Ülkücü tayfanın bed seslerinden Osman Öztunç'un yaptığı gafı sizlerle paylaşmak istiyorum:
BEDDUA
Çalışasın, didinesin
Yorulup tükenesin
Kıymetin bilinmesin
Ağlayasın, inleyesin
Dert görüp sürünesin
Gözyaşın silinmesin
Zamansız zemherinin oro..usu
Talan oldu gönül bağım kurudu
Çakallar etrafımda semah döndü
Yaralıyam, isyanlıyam çağıma
(Nakarat)
Sana bir gün döneceğim
Yara bere her yanım
Kapında can vereceğim
Benim yiğit kadınım
Sana bir gün döneceğim
Elimde karanfillerle
Acını süpüreceğim
Bekle küçüğüm, bekle
Bekleyi bekleyi gözden olmuşum
Bekleyi bekleyi gözden olmuşum
Söyleyi söyleyi sözden olmuşum
Çoğundan vazgeçtim, azdan olmuşum
Turnalar haberin getirmez ya Dost
Sıkıntılar dostun olsun
Kışlar sırdaşın olsun
Bir kez gülemeyesin
Bana verdin sen bu derdi
Sende benle kahrol
Murada eremeyesin
Aldılar elimden gonca gülümü
İhanet ettiler insanlığıma
Dost bildiklerimden gördüm zulüm'ü
Aykırıyam bugün hala çağıma
SÖZ - MÜZİK : OSMAN ÖZTUNÇ
Youtube sitesine girip "osman öztunç beddua" yazdığınızda bir de utanmadan semah formunda bestelediği bu parçayı dinleyebilirsiniz.
Semah bizim ibadetimizdir. Bunu kimsenin diline oyuncak yapmayız. Kimse ibadetimizi küçük düşüremez, hakir göremez, aşağılayamaz, kötü benzetmelerde kullanamaz...
İT ÜRÜR KERVAN YÜRÜR...
ŞİKAYET ETMEK İÇİN
http://www.ttnet.net.tr/56.aspx
adrese tıklayabilirsiniz. ADSL kullanıcıları abone numaralarını yazmalıdırlar.
Hizmet Türü: Ttnet müzik.com
Konu: Şikayet
Kendi mesajım:
Alıntı:İyi çalışmalar,
Osman Öztunç adlı şarkıcının ttnet müzik sayfasında yer alan BEDDUA isimli şarkısı içinde "çakallar etrafımda semah döndü" şeklinde bir dize geçmektedir.
Bu Bir Alevi İbadeti olan Semaha ve Alevilere ağır bir hakarettir. Semah, dönülen bir dans değil bir Hakka ulaşma biçimidir, ibadettir. Kimsenin toplum içinde ikilik yaratmaya ve İnancımızı hor görmeye küçük düşürmeye hakkı yoktur.
Bu şarkının kaldırılmasını talep ediyorum.
Bilgilerinize...