You need to enable JavaScript to run this app.

Skip to main content

Lütfen Gözlerime Iyi Bak(((öneririm))

Lütfen Gözlerime Iyi Bak(((öneririm))

Posting Freak
Lütfen Gözlerime Iyi Bak(((öneririm))
Lütfen Gözlerime Iyi Bak

Birzamanlar bir yerlerde kör bir genç yaşıyordu ve bu kör genç kendisinden nefret ediyordu

çünkü kör bir yaşamı vardı.

göremediği için hiç birşeyi ve hiç bir kimseyi sevemiyordu herkesten ve her şeyden nefret

ediyordu ama kız arkadaşı hariç

kör yaşamında sevdiği tek şey kız arkadaşıydı.

Bir gün kız arkadaşına eğer dünyayı görebilseydi onun la evlenmeyi kabul edebileceğini

söyledi.Kız arkadaşıda onu çok mutlu ettiğini söyledi

Günlerden bir gün şans gencin yüzüne güldü ve birisi ona bir çift gözünü bağışladı

sora genc her şeyi görmeye başladı ağaçları çiçekleri kısaca artık dünyayı görüyordu hatta kız

arkadaşını bile.

Kız arkadaşı ona sordu şimdi artık her şeyi görüyorsun söylediğin gibi benimle

evlenecekmisin? dedi.

genc şoktaydı kız arkadaşını gördüğünde dona kalmış tı çünkü kız arkadaşı kördü!...

Çok özür dilerim dedi genç seninle evlenemem çünkü sen körsün dedi.

Kız çok üzüldü ve yaşlı gözlerle ordan uzaklaşmaya başladı biraz ileri gidince durdu ve geriye

dönüp gence şunu söyledi

LÜTFEN SADECE GÖZLERİME İYİ BAK...!!!Sad:'(
Bir ismi Ali’dir bir ismi Veli
Onlar nurdan dogdu nurudur nebi
Eveli ahiri yaratan Ali
Simdi de geziyo Zöhre Ana dili
Pir Zöhre Ana
Posting Freak
Lütfen Gözlerime Iyi Bak(((öneririm))
[FONT="Arial Black"]Çok duygulandım..Sad

Düşünebiliyomusunuz,sevdiğinin uğruna,genç kız gözlerini herşeyden çok sevdiği adama veriyor ve karşılığında....:'(
Hayatın gerçek ACI YÜZÜ..
Posting Freak
Lütfen Gözlerime Iyi Bak(((öneririm))
]Çok acıklı birtanesi yaa...:'(

Benim bu hikayeden anladığım bu: kız oğlana gözünü verdi çünkü oğlan kör olduğundan çok mutsuz olduğu için ve oğlan da gözü gördükden sonra kızı ret etti çünkü kız kör olduğu için...
Çok feci bir durum ya...oğlan çok bencilhıh:'(

Emeğine sağlık birtanem...
[Resim: 181tx4.gif]
''Kuran İmanla Olur.
İman Aşkla Olur,
İnsanı Sevmekle Olur..''


Pir Zöhre Ana

Posting Freak
Lütfen Gözlerime Iyi Bak(((öneririm))
Müthiş bir fedakarlık,

Demek ki önemli olan kör olmak değil,

Sevebilmek, düşünebilmek, empati kurabilmek, sahip olduklarının değerini bilebilmek,

kısacası insan olarak kalabilmek...

Güzel bir hikayeydi sağol canım...
[size=7]"Benim Testim Kerbela Suyudur..."[/size]

[size=7]Zöhre Ana[/size]
Member
Lütfen Gözlerime Iyi Bak(((öneririm))
Gercekten Cok Aci Zümre Eline Saglik Cok Guzel Arastırman Dan Dolayı Tsk Ederim
Posting Freak
Lütfen Gözlerime Iyi Bak(((öneririm))
hayat okadar acımazki insanlarda buna dahil..kimse kimsenin halinden anlamayıp bencilliğe mahkum olduğu sürece de bu değişmicek malesef..Sad
Söyle Zöhrem söyle sen söyle durma
Dervişin kalemi nurundan yaza
Kahi atar kahi yüzü kızara
Mustafa Kemal’in özü Allah’a




MUSTAFA KEMAL ATATÜRK




<Mustafa Kemal'in İzinden Gidiyor Olmamız Sizi Rahatsız Mı ediyor ? Daha Çok Rahatsız Olacaksınız!..>.

İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Pir Zöhre Ana Forum sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim bağlantısından bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmenlikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.