You need to enable JavaScript to run this app.

Skip to main content

Ezan Okunurken Radyonuz vs.. Sesini Kısıyormusunuz?

Anket Ezan okunurken Radyonuzun vs.. sesini kısıyormusunuz?

Bu ankette oy kullanma yetkiniz yok.
Evet 3 (11.54%)
Hayır 21 (80.77%)
Bilmem,farkında değilim 2 (7.69%)
* Siz bu anket için oy kullanmışsınız. Toplam:: 26 (100%)

Ezan Okunurken Radyonuz vs.. Sesini Kısıyormusunuz?

Administrator
Ezan Okunurken Radyonuz vs.. Sesini Kısıyormusunuz?
Ehlibeyt yazdı:bir anket açtım sadece konu başlığı konuyu açan kişinin düşüncesi anlamınamı geliyor? anket açarkenmi dikkatli olmam gerekiyor anlamadımki abi.sorduğum soru hakkında daha bişi bile demedimki abi konuya dikkatli yaklaşmamı istiyosun.

Valla anlamıyorumki topic açsam bir türlü açmasam bir türlü ne yapcam şaşırdım.Sad

Sevgili Ehlibeyt; Sende Haklısın, istediğin konuyu açabilirsin bazı şeyler düşünce fikirler tartışılmalı, kişilerin Fikirleri öğrenilmeli bu senin düşüncen olmasada, Biz duygusallık yapıyoruz Galiba Kusura bakma.

Ben yinede Bazı konularda hassas olduğumu belirteyim eleştirim daima olacaktırda.
Posting Freak
Ezan Okunurken Radyonuz vs.. Sesini Kısıyormusunuz?
Aliekber yazdı:Özkan Bu konuda sana yardımcı olmak isterim ama Ana'mın Desturu varmı bilmediğim için şu an birşey söyleyemem.
Tmm abi Haklısın inşallah Zöhre anamızın ağzından duymak naip olur.
Senior Member
Ezan Okunurken Radyonuz vs.. Sesini Kısıyormusunuz?
ben sesi kapatmıyorum normal düzeydeyse ses öyle bırakıyorum ama çok açıksa ve ben ezan okunduğunu duyduysam mutlaka biraz azaltıyorum ben inanmasamda çağrı bana olmasada insanların inancına ve kutsalına olan saygımdan kısarım.

bu olayı şöyle düşünüyorum diyelimki siz cem yapıyorsunuz ibadetiniz o cem evinin yanında komşunun biri açmış sona kadar bagırtıyor müziği orda bir ibadet yapıldığını bile bile bu saygısızlık olmazmıydı?
bu sadece ezan için geçerli değil yanımda kilise olsa ve orda ibadet edilse ben yine ibadet esnasında müziğimi kısardım bu benim düşüncem tabi sana yapılmasını istemediğin şeyi başkasına yapma.
[COLOR="Red"]Eğer ikrar ile yola gidersen
Müminin gözünde duman gerekmez
Hak için sil süpür gönlün evini
Yükün gevher ile saman gerekmez

Ali dedikleri bir ulu kişi
Elinde var idi hüneri işi
Eğer kaldırmazsan tuttuğun taşı
Sana ondan gelen iman gerekmez

Pir Sultan Abdal'ım uğradım derde
Farksızdır sofudan, kalkmyor perde
Gör dinle, bir lokma geldi bir yerde
Sor izle, çiğ ise yemen gerekmez.
[/COLOR]
Posting Freak
Ezan Okunurken Radyonuz vs.. Sesini Kısıyormusunuz?
aslıcan yazdı:ben sesi kapatmıyorum normal düzeydeyse ses öyle bırakıyorum ama çok açıksa ve ben ezan okunduğunu duyduysam mutlaka biraz azaltıyorum ben inanmasamda çağrı bana olmasada insanların inancına ve kutsalına olan saygımdan kısarım.

bu olayı şöyle düşünüyorum diyelimki siz cem yapıyorsunuz ibadetiniz o cem evinin yanında komşunun biri açmış sona kadar bagırtıyor müziği orda bir ibadet yapıldığını bile bile bu saygısızlık olmazmıydı?
bu sadece ezan için geçerli değil yanımda kilise olsa ve orda ibadet edilse ben yine ibadet esnasında müziğimi kısardım bu benim düşüncem tabi sana yapılmasını istemediğin şeyi başkasına yapma.

