http://imageshack.us][Resim: www.zohreanaforum.com][/URL]
[/B]
Ma$aLLah (:
Nazar Değmesin ABİCİM....(:
Anamın adı Hüsniye Ana
Babam Şah Üseyin kafası kopa
Horasan ilinden Karyağdı Ana
Kimseler bilemez Sultanım burada


[Resim: zohreanaxq1.jpg]
Posting Freak
Sessizliğimin Sesi...((( Merdo'nun Damlaları )))
Ben Ölürsem Akşamüstü Ölürüm

Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm

Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Çocuklar sinemaya gider
Yüzümü bir çiçeğe gömüp
Ağlamak gibi isterim
Derinden bir tren geçer

Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Alıp başımı gitmek isterim
Bir akşam bir kente girerim
Kayısı ağaçları arasından
Gidip denize bakarım
Bir tiyatro seyrederim

Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Uzaktan bir bulut geçer
Karanlık bir çocukluk bulutu
Gerçeküstücü bir ressam
Dünyayı değiştirmeye başlar
Kuş sesleri, haykırışlar
Denizin ve kırların
Rengi birbirine karışır

Sana bir şiir getiririm
Sözler rüyamdan fışkırır
Dünya bölümlere ayrılır
Birinde bir pazar sabahı
Birinde bir gökyüzü
Birinde sararmış yapraklar
Birinde bir adam
Her şeye yeniden başlar

Ataol Behramoğlu
Posting Freak
Sessizliğimin Sesi...((( Merdo'nun Damlaları )))
[FONT="System"]
Hayat

Hayat sızısını iliklerine kadar hissettiğim bir acıymış
Hayat yalanmış
Hayat sonunu göremediğim yolda gözü kapalı gitmekmiş
Hayat çok nankörmüş
Hayat bir şeyleri istemekmiş
Hayat en umutsuz olaylarda dahi umut ile yaşayabilmekmiş, Umudun bittiği yerde yıkılmış bir kalple yaşamakmış
Yaşayabilmek sözcüğünde saklıymış hayat
Hayat yaşamayı becerebilmekmiş
Hayat kimi yerde güldürse bileağlamakmış
Hayat gözyaşı nehrinde bir gemiymiş... Geminin rotasını iyi belirleyebilmekmiş hayat...

Hayat demir atılamayan denizde sonsuzluğa yol almakmış
Hayat senden söke söke aldıklarının yerinde oluşan yaraları görmemezlikten gelmekmiş

Hayat, hayattan firar etmekmiş
Hayat, sinsi bir intiharmış
Hayat buymuş işte bu!
Sevdiğine hasretmiş hayat

Hayat özlemmiş! ...
Hayat hasretmiş! ...
Hayat sevmekten ibaretmiş!
Anamın adı Hüsniye Ana
Babam Şah Üseyin kafası kopa
Horasan ilinden Karyağdı Ana
Kimseler bilemez Sultanım burada


[Resim: zohreanaxq1.jpg]
Posting Freak
Sessizliğimin Sesi...((( Merdo'nun Damlaları )))
AYFER yazdı:[FONT=System]
Hayat


[FONT=System]Hayat sızısını iliklerine kadar hissettiğim bir acıymış
[FONT=System]Hayat yalanmış
[FONT=System]Hayat sonunu göremediğim yolda gözü kapalı gitmekmiş
[FONT=System]Hayat çok nankörmüş
[FONT=System]Hayat bir şeyleri istemekmiş
[FONT=System]Hayat en umutsuz olaylarda dahi umut ile yaşayabilmekmiş, Umudun bittiği yerde yıkılmış bir kalple yaşamakmış
[FONT=System]Yaşayabilmek sözcüğünde saklıymış hayat
[FONT=System]Hayat yaşamayı becerebilmekmiş
[FONT=System]Hayat kimi yerde güldürse bileağlamakmış
[FONT=System]Hayat gözyaşı nehrinde bir gemiymiş... Geminin rotasını iyi belirleyebilmekmiş hayat...

