You need to enable JavaScript to run this app.

Skip to main content

Sessizliğimin Sesi...((( Merdo'nun Damlaları )))

Sessizliğimin Sesi...((( Merdo'nun Damlaları )))

Posting Freak
Sessizliğimin Sesi...((( Merdo'nun Damlaları )))
[FONT="Times New Roman"]H.Ü.M
yani
Hayallerin Üretim Merkezi'ne Hoşgeldiniz !
Çalışanı olmayan, zaten çalışmaya da gerek olmayan tek fabrika burası.
Hiç bir alt yapı ya da sermayeye gerek duymayız biz bu fabrikada.
Üretim hiç durmaz burda..
Siz uyurken bile..
Kalbinizin atıyor olması yeter fabrikanın çalışması için..
Enerjisini kalpten alır..
Bu öyle bir mekanizmadır ki kalbinizin enerjisine göre üretim maddeleri kalitelerine göre şekil alır..
Kalbiniz o gün çok durgundur..
Aldığı en büyük darbeyi yemiştir ve canı acıyordur..
O zaman üretim ürünleriniz iç pazarda bile satılamaz hale gelir..
Döner döner yine sizin elinizde patlar..
Kalbiniz buna daha çok üzülür ve üretim iyileşmez..
Zamanla fabrika batar ve kalp durur..

Ama siz hayatta yaşadığınız en güzel günü yaşıyorsanız kalbiniz durmadan çarpar..
Üretim öyle hızlı olur ki tüm ülkeye yetecek kadar hayal ürettiğinizi farkedersiniz..
Her şey çok daha güzel gözükür ozaman..
E kolay mı ?
Dünyanın en büyük fabrikası sizin fabrikanızdır..
Hatta zamanla holdingleşebilirsiniz bile..
Ve
Hep mutlu olursunuz..

O zaman neden her gün hayatınızın en güzel gününü yaşamıyorsunuz ?
"bugün benim hayatımın en güzel günü"
"yarın da öyle.."
"ve ömrüm boyunca ben hayatımın en güzel gününü yaşıcam.."

İçinizdeki mutluluk duygusunu öldürmeyin..
Ne olursa olsun..

H.Ü.M
yani
Hayallerin Üretim Merkezi'ne Hoşgeldiniz !Smile
Benim Siyasetim İnsan Sevgisidir.
Pir Zöhre Ana





Alevi Türküleri - Alevi Haber -Alevi Köyleri - Alevi Ünlüler
Posting Freak
Sessizliğimin Sesi...((( Merdo'nun Damlaları )))
][Resim: imamhuseyin.jpg]
İMAM ÜSEYİN

Yüzseler derimi etseler berdar
Dönmezem ben senden İmam Üseyin
Bütün şehitlere sen oldun serdar
Dönmezem ben senden İmam Üseyin

Güneş senden almış bütün ışığın
Bana büyük Kabe senin eşiğin
Huri meleklerin sallar beşiğin
Dönmezem ben senden İmam Üseyin

Kerbela şehidi sultanı sensin
Yası matemini tutanlar gelsin
Gönlüm sarayında oturan sensin
Dönmezem ben senden İmam Üseyin

Adular katlime verse fermanı
Külüm savursalar yapsa harmanım
Bir aciz kulunum sende dermanım
Dönmezem ben senden İmam Üseyin

Seyit Meftuni der mihri cenanım
Sen nur-u Huda`sın vardır imanım
Aşkınla yanarım çıkmaz dumanım
Dönmezem ben senden ]İmam Üseyin..
Son Düzenleme: 27/03/2009, 22:30, Düzenleyen: MERDAN.
Posting Freak
Sessizliğimin Sesi...((( Merdo'nun Damlaları )))
süpermiş bu portakallar ya canım çekti abi oradan yarım kilo verseneBig GrinBig Grin
Oku sen dervişim biter mi sesin,
Kainat Muhammed Mustafa pirim

Kerbela ilinde Zöhre Ana yerin,
Baktım ki postuna o da Ali'ymiş..

Zöhre ANA

Son Düzenleme: 27/03/2009, 17:17, Düzenleyen: *Başak*.
Posting Freak
Sessizliğimin Sesi...((( Merdo'nun Damlaları )))
Her rüzgâr savuracak bir toz bulur.
Her hayal yaşanacak bir can bulur...
Her düş gerçekleşecek bir umut bulur...
Kolay bulunmayan tek şey güzel bir dostluktur...

Kuşlar gibi uçmayı, balıklar gibi yüzmeyi öğrendik...
Amabasit bir sanatı unuttuk...

İNSAN gibi yaşamayı biliyor muyuz?


