You need to enable JavaScript to run this app.

Skip to main content

Sessizliğimin Sesi...((( Merdo'nun Damlaları )))

Sessizliğimin Sesi...((( Merdo'nun Damlaları )))

Posting Freak
Sessizliğimin Sesi...((( Merdo'nun Damlaları )))
[Resim: 1385670622b82eef9317gm9.jpg]
Anamın adı Hüsniye Ana
Babam Şah Üseyin kafası kopa
Horasan ilinden Karyağdı Ana
Kimseler bilemez Sultanım burada


[Resim: zohreanaxq1.jpg]
Posting Freak
Sessizliğimin Sesi...((( Merdo'nun Damlaları )))
Hepside çok şirin..Smile
saçlarda o biçim olmuş..Smile
Teşekkürler Ayfer
Posting Freak
Sessizliğimin Sesi...((( Merdo'nun Damlaları )))
İçimi bir bilsenn…
[Resim: iimibirbilsenkt2ot6.jpg]

İçimde koca bir dünya taşıyorum..

[Resim: kendimcebirdnyatayorumhfo6.jpg]

Benim dünyam paylaşılabilir…Smile

[Resim: www.zohreanaforum.com]

Bu dünya’yı seninle paylaşabilirim…

[Resim: www.zohreanaforum.com]

Senin dünyanıda paylaşabilirim…

[Resim: senindnyandapaylamayahabk8.jpg]

Ona yer açabilirim…

[Resim: onayeraabilirimbakix6sm3.jpg]

Benim olmanı…

[Resim: benimolm2yv3nc2.jpg]

Elimi tutmanı…

[Resim: yanmdaolmanelimitutmanply1.jpg]

Sana şööyylee sarılıp uyumayı istiyorum…Smile

[Resim: sanaylesarlpuyumayih2db6.jpg]

Seni kocaman seeviyooruumm…

[Resim: senikocamansewiyorumha8db9.jpg]

Seninle olunca keyfime diyecek yok…

[Resim: seninleoluncakeyfimediyrh4.jpg]

Hayır beni yüz üstü bırakıp gidemezsin !...Sad

[Resim: hayrbeniyzstbrakpgitmefej0.jpg]

Peki…Öyle olsun hoşçakal…:'(

[Resim: intiharedenportakalgz9ukg9.jpg]

Yanınızda olmadan yüzünüzde bir tebessüm oluştura bildiysem ne mutlu bana Smile
Posting Freak
Sessizliğimin Sesi...((( Merdo'nun Damlaları )))
blogun hayırlı olsun canim abicim hayat gönlünce olsun::
Oku sen dervişim biter mi sesin,
Kainat Muhammed Mustafa pirim

Kerbela ilinde Zöhre Ana yerin,
Baktım ki postuna o da Ali'ymiş..

Zöhre ANA

Posting Freak
Sessizliğimin Sesi...((( Merdo'nun Damlaları )))
ALİ_İRFAN yazdı:İçimi bir bilsenn…
[Resim: www.zohreanaforum.com]

İçimde koca bir dünya taşıyorum..

[Resim: www.zohreanaforum.com]

Benim dünyam paylaşılabilir…Smile

[Resim: www.zohreanaforum.com]

Bu dünya’yı seninle paylaşabilirim…

[Resim: www.zohreanaforum.com]

Senin dünyanıda paylaşabilirim…

[Resim: www.zohreanaforum.com]

Ona yer açabilirim…

[Resim: www.zohreanaforum.com]

Benim olmanı…

[Resim: www.zohreanaforum.com]

Elimi tutmanı…

[Resim: www.zohreanaforum.com]

Sana şööyylee sarılıp uyumayı istiyorum…Smile

[Resim: www.zohreanaforum.com]

Seni kocaman seeviyooruumm…

[Resim: www.zohreanaforum.com]

Seninle olunca keyfime diyecek yok…

[Resim: www.zohreanaforum.com]

Hayır beni yüz üstü bırakıp gidemezsin !...Sad

[Resim: www.zohreanaforum.com]

Peki…Öyle olsun hoşça kal…Sad

[Resim: www.zohreanaforum.com]

Yanınızda olmadan yüzünüzde bir tebessüm oluştura bildiysem ne mutlu bana Smile




Ellerine sağlıkkkk abicim süperBig GrinBig GrinBig Grin
Anamın adı Hüsniye Ana
Babam Şah Üseyin kafası kopa
Horasan ilinden Karyağdı Ana
Kimseler bilemez Sultanım burada


[Resim: zohreanaxq1.jpg]
Posting Freak
Sessizliğimin Sesi...((( Merdo'nun Damlaları )))
SANMAKİ DERT SADECE SENDE VAR.
SENDEKİ DERDİ NİMET SAYANLAR DA VAR..

[Resim: 43348373hl0.png]

[Resim: 89944603si5.png]

[Resim: 44357492it7.png]

[Resim: 22532442lc4.png]


demek ki neymiş :

derdimi dinledim, derdimden iğrendim...

onun derdini gördüm, derdime imrendim....


Ömür Dediğin Üç Gündür,
Dün Geldi Geçti, Yarın Meçhuldür,
O Halde Ömür Dediğin Bir Gündür,
O Da Bugündür...

Bir ismi Ali’dir bir ismi Veli
Onlar nurdan dogdu nurudur nebi
Eveli ahiri yaratan Ali
Simdi de geziyo Zöhre Ana dili
Pir Zöhre Ana
Posting Freak
Sessizliğimin Sesi...((( Merdo'nun Damlaları )))
Yol üstüne bir gül diktim..

Yol üstüne bir gül diktim
Biter garipçe garipçe
Dalına da bir kuş konmuş
Öter garipçe garipçe

Geldi geçti gençlik çağı
Duman almış karşı dağı
Gözümde babaocağı
Tüter garipçe garipçe

Gel Gülabi yorgun düşü
Yaşım buldu otuzbeşi
Ömür bir akşam güneşi
Batar garipçe garipçe

Aşik Gülabi

İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Pir Zöhre Ana Forum sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim bağlantısından bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmenlikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.