Alinin_Askeri yazdı:Gülten abla valla aklıma soru moru gelmiyor. ben sade iyi dileklerde bulunucam.
ALİŞAHIM YAR VE YARDINCINIZ OLSUN
Teşekkür ederim.Hepimizin yanında olsun.Sevgilermle.
Alinin_Askeri yazdı:Gülten abla valla aklıma soru moru gelmiyor. ben sade iyi dileklerde bulunucam.
ALİŞAHIM YAR VE YARDINCINIZ OLSUN
ŞahımMerdan yazdı:Ablacım enerji dolu ve ve her an sanki bir şeyler yapmaya amade bakışlarınla bence herkese örnek olan birisiniz.
Yerel yönetimler okuduğunu söylemişsin çok sevindim, azmin gerçekten imrenilecek düzeyde.
Ablacım bildiğiniz gibi hep beraber, her saniye O'nun için döndüğüne emin olduğum bu Dünyanın Sahibinden aldığımız öğütler, bilgiler, düşüncelerle Toplumumuza Işık olmaya çalışan Pirimize, yardım edemesek bile en azından engel olmamaya çalışıyoruz.
Bunu ise henüz kurumsallaşamamış bir birliktelikle yürütüyoruz.
Başkalarında örgüt var öz yokken bizde öz var ama malesef örgütlülük yok.
Bilirsiniz her kurumun kendine özgü bir yapısı vardır,
Sizce Kurumsal bir kimliğe kavuşabilmemiz için -halihazırdaki- bize özgü yapının içerisinde bizi engelleyen ya da bize faydası olan şeyler neler?
Biz bu örgütlü toplumun içerisinde Özümüzle birlikte yerimizi alabilmemiz için neler yapmalıyız?
![[Resim: icli-kofte-resimleri-612025127-orta.jpg]](http://www.resimcim.net/resimler/diger-tum-resimler/icli-kofte-resimleri-612025127-orta.jpg)
![[Resim: yaprak-sarmasi-resimleri-567765836-orta.jpg]](http://www.resimcim.net/resimler/diger-tum-resimler/yaprak-sarmasi-resimleri-567765836-orta.jpg)
en sevdiği yemekler
Gamze yazdı:
]Ablacım bak annem sevdiğin içli köftelerden hazırladı,
]Bende sana ellerimle dolma sardımbiraz kalın oldu ama(hepsi bitcek):pien sevdiği yemekler
![]()
Gülten ablacım öncelikle hoş geldin.Seni ben Zöhre anaya olan aşkımızda elimiz ayağımız olarak görüyorum.O aşk için atan kalbimizin sesi,Anaya bakıp gören gözümüz,aşkımızı yol için olan azmimizi anlatan dilimiz dişimizsin bizim.Donanmagırkdört abimin dediği gibi ağırlığınca altın misali.Benim için de ailem içinde istanbul grubu içinde çok kıymetlisin ve değerini ölçemiyorum dahi.iYİKİ VARSIN...
Sana birkaç sorum yok baya bir sorum var:ok:
[BZöhre Ana'ya olan aşkını anlat desem birkaç kelimeyle?[/B]
[BZöhre Ana'ya olan inancını hiç sınırladın mı?İnancın içinde şunu yaptım veya bunu yapmaım dediğin pişmanlıkların oldu mu?[/B]
Toplumun Zöhre Ana' ya olan bakışını nasıl görüyosun nasıl değerlendiriyosun?
[BZöhre Ana'ya söylenebilecek en güzel sözün?[/B]
[BZöhre Ana talipleri arasındaki dayanışmayı nasıl buluyosun?[/B]
[BZöhre Ana'mızı anlatan bir kitap yazsan bu kitabın adı ne olurdu?[/B]
Bir imkanın olsa yada sihirli bir deyneğin tabiri cahizse hangi 3 kişinin pirime inanmasını sağlardın?
Anamın gördüğün kerametleri kısaca?
