You need to enable JavaScript to run this app.

Skip to main content

5. Hafta Konuğumuz Gülten

5. Hafta Konuğumuz Gülten

Posting Freak
5. Hafta Konuğumuz Gülten
Alinin_Askeri yazdı:Gülten abla valla aklıma soru moru gelmiyor. ben sade iyi dileklerde bulunucam.
ALİŞAHIM YAR VE YARDINCINIZ OLSUN

Teşekkür ederim.Hepimizin yanında olsun.Sevgilermle.
Cihana gelmişim Mustafa diye
Atatürk büyüktür sıfat kim ile
Allahın yolunda dervişler ile
Mürşüt kapısıdır Zöhre Ana size


PİR ZÖHRE ANA
Posting Freak
5. Hafta Konuğumuz Gülten
Ablacım enerji dolu ve ve her an sanki bir şeyler yapmaya amade bakışlarınla bence herkese örnek olan birisiniz.

Yerel yönetimler okuduğunu söylemişsin çok sevindim, azmin gerçekten imrenilecek düzeyde.

Ablacım bildiğiniz gibi hep beraber, her saniye O'nun için döndüğüne emin olduğum bu Dünyanın Sahibinden aldığımız öğütler, bilgiler, düşüncelerle Toplumumuza Işık olmaya çalışan Pirimize, yardım edemesek bile en azından engel olmamaya çalışıyoruz.

Bunu ise henüz kurumsallaşamamış bir birliktelikle yürütüyoruz.

Başkalarında örgüt var öz yokken bizde öz var ama malesef örgütlülük yok.

Bilirsiniz her kurumun kendine özgü bir yapısı vardır,

Sizce Kurumsal bir kimliğe kavuşabilmemiz için -halihazırdaki- bize özgü yapının içerisinde bizi engelleyen ya da bize faydası olan şeyler neler?

Biz bu örgütlü toplumun içerisinde Özümüzle birlikte yerimizi alabilmemiz için neler yapmalıyız?
[size=7]"Benim Testim Kerbela Suyudur..."[/size]

[size=7]Zöhre Ana[/size]
Posting Freak
5. Hafta Konuğumuz Gülten
ŞahımMerdan yazdı:Ablacım enerji dolu ve ve her an sanki bir şeyler yapmaya amade bakışlarınla bence herkese örnek olan birisiniz.

Yerel yönetimler okuduğunu söylemişsin çok sevindim, azmin gerçekten imrenilecek düzeyde.

Ablacım bildiğiniz gibi hep beraber, her saniye O'nun için döndüğüne emin olduğum bu Dünyanın Sahibinden aldığımız öğütler, bilgiler, düşüncelerle Toplumumuza Işık olmaya çalışan Pirimize, yardım edemesek bile en azından engel olmamaya çalışıyoruz.

Bunu ise henüz kurumsallaşamamış bir birliktelikle yürütüyoruz.

Başkalarında örgüt var öz yokken bizde öz var ama malesef örgütlülük yok.

Bilirsiniz her kurumun kendine özgü bir yapısı vardır,

Sizce Kurumsal bir kimliğe kavuşabilmemiz için -halihazırdaki- bize özgü yapının içerisinde bizi engelleyen ya da bize faydası olan şeyler neler?

Biz bu örgütlü toplumun içerisinde Özümüzle birlikte yerimizi alabilmemiz için neler yapmalıyız?

Can Mahmut güzel sözlerin ve cümlelerin için teşekkürler.Kurumsal bir yapıya sahip olabilmemiz için öncelikle bütün inanan canların hep birlikte önerilen yada yapılması gereken eylemlerde birbirinden bağımsız hareket etmemesi lazım.Kişilik çalışmalarında kurum adına yapılan hareketlerde kıskançlık ve iticilik yapılmamalı aksine destekle teşvik edilerek düşünce fırtınası yaratılmalı.En önemlisi örgütlenerek çoğalarak paylaşarak hareket etmeliyiz.
Bizler ulu pirin varlığından haberdar olan kişileriz.Özümüz bağlamış hepimiz canımızı verecek kadar yoluna bağlanmışız.Işığını kendisi veriyor.Bu yüzden el ele vererek hak yolunda sevgi saygı ve bilgi paylaşımıyla onu yüceltmeli kurumun var olduğunu cümle aleme duyurmalıyız.
Cihana gelmişim Mustafa diye
Atatürk büyüktür sıfat kim ile
Allahın yolunda dervişler ile
Mürşüt kapısıdır Zöhre Ana size


