You need to enable JavaScript to run this app.

Skip to main content

Ezan Okunurken Radyonuz vs.. Sesini Kısıyormusunuz?

Anket Ezan okunurken Radyonuzun vs.. sesini kısıyormusunuz?

Bu ankette oy kullanma yetkiniz yok.
Evet 3 (11.54%)
Hayır 21 (80.77%)
Bilmem,farkında değilim 2 (7.69%)
* Siz bu anket için oy kullanmışsınız. Toplam:: 26 (100%)

Ezan Okunurken Radyonuz vs.. Sesini Kısıyormusunuz?

Posting Freak
Ezan Okunurken Radyonuz vs.. Sesini Kısıyormusunuz?
Aliekber yazdı:Anlamadığın yada sorgulaman gereken Bilal-i Hebeş 'in Acaba senin bahsini ettiğin Bu ezanı okuyup Okudumadığı ki Okumadı, Okumadıysa Bizene Zöhre Ana'mın Bayram Namazlarını Kıldırırken insanın içini Parçalayan o Ezan'ı dinleyip şimdi camilerde söylenen ezanla karşılaştırıp değerlendirip söylediğini kendin tartman Anlamam gerekir değil Mi Bizim Yolumuz Allah Muhammed Ali Yolu O Yol İçin Canımızı Veririz Ama İnkarcıların Yaptığı herşey Bizden Irak Olsun Saygıda Beklenmesinler.

Neyse söylenecek şey çok ama kendimi firenleyim. Söyleyeceğim söz Allah Muhammed Ali Ve Onun Ehlibeyt'inin yolunu bilmeye inkar gelene onları katledene onun yolunda giden kişilerin yaptıklarına saygım olamaz.

Benim dinlediğim Gerçek Pir'imin Zöhre Ana'mın Söylediği Ezan'sa Hak Divanında Durur gibi durup Başım önde Dinlerim.
Abi Zöhre anamızın okuduğu ezan sitemizde varmı varsa link'ini yollarmısınız.
yoksa yazarmısız?
Posting Freak
Ezan Okunurken Radyonuz vs.. Sesini Kısıyormusunuz?
Ehlibeyt yazdı:Canlar Ezan okunurken radyonuzun,müziğinizin vs.. sesini kısıyomusunuz? Neden?
]hayır kısmıyorum cünkü benim inancımda peygamberimiz 7 kadınla evlenmiş ticaret sahbi biri deildi kısmam sesi
Son Düzenleme: 24/07/2008, 20:43, Düzenleyen: güzide.
Posting Freak
Ezan Okunurken Radyonuz vs.. Sesini Kısıyormusunuz?
Aliekber yazdı:Anlamadığın yada sorgulaman gereken Bilal-i Hebeş 'in Acaba senin bahsini ettiğin Bu ezanı okuyup Okudumadığı ki Okumadı, Okumadıysa Bizene Zöhre Ana'mın Bayram Namazlarını Kıldırırken insanın içini Parçalayan o Ezan'ı dinleyip şimdi camilerde söylenen ezanla karşılaştırıp değerlendirip söylediğini kendin tartman Anlamam gerekir değil Mi Bizim Yolumuz Allah Muhammed Ali Yolu O Yol İçin Canımızı Veririz Ama İnkarcıların Yaptığı herşey Bizden Irak Olsun Saygıda Beklenmesinler.

Neyse söylenecek şey çok ama kendimi firenleyim. Söyleyeceğim söz Allah Muhammed Ali Ve Onun Ehlibeyt'inin yolunu bilmeye inkar gelene onları katledene onun yolunda giden kişilerin yaptıklarına saygım olamaz.

Benim dinlediğim Gerçek Pir'imin Zöhre Ana'mın Söylediği Ezan'sa Hak Divanında Durur gibi durup Başım önde Dinlerim.


agzına yüregine saglık abicigim haklısın hemde cok haklısın bize saygısı olmayanlara bizimde saygımız olamaz
Administrator
Ezan Okunurken Radyonuz vs.. Sesini Kısıyormusunuz?
Alıntı:Canlar Ezan okunurken radyonuzun,müziğinizin vs.. sesini kısıyomusunuz? Neden?

Sevgili can; Sorgulaman gerekir açılan konu başlığı seninse sorgulamalısın yada daha dikkatli olmak gerekir kusura bakma bu konuda fazla hassasım galiba seninde düşünceni biliyorum yapmak istediğinide ama yinede bazı konular daha dikkatli yaklaşım gerektirir diye düşünüyorum tabiki benim kişisel yaklaşımım kusura bakma seni uzmek değil yaptığım.

Niçin Yaptığını çok iyi anlıyorum,
Administrator
Ezan Okunurken Radyonuz vs.. Sesini Kısıyormusunuz?
Alıntı:Abi Zöhre anamızın okuduğu ezan sitemizde varmı varsa link'ini yollarmısınız.
yoksa yazarmısız?

Özkan Bu konuda sana yardımcı olmak isterim ama Ana'mın Desturu varmı bilmediğim için şu an birşey söyleyemem.
Posting Freak
Ezan Okunurken Radyonuz vs.. Sesini Kısıyormusunuz?
T U N Ç yazdı:Son derece anlamsız ve saçma bir davranış bence. İşim olmaz.

aynen öyle abi katılıyorum işim olmaz yayın saatimde kısmam da
Bizim yolumuz insanlık yoludur.
Zöhre Ana


Posting Freak
Ezan Okunurken Radyonuz vs.. Sesini Kısıyormusunuz?
Aliekber yazdı:Sevgili can; Sorgulaman gerekir açılan konu başlığı seninse sorgulamalısın yada daha dikkatli olmak gerekir kusura bakma bu konuda fazla hassasım galiba seninde düşünceni biliyorum yapmak istediğinide ama yinede bazı konular daha dikkatli yaklaşım gerektirir diye düşünüyorum tabiki benim kişisel yaklaşımım kusura bakma seni uzmek değil yaptığım.

Niçin Yaptığını çok iyi anlıyorum,

bir anket açtım sadece konu başlığı konuyu açan kişinin düşüncesi anlamınamı geliyor? anket açarkenmi dikkatli olmam gerekiyor anlamadımki abi.sorduğum soru hakkında daha bişi bile demedimki abi konuya dikkatli yaklaşmamı istiyosun.

Valla anlamıyorumki topic açsam bir türlü açmasam bir türlü ne yapcam şaşırdım.Sad
[SIZE="5"]Dört Kapıda da Ali'yi Gördüm. [SIZE="4"](Pirim Zöhre Ana)
Zöhre Ana Pirimiz, Yolundayız Hepimiz.
Bitmeyen yas

İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Pir Zöhre Ana Forum sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim bağlantısından bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmenlikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.