Zengin; çok mala sahip olana denmez, zengin kalbi olana denir.
Kalp zenginliğinden mahrum olan kimse, ne kadar geniş servete sahip olursa olsun yine fakirdir.

[COLOR="SlateGray"]Tamamı ve hırsı sebebiyle de halk nazarında hakirdir.
Kalbi zengin olan kimse de ne kadar fakir olsa herkesin nazarında muhteremdir




Paylaşacak dostlarınız yoksa iyi şeylere sahip olmanın bir zevki yoktur
Dost dediğin, sevilecek biri olmadığı zamanlarda bile seni sevmeli.

Sarılacak biri olmadığı zamanlarda bile sana sarılmalı, dayanılmaz olduğun zamanlarda bile sana dayanmalı,dost dediğin fanatik olmalı,bütün dünya seni üzdüğünde bile sana moral vermeli,güzel haberler aldığında seninle dans etmeli ve ağladığında seninle ağlamalı, ama hepsinden daha çok, dost matematiksel olmalı!

[COLOR="Teal"]Sevinci çarpmalı,
Üzüntüyü bölmeli,
Geçmişi çıkartmalı,
Yarını toplamalı...
Kalbinin derinliklerindeki ihtiyacı hesaplamalı
Ve her zaman bütün parçalardan daha büyük olmalı

Sevgiye herzaman yeri olan yüreği kocaman dostlara...
Benim Siyasetim İnsan Sevgisidir.
Pir Zöhre Ana





Alevi Türküleri - Alevi Haber -Alevi Köyleri - Alevi Ünlüler
Posting Freak
Sessizliğimin Sesi...((( Merdo'nun Damlaları )))
[Resim: img0249q.jpg]

]Ablamın ve Eniştemin biricik kızları Mediha...

]Ben ona hep Medişim derim..O bir Gerçeğin,Evliya'nın vergisi.
]Tatlı olduğu kadarda çok zekidir.Sanki büyümüşte küçülmüş hanımefendi !.Big Grin
]Merdan Dayısının cimcimesi..

]O benim Reyhanım..Menekşem..Sümbülüm..
]Yaban Gülüm..

]Bazen bana Merdan der,bazende Merdan dayıcım diye seslenir..O sesleniş beni sevinçten çılgına çevirir..O kınalı ellerini koklayıp,sonrada ellerini koklamam için benim burnuma dayaması,bana gülümseyerek bakışı,bana dayıcım demesi beni benden eder...

]Ahu gözlüm,PİRİM her daim seninle ve ailenle birlikte olsun..
]Sizi korusun !!..

Seni çok özledim..:'(
Son Düzenleme: 01/04/2009, 03:37, Düzenleyen: MERDAN.
Posting Freak
Sessizliğimin Sesi...((( Merdo'nun Damlaları )))
ALİ_İRFAN yazdı:[Resim: www.zohreanaforum.com]

]Ablamın ve Eniştemin biricik kızları Mediha...

]Ben ona hep Medişim derim..O bir Gerçeğin,Evliya'nın vergisi.
]Tatlı olduğu kadarda çok zekidir.Sanki büyümüşte küçülmüş hanımefendi !.Big Grin
]Merdan Dayısının cimcimesi..

]O benim Reyhanım..Menekşem..Sümbülüm..
]Yaban Gülüm..

]Bazen bana Merdan der,bazende Merdan dayıcım diye seslenir..O sesleniş beni sevinçten çılgına çevirir..O kınalı ellerini koklayıp,sonrada ellerini koklamam için benim burnuma dayaması,bana gülümseyerek bakışı,bana dayıcım demesi beni benden eder...

]Ahu gözlüm,PİRİM her daim seninle ve ailenle birlikte olsun..
]Sizi korusun !!..

]Seni çok özledim..:'(




çok tatlı ve şeker bir kızmışş pirim bağışlasın aynı sen abiicimBig GrinBig GrinBig Grin
Oku sen dervişim biter mi sesin,
Kainat Muhammed Mustafa pirim

Kerbela ilinde Zöhre Ana yerin,
Baktım ki postuna o da Ali'ymiş..

Zöhre ANA

Posting Freak
Sessizliğimin Sesi...((( Merdo'nun Damlaları )))
]Yüce dağ başında yağan kar idim

Yüce dağ başında yağan kar idim
Yağdı yağmur güneş vurdu eridim
Evvel yarin sevdiceği ben idim
Şimdi uzaklardan bakan ben oldum

Yüce dağ başında yatmış uyumuş
Ela gözlerini uyku bürümüş
Evvel güçcüğüdü şimdi büyümüş
Şimdi uzaklardan bakan ben oldum

Hacı Taşan

İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Pir Zöhre Ana Forum sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim bağlantısından bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmenlikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.