Ehlibeyt yazdı:bir anket açtım sadece konu başlığı konuyu açan kişinin düşüncesi anlamınamı geliyor? anket açarkenmi dikkatli olmam gerekiyor anlamadımki abi.sorduğum soru hakkında daha bişi bile demedimki abi konuya dikkatli yaklaşmamı istiyosun.
Valla anlamıyorumki topic açsam bir türlü açmasam bir türlü ne yapcam şaşırdım.
Sevgili Ehlibeyt; Sende Haklısın, istediğin konuyu açabilirsin bazı şeyler düşünce fikirler tartışılmalı, kişilerin Fikirleri öğrenilmeli bu senin düşüncen olmasada, Biz duygusallık yapıyoruz Galiba Kusura bakma.
Ben yinede Bazı konularda hassas olduğumu belirteyim eleştirim daima olacaktırda.