PİR ZÖHRE ANA
Posting Freak
5. Hafta Konuğumuz Gülten
[Resim: icli-kofte-resimleri-612025127-orta.jpg]

]Ablacım bak annem sevdiğin içli köftelerden hazırladı,

[Resim: yaprak-sarmasi-resimleri-567765836-orta.jpg]

]Bende sana ellerimle dolma sardımbiraz kalın oldu ama(hepsi bitcek):piSmileen sevdiği yemeklerSmile

Gülten ablacım öncelikle hoş geldin.Seni ben Zöhre anaya olan aşkımızda elimiz ayağımız olarak görüyorum.O aşk için atan kalbimizin sesi,Anaya bakıp gören gözümüz,aşkımızı yol için olan azmimizi anlatan dilimiz dişimizsin bizim.Donanmagırkdört abimin dediği gibi ağırlığınca altın misali.Benim için de ailem içinde istanbul grubu içinde çok kıymetlisin ve değerini ölçemiyorum dahi.iYİKİ VARSIN...

Sana birkaç sorum yok baya bir sorum var:ok:

[BZöhre Ana'ya olan aşkını anlat desem birkaç kelimeyle?[/B]

[BZöhre Ana'ya olan inancını hiç sınırladın mı?İnancın içinde şunu yaptım veya bunu yapmaım dediğin pişmanlıkların oldu mu?[/B]

Toplumun Zöhre Ana' ya olan bakışını nasıl görüyosun nasıl değerlendiriyosun?

[BZöhre Ana'ya söylenebilecek en güzel sözün?[/B]

[BZöhre Ana talipleri arasındaki dayanışmayı nasıl buluyosun?[/B]

[BZöhre Ana'mızı anlatan bir kitap yazsan bu kitabın adı ne olurdu?[/B]

Bir imkanın olsa yada sihirli bir deyneğin tabiri cahizse hangi 3 kişinin pirime inanmasını sağlardın?

Anamın gördüğün kerametleri kısaca?

[BZöhre Ana'mın çevresinde en çok hangi görevi almak isterdin?[/B]

[BZöhre Ana'mın çektiği acıları neyle bağdaştırıyosun?[/B]

Ana'yı ilk gördüğünde neler hissettin?

Sen bir Zöhre Ana aşığısın Zöhre ana aşıkları olan bizlere ne söylerdin anayla ilgili?

İnanç bakımından toplumda gördüğün eksiklikler?

İnsanların neyi tam olsa Ana'yı anlıyabilirler?

Çevrendeki insanlardan Ana'yı saklarmısın?

[BZöhre Ana'yı anlatırken insanlara nasıl bir uslup takınırsın?[/B]

[BZöhre Ana'ya atanları en çok sevindirecek şey sence ne olur?[/B]

[BZöhre Ana'ya inananlar olarak en büyük eksikliklerimiz?[/B]

Sana bu yolda en çok azim veren şeyler?


Hep bizim yaptığımız emklerle övünüyosun nasıl görüyosun peki yaptığımız çalışmaları(hüsniye ve benim)?

Şu an zöhre ana yazdıklarını okuyoo ne yazardın?

[BZöhre Anam sana ne söylese en çok mutlu olursun?[/B]
Bizim gittiğimiz yol öyle bir yolki azmi ali şah koyuyo içimize

Aşkı alişah koyuyo yüreğimize

konuşmak için o dil veriyo bize

görmek için o sebep oluyo bize

nefes almamızı sağlayan pire bu kadar emek verdiğin için çok saşlısın ve gerçekten sen bitanesin ablacım helal olsun sanaSmile


Benden evvel ben oldum
Beni bende ben buldum
Sahralara indim durdum
Bana Ali dediler

Merdan idim dirildim
Her bedene verildim
Kırk Kapı dört makamda
Öldüm öldüm dirildim.

