Ne Dinliyorsun ?:
Ne Hissediyorsun ?:
Ne Yiyorsun ?:
Ne İçiyorsun ?:
Ne Tarz Giysi ?:
Kaç Saattir Nettesin ?:
Netten Sonra Ne Yapacaksın ?:
ilk ben yanıtlayayım
[/B] [BNe Düşünüyorsun ?: kotayı aştığım için annemden yiyeceğim azarı




Ne Dinliyorsun ?: edip akbayram-aldırma gönük
Ne Hissediyorsun ?: hiçbirşey(duygusuz demeyin sakın ne yapayım hissedemiyosam


)Ne Yiyorsun ?: hiçbirşey
Ne İçiyorsun ?: cola
Ne Tarz Giysi ?: sportif
Kaç Saattir Nettesin ?: sayamıyorum galiba 5



Netten Sonra Ne Yapacaksın ?: yatacam


[/B]
[/B] ![[Resim: 181tx4.gif]](http://img300.imageshack.us/img300/7210/181tx4.gif)
