You need to enable JavaScript to run this app.

Skip to main content

aleviler neden camiye gitmez? aleviler namaz kılmazmı? alevilerin namazı cem'mi?

aleviler neden camiye gitmez? aleviler namaz kılmazmı? alevilerin namazı cem'mi?

Posting Freak
aleviler neden camiye gitmez? aleviler namaz kılmazmı? alevilerin namazı cem'mi?
ATASEVER yazdı:Lütfen karsinizdaki insanin kim oldugunu bilmden, Kitap dolusu Cevap vermek ne kadar dogru bilemem ? ama Sahte sez sanatcilarin Alevileri

nasil kandirarak Köseyi dönüyorlarsa, internet de ayni oyunlar oynaniliyor.Kendilerini Alevi göztererek . Bizleri kullanmak veya icimizde
huzursuzluk yaratark piz ebellerine ulasmak isteyenler oluyor .
Dikkatli olalim.Yoksa bu siteye zarar verenler cikabilir. ??? :o
sevgili atasever
cnycl rumuzlu kişi benim arkadasım. Siteye üye olup aleviliğin gerçeklerini sitemizden öğrenmesini ben istemiştim.
siteye yeni üye olan birisi için böyle düşünmeniz normaldir.
ancak üye olan kişi gerçekten doğru yolu bulmak için veya bilgilerini paylaşmak için geliyorsa yukarıda yazmış olduğunuz yazılar doğru olurmu.
bu düşündüklerinizi üyemizin direk yüzüne vurmak hoş davranış değil.
bu tür görüşlerimizi özel bölümde veya özel mesajla belirtsek daha iii olur bence!!!!
Son Düzenleme: 12/05/2008, 16:52, Düzenleyen: özkan.
Posting Freak
aleviler neden camiye gitmez? aleviler namaz kılmazmı? alevilerin namazı cem'mi?
Forumumuzun temel kuralı karşılıklı saygıdır. Bu kuralı daim aklımızda bulundurmak çok faydalı olacaktır.

Fikirlere ve eleştirilere karşı açık olmak, en üslupsuz eleştiriye bile olgun bir biçimde cevap verebilme erdemine sahip olabilmek, empati kurabilmek bu saygının sac ayaklarıdır.

Bu foruma eğer bir üye birşeyler öğrenmek için gelmişse onun bu forumdan eli dolu gitmesini sağlamak adına herşeyi yapmalıyız. Zarar vermek için gelmişse yaptığının doğru olmadığını anlatmalıyız.

Ama hiç bir zaman dışlamamalı ve konuşmaktan vazgeçmemeliyiz. Kötü niyetinde ısrar ederse zaten bizden önce forum kuralları devreye girecektir.

Bize yakışan da budur diye düşünüyorum.
[size=7]"Benim Testim Kerbela Suyudur..."[/size]

[size=7]Zöhre Ana[/size]
Junior Member
aleviler neden camiye gitmez? aleviler namaz kılmazmı? alevilerin namazı cem'mi?
ATASEVER yazdı:Kardesim sen hangi kurandan söz ediyorsun ? simdiki ömerin kitabini
diyiyorsan? korkma bizler ne El uzatiyoruz, nede elimize Aliyoruz.

ne de karsiyiz. Okuyan okusun, inanan inansin, Elimiz kirilmasin diye
sizin kutsal kitabimizdan uzak duruyoruz. cünki 1500 yildan Berri
Ehlibeyintin basina ve onun soyuna ne geldiyse O yüzden Geldi.

Kerbelä Zamaninda Yanliz sizin kuran yok du .sonradan ömer tarafindan
yazidigi bütün tarih kiaplari yaziyor.

Eyer gercekleri ögyrenmek istersen simdiye kadar bildiklerin bir kenara
Birak. ve yeniden gercekleri ögyren. sana büyük basarilar.:ok:
Bilgileniriniz için çok teşekür ederim ama malesef sizle aynı görüşte değilim.Ama hakkaten şunu çok iyi bilirim bu dereceli seviyeli ve güzel bilgi alış verişi sünni diye bahsettiğimiz kesimde kesinlikle mümkün olmasa gerek biz alevilerin en büyük ve en güzel farklarından biri de bu olsa gerek.Karşımızdaki bizi hor görse bile onu içimize alıyorum bire bir yaşadım.ayrıca sizlere kuran a el uzattınız diye bişey kesinlikle demiyorum eğer ki el uzatan kişler varsa bahsettiğiniz ömer gibi ahirette hakettiğini bulsun.
Posting Freak
aleviler neden camiye gitmez? aleviler namaz kılmazmı? alevilerin namazı cem'mi?
cnycl yazdı:Bilgileniriniz için çok teşekür ederim ama malesef sizle aynı görüşte değilim.Ama hakkaten şunu çok iyi bilirim bu dereceli seviyeli ve güzel bilgi alış verişi sünni diye bahsettiğimiz kesimde kesinlikle mümkün olmasa gerek biz alevilerin en büyük ve en güzel farklarından biri de bu olsa gerek.Karşımızdaki bizi hor görse bile onu içimize alıyorum bire bir yaşadım.ayrıca sizlere kuran a el uzattınız diye bişey kesinlikle demiyorum eğer ki el uzatan kişler varsa bahsettiğiniz ömer gibi ahirette hakettiğini bulsun.