Mürşit Zöhre Ana..
Posting Freak
5. Hafta Konuğumuz Gülten
Gamze yazdı:[Resim: www.zohreanaforum.com]

]Ablacım bak annem sevdiğin içli köftelerden hazırladı,

[Resim: www.zohreanaforum.com]

]Bende sana ellerimle dolma sardımbiraz kalın oldu ama(hepsi bitcek):piSmileen sevdiği yemeklerSmile

Gülten ablacım öncelikle hoş geldin.Seni ben Zöhre anaya olan aşkımızda elimiz ayağımız olarak görüyorum.O aşk için atan kalbimizin sesi,Anaya bakıp gören gözümüz,aşkımızı yol için olan azmimizi anlatan dilimiz dişimizsin bizim.Donanmagırkdört abimin dediği gibi ağırlığınca altın misali.Benim için de ailem içinde istanbul grubu içinde çok kıymetlisin ve değerini ölçemiyorum dahi.iYİKİ VARSIN...

Sana birkaç sorum yok baya bir sorum var:ok:

[BZöhre Ana'ya olan aşkını anlat desem birkaç kelimeyle?[/B]

[BZöhre Ana'ya olan inancını hiç sınırladın mı?İnancın içinde şunu yaptım veya bunu yapmaım dediğin pişmanlıkların oldu mu?[/B]

Toplumun Zöhre Ana' ya olan bakışını nasıl görüyosun nasıl değerlendiriyosun?

[BZöhre Ana'ya söylenebilecek en güzel sözün?[/B]

[BZöhre Ana talipleri arasındaki dayanışmayı nasıl buluyosun?[/B]

[BZöhre Ana'mızı anlatan bir kitap yazsan bu kitabın adı ne olurdu?[/B]

Bir imkanın olsa yada sihirli bir deyneğin tabiri cahizse hangi 3 kişinin pirime inanmasını sağlardın?

Anamın gördüğün kerametleri kısaca?

[BZöhre Ana'mın çevresinde en çok hangi görevi almak isterdin?[/B]

[BZöhre Ana'mın çektiği acıları neyle bağdaştırıyosun?[/B]

Ana'yı ilk gördüğünde neler hissettin?

Sen bir Zöhre Ana aşığısın Zöhre ana aşıkları olan bizlere ne söylerdin anayla ilgili?

İnanç bakımından toplumda gördüğün eksiklikler?

İnsanların neyi tam olsa Ana'yı anlıyabilirler?

Çevrendeki insanlardan Ana'yı saklarmısın?

[BZöhre Ana'yı anlatırken insanlara nasıl bir uslup takınırsın?[/B]

[BZöhre Ana'ya atanları en çok sevindirecek şey sence ne olur?[/B]

[BZöhre Ana'ya inananlar olarak en büyük eksikliklerimiz?[/B]

Sana bu yolda en çok azim veren şeyler?


Hep bizim yaptığımız emklerle övünüyosun nasıl görüyosun peki yaptığımız çalışmaları(hüsniye ve benim)?

Şu an zöhre ana yazdıklarını okuyoo ne yazardın?

[BZöhre Anam sana ne söylese en çok mutlu olursun?[/B]
Bizim gittiğimiz yol öyle bir yolki azmi ali şah koyuyo içimize

Aşkı alişah koyuyo yüreğimize

konuşmak için o dil veriyo bize

görmek için o sebep oluyo bize

nefes almamızı sağlayan pire bu kadar emek verdiğin için çok saşlısın ve gerçekten sen bitanesin ablacım helal olsun sanaSmile

