You need to enable JavaScript to run this app.

Skip to main content

Canlar Bir önerim var...!

Canlar Bir önerim var...!

Administrator
Canlar Bir önerim var...!
Zekai abi 10 numara bir fikir. Teşekkür ederim.Eğer Pirim kabul ederse biz her zaman hazırız.Umarım gerçekleşir.Bu arada babam orman muh.memuru Ağaç konusunda elinden geleni yapar.
Member
Canlar Bir önerim var...!
Pirim destur verirse çok güzel olur.Bizimde bir dikili ağacımız olur. Elimizden geldiğince maddi manevi yardımcı oluruz.
"Aşağılık insanlarla yakınlaşmaktan kaçın, onlar ki yapmacık sevgilerini gösterip içlerinde kötülüğü saklarlar. Onları hoşnut tuttuğun sürece sana sevgi duyarlar, verili olmaktan geri kalırsan sana zehirlerini akıtırlar."
ҳ̸Ҳ̸ҳHZ. ALİҳ̸Ҳ̸ҳ
Canlar Bir önerim var...!
çok güzel bir fikir bence de. Anamın adını her yerde duymak isteriz.
Posting Freak
Canlar Bir önerim var...!
Abi
Çok anlamlı bir proje olmuş, canı gönülden katıyorum, hatta orman bakanlığında ağaçlandırmada , genel müdürlükte çok yakınlarım çalışmaktadır, gerekirse Hemen ankaraya gelebilir Görüşmeleri yapabiliriz
Nefsi “Pir”in gölgesinden başka hiçbir şey öldüremez; o “nefs öldüren”in eteğini sımsıkı tut.
''HZ MEVLANA''

ÜSEYİN'in Aşkına Şahitsen, Bu Şahadet Kutlu Olsun... Sen ÜSEYİN'in Aşkı ile Her Dem Diri Kalanlardansın, Ve Sen
'' Aşkın Şehidi'sin!..''
Ben HZ. ÜSEYİN'DEN NASIL YAŞAMAYI VE NASIL ÖLMEYİ ÖĞRENDİM
ÇELEBİ
Posting Freak
Canlar Bir önerim var...!
Zekai Abi süper bir fikir. Hatta yanlızca Ankara'ya değil, diğer illere de aynı uygulamayı yapmak lazım...

Bir an önce Pirimize danışmak lazım...
Mustafa dediler benim adıma
Bir sıfatı Ali bindi atıma
Şimdi de ZÖHRE ANA geldi sıfata
Duyulsun şanımız Yüce Allah' a

(PİR ZÖHRE ANA)
Posting Freak
Canlar Bir önerim var...!
Pirim destur verirse böyle bir cali$manin icerisinde olmaktan büyük mutluluk duyarim.Cok güzel bir fikir Zekai abi.Umarim en kissa zamanda sonuclanir......
YESILDIR GÖKYÜZÜNDE GÖRDÜGÜN GÜNES
SICAKLIGI SENI,HAKIKATI BENI YAKAR...


"ZAMANA ZAMAN EVLIYASI"
Bir sıfatı Allah olan
Bir sıfatı Ali inan
Bir donu var Şahımerdan
Duyanlara Helal Olsun
Posting Freak
Canlar Bir önerim var...!
Aliekber yazdı:Orman Bakanlığı Ağaçlandırma Genel Müdürlüğünün her yıl yaptığı Ağaçlandırma için tahsis ettiği alanlar'da görüşmeler yapılarak yer isteyip Bizlerde Pir'imiz Adını vereceğimiz Bir Ağaçlandırma Sahası Yapabilirmiyiz.

Sizlerin Katılımı ve Pir'imizin evet demesi halinde yapalım mı ne dersiniz..!

Geçen yıl Hacıbektaş'ta Çilehanede Birileri yapmıştı sadece öneri anlamında söyledim Bizim Böyle Manevi değerlerimizin Olduğu yerlerde bu türlü bir çalışmalar yapılabilir.

Buradaki Katılıma göre Pir'imiz Zöhre Ana'ya soracağım.

Biliyorum büyük bir organizasyon gerektirebilir ama üstesinden geleceğimize inanıyorum.


Evet güzel fikir, yanlız Bu agaçladırmamın , sonsuza kadar kalması için ,bir Öneri de benden .
Her hangi bir yere, Pirimizin Adına tikildiyi zaman. Acaba bu zamanın insanları,bu agaçlara nekadar zarar verir orasını bilmemiz bıraz zor, onun için,
Bu agaçları ,Türbelerin Çevresine dikilse, birer bahçe şeklinde, o zaman, insanlar tarafından fasla zarar verilmeyeceyine inanmakdayım . ve bu Türbeler ziyaret edildikleri zaman , daha büyük deyeri olacagına ınanmakdayım .



ON İKİ  İMAMLAR
*** *** *** *** *** *** *** *** *** ***
  1. İmam ALİ
  2. İmam CAFER
  3. İmam ZEYNEL
  4. İmam BAKIR
  5. İmam RIZA
  6. İmam CAFERİ SADIK
  7. İmam HASAN
  8. İmam TAĞI NAĞI
  9. İmam MEHDİYE HÜDA
10. İmam HÜSEYİN,İ DEŞTİ KERBELA
11. İmam CAFER -İ ZÖHRE YE HİBA
12. KIRKLAR DERGAHA


*** *** *** *** **** *** *** *** **** ***

İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Pir Zöhre Ana Forum sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim bağlantısından bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmenlikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.