You need to enable JavaScript to run this app.

Skip to main content

Ezan Okunurken Radyonuz vs.. Sesini Kısıyormusunuz?

Anket Ezan okunurken Radyonuzun vs.. sesini kısıyormusunuz?

Bu ankette oy kullanma yetkiniz yok.
Evet 3 (11.54%)
Hayır 21 (80.77%)
Bilmem,farkında değilim 2 (7.69%)
* Siz bu anket için oy kullanmışsınız. Toplam:: 26 (100%)

Ezan Okunurken Radyonuz vs.. Sesini Kısıyormusunuz?

Posting Freak
Ezan Okunurken Radyonuz vs.. Sesini Kısıyormusunuz?
T U N Ç yazdı:Son derece anlamsız ve saçma bir davranış bence. İşim olmaz.

[COLOR=Sienna]haklısın,Nesretın hocamın dedıgı gibi ,sen bildigini okursan ,bende,mınaraye
çıkarım, bızde radıyomuzu çalarız.
ON İKİ  İMAMLAR
*** *** *** *** *** *** *** *** *** ***
  1. İmam ALİ
  2. İmam CAFER
  3. İmam ZEYNEL
  4. İmam BAKIR
  5. İmam RIZA
  6. İmam CAFERİ SADIK
  7. İmam HASAN
  8. İmam TAĞI NAĞI
  9. İmam MEHDİYE HÜDA
10. İmam HÜSEYİN,İ DEŞTİ KERBELA
11. İmam CAFER -İ ZÖHRE YE HİBA
12. KIRKLAR DERGAHA


*** *** *** *** **** *** *** *** **** ***
Posting Freak
Ezan Okunurken Radyonuz vs.. Sesini Kısıyormusunuz?
Her ne kadar Ali adını anmıyorlarsa Allah diyerek andıklarının farkında değiller.Varsın Aliyi böyle çağırsınlar.Hak dünyada gerçeği görürler.Bende ezeli hep anlamsız bulurdum ama allah adından dolayı kısanlara saygı duyardım.Ama pirimden öğrendiklerimden sonra anlamsız geliyor.
Cihana gelmişim Mustafa diye
Atatürk büyüktür sıfat kim ile
Allahın yolunda dervişler ile
Mürşüt kapısıdır Zöhre Ana size


PİR ZÖHRE ANA
Administrator
Ezan Okunurken Radyonuz vs.. Sesini Kısıyormusunuz?
ben kısmam...

ama çağrının kendisine yapıldığını hisseden varsa ona da saygı duyarım...
"ilmin sözü Ali'dir..."



Zöhre Ana...
Posting Freak
Ezan Okunurken Radyonuz vs.. Sesini Kısıyormusunuz?
şahsen bende kısmam mamiye katılıyorum...hiç bir mübareğin ismi geçmiyorken kısmam saçma ve mantıksız diye düşünüyorum .
Bir ismi Ali’dir bir ismi Veli
Onlar nurdan dogdu nurudur nebi
Eveli ahiri yaratan Ali
Simdi de geziyo Zöhre Ana dili
Pir Zöhre Ana
Senior Member
Ezan Okunurken Radyonuz vs.. Sesini Kısıyormusunuz?
[FONT="Arial Black"]ama ben olsam sesini kısmam içinde allah geçiyor ama muhammed ali geçmiyor
Ali Pir'imdir, Yolu Bizimdir.
Administrator
Ezan Okunurken Radyonuz vs.. Sesini Kısıyormusunuz?
Ehlibeyt yazdı:Canlar Ezan okunurken radyonuzun,müziğinizin vs.. sesini kısıyomusunuz? Neden?

Anlamadığın yada sorgulaman gereken Bilal-i Hebeş 'in Acaba senin bahsini ettiğin Bu ezanı okuyup Okudumadığı ki Okumadı, Okumadıysa Bizene Zöhre Ana'mın Bayram Namazlarını Kıldırırken insanın içini Parçalayan o Ezan'ı dinleyip şimdi camilerde söylenen ezanla karşılaştırıp değerlendirip söylediğini kendin tartman Anlamam gerekir değil Mi Bizim Yolumuz Allah Muhammed Ali Yolu O Yol İçin Canımızı Veririz Ama İnkarcıların Yaptığı herşey Bizden Irak Olsun Saygıda Beklenmesinler.

Neyse söylenecek şey çok ama kendimi firenleyim. Söyleyeceğim söz Allah Muhammed Ali Ve Onun Ehlibeyt'inin yolunu bilmeye inkar gelene onları katledene onun yolunda giden kişilerin yaptıklarına saygım olamaz.

Benim dinlediğim Gerçek Pir'imin Zöhre Ana'mın Söylediği Ezan'sa Hak Divanında Durur gibi durup Başım önde Dinlerim.
Posting Freak
Ezan Okunurken Radyonuz vs.. Sesini Kısıyormusunuz?
Aliekber yazdı:Anlamadığın yada sorgulaman gereken Bilal-i Hebeş 'in Acaba senin bahsini ettiğin Bu ezanı okuyup Okudumadığı ki Okumadı, Okumadıysa Bizene Zöhre Ana'mın Bayram Namazlarını Kıldırırken insanın içini Parçalayan o Ezan'ı dinleyip şimdi camilerde söylenen ezanla karşılaştırıp değerlendirip söylediğini kendin tartman Anlamam gerekir değil Mi Bizim Yolumuz Allah Muhammed Ali Yolu O Yol İçin Canımızı Veririz Ama İnkarcıların Yaptığı herşey Bizden Irak Olsun Saygıda Beklenmesinler.

Neyse söylenecek şey çok ama kendimi firenleyim. Söyleyeceğim söz Allah Muhammed Ali Ve Onun Ehlibeyt'inin yolunu bilmeye inkar gelene onları katledene onun yolunda giden kişilerin yaptıklarına saygım olamaz.

Benim dinlediğim Gerçek Pir'imin Zöhre Ana'mın Söylediği Ezan'sa Hak Divanında Durur gibi durup Başım önde Dinlerim.

Ali ekber abi neden bu anketi bana mal ediyosun onu anlamadım ,ben neyin ne olduğunu biliyorum.sadece anket şekilnde forumdaki canların bu konudaki düşüncelerini paylaştığı bir topic açmak.benim anlamadığım,sorguladığım bir durum yokki ortada herkez düşüncesini paylaşsın bu konuda,ben kimseye neden ezan okunurken radyonu müziğini kapat demiyorumki.ama sen bana kendini tartmalısın anlamalısın diyosun. Sad
[SIZE="5"]Dört Kapıda da Ali'yi Gördüm. [SIZE="4"](Pirim Zöhre Ana)
Zöhre Ana Pirimiz, Yolundayız Hepimiz.
Bitmeyen yas

İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Pir Zöhre Ana Forum sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim bağlantısından bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmenlikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.