Gamzeciğ'im içli köfte ve dolamalrın için teşekkürler,gerçektende ikisini de çok severim.Annenin ve senin ellerine sağlık.
Bende grubu ve sizi çok seviyorum.Bizi bir araya getirip kaynaştıran yolun sahibine binlerce kez teşekkürler.
Zöhre anaya olan aşkım aldığım her nefes,yolum, izim çizgim kabem,kıblegahım.Mustafa Kemalin gözü,sözü Şu andaki en büyük öğretmenim.Kalbimdeki tek sevdam.
Zöhre anaya olan inancıma asla sınır getirmedim.Kendisi zaten bir derya.Aksine sınırlarımı nasıl genişletebilir onu nasıl daha iyi anlayabilirim diye hep uğraş içindeyim.
Zöhre anayı tanımadan önce çok pişmanlıklarım olmuştur.Ama anayı tanıdıktan ve de ondan doğru bilgileri aldıktan sonra daha az hata yapmaya çalışıyoruz.Ama biz kuluz hata yapmak bize mahsus zaman zaman yanlışlıklarımız oluyor.Onun için(yanlışlar için) pişmanlık duyuyorum.
Anayı tanıyanlar için diyecek bir şey yok.Ama alevi toplumu ne kadar büyük bir ere sahip olduğunun henüz farkında değil.Mehdi tahtında oturuyor.Onlar hala gelecek diye bekliyorlar.Her yüzyılda bir büyük bir deha evliya gelirmiş o da şu anda zöhre anam bilenler kazandı bilipte onu karalayanlar ben aleviyim demesin.Zöhre anam eğer sünni kesminde olmuş olsaydı şu an onların baş tacıydı.Yazıklar olsun bize.
Zöhre anam için en güzel sözüm Hak Muhammed Ali,Mustafa Kemal Atatürküm varlığım yaşantım zöhre yıldızım.
Zöhre ana talipler arasındaki dayanışma örgütlenmedikçe amacına ulaşmaz.Birlikten kuvvet doğar.Büyük balık her zaman küçük balığı yutar.
Kitabın adaı Evliyalarınşahı/zöhre yıldızı olurdu.
Bir tanesi devlet yönetenlerden, alevi toplumundan, sünni toplumundan(kişi değilde topluluk aldım zaten bunlar arasından üç beş kişi ancak çıkar pirim daha iyi bilir)
Anamdan gördüğüm kerametler birincisi benim hastalığım olan kolit rahatsızlığı,İkincisi erkek kardeşimin yıllardırdüşmeyen ateşli hastalığı,üçüncüsü babamın doktorların yaşam şansı vermedikler pankreas ameliyatları,dördüncüsü annemin karaciğer rahatsızlığı doktorun ameliyat dediği(annemin rahatsızlığında)pirimin duası ve anamın mekanında aldığımız zemzemle son buldu.
Anamın çevresindeyiz zaten uzak yakın fark etmez yeter ki onun için birşeyler yapalım.
Her evliya geldiği dönem de çile çekmiştir.Ama anamın çilesi daha ağır çünkü o kerbela acısını bire bir yaşıyor.
Gamze daha sonra sorularınıcevaplıyacağım.Şimdilik ara.
Cihana gelmişim Mustafa diye
Atatürk büyüktür sıfat kim ile
Allahın yolunda dervişler ile
Mürşüt kapısıdır Zöhre Ana size


PİR ZÖHRE ANA
Posting Freak
5. Hafta Konuğumuz Gülten
Gamze yazdı:[Resim: www.zohreanaforum.com]

]Ablacım bak annem sevdiğin içli köftelerden hazırladı,

[Resim: www.zohreanaforum.com]

]Bende sana ellerimle dolma sardımbiraz kalın oldu ama(hepsi bitcek):piSmileen sevdiği yemeklerSmile

Gülten ablacım öncelikle hoş geldin.Seni ben Zöhre anaya olan aşkımızda elimiz ayağımız olarak görüyorum.O aşk için atan kalbimizin sesi,Anaya bakıp gören gözümüz,aşkımızı yol için olan azmimizi anlatan dilimiz dişimizsin bizim.Donanmagırkdört abimin dediği gibi ağırlığınca altın misali.Benim için de ailem içinde istanbul grubu içinde çok kıymetlisin ve değerini ölçemiyorum dahi.iYİKİ VARSIN...

Sana birkaç sorum yok baya bir sorum var:ok:

[BZöhre Ana'ya olan aşkını anlat desem birkaç kelimeyle?[/B]

[BZöhre Ana'ya olan inancını hiç sınırladın mı?İnancın içinde şunu yaptım veya bunu yapmaım dediğin pişmanlıkların oldu mu?[/B]

Toplumun Zöhre Ana' ya olan bakışını nasıl görüyosun nasıl değerlendiriyosun?

[BZöhre Ana'ya söylenebilecek en güzel sözün?[/B]

[BZöhre Ana talipleri arasındaki dayanışmayı nasıl buluyosun?[/B]

[BZöhre Ana'mızı anlatan bir kitap yazsan bu kitabın adı ne olurdu?[/B]

Bir imkanın olsa yada sihirli bir deyneğin tabiri cahizse hangi 3 kişinin pirime inanmasını sağlardın?

Anamın gördüğün kerametleri kısaca?

