[B]Arif Sağ Yol Ver Dağlar[/color][/B]
Başı duman pare pare
Yol ver dağlar yol ver bana
Gönül gitmek ister yare
Yol ver dağlar yol ver bana
Ömrümün uzun yolu
Geçip gitsem yare doğru
Gözlerim yas dolu dolu
Yol ver dağlar yol ver bana
Aşık olmak benim kârım
Çok aradım nazlı yarim
Dudu dillim sitemkârım
Yol ver dağlar yol ver bana
Karlı dağlardan esmedim
Ben o yare hiç küsmedim
Daha umudum kesmedim
Yol ver dağlar yol ver bana
Şarkı sözleri...
Şarkı sözleri...
Åarkı sözleri...
[COLOR="DarkGreen"]Nazlı Yardan Bana Bir Haber Geldi - Karacaoğlan
Nazlı yardan bana bir haber geldi
Eğer doğru ise büktü belimi
Dediler nazlı yari yad eller aldı
Kadir mevlam nasip eyle ölümü
Bülbüle söyleyin dalına konsun
Bizi böyle eden Allah'tan bulsun
Sabreyle sevdiğim ilkbahar gelsin
Terkedeyim vatanımı elimi
Karac'oğlan der ki doğmadan göçtüm
Yar elinden dolu badeler içtim
Kötüler zanneder ben yarden geçtim
Ölmeyince çeker miyim elimi
Nazlı yardan bana bir haber geldi
Eğer doğru ise büktü belimi
Dediler nazlı yari yad eller aldı
Kadir mevlam nasip eyle ölümü
Bülbüle söyleyin dalına konsun
Bizi böyle eden Allah'tan bulsun
Sabreyle sevdiğim ilkbahar gelsin
Terkedeyim vatanımı elimi
Karac'oğlan der ki doğmadan göçtüm
Yar elinden dolu badeler içtim
Kötüler zanneder ben yarden geçtim
Ölmeyince çeker miyim elimi
Åarkı sözleri...
]Arkadaşlar burda sadece "şarkı sözlerini" paylaşıyoruz türküleri veya deyişleri değil...
]Biraz daha duyarlı olalım
]Emeğiniza sağlık ...
" http://www.zohreanaforum.com/turku_sozleri-t4172p10.html?t=4172&page=10 "
]
Türküler bu adrese kaydırılmıştır arkadaşlar ....
Yazarken biraz daha duyarlı olalım....
]Biraz daha duyarlı olalım

]Emeğiniza sağlık ...
" http://www.zohreanaforum.com/turku_sozleri-t4172p10.html?t=4172&page=10 "
]
Türküler bu adrese kaydırılmıştır arkadaşlar ....
Yazarken biraz daha duyarlı olalım....
Anamın adı Hüsniye Ana
Babam Şah Üseyin kafası kopa
Horasan ilinden Karyağdı Ana
Kimseler bilemez Sultanım burada
Babam Şah Üseyin kafası kopa
Horasan ilinden Karyağdı Ana
Kimseler bilemez Sultanım burada
![[Resim: zohreanaxq1.jpg]](http://img83.imageshack.us/img83/4249/zohreanaxq1.jpg)
Son Düzenleme: 28/02/2009, 22:50, Düzenleyen: AYFER.
Åarkı sözleri...
[B] ]Serdar Ortaç Sana Değmez [/B]
Sen beni ömründe bir an sevseydin
Benden sana dert olmaz, bunu bil.
Nasıl güllerin pembe dilleri varsa,
Senin gülden
bedenin var,
Bunu bil
Verdiğin en mükemmel aşk, ızdırabım
Boş yere etme şikayet, tutar ahım.
Bir kere insan yerine koy aşkımı,
Sevdim anlatamadım.
Sana değmez, bu sitemler, sana değmez
Kalbime bir hançer sapla, vur gitsin
Beni aldattın, bunu bile bile kahrettin
Sana kızmıyorum, sana son sözüm,
Unut gitsin
Benden sana dert olmaz, bunu bil.
Nasıl güllerin pembe dilleri varsa,
Senin gülden
bedenin var,
Bunu bil
Verdiğin en mükemmel aşk, ızdırabım
Boş yere etme şikayet, tutar ahım.