Önce hepinize tesekkür ederek baslamak isterim.
Sevgili Gencler sizlerin bu toplumda iyi bir insan olabilmeniz, hicde kolay deyil
Yasam sartlari zor,Yetisdiyiniz aile, cevreniz, okul hayatiniz, bunca sartlar altinda gercekleri ögyrenmek, cok Sabir ,Tercüme, bilgi, ister
onun icin karsilasdiginiz her türlü, olumlu veya olumsuz Tepkiye hos görü ile bakarsaniz sizin icin büyük bir basari, Zafer sayilir.

Benim icinde en iyi insan Devamli kendisin Yenileyendir ???
inanc, insanlik,tecübe, Akil mantik, Güzellikler, Bakimindan.
Hepinize Büyük basarilar dilerim. :ok:
Junior Member
aleviler neden camiye gitmez? aleviler namaz kılmazmı? alevilerin namazı cem'mi?
selam canlar bizimde namazımız var 3 vakit zöhre anamız ın detiyi babam 3 vakit kırıyor sabah 5.30 da öglen 2 de aksam 8 de sekilleride deyisik ama önemli olan kalbinin temizliyi kalbini temiz tutmasan istersen her saniye namaz kır neye yarar kul hakkı yemiyeçen inçilsende inçitmeyeçen eline tiline beline sahip çıkaçan bunları yapıyorsan korma ya Allah ya Muhambet ya Ali pirim hacı bektası veli sensin yol gösteren zöhre anam
Son Düzenleme: 30/01/2009, 12:40, Düzenleyen: rıfat aylak.
Posting Freak
aleviler neden camiye gitmez? aleviler namaz kılmazmı? alevilerin namazı cem'mi?
rıfat aylak yazdı:selam canlar bizimde namazımız var 3 vakit zöhre anamız ın detiyi babam 3 vakit kırıyor sabah 6 da öglen 2 de aksam 10 da sekilleride deyisik ama önemli olan kalbinin temizliyi kalbini temiz tutmasan istersen her saniye namaz kır neye yarar kul hakkı yemiyeçen inçilsende inçitmeyeçen eline tiline beline sahip çıkaçan bunları yapıyorsan korma ya Allah ya Muhambet ya Ali pirim hacı bektası veli sensin yol gösteren zöhre anam

Merhaba rıfat aylak; namaz saatlerini yanlış yazmışsın.

Sabah:5.30
öğlen:14:00
Akşam:20:00

Kalp temizliği ibadette tabii ki önemlidir ama bizlerin bir görevi de bize verilen bu bilgileri bizden bir sonra gelen nesile aynen aktarabilmemizdir.
Yoksa dedelerden bir farkımız kalmaz.
Biz cahil dediğimiz zaman, mektepte okumamış olanları kastetmiyoruz. Kastettiğimiz ilim, hakikati bilmektir. Yoksa okumuş olanlardan en büyük cahiller çıktığı gibi, hiç okumak bilmeyenlerden de hakikati gören gerçek alimler çıkabilir.

Mustafa Kemal Atatürk
Son Düzenleme: 30/01/2009, 01:46, Düzenleyen: SvmDoğan.
Junior Member
aleviler neden camiye gitmez? aleviler namaz kılmazmı? alevilerin namazı cem'mi?
selam baçım öncelikle namaz saattinden özür tilerim babam saat lerini karıstırmıs yaslı oldugu için uyartıyın için tesekkür ben demek iştetim namazımızı kıralım nasıl ceme elimize belimize dilimize sahip çıkıpda giriyorsak namazımızıta öyle kıralım alevilerede bu yakısır onlar bütün pisliyi ve seytanlıgı yapıyorlar camiye gitiyorlar allahım bizi affet bite tiyorlarki aleviler böyle aliviler söyle alevi demek dürüşlük demek yazdılarımdan bir yanlısım varsa şizlerden özür tilerim ilk okul mezundan bu kadar ben anama kurban oluyum bize aleviliyin dogru yolunu gösderti

İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Pir Zöhre Ana Forum sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim bağlantısından bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmenlikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.