[BZöhre Ana'mın çevresinde en çok hangi görevi almak isterdin?[/B]

[BZöhre Ana'mın çektiği acıları neyle bağdaştırıyosun?[/B]

Ana'yı ilk gördüğünde neler hissettin?

Sen bir Zöhre Ana aşığısın Zöhre ana aşıkları olan bizlere ne söylerdin anayla ilgili?

İnanç bakımından toplumda gördüğün eksiklikler?

İnsanların neyi tam olsa Ana'yı anlıyabilirler?

Çevrendeki insanlardan Ana'yı saklarmısın?

[BZöhre Ana'yı anlatırken insanlara nasıl bir uslup takınırsın?[/B]

[BZöhre Ana'ya atanları en çok sevindirecek şey sence ne olur?[/B]

[BZöhre Ana'ya inananlar olarak en büyük eksikliklerimiz?[/B]

Sana bu yolda en çok azim veren şeyler?


Hep bizim yaptığımız emklerle övünüyosun nasıl görüyosun peki yaptığımız çalışmaları(hüsniye ve benim)?

Şu an zöhre ana yazdıklarını okuyoo ne yazardın?

[BZöhre Anam sana ne söylese en çok mutlu olursun?[/B]
Bizim gittiğimiz yol öyle bir yolki azmi ali şah koyuyo içimize

Aşkı alişah koyuyo yüreğimize

konuşmak için o dil veriyo bize

görmek için o sebep oluyo bize

nefes almamızı sağlayan pire bu kadar emek verdiğin için çok saşlısın ve gerçekten sen bitanesin ablacım helal olsun sanaSmile

Gamzeci'ğim zöhre anam şu an bu kadar telkinlere ve eleştirilere maruz kalıyorsa tamamen yolundan ve aleviliğinden taviz vermeden bildiği doğrularla mücadele ediyor, inancı için canını ortaya koyuyor.O yüzden bu kadar acılarla mücadele etmektedir.
Anayı ilk gördüğümde daha çok gençti,bende çok hastaydım işte allahın bana vesile ettiği hak kurtarıcısı diye içimden çok büyük bir sevgiyle ve titreyerek anamı seyretmiştim.
Anayı anlatmak yetmez,anayı öğretileri ile yaşamak gerek anacak o zaman anlar bir daha yolundan ayrılmazsın.Zaten allah o aşkı kalbine yerleştiriyor.
İnanç bakımından biz aleviler grublaşma oluşturmuşuz.Bu da bizim toplanmamızı engeliyor.Artık modern bir çağda yaşıyoruz eskisi gibi dedelere bağımlı değiliz.Ocak sahipler bu yolu yürütüyorsa onlara saygım sonsuz.Bu bütün dedelri aynı kefeye sokuyoruz anlamına gelmez.Artık bizim için tek yol var oda odak bir noktada birleşip bizde varız diyebilmeliyiz.
İnsanların bilgisi tam olsa anayı anlayabilirler.
Çevremdeki insanlardan anayı saklamam.Aksine anlatırım.1500 Kişilik çalıştığım şirkette asla saklamadım.Allahın bildiğini kuldan niye saklıyım.
Zöhre anayı anlatırken yavaş yavaş insanların anlayabileceği dilden tepkilerini ölçe ölçe anlatırım.
Ananın herhangi bir hatası onları çok sevindirir.Bu da olmayacağına göre.
Zöhre anaya inanalar olarak eksikliklerimiz çok.En büyük eksiğimiz yıllardır pirimin anlattıklarını artık biz niye anlayarak aktarmaya başlamıyoruz.Niye örgütlenmiyoruz.Biz neden hala susuyoruz.Bu da hepimizin ortak bir araya gekip ortak kararlar alamdığımızı gösteriyor yani eksikliklerimizi.
Bana bu yolda azim veren şey pirimden öğrendiklermin doğruluğu ve pirimin kerametleri.
Sizlerle her zaman öğünürüm.Çok genç yaşata hak muhammed ali ile tanıştınız sevgisini aldınız hizmetini görmeye çalışıyorsunuz.Yarınların umutlarısınız.Çalışmalarınızı başarılı buluyor zaman zaman size katkımın azlığı nedeniyle kendimi eleştiriyorum.
Mecburen ara vermek zorundayım daha sonra sorularına cevap vermeye çalışacağım.Özürlerimle.
Cihana gelmişim Mustafa diye
Atatürk büyüktür sıfat kim ile
Allahın yolunda dervişler ile
Mürşüt kapısıdır Zöhre Ana size


