You need to enable JavaScript to run this app.

Skip to main content

30.000 inci mesajı yazana...:)

30.000 inci mesajı yazana...:)

Posting Freak
30.000 inci mesajı yazana...:)
özkan yazdı:bizzat öyle sandımBig GrinBig GrinBig Grin
ama deilim şakası biyanaSmile
Babam Seninle Dogdum Seninle Ölecegim Varsın Bana Ölüm Senin Yolunda Senin Işıgında Gelsin Grurumsun Pirimsin Atamsın Örnek Aldıgım Tek Lidersin BABAM
Atatürk
Posting Freak
30.000 inci mesajı yazana...:)
[FONT=Lucida Sans Unicode]Süpermiş ya ama ben zaten kazanamicam bende o şans ne gezer geçende zaten seço burnumun dibinden kaçırdı 20bininci mesajıSadBig Grin hadi bakalım herkese bol şanslar...Smile ve güzel güzel mesajlar konular...CoolBig Grin
[Resim: 181tx4.gif]
''Kuran İmanla Olur.
İman Aşkla Olur,
İnsanı Sevmekle Olur..''


Pir Zöhre Ana

Administrator
30.000 inci mesajı yazana...:)
ben bu yarışmanın sonucunu ve kazananları çok merak ediyom...

Herkese başarılar..Smile
"ilmin sözü Ali'dir..."



Zöhre Ana...
Administrator
30.000 inci mesajı yazana...:)
İdil yazdı:[FONT=Lucida Sans Unicode]Süpermiş ya ama ben zaten kazanamicam bende o şans ne gezer geçende zaten seço burnumun dibinden kaçırdı 20bininci mesajıSadBig Grin hadi bakalım herkese bol şanslar...Smile ve güzel güzel mesajlar konular...CoolBig Grin

idilcim bu işler kısmet meselesi...

nazar etme ne olur; çok mesaj yaz seninde olur...SmileSmileSmile
"ilmin sözü Ali'dir..."



Zöhre Ana...
Posting Freak
30.000 inci mesajı yazana...:)
alirengi yazdı:ben bu yarışmanın sonucunu ve kazananları çok merak ediyom...

Herkese başarılar..Smile

abi bi de yine ben yazıyormuşumBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin
Bizim yolumuz insanlık yoludur.
Zöhre Ana


Posting Freak
30.000 inci mesajı yazana...:)
alirengi yazdı: idilcim bu işler kısmet meselesi...

nazar etme ne olur; çok mesaj yaz seninde olur...SmileSmileSmile


Akşam akşam güldürdün beni eren abi ya
Bende ne diyom şansım yokki kazanimBig Grin şansımdayok kısmetimde...Big Grin o yüzden istediğim kadar yazim burnumun dibinden kaçırırla gene geçenki gibi...Big Grin
Bir de radyoda olunca forumla ilgilenemiyorum şarkı indirmekden:p
neyse hadi bakalım inşallah benim elime geçer o puancıklar
Elimden gelenin fazlasını yapacam...SmileSmileSmile
[Resim: 181tx4.gif]
''Kuran İmanla Olur.
İman Aşkla Olur,
İnsanı Sevmekle Olur..''


Pir Zöhre Ana

Administrator
30.000 inci mesajı yazana...:)
seço yazdı:

abi bi de yine ben yazıyormuşumBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin

vallaha inanılmaz bir şok olur....SmileSmileSmileSmile

ama bu iş biraz çaba birazda kısmet işi..

bakarsın olur...
"ilmin sözü Ali'dir..."



Zöhre Ana...

İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Pir Zöhre Ana Forum sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim bağlantısından bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmenlikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.