HER 2 KİŞİDEN BİRİ.....
Sokakta gezen her iki kadından biri "mal" olmayı içine sindiriyorsa;
Her iki çiftçiden biri " anasını da alıp gidiyorsa";
Her iki fındık üreticisinden biri ayaklandılar diye kendilerine dayak attıranlara teşekkür ediyorsa;
Devlete vergi ödeyen her iki işçiden biri bu vergilerinin Anadolu takımlarına futbolcu transferinde kullanılmasınarazıysa;
Sokaklarda çöp bidonlarını karıştırarak karnını doyuran her iki insandan biri halinden memnunsa;
Boş zamanlarında işportacılık yapan her iki memurdan biri mutluysa;
Her iki şehit torunundan biri atalarının dedelerinin kanlarıyla sulanmış bu toprakların barzaniye peşkeş çekilmesinden rahatsızlık duymuyorsa;
Her iki komşumuzdan biri AKP karşıtlığının din karşıtlığı olduğunu düşünüyorsa;
Çocuklarımızın geleceğini şekillendiren her iki öğretmenden biri AKP nin icraatlarını onaylıyorsa;
Oğlu işsiz olan her iki babadan biri " benim oğlum da işsiz kalıversin" diyorsa;
Evladını askere gönderen her iki kişiden biri "askerlik yan gelip yatma yeri değil" diye düşünüyorsa;
Her iki arkadaşımızdan biri "hem laik hem Müslüman olunmaz " diyorsa,
Ülke halkının yarısı şimdiye kadar cumhurbaşkanlığı yapan 10 kişinin "dindar olmadığı" konusunda hemfikirse;
Her iki vergi mükellefinden biri yabancı sermayenin sıfır vergiyle faiz kazanmasından mutluluk duyuyorsa;
Parası olmadığı için özel dershanelere gidemeyen ve dolayısıyla üniversiteye giremeyen her iki gençten biri başbakanın oğlunun bursla ABD de okumasından gurur duyuyorsa;
Üniversiteyi bitirmiş boşta gezen her iki işsizden biri başbakanın oğlunun 500.000 dolarcık peşinatla aldığı gemicikten rahatsızlık duymuyorsa;
403 YTL kazanan her iki asgari ücretlinin biri başbakan'ın 40.000 dolarlık saat takmasını doğru buluyorsa;
Yeni doğum yapan her iki anneden biri bebeğinin dünyaya 5.534 dolar borçlu gelmesinden şikayetçi değilse;
İşine arabasıyla giden her iki kişiden biri "dünyanın en pahalı benzinini kullandığı " için mutluysa;
Borsada parası olmayan her iki insandan biri " borsa yükseliyor demek ki ekonomi iyiye gidiyor" diyebiliyorsa;
Her iki emekliden biri maaşını alabilmek için sabahın beşinde kuyruğa girmekte bir sorun görmüyorsa;
Teröre 12.000 şehit, 20.000 yaralı vermiş ülke vatandaşlarının yarısı terörist başının "saygıdeğer" olduğu konusunda hemfikirse;
Kurtuluş savaşı vererek küllerinden yeniden doğan, ümmetten ulus yaratan bir ecdadın her iki evladından biri, bölgedeki idealleri uğruna ABD'nin empoze etmeye çalıştığı "ılımlı İslam devleti" modelinde bir sakınca görmüyorsa;
Her iki kişiden biri " şeyinin şey edilmesini" seviyorsa;
Her iki kişiden biriönüne 4-5 yılda bir atılan makarnayla fasulyeye oyunu,ülkesini, çoluk çocuğunun geleceğini satmaktan utanmıyorsa;
10 Kasım törenlerine katılan her iki kişiden biri " sap gibi ayakta durmayı gereksiz " buluyorsa;
Her iki kadından biri " baş derisinde çıkan ve adına saç denen tüylerin erkekleri tahrik ettiğini ve örtülmesi gerektiğini, aksi halde dinsiz olunacağını " düşünüyorsa;
AKP sayesinde tatlı para kazanan, milyar dolarlık vergi kıyağı geçilen her iki holding patronundan biri " Cumhuriyet döneminin sonu gelmiştir, laik sistem çökmüştür ve onu kesinlikle değiştirmek istiyoruz" diyen kişiyi Cumhurbaşkanı olarak görmek istiyorsa;
artık söylenecek söz kalmamıştır...
Her 2 kişiden biri...
Her 2 kişiden biri...
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi