You need to enable JavaScript to run this app.

Skip to main content

Sessizliğimin Sesi...((( Merdo'nun Damlaları )))

Sessizliğimin Sesi...((( Merdo'nun Damlaları )))

Posting Freak
Sessizliğimin Sesi...((( Merdo'nun Damlaları )))

KARAYAZI

Alnıma yazdığın öyle yazı ki
Silmeye gücüm yetmiyor tanrım
Verdiğin sevda öyle sevdaki
Çekmeye gücüm yetmiyor tanrım

Madem onu bana sev diye verdin
Madem bu derdi çek diye verdin
Ölesiye sevdim neden ayırdın ???.
Ayrılık yazacaktın niye sevdirdin tanrım ???.

Bağrıma yaktığın öyle ateşki
Sönmeye gücüm yetmiyor tanrım..
Çektiğim ızdırap öyle acıki
Ölmeye gücüm yetmiyor tanrım...
Posting Freak
Sessizliğimin Sesi...((( Merdo'nun Damlaları )))
[Resim: taraos7.jpg]

Bu vatan uğruna şehit olan askerlerimize,tertiplerime onların aziz ruhlarına hitabendir..
RUHLARI ŞAD OLSUN...

DOĞUYA GİDEN KOMANDOYUM BEN...!

Aylardan kasım günlerden cuma
Saat 9'da çıktı çatışma
Pusuya düştük
Pusu karanlık..
Pusu değil bu,sanki mezarlık !..
Azrail ile yaptık pazarlık
Doğuya giden Komandoyum ben...

Elimde silahım,sırtımda çantam
Yüreğimde hasretim,
Dağları yırtar aşarım,
Doğuya giden Komandoyum ben...

Şehidimin arkasından yas tutturmam,
Kör kurşunu bağrımdan söktürmem,
Kanımı akıtır,vatansıza toprağımı çiğnetmem
Dağlarda çiçek yerine,barut ve kan koklarım
Doğuya giden komandoyum ben...

MERDAN..
Son Düzenleme: 25/08/2008, 22:34, Düzenleyen: MERDAN.
Posting Freak
Sessizliğimin Sesi...((( Merdo'nun Damlaları )))
Varol be kankam, müthiş yazmışsın yemin ediyorum :'(

"Kanımızın son damlasına kadar, ülkemiz, bayrağımız uğruna şehit olmaya, can vermeye,"

Seve seve..........



[Resim: 54661923qf8.png]
.
Arkadaşlar, efendiler ve ey millet:

İyi Biliniz ki, Türkiye Cumhuriyeti, Şeyhler, Dervişler, Müritler, Meczuplar Memleketi olamaz.


En Doğru, En Hakiki Tarikat, "Medeniyet Tarikatı"'dır. "
[Resim: ataturkimzale.gif]
Posting Freak
Sessizliğimin Sesi...((( Merdo'nun Damlaları )))
Haydar_Ali yazdı:Varol be kankam, müthiş yazmışsın yemin ediyorum :'(

"Kanımızın son damlasına kadar, ülkemiz, bayrağımız uğruna şehit olmaya, can vermeye,"

Seve seve..........


[Resim: www.zohreanaforum.com]

YİĞİDİM...
MUSTAFA KEMAL'in askerinede bu yakışır !..Smile
Gururlandım seninle !!..
Posting Freak
Sessizliğimin Sesi...((( Merdo'nun Damlaları )))
[Resim: 1demethuzunblogcucomgq7.jpg]

][FONT=Monotype Corsiva][B]Sahipsiz bir uçuruma düştü gözlerim [/B]
[FONT=Monotype Corsiva]][B][FONT=Monotype Corsiva][B]Aşkın yalnızlığına vurdum gecemi [/B] [/B]
[FONT=Monotype Corsiva]][B][FONT=Monotype Corsiva][B]Yine havada kan kokusu var. [/B] [/B]
][B][FONT=Monotype Corsiva][B]Yine hüzün firarında yüreğim… [/B] [/B]
][B][FONT=Monotype Corsiva][B]Uçurumlar özgürü bir failin günlüğünden düşüyorum. [/B] [/B]
][B][FONT=Monotype Corsiva][B]Ve sayfa sayfa ölüyorum, [/B] [/B]
][B][FONT=Monotype Corsiva][B]Sana yazılmış tozlu bir romanda [/B] [/B]
][B][FONT=Monotype Corsiva][B]Beni ihbar ediyorsun ayrılığa, [/B] [/B]
][B][FONT=Monotype Corsiva][B]Ayrılıksa kan kusturuyor,kelepçeli yalnızlığıma… [/B] [/B]