[BZöhre Ana'mın çevresinde en çok hangi görevi almak isterdin?[/B]
[BZöhre Ana'mın çektiği acıları neyle bağdaştırıyosun?[/B]
Ana'yı ilk gördüğünde neler hissettin?
Sen bir Zöhre Ana aşığısın Zöhre ana aşıkları olan bizlere ne söylerdin anayla ilgili?
İnanç bakımından toplumda gördüğün eksiklikler?
İnsanların neyi tam olsa Ana'yı anlıyabilirler?
Çevrendeki insanlardan Ana'yı saklarmısın?
[BZöhre Ana'yı anlatırken insanlara nasıl bir uslup takınırsın?[/B]
[BZöhre Ana'ya atanları en çok sevindirecek şey sence ne olur?[/B]
[BZöhre Ana'ya inananlar olarak en büyük eksikliklerimiz?[/B]
Sana bu yolda en çok azim veren şeyler?
Hep bizim yaptığımız emklerle övünüyosun nasıl görüyosun peki yaptığımız çalışmaları(hüsniye ve benim)?
Şu an zöhre ana yazdıklarını okuyoo ne yazardın?
[BZöhre Anam sana ne söylese en çok mutlu olursun?[/B]
Bizim gittiğimiz yol öyle bir yolki azmi ali şah koyuyo içimize
Aşkı alişah koyuyo yüreğimize
konuşmak için o dil veriyo bize
görmek için o sebep oluyo bize
nefes almamızı sağlayan pire bu kadar emek verdiğin için çok saşlısın ve gerçekten sen bitanesin ablacım helal olsun sana![]()
Gamze yazdı:
]Ablacım bak annem sevdiğin içli köftelerden hazırladı,
]Bende sana ellerimle dolma sardımbiraz kalın oldu ama(hepsi bitcek):pien sevdiği yemekler
![]()
Gülten ablacım öncelikle hoş geldin.Seni ben Zöhre anaya olan aşkımızda elimiz ayağımız olarak görüyorum.O aşk için atan kalbimizin sesi,Anaya bakıp gören gözümüz,aşkımızı yol için olan azmimizi anlatan dilimiz dişimizsin bizim.Donanmagırkdört abimin dediği gibi ağırlığınca altın misali.Benim için de ailem içinde istanbul grubu içinde çok kıymetlisin ve değerini ölçemiyorum dahi.iYİKİ VARSIN...
Sana birkaç sorum yok baya bir sorum var:ok:
[BZöhre Ana'ya olan aşkını anlat desem birkaç kelimeyle?[/B]
[BZöhre Ana'ya olan inancını hiç sınırladın mı?İnancın içinde şunu yaptım veya bunu yapmaım dediğin pişmanlıkların oldu mu?[/B]
Toplumun Zöhre Ana' ya olan bakışını nasıl görüyosun nasıl değerlendiriyosun?
[BZöhre Ana'ya söylenebilecek en güzel sözün?[/B]
[BZöhre Ana talipleri arasındaki dayanışmayı nasıl buluyosun?[/B]
[BZöhre Ana'mızı anlatan bir kitap yazsan bu kitabın adı ne olurdu?[/B]
Bir imkanın olsa yada sihirli bir deyneğin tabiri cahizse hangi 3 kişinin pirime inanmasını sağlardın?
Anamın gördüğün kerametleri kısaca?
[BZöhre Ana'mın çevresinde en çok hangi görevi almak isterdin?[/B]
[BZöhre Ana'mın çektiği acıları neyle bağdaştırıyosun?[/B]
Ana'yı ilk gördüğünde neler hissettin?
Sen bir Zöhre Ana aşığısın Zöhre ana aşıkları olan bizlere ne söylerdin anayla ilgili?
İnanç bakımından toplumda gördüğün eksiklikler?
İnsanların neyi tam olsa Ana'yı anlıyabilirler?
Çevrendeki insanlardan Ana'yı saklarmısın?
[BZöhre Ana'yı anlatırken insanlara nasıl bir uslup takınırsın?[/B]
[BZöhre Ana'ya atanları en çok sevindirecek şey sence ne olur?[/B]
[BZöhre Ana'ya inananlar olarak en büyük eksikliklerimiz?[/B]
Sana bu yolda en çok azim veren şeyler?