Bir kere insan yerine koy aşkımı,
Sevdim anlatamadım.
Sana değmez, bu sitemler, sana değmez
Kalbime bir hançer sapla, vur gitsin
Beni aldattın, bunu bile bile kahrettin
Sana kızmıyorum, sana son sözüm,
Unut gitsin
Anamın adı Hüsniye Ana
Babam Şah Üseyin kafası kopa
Horasan ilinden Karyağdı Ana
Kimseler bilemez Sultanım burada
Babam Şah Üseyin kafası kopa
Horasan ilinden Karyağdı Ana
Kimseler bilemez Sultanım burada
![[Resim: zohreanaxq1.jpg]](http://img83.imageshack.us/img83/4249/zohreanaxq1.jpg)
Son Düzenleme: 28/02/2009, 23:41, Düzenleyen: AYFER.
Åarkı sözleri...
[B] ]Murat İnce-Çekil Git [/B]
Ayrılık sevdi bizi içim hüzün denizi
Çekip git desem de gitme
En güzel derdim sensin ölüm seninle
gelsin
Bende bit desem de bitme
Çekip git desem de gitme
En güzel derdim sensin ölüm seninle
gelsin
Bende bit desem de bitme
Sana git dedim yalan yokluğun bende kalan
Son sözüm budur sakın gitme
Son sözüm budur sakın gitme
Çekil git artık düşlerimden
Bıkıp usanmadın mı benden artık
Gözlerimden yüreğimden ve içimden
Ve var olan her şeyim den
Git artık
Bıkıp usanmadın mı benden artık
Gözlerimden yüreğimden ve içimden
Ve var olan her şeyim den
Git artık
Dokunma kirletirsin beyazları
Konuşma tüketirsin satırları
Mehtabı bırak doğan ayrılık
Çekil git şafak gelen aralık
Konuşma tüketirsin satırları
Mehtabı bırak doğan ayrılık
Çekil git şafak gelen aralık
Kanıyorum zaten uzak dur benden
Sebebin olurum yakanının olurum
Çekil git yolumdan ölümün olurum
Ve git artık nolursun git benden
Sebebin olurum yakanının olurum
Çekil git yolumdan ölümün olurum
Ve git artık nolursun git benden
Konuşma nefesini al benliğimden
Ben soluğunu kesmeden
Sus demeden sus nolur söylemeden
Git bir daha Allah aşkına hiç dönmeden
Ben soluğunu kesmeden
Sus demeden sus nolur söylemeden
Git bir daha Allah aşkına hiç dönmeden
Yıkıl git artık hayallerimden
Kumdan evlerim yıkıldı artık
Taşlarımdan oyuncaklarımdan beynimden
Ve yaşayan her şeyim den
Git artık
Kumdan evlerim yıkıldı artık
Taşlarımdan oyuncaklarımdan beynimden
Ve yaşayan her şeyim den
Git artık
Uzanma karaya çalarsın günleri
Söyletme devrik cümlelerim olursun
Ne öznesini ne yüklemini kurtara bilirsin
Çekil git bırak bütün düşüncelerimi
Söyletme devrik cümlelerim olursun
Ne öznesini ne yüklemini kurtara bilirsin
Çekil git bırak bütün düşüncelerimi
Yaralıyım zaten şöyle dur gönlümde
Derdin olurum korun olurum
Çekil git ağrın değil külün olurum
Ve git artık nolursun git git gözlerimden
Derdin olurum korun olurum
Çekil git ağrın değil külün olurum
Ve git artık nolursun git git gözlerimden
Kal yerinde öylece ses etme
Mevsimlerce solsun senelerce
Mümkünse çıkmasın o iki hece
Öldü de bitsin bu işkence
Mevsimlerce solsun senelerce
Mümkünse çıkmasın o iki hece
Öldü de bitsin bu işkence
Ya da bi sonbahar sarardı de
Düşen her bi yaprakta uzaklaştı de
Deki gövdeden dal kırıldı kopan candı
Yıkıldı de deki öldü öldü de
Yaşamaz de olsun de deki bitti bitti de
Düşen her bi yaprakta uzaklaştı de
