You need to enable JavaScript to run this app.

Skip to main content

29. hafta konuğumuz Ayfer

29. hafta konuğumuz Ayfer

Posting Freak
29. hafta konuğumuz Ayfer
]Merhaba Ayfer Ablacım , öncelikle tebrik ederim haftanın konuğu olduğun için::
]Hemen sorularıma gelmek istiyorum canımSmile

1) Hayatta en sevdiğin kişi kim?(BENNNBig GrinBig GrinBig Grin)

2) Hangi hayvanı çok seversin?

3) Kendine baktığında hangi yönünü sevmezsin?

]4) En çok hangi araba tiplerinden hoşlanırsın?

5) En sevdiğin burçlar hangi burçlar?

6) Senin gözünde hayat nasıl?

[COLOR=darkslategray]7) Seni biri üzse , onu kolay kolay affedermisin?

8) Kurban olduğumun bir sürü kerametleri var bunu biliyoruz.Senin pirimin kerametlerine denk geldiğin oldumu? ki olmuştur (Bunlardan 1 tani yeterliSmile)
[COLOR=#483d8b]
[COLOR=sienna]9) Hangi dersleri seversin?(MATEMETİK, SOSYAB BİL., FEN...)
[COLOR=#483d8b]

]KOLAY GELSİN ABLACİM!!!
]İYİ TERLEMELER:Big Grin
Oku sen dervişim biter mi sesin,
Kainat Muhammed Mustafa pirim

Kerbela ilinde Zöhre Ana yerin,
Baktım ki postuna o da Ali'ymiş..

Zöhre ANA

Son Düzenleme: 09/03/2009, 20:24, Düzenleyen: *Başak*.
Posting Freak
29. hafta konuğumuz Ayfer
KibriyasınÜseyin yazdı: Haftanın konuğuna hoşgeldin canım benim..
]Teşekkür Ederim AblacıĞım...

Hayallerinin gerçekleşmesini gönülden isterim.Umarım kendini görmek istediğin yerde olursun..

Müsadenle birkaç soru soracağım

]Güzel dileklerin için teşekkür ederimm...
]İzinden geliyoruz ...Bakalım...
]Müsade senin AblacıĞım.


Kimlere değer verirsin?

]Saydığım,sevdiğim ve güvendiğim insanlara değer veririm .
Kimlere ve nelere saygı duyarsın?

]Amacı,hedefi olan ve benim için bi anlam ifade eden insanlara...
Sevdiklerim ayrı tabi...Big Grin

Seni neler üzemez?
]Benim gözümden ufacık değeri olmayan kişilerin hal ve hareketleri ,davranışları ve konuşmaları(hakkımda)....
Affetmek nedir? Affedemeyeceğin davranışlar var mıdır?
]Bence karşındakine olduğundan aşırı değer vermek ve o değerin karşısında(o duygunun karşısına hiçbir şey geçemez) en büyük hataya rağmen onu affetmektir.
]Affedemeyeceğim hata "alevi" olduğum için diğer insanlarda birşeyler duymam onu ne kadar sevsemde affettmem .
]Diğer konuları geçte olsa affederim.
]"affetmek büyük erdemdir"
İnsanı neler olgunlaştırır? Senin yaşından olgun olmanı sağlayan etkenler sence neler?
]Yaptıkları hatalar diye bilirim.
]Bana olgun olduğumu söylemiştin hiç unutmam..Smile
]Öncelikle Pir Yolunda gitmem en büyük etken...
]Düşünmeden hareket etmem .
]Ağzımdan çıkcak laflara dikkat etmem...
Nerde ne yapacağını bilmek ...
]Birey bunları biliyorsa mantıklı düşünebiliyorsa zaten yaşıtlarına göre olgundur...