Hep bizim yaptığımız emklerle övünüyosun nasıl görüyosun peki yaptığımız çalışmaları(hüsniye ve benim)?
Şu an zöhre ana yazdıklarını okuyoo ne yazardın?
[BZöhre Anam sana ne söylese en çok mutlu olursun?[/B]
Bizim gittiğimiz yol öyle bir yolki azmi ali şah koyuyo içimize
Aşkı alişah koyuyo yüreğimize
konuşmak için o dil veriyo bize
görmek için o sebep oluyo bize
nefes almamızı sağlayan pire bu kadar emek verdiğin için çok saşlısın ve gerçekten sen bitanesin ablacım helal olsun sana![]()
gultenilik yazdı:Gamzeci'ğim zöhre anam şu an bu kadar telkinlere ve eleştirilere maruz kalıyorsa tamamen yolundan ve aleviliğinden taviz vermeden bildiği doğrularla mücadele ediyor, inancı için canını ortaya koyuyor.O yüzden bu kadar acılarla mücadele etmektedir.Şu anda pirim yazdıklarımı okuyor olsaydı bize kensini nasip ettiği için sonsuz minnet şükran ve niyazlarımı iletir,aşkını ve sevdasını gönlümüzden hiç bir zaman silmemesini sevgisini hergün daha da artırarak hizmet çoşkumuzun çoğalmasını dilerdim.O zaten yazdıklarımızdan her daim haberdar.
Anayı ilk gördüğümde daha çok gençti,bende çok hastaydım işte allahın bana vesile ettiği hak kurtarıcısı diye içimden çok büyük bir sevgiyle ve titreyerek anamı seyretmiştim.
Anayı anlatmak yetmez,anayı öğretileri ile yaşamak gerek anacak o zaman anlar bir daha yolundan ayrılmazsın.Zaten allah o aşkı kalbine yerleştiriyor.
İnanç bakımından biz aleviler grublaşma oluşturmuşuz.Bu da bizim toplanmamızı engeliyor.Artık modern bir çağda yaşıyoruz eskisi gibi dedelere bağımlı değiliz.Ocak sahipler bu yolu yürütüyorsa onlara saygım sonsuz.Bu bütün dedelri aynı kefeye sokuyoruz anlamına gelmez.Artık bizim için tek yol var oda odak bir noktada birleşip bizde varız diyebilmeliyiz.
İnsanların bilgisi tam olsa anayı anlayabilirler.
Çevremdeki insanlardan anayı saklamam.Aksine anlatırım.1500 Kişilik çalıştığım şirkette asla saklamadım.Allahın bildiğini kuldan niye saklıyım.
Zöhre anayı anlatırken yavaş yavaş insanların anlayabileceği dilden tepkilerini ölçe ölçe anlatırım.
Ananın herhangi bir hatası onları çok sevindirir.Bu da olmayacağına göre.
Zöhre anaya inanalar olarak eksikliklerimiz çok.En büyük eksiğimiz yıllardır pirimin anlattıklarını artık biz niye anlayarak aktarmaya başlamıyoruz.Niye örgütlenmiyoruz.Biz neden hala susuyoruz.Bu da hepimizin ortak bir araya gekip ortak kararlar alamdığımızı gösteriyor yani eksikliklerimizi.
Bana bu yolda azim veren şey pirimden öğrendiklermin doğruluğu ve pirimin kerametleri.
Sizlerle her zaman öğünürüm.Çok genç yaşata hak muhammed ali ile tanıştınız sevgisini aldınız hizmetini görmeye çalışıyorsunuz.Yarınların umutlarısınız.Çalışmalarınızı başarılı buluyor zaman zaman size katkımın azlığı nedeniyle kendimi eleştiriyorum.
Mecburen ara vermek zorundayım daha sonra sorularına cevap vermeye çalışacağım.Özürlerimle.
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Pir Zöhre Ana Forum sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim bağlantısından bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmenlikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.