Canlar Bir önerim var...!
:ok:arkadasim cok guzel fikir eger pirimiz destur verirse kesinlikle hepimiz variz... konu pirimse zaten hic dusunmeden varim....o bizim icin neler yapiyo ,,,boyle biseyde katkimiz olursa cok sevinirim... az cok kucuk buyuk birlik oldukca yikilmayiz..allah allah.. hayirlisi olsun insallah..