[FONT=System]Hayat demir atılamayan denizde sonsuzluğa yol almakmış
[FONT=System]Hayat senden söke söke aldıklarının yerinde oluşan yaraları görmemezlikten gelmekmiş

[FONT=System]Hayat, hayattan firar etmekmiş
[FONT=System]Hayat, sinsi bir intiharmış
[FONT=System]Hayat buymuş işte bu!
[FONT=System]Sevdiğine hasretmiş hayat

[FONT=System]Hayat özlemmiş! ...
[FONT=System]Hayat hasretmiş! ...

[FONT=System]Hayat sevmekten ibaretmiş!

Hayat çok acı Ayfer..
Şu hayatta,bir anda herşeyimin cayır cayır yanıp kül olduğunu,
Çoğu insan için,herşeyin para olduğunu bildim,yaşadım ve gördüm..Sad
Teşekkürler abicim..

Posting Freak
Sessizliğimin Sesi...((( Merdo'nun Damlaları )))
paranın iki yüzü vardır, biri kağırt olarak, diyeri maden olarak kendı varlıgını gösterır.

Gerçek yüzünü girdiği cepde gösterir, yani onu sayıplanan
onun gerçek yüzünü ortaya çıkarır.

Her insan, onun bir iyi, bir kötü, tarafını ortaya koyar

iyi tarafını gösterene helal olsun.
ON İKİ  İMAMLAR
*** *** *** *** *** *** *** *** *** ***
  1. İmam ALİ
  2. İmam CAFER
  3. İmam ZEYNEL
  4. İmam BAKIR
  5. İmam RIZA
  6. İmam CAFERİ SADIK
  7. İmam HASAN
  8. İmam TAĞI NAĞI
  9. İmam MEHDİYE HÜDA
10. İmam HÜSEYİN,İ DEŞTİ KERBELA
11. İmam CAFER -İ ZÖHRE YE HİBA
12. KIRKLAR DERGAHA


*** *** *** *** **** *** *** *** **** ***
Son Düzenleme: 28/12/2008, 00:50, Düzenleyen: Y O L C U.
Posting Freak
Sessizliğimin Sesi...((( Merdo'nun Damlaları )))
İyi’ demek adettendir ya !
‘İyiyim’ dedim…
Değilim.


Anlatılması zor bir duygu içimde ki.
Her harf
Her kelime
Ve her cümle, olduğundan ya çok basit ya da daha karmaşık bir hale getiriyor dilime getiremediklerimi.


Birgün konuşmayı unutmak, sadece susmak istiyorum.
Birgün susmayı unutmak, olur olmaz konuşmak istiyorum.
‘Kime, neye konuşursan konuş’ diyorum…
Yeter ki susma!


Hiçbir söz yetmiyor, beni 'bana' anlatmama…
Dinleyemiyorum kendimi, acımadan içim…


Dokunsalar ağlayacağım bir ömür boyu…
Ve değseler hüznüme, döküleceğim parça parça…


Bir anlık değil, boğulduğum bilinmezlik.
Acısı çıkıyor sustuklarımın.
Oysa ben iyiyim görünürde !


Anlamını içime çeke çeke mutluluğa erişemiyorum...
Ya hep ben fazla geldim ya da hep bir şeyler eksik kaldı…
Şimdi iyi olan ne varsa, üzerine çizgi çekemediğim kırgınlıklar sarıyor dört yanını.


Ve ben,


İyi olmanın eşiğinde, korkulara kapılıyorum anlamadığım bir biçimde…
Sebebim yok.
Belki de çok…


Biliyorum;
Ben bile kendimi anlayamıyorken anlaşılmayı beklemek, hayalden de öte .


Ben kendimi,
Görmüyorum
Duymuyorum
Ve bilmiyorum…


Dokunsalar ağlayacağım bir ömürboyu
Ve değseler hüznüme,döküleceğim parça parça..
Benim Siyasetim İnsan Sevgisidir.
Pir Zöhre Ana





Alevi Türküleri - Alevi Haber -Alevi Köyleri - Alevi Ünlüler

İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Pir Zöhre Ana Forum sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim bağlantısından bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmenlikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.