PİR ZÖHRE ANA
Posting Freak
5. Hafta Konuğumuz Gülten
gultenilik yazdı:Gamzeci'ğim zöhre anam şu an bu kadar telkinlere ve eleştirilere maruz kalıyorsa tamamen yolundan ve aleviliğinden taviz vermeden bildiği doğrularla mücadele ediyor, inancı için canını ortaya koyuyor.O yüzden bu kadar acılarla mücadele etmektedir.
Anayı ilk gördüğümde daha çok gençti,bende çok hastaydım işte allahın bana vesile ettiği hak kurtarıcısı diye içimden çok büyük bir sevgiyle ve titreyerek anamı seyretmiştim.
Anayı anlatmak yetmez,anayı öğretileri ile yaşamak gerek anacak o zaman anlar bir daha yolundan ayrılmazsın.Zaten allah o aşkı kalbine yerleştiriyor.
İnanç bakımından biz aleviler grublaşma oluşturmuşuz.Bu da bizim toplanmamızı engeliyor.Artık modern bir çağda yaşıyoruz eskisi gibi dedelere bağımlı değiliz.Ocak sahipler bu yolu yürütüyorsa onlara saygım sonsuz.Bu bütün dedelri aynı kefeye sokuyoruz anlamına gelmez.Artık bizim için tek yol var oda odak bir noktada birleşip bizde varız diyebilmeliyiz.
İnsanların bilgisi tam olsa anayı anlayabilirler.
Çevremdeki insanlardan anayı saklamam.Aksine anlatırım.1500 Kişilik çalıştığım şirkette asla saklamadım.Allahın bildiğini kuldan niye saklıyım.
Zöhre anayı anlatırken yavaş yavaş insanların anlayabileceği dilden tepkilerini ölçe ölçe anlatırım.
Ananın herhangi bir hatası onları çok sevindirir.Bu da olmayacağına göre.
Zöhre anaya inanalar olarak eksikliklerimiz çok.En büyük eksiğimiz yıllardır pirimin anlattıklarını artık biz niye anlayarak aktarmaya başlamıyoruz.Niye örgütlenmiyoruz.Biz neden hala susuyoruz.Bu da hepimizin ortak bir araya gekip ortak kararlar alamdığımızı gösteriyor yani eksikliklerimizi.
Bana bu yolda azim veren şey pirimden öğrendiklermin doğruluğu ve pirimin kerametleri.
Sizlerle her zaman öğünürüm.Çok genç yaşata hak muhammed ali ile tanıştınız sevgisini aldınız hizmetini görmeye çalışıyorsunuz.Yarınların umutlarısınız.Çalışmalarınızı başarılı buluyor zaman zaman size katkımın azlığı nedeniyle kendimi eleştiriyorum.
Mecburen ara vermek zorundayım daha sonra sorularına cevap vermeye çalışacağım.Özürlerimle.
Şu anda pirim yazdıklarımı okuyor olsaydı bize kensini nasip ettiği için sonsuz minnet şükran ve niyazlarımı iletir,aşkını ve sevdasını gönlümüzden hiç bir zaman silmemesini sevgisini hergün daha da artırarak hizmet çoşkumuzun çoğalmasını dilerdim.O zaten yazdıklarımızdan her daim haberdar.
Zöhre anamın her söylediği beni mutlu eder.Ama anamın en çok kızım bigilenin ki sorular karşısında cevapsız kalmayasınız.Onları inanmayanları bilginizle alt edin cümlesi benim çok hoşuma gider.

Gamzeci'ğim anam için hizmet tüm canlara helal olsun.Hepsine sonsuz teşekkür ederim.

Sorularına elimden geldiğince yanıt vermeye çalıştım bana olan sevgini cümlelere çok güzel dökmüşsün.Benim için ayırdığın zaman dilimine teşekkürler.Pirim gönlünce versin.

Sağlıcakla kal.
Cihana gelmişim Mustafa diye
Atatürk büyüktür sıfat kim ile
Allahın yolunda dervişler ile
Mürşüt kapısıdır Zöhre Ana size


PİR ZÖHRE ANA

İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Pir Zöhre Ana Forum sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim bağlantısından bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmenlikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.