Bende aynı görüşdeyim -aslıcan kardeşim ,ben avrupada bile ,ibatet olan yerde ,oldukca saygı gösterırım.o insanlar ister dogru ,ister yanlış yapsınlar,onların gayesıde, ibetıde, Yüce Allah için, oldugundan.büyük saygı gösterırım.
onlar benden memnun oldumu ,en büyük ibatetı ben yapmiş oluyorum
o anda.
ON İKİ  İMAMLAR
*** *** *** *** *** *** *** *** *** ***
  1. İmam ALİ
  2. İmam CAFER
  3. İmam ZEYNEL
  4. İmam BAKIR
  5. İmam RIZA
  6. İmam CAFERİ SADIK
  7. İmam HASAN
  8. İmam TAĞI NAĞI
  9. İmam MEHDİYE HÜDA
10. İmam HÜSEYİN,İ DEŞTİ KERBELA
11. İmam CAFER -İ ZÖHRE YE HİBA
12. KIRKLAR DERGAHA


*** *** *** *** **** *** *** *** **** ***
Posting Freak
Ezan Okunurken Radyonuz vs.. Sesini Kısıyormusunuz?
Kısmıyorum ama kısana saygım var. Çünkü o insanlar bazı yanlışların farkında değiller. Biz ZÖHRE ANA' yı bilmeseydik belki de bugün (normal olarak) başka gerçek olmayan şeylerde inanacaktık. Mesela ZÖHRE ANA' yı tanımadan önce camiye gidenler, kuran kurslarına gidenler, minarede ezanlar okuyanların olduğunu çok iyi biliyorum.
"Atatürk büyüktür, ruhu Ali’ dir"
Posting Freak
Ezan Okunurken Radyonuz vs.. Sesini Kısıyormusunuz?
Bende kısmadım kısmamda gereksiz çünkü.Ama saygıda gösterdim hep kısanlara
Benden evvel ben oldum
Beni bende ben buldum
Sahralara indim durdum
Bana Ali dediler

Merdan idim dirildim
Her bedene verildim
Kırk Kapı dört makamda
Öldüm öldüm dirildim.

Mürşit Zöhre Ana..
Son Düzenleme: 25/07/2008, 10:50, Düzenleyen: GAMZE.
Posting Freak
Ezan Okunurken Radyonuz vs.. Sesini Kısıyormusunuz?
Benim demek istedıyim Genelde, radıyoyu düşünmeden.yani toplumlara karşi.
sızlerde haklısınız ,tamamen ,anlıyorum. yerine göre hareket yapmamız
lazım. Ama insanlık Bizdedır,Onlar bıze muhtaçlar.:ok:
ON İKİ  İMAMLAR
*** *** *** *** *** *** *** *** *** ***
  1. İmam ALİ
  2. İmam CAFER
  3. İmam ZEYNEL
  4. İmam BAKIR
  5. İmam RIZA
  6. İmam CAFERİ SADIK
  7. İmam HASAN
  8. İmam TAĞI NAĞI
  9. İmam MEHDİYE HÜDA
10. İmam HÜSEYİN,İ DEŞTİ KERBELA
11. İmam CAFER -İ ZÖHRE YE HİBA
12. KIRKLAR DERGAHA


*** *** *** *** **** *** *** *** **** ***

İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Pir Zöhre Ana Forum sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim bağlantısından bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmenlikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.