Deki gövdeden dal kırıldı kopan candı
Yıkıldı de deki öldü öldü de
Yaşamaz de olsun de deki bitti bitti de
Kardı yağdı yağmurdu aktı sonra toprağa karıştı
Kurudu de soldu de
Ne bileyim işte kısaca öldü de
Kurudu de soldu de
Ne bileyim işte kısaca öldü de
Ve çekil git artık
Gölge etme alın yazısı gibi görme
Deyilim bir şeyin olmadım hiçbir şeyin
Çekil git artık nolur çekil git kötü söyletme
Yaşamaz de olsun de deki bitti bitti
Kardı yağdı yağmurdu aktı kurudu de
Sonra toprağa karıştı soldu de
Ne bileyim işte kısaca öldü de
Gölge etme alın yazısı gibi görme
Deyilim bir şeyin olmadım hiçbir şeyin
Çekil git artık nolur çekil git kötü söyletme
Yaşamaz de olsun de deki bitti bitti
Kardı yağdı yağmurdu aktı kurudu de
Sonra toprağa karıştı soldu de
Ne bileyim işte kısaca öldü de
Anamın adı Hüsniye Ana
Babam Şah Üseyin kafası kopa
Horasan ilinden Karyağdı Ana
Kimseler bilemez Sultanım burada
Babam Şah Üseyin kafası kopa
Horasan ilinden Karyağdı Ana
Kimseler bilemez Sultanım burada
![[Resim: zohreanaxq1.jpg]](http://img83.imageshack.us/img83/4249/zohreanaxq1.jpg)
Son Düzenleme: 28/02/2009, 23:41, Düzenleyen: AYFER.
Åarkı sözleri...
]Gözlerime Çizdim Seni
geçiyor günler yine benden habersiz
gidiyorum,gidiyorum buralardan
sensiz,resmini aldım karşıma
aglıyorum sesiz sessiz
poyrazımdın yüregimde esip durdun en derinde
yolcuydum son seferinde indirdin beni
kayıp şehirde
bekliyorum sevecegim mevsim bahar geçsede..
gidiyorum,gidiyorum buralardan
sensiz,resmini aldım karşıma
aglıyorum sesiz sessiz
poyrazımdın yüregimde esip durdun en derinde
yolcuydum son seferinde indirdin beni
kayıp şehirde
bekliyorum sevecegim mevsim bahar geçsede..
Gözlerime çizdim seni
açmaya korkuyorum
büyümüyorum gözlerinde
gittikçe küçülüyorum
açmaya korkuyorum
büyümüyorum gözlerinde
gittikçe küçülüyorum
ne yagmurlar,ne bulutlar
yagdı içime sönmedin
senden başkasını sevmedim sevemedim
herşeyi sildim gönlümden
Bir seni silemedim
yagdı içime sönmedin
senden başkasını sevmedim sevemedim
herşeyi sildim gönlümden
Bir seni silemedim
Gözlerime çizdim seni
açmaya korkuyorum
büyümüyorum gözlerinde
gittilçe küçülüyorum...
açmaya korkuyorum
büyümüyorum gözlerinde
gittilçe küçülüyorum...
Åarkı sözleri...
]biri bana gelsin
Saçmalama nolur çare çok nasıl gidersin
İstedigin herşey sanki yok değer mi dersin
Başkaları bilmez görmez o nasıl bir duygu
Al elini kalbime bir ko işte gerçek bu
İstedigin herşey sanki yok değer mi dersin
Başkaları bilmez görmez o nasıl bir duygu
Al elini kalbime bir ko işte gerçek bu
Her yer soğuk hep karanlık
Kendi kendime tarifsiz
Ayrılmamız çok gereksiz
Şimdi uzaktan sebepsiz
Kendi kendime tarifsiz
Ayrılmamız çok gereksiz
Şimdi uzaktan sebepsiz
Biri bana gelsin o da sensin
Beni kırmış olsanda
İkimizde aşık bir tek farkla
Benimki senden biraz fazla
Beni kırmış olsanda
İkimizde aşık bir tek farkla
Benimki senden biraz fazla
Konuyu Okuyanlar: 5 Ziyaretçi
![[Resim: 181tx4.gif]](http://img300.imageshack.us/img300/7210/181tx4.gif)