[FONT=Monotype Corsiva][COLOR=#cc0000][B]Kinim yeşeriyor sarı sayfalarda [/B]


[B][FONT=Monotype Corsiva][COLOR=#cc0000]Sisli bir kabus oluyorum.


[FONT=Monotype Corsiva][COLOR=#cc0000]Çatlayan bileklerim seni arıyor, dilim susuyor yine.


[FONT=Monotype Corsiva][COLOR=#cc0000]Olumsuz bir kent düşüyor yastığıma


[FONT=Monotype Corsiva][COLOR=#cc0000]Sen ölüm oluyorsun beynimin labirentlerinde.


[FONT=Monotype Corsiva][COLOR=#cc0000]Alnımda bir kavga duruyor ,kaşlarım ayrılığa çatılı,


[FONT=Monotype Corsiva][COLOR=#cc0000]Ben seni tüketiyorum ateş çemberi yaşamalarımda.


[FONT=Monotype Corsiva][COLOR=#cc0000]Ve tükenmişlik oluyorum ömrümün geri kalanında.


[FONT=Monotype Corsiva][COLOR=#cc0000]İçimde ölüyor bu şehrin insanları,


[FONT=Monotype Corsiva][COLOR=#cc0000]Ben yalın ayak kor taşıyorum kara kışlara.


[FONT=Monotype Corsiva][COLOR=#cc0000]Soğuğum sen ,gecem sen, yangınım sen …


[FONT=Monotype Corsiva][COLOR=#cc0000]Bir avuç kül savruluyor uzaklara,


[FONT=Monotype Corsiva][COLOR=#cc0000]Gözlerimde kan sonbahar kokularında.


[FONT=Monotype Corsiva][COLOR=#cc0000]Her hücremde bin intihar büyüyor.


[FONT=Monotype Corsiva][COLOR=#cc0000]Ve sen can çekişiyorsun kuytularımda.


[FONT=Monotype Corsiva][COLOR=#cc0000]Bense kayboluyorum…

[/B]
Benden evvel ben oldum
Beni bende ben buldum
Sahralara indim durdum
Bana Ali dediler

Merdan idim dirildim
Her bedene verildim
Kırk Kapı dört makamda
Öldüm öldüm dirildim.

