You need to enable JavaScript to run this app.

Skip to main content

Posting Freak
Şu An...
[BNe Düşünüyorsun ?:
Ne Dinliyorsun ?:
Ne Hissediyorsun ?:
Ne Yiyorsun ?:
Ne İçiyorsun ?:
Ne Tarz Giysi ?:
Kaç Saattir Nettesin ?:
Netten Sonra Ne Yapacaksın ?:

ilk ben yanıtlayayım

[/B] [BNe Düşünüyorsun ?: kotayı aştığım için annemden yiyeceğim azarıBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin
Ne Dinliyorsun ?: edip akbayram-aldırma gönük
Ne Hissediyorsun ?: hiçbirşey(duygusuz demeyin sakın ne yapayım hissedemiyosamBig GrinBig GrinBig Grin)
Ne Yiyorsun ?: hiçbirşey
Ne İçiyorsun ?: cola
Ne Tarz Giysi ?: sportif
Kaç Saattir Nettesin ?: sayamıyorum galiba 5Big GrinBig GrinBig Grin
Netten Sonra Ne Yapacaksın ?: yatacamBig GrinBig GrinBig Grin[/B]
Bizim yolumuz insanlık yoludur.
Zöhre Ana


Posting Freak
Şu An...
[quote=seço]][BNe Düşünüyorsun ?: Çok çok çok şeylerçSmile[/B]
Ne Dinliyorsun ?: radyodayım valla ehlibeyt bişye calıyo ama anlamdım ne oldugunu cızır cızırSmile
Ne Hissediyorsun ?: kendimi cok yalnız hissediyorum
Ne Yiyorsun ?: heçççç dunden kalan nurten abalnın makarnsaını yicem birazdan(dun yollamıştaSmile
Ne İçiyorsun ?:hiç biseyy
Ne Tarz Giysi ?: klasik ee ciiid olmak lazım forum başımdasın demiSmileo yuzden ustumde takm elbise varBig Grin
]Kaç Saattir Nettesin ?: valla 1 2 3 yok yok yalan sölemiyim 4 sanırımBig Grin
Netten Sonra Ne Yapacaksın ?:husnoş bizde onla gezcezzzzzBig Grin
Benden evvel ben oldum
Beni bende ben buldum
Sahralara indim durdum
Bana Ali dediler

Merdan idim dirildim
Her bedene verildim
Kırk Kapı dört makamda
Öldüm öldüm dirildim.

Mürşit Zöhre Ana..
Posting Freak
Şu An...
[BNe Düşünüyorsun ?: Ne parça çalsam diye düşüniyorum...Ve ne düşündüğümü düşüniyorum...Big Grin [/B]
Ne Dinliyorsun ?: ]Vallah Arşivimde olan bütün türkü ve deyişleri dinliyorm bütün gün...Smile
Ne Hissediyorsun ?: ]hiç birşey...boşluk...
Ne Yiyorsun ?: ]üzümlü çikolata Big Grin
Ne İçiyorsun ?: ]meyva suyu
Ne Tarz Giysi ?: ]karışık altımda spor üstümde tuaf birşey açıklıyamıyorumBig Grin
Kaç Saattir Nettesin ?: ]hmm...4 saat olmuşdur:p
Netten Sonra Ne Yapacaksın ?: ]sanırım yatcam...Big Grin
[Resim: 181tx4.gif]
''Kuran İmanla Olur.
İman Aşkla Olur,
İnsanı Sevmekle Olur..''


Pir Zöhre Ana

Posting Freak
Şu An...
[FONT="Verdana"][COLOR="MediumTurquoise"Ne Düşünüyorsun ?: Forum oyunlarına oyun açsam mı açmasam mı ? Big Grin
Ne Dinliyorsun ?: ahmet aslan
Ne Hissediyorsun ?: bilmem Smile
Ne Yiyorsun ?: hiç bir şey
Ne İçiyorsun ?: hiç bir şey
Ne Tarz Giysi ?: spor
Kaç Saattir Nettesin ?: 1:30'dan beri Smile
Netten Sonra Ne Yapacaksın ?: Gamzeyle eve gidicez SmileBig Grin
Benim Siyasetim İnsan Sevgisidir.
Pir Zöhre Ana





Alevi Türküleri - Alevi Haber -Alevi Köyleri - Alevi Ünlüler
Senior Member
Şu An...
][BNe Düşünüyorsun ?: Cuma günü nereye gitsem acaba? [/B]
Ne Dinliyorsun ?: Sibel Pamuk-Ellerini Çekip Benden..(süper söylemiş valla)
Ne Hissediyorsun ?: Hissizim..
Ne Yiyorsun ?: [COLOR=teal]Fıstıklı Çikolata.
Ne İçiyorsun ?: Çay.
Ne Tarz Giysi ?: Rahatlıktan yanayım günlük yaşamda..Eşofman + tişört
]Kaç Saattir Nettesin ?: [COLOR=darkslategray]15-30 dk.galiba.
Netten Sonra Ne Yapacaksın ?: TÜLAY'ın işten gelmesini bekliyorum , biraz günün yorumu,biraz tv,biraz kitap,makbule-mustafa kemalle oynarız, severiz ...bukadarSmile
Ali Rıza Bey babam ise
O Zübeyde anam ise
Al bayrağım kanım ise
Koymam ahtını Zöhre Ana...
Posting Freak
Şu An...
Ne Düşünüyorsun ?: güvenlik kimlik kartını alıp hemen iş bulmayı Sad
Ne Dinliyorsun ?: ferhat göcer: sen söyle hayat
Ne Hissediyorsun ?: işsizlikten net bitkisi oldugumu Sad
Ne Yiyorsun ?: zıkkkım Smile
Ne İçiyorsun ?: zıkkkımın kökü biceşit cola SmileSmile
Ne Tarz Giysi ?: spor
Kaç Saattir Nettesin ?: 3 yahut 4
Netten Sonra Ne Yapacaksın dügüne gitcem
Babam Seninle Dogdum Seninle Ölecegim Varsın Bana Ölüm Senin Yolunda Senin Işıgında Gelsin Grurumsun Pirimsin Atamsın Örnek Aldıgım Tek Lidersin BABAM
Atatürk
Posting Freak
Şu An...
seço yazdı:][BNe Düşünüyorsun ?: bir haftalık iznimi nasıl değerlendirsem, neler yapsam... [/B]
Ne Dinliyorsun ?: İsteyirem görem seni- Zara Big Grin
Ne Hissediyorsun ?: bilmem Smile
Ne Yiyorsun ?: Hiçbirşey
Ne İçiyorsun ?: Hiçbirşey
Ne Tarz Giysi ?: Spor
]Kaç Saattir Nettesin ?: 4
Netten Sonra Ne Yapacaksın ?: mutfağa gidip makinadan yıkanmışları çıkarıp yerleştireceğim Smile

olmuştur inş. ..Smile
"Atatürk büyüktür, ruhu Ali’ dir"

İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Pir Zöhre Ana Forum sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim bağlantısından bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmenlikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.