You need to enable JavaScript to run this app.

Skip to main content

Her 2 kişiden biri...

Her 2 kişiden biri...

Posting Freak
Her 2 kişiden biri...
HER 2 KİŞİDEN BİRİ.....

Sokakta gezen her iki kadından biri "mal" olmayı içine sindiriyorsa;



Her iki çiftçiden biri " anasını da alıp gidiyorsa";



Her iki fındık üreticisinden biri ayaklandılar diye kendilerine dayak attıranlara teşekkür ediyorsa;


Devlete vergi ödeyen her iki işçiden biri bu vergilerinin Anadolu takımlarına futbolcu transferinde kullanılmasınarazıysa;

Sokaklarda çöp bidonlarını karıştırarak karnını doyuran her iki insandan biri halinden memnunsa;


Boş zamanlarında işportacılık yapan her iki memurdan biri mutluysa;


Her iki şehit torunundan biri atalarının dedelerinin kanlarıyla sulanmış bu toprakların barzaniye peşkeş çekilmesinden rahatsızlık duymuyorsa;


Her iki komşumuzdan biri AKP karşıtlığının din karşıtlığı olduğunu düşünüyorsa;


Çocuklarımızın geleceğini şekillendiren her iki öğretmenden biri AKP nin icraatlarını onaylıyorsa;


Oğlu işsiz olan her iki babadan biri " benim oğlum da işsiz kalıversin" diyorsa;


Evladını askere gönderen her iki kişiden biri "askerlik yan gelip yatma yeri değil" diye düşünüyorsa;


Her iki arkadaşımızdan biri "hem laik hem Müslüman olunmaz " diyorsa,


Ülke halkının yarısı şimdiye kadar cumhurbaşkanlığı yapan 10 kişinin "dindar olmadığı" konusunda hemfikirse;


Her iki vergi mükellefinden biri yabancı sermayenin sıfır vergiyle faiz kazanmasından mutluluk duyuyorsa;


Parası olmadığı için özel dershanelere gidemeyen ve dolayısıyla üniversiteye giremeyen her iki gençten biri başbakanın oğlunun bursla ABD de okumasından gurur duyuyorsa;


Üniversiteyi bitirmiş boşta gezen her iki işsizden biri başbakanın oğlunun 500.000 dolarcık peşinatla aldığı gemicikten rahatsızlık duymuyorsa;



403 YTL kazanan her iki asgari ücretlinin biri başbakan'ın 40.000 dolarlık saat takmasını doğru buluyorsa;


Yeni doğum yapan her iki anneden biri bebeğinin dünyaya 5.534 dolar borçlu gelmesinden şikayetçi değilse;

İşine arabasıyla giden her iki kişiden biri "dünyanın en pahalı benzinini kullandığı " için mutluysa;

Borsada parası olmayan her iki insandan biri " borsa yükseliyor demek ki ekonomi iyiye gidiyor" diyebiliyorsa;


Her iki emekliden biri maaşını alabilmek için sabahın beşinde kuyruğa girmekte bir sorun görmüyorsa;

Teröre 12.000 şehit, 20.000 yaralı vermiş ülke vatandaşlarının yarısı terörist başının "saygıdeğer" olduğu konusunda hemfikirse;

Kurtuluş savaşı vererek küllerinden yeniden doğan, ümmetten ulus yaratan bir ecdadın her iki evladından biri, bölgedeki idealleri uğruna ABD'nin empoze etmeye çalıştığı "ılımlı İslam devleti" modelinde bir sakınca görmüyorsa;

Her iki kişiden biri " şeyinin şey edilmesini" seviyorsa;

Her iki kişiden biriönüne 4-5 yılda bir atılan makarnayla fasulyeye oyunu,ülkesini, çoluk çocuğunun geleceğini satmaktan utanmıyorsa;

10 Kasım törenlerine katılan her iki kişiden biri " sap gibi ayakta durmayı gereksiz " buluyorsa;

Her iki kadından biri " baş derisinde çıkan ve adına saç denen tüylerin erkekleri tahrik ettiğini ve örtülmesi gerektiğini, aksi halde dinsiz olunacağını " düşünüyorsa;



AKP sayesinde tatlı para kazanan, milyar dolarlık vergi kıyağı geçilen her iki holding patronundan biri " Cumhuriyet döneminin sonu gelmiştir, laik sistem çökmüştür ve onu kesinlikle değiştirmek istiyoruz" diyen kişiyi Cumhurbaşkanı olarak görmek istiyorsa;

artık söylenecek söz kalmamıştır...
Posting Freak
Her 2 kişiden biri...
mükemmelsin çok teşekkürler
Bizim yolumuz insanlık yoludur.
Zöhre Ana


İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Pir Zöhre Ana Forum sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim bağlantısından bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmenlikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.