Mürşit Zöhre Ana..
Posting Freak
Sessizliğimin Sesi...((( Merdo'nun Damlaları )))
Kendine iyi bak bir "veda" degil "elveda" cumlesidir cogu zaman.
O uc kelimeden cok daha fazlasini gizler icinde...
"Kendine iyi bak. Cunki bundan sonra ben yaninda olmayacagim. Olamayacagim.
Istesem de istemesem de. Sevdim bir zamanlar seni, hala seviyorum
ve benden sonra da mutlu olmani istiyorum.
Olurda bir gun donersem seni iyi bulmak istiyorum.Kendine iyi bak.
Cunki bundan sonra kendinden baskasi olmayacak yaninda sana bakacak. Ben olmayacagim.
Kendine iyi bak ve beni dusunme. Cunki ben de seni dusunmeyecegim artik.
Arama sakin beni, yazma, cunki ben yazmayacagim. Sil beni yureginden, cunki ben silecegim.
Fakat, yasanilan, paylasilan guzel seyler hatirina sana yurekten mutluluklar diliyorum.
Ve ben bir daha donmemek uzere gidiyorum.
"Kendine iyi bak. Aramizda gecen herseye ragmen benden sonra iyi oldugunu bilmeyi tercih ederim.
Aslinda bilmem cok onemli degil, iyi oldugunu varsayacagim ben.
Seni bir daha asla gormemek uzere gidiyorum ben, seni kendinle basbasa, yapayalniz birakiyorum ben.
Biliyorum kendini birakacaksin benden sonra, o yuzden iyi bak diyorum.
Aslina bakarsan, cok da fazla umursamiyorum."
Kendine iyi bak, derler ve giderler.
Tutkuyla sevenler, bazen birden fazla soylerler
bunu.
Cunki onlari ayirmak, eti tirnaktan ayirmak gibidir.
Kolay kolay kopamaz onlar, surec cok aci vericidir, yurek parcaliyicidir.
Her seferinde azalan umutlarla geri doner ve yine Kendine Iyi Bak gozleriyle ayrilirlar.
Ta ki umut da, sevgi de tukeninceye kadar Taki son elveda mezar sessizligine burunuceye kadar
Tutkunun otesinde sevenler, bir kez Kendine Iyi Bak derler ve giderler.
Onlar eti tirnaktan ayirmak yerine olumu yeglerler.
Onlar bu aciyi bir kezden fazla kaldiramayacaklarini bilirler.
Kendine iyi bak, derler ve giderler.
Bu sozlerin icinde ihanet yok, hic bir zaman olamaz derler ve giderler.
En buyuk ihanet degil midir aslinda seni seveni, ihtiyaci olani yuzustu birakip gitmek.
Kendine iyi bak, derler ve giderler. Seni suskunluga mahkum edip giderler.
Seni parcalara ayirip, en buyuk parcayi yanlarina alip giderler.
Seni senden alip giderler.
Daha kotusu suclayamazsin onlari tum bunlar icin.
Kendine iyi bak deyip gidenin gecerli bir nedeni vardir elbet.
Suclatmaz kendini. Savasmadiklari icin kizarsin ama suclayamazsin.
Savasmislarsa, yenildikleri icin kizarsin ama suclayamazsin.
Yenildigin icin kizarsin ama suclayamazsin Ayriligin kacinilmazligina inandirir seni,
kendine iyi bak, derler ve giderler.
Elinden umutlarini, duslerini, sevgilerini alip giderler.
Bir tek anilari birakirlar geride, bir de hatirladikca gozyaslarina bogulasin diye unutulmayan nagmeler.
Arkalarina bakmadan cekip giderler eger yalniz kalmissan, cunki insafsizliklarini gormek istemezler.
Hersey o saniye orada bitsin, kapansin bu sayfa isterler. "Bitti" diyemedikleri icin ,
kendine iyi bak derler. "Kirildim ve affedemiyorum" diyemedikleri icin kendine iyi bak derler.
"Seni istemiyorum artik, hayatimdan cikaracagim ama bil ki hic unutmayacagim"
diyemedikleri icin kendine iyi bak derler.
"Biliyorum cok kanayacaksin ama daha iyisini yapamiyorum" diyemedikleri icin kendine iyi bak derler.
Vicdanlarini rahatlatmak icin kendine iyi bak derler,
cunki o kan uzun sure akacaktir ve o yara asla kapanmayacaktir, bilirler.
Kendine iyi bak bir noktadir cogu zaman.
Kendine iyi bak deme bana, sadece kotulukler noktalansin isterim ben.
Oysa sen iyisin Sen gozumdeki isik, dudagimdaki tebessum, sen icimdeki sevincssin.
Sen hayatima renk katan, sen yuregimdeki carpinti, sen hayatimdaki nesesin.
Sen yolumu aydinlatan, sen dert ortagim, sen gonul yoldasim, sen bir tanesin.
Kendine iyi bak deme bana. Nokta koyma.
Keske boyle yasanmasaydi bazi seyler, keske affedebilsen beni,
keske ben de affedebilsem Keske dondurebilsek zamani geriye.
Keske bugunku aklimizla yasasak herseyi bastan. Nafile...
Ama yine de, gitmesen olmaz mi?
Bitmesek olmaz mi?
Sen eksikken, ben nasil tam olurum?
Senden kalan boslugu kimlerle doldururum?
Savassak aramiza giren seytanla olmaz mi?
Hani buyuk asklar her turlu engeli asardi,
hani gercek dostluklar her sinavi gecerdi,
hani sevgi eninde sonunda kazanirdi?
Hani hayatta hic kirlenmeyecek degerler vardi?
Hani en buyuk zaferler, en kanli savaslarin ardindan kazanilirdi?
Bunlarin hepsi yalan mi?... Sahiden..., gitmesen olmaz mi?
Bitmesek olmaz mi?
Peki o zaman... Senin istedigin gibi olsun... Oyleyse sen de "Kendine Iyi Bak

[Resim: 59.gif]
Alıntı

Bu yazı tam seni anlatıyoSad
[COLOR=plum]Prensesin senin üzelmene dayanamıyo abicim üzülme sakın:'(
Benden evvel ben oldum
Beni bende ben buldum
Sahralara indim durdum
Bana Ali dediler

Merdan idim dirildim
Her bedene verildim
Kırk Kapı dört makamda
Öldüm öldüm dirildim.

Mürşit Zöhre Ana..
Posting Freak
Sessizliğimin Sesi...((( Merdo'nun Damlaları )))
EBA MÜSLÜM
Süleyman sarayı yaptı gediyo
Dillere Hükmünü nasıl veriyo
Kesilir ümüdü düşman gülüyo
Kesik baş haberi Zöhrem geliyo

Kadılar, müftüler saraya doldu
Üseyin abdalım dallarım yordu
Keme ümüdünü sana ne oldu
Dökelim dersini kim kimi duydu

İlle Allah can veriyo bilinmez
Rızasız bahçenin gülü derilmez
Bizim iller yasta yine güldürmez
Şefaat Muhammed hele verilmez

Kadirim kıymetim hele kalmadı
Götürür cesaretim umur saymadı
Bu dünya fanidir soyum duymadı
Kalmasın köpeğe sebep olmadı

Bozuldu yollarım dağlara düşem
Yıkıldı hanemiz şah nasıl edem
Eba Müslüm geldi sultan dillesem
Geceler seferi cengin eylesem



Birini bildirdim birisi öldü
Bozduman yaylalar Muhammet döndü
Çekilir kervanım seyitler kömdü
Bülbülün figanı sabaha söndü

Küfeylan atını hayladı haydar
Bozuldu virane gönlümüz uylar
Fatıma Zöhre’nin seyrine bakın
Cihanı seyretti her taraf oynar

Şekli şemalini gösterem bildik
Öldü deme anam selamı verdik
Yüzbin kere tövbe etse ezildik
Kırkların darına divana geldik

Cenk eder erenler bilinmez oldu
Bozuldu bağlarım derilmez oldu
Hoyratın elinde soluyor güller
Bahçıvan yetişsin derilmez oldu

Yine ufuk bitti ateş sarıyo
İnkar sarı bölüklerim darıyo
Balım sultan yetiş eyip kalıyo
Bizden hakkın alan kime varıyo



Bitti ömür bitti geldi yarıya
Fatıma Zöhre’de benzer karıya
Şükreder sultanım kaldık araya
Eba Müslüm geldi gine karşıya

Çekildi sancağım savaş edelim
Kaygusuz abdala niyaz verelim
Bu dünya boşumuş dava güdelim
Muhammet Ali’yi hele sevelim

Bu benim yolumu tahrik edene
Geyik ok olmuştur hançer verene
Sürüsüz gidilmez çoban gezene
Varol sultan sitem edene

Karalı bayrağı düşman çekiyo
Ali’nin tarlasın Zöhrem ekiyo
Ser çeşme pınarı nasıl bitiyo
Bu gün pirin geldi derdin döküyo

Döküldü büküldü hurma dalları
Hünkâra gediyor şahin yolları
Her insanın bitiyor göçer salları
Arısız kovanda boştur balları

Bildiren: PİR ZÖHRE ANA

İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Pir Zöhre Ana Forum sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim bağlantısından bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmenlikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.