]Eee ! Ablam sizin izinizden Devam..CoolCool

Zöhre Ananın mekanına yeni yeni gelmeye başlayan bir genç olarak forumun ve vakıfın sana kattıkları neler?
Sendeki değişimi bizlere anlatırmısın

]Gerçekleri öğrendim...
]Birlik ve beraberlik içinde neler başarılacaĞını öğrendim..
]İnsanlara nasıl yaklaşacağımı öĞrendim..
Neyin yanlış neyin doğru neyi yapıp yapmamam gerektiğini anladım..
]Kısaca "yeniden doğdum""büyüyorum"CoolCoolCool
Ve son olarak bilgisayar konusunda iddialımısın? Kapışalımmı Smile

]Ehhh diyelimmm Big GrinBig GrinBig Grin
]Geliyorum izinden zaten forumu Bilgisayarcılar basmışş....SmileSmile
]Ve bilgisayar alanında gerçekten bir kariyer yapmak istiyorum pirimin izni ile....

Şimdiden teşekkürler ablacım...
Ben teşekkür ederim Ablacımmmm .
Anamın adı Hüsniye Ana
Babam Şah Üseyin kafası kopa
Horasan ilinden Karyağdı Ana
Kimseler bilemez Sultanım burada


[Resim: zohreanaxq1.jpg]
Son Düzenleme: 09/03/2009, 20:37, Düzenleyen: AYFER.
Posting Freak
29. hafta konuğumuz Ayfer
***B@Ş@K*** yazdı: ]Merhaba Ayfer Ablacım , öncelikle tebrik ederim haftanın konuğu olduğun için::
]Hemen sorularıma gelmek istiyorum canımSmile

Sağol Canım Benim Smile

1) Hayatta en sevdiğin kişi kim?(BENNNBig GrinBig GrinBig Grin)
Tabi canım seni çok seviyorum sevmem mi ..Big GrinBig Grin
Öncelikle Zöhre Anam tabiki sonrada Annem ...

2) Hangi hayvanı çok seversin?
Bütün hayvanlardan korkarım ama en sevdiğim hayvan "kelebek"CoolCool

3) Kendine baktığında hangi yönünü sevmezsin?

Çok alıngan olmam ve taktığıma takmam

]4) En çok hangi araba tiplerinden hoşlanırsın?

Audi R8 CoolCoolCool(hayalim)
[Resim: audi_r8_2_01.jpg&usg=AFQjCNE_ZnIIEVNRB3h-7jD5lPOF5wwFgQ]

5) En sevdiğin burçlar hangi burçlar?

Anlaştığım büyün burçlar:ok::ok:

6) Senin gözünde hayat nasıl?
[COLOR=#00bfff]
]Ehh idare eder...
]Güzel[COLOR=pink] toZ peMbe bi dünya iyisiyle kötüsüyle ,acısıyla SmileSmile

[COLOR=darkslategray]7) Seni biri üzse , onu kolay kolay affedermisin?

Affederim ama bunun kolay veya zor olması karşımdakine bağlı...

8) Kurban olduğumun bir sürü kerametleri var bunu biliyoruz.Senin pirimin kerametlerine denk geldiğin oldumu? ki olmuştur (Bunlardan 1 tani yeterliSmile)
[COLOR=#483d8b]
Komşumuzun oğlu ile gitmiştik.
O kadar aksiydiki anlatılmaz..
Ana'ma gösterdik anlattık Ana'm daha küçük düzelir dedi...
Şimdi çocuk o kadar akıllı o kadar uysalki Big GrinBig Grin

]Allah Pirimizi başımızdan eksik etmesin....

[COLOR=sienna]
[COLOR=sienna]9) Hangi dersleri seversin?(MATEMETİK, SOSYAB BİL., FEN...)

[COLOR=dimgray]Cağrafya
[COLOR=dimgray]Tarih
[COLOR=dimgray]Beden
[COLOR=dimgray]Müzik
[COLOR=dimgray]Türk Dili ve Edebiyat
[COLOR=dimgray]Dil va Anlatım
[COLOR=dimgray]Yapabildiğim zaman Matematik....:p:pi


]KOLAY GELSİN ABLACİM!!!
]İYİ TERLEMELER:Big Grin
[COLOR=#483d8b]Sağol bitanemmmm CoolCoolCool
Anamın adı Hüsniye Ana
Babam Şah Üseyin kafası kopa
Horasan ilinden Karyağdı Ana
Kimseler bilemez Sultanım burada


[Resim: zohreanaxq1.jpg]
Posting Freak
29. hafta konuğumuz Ayfer
ayfer yazdı:
[sıze=6][COLOR=#483d8b]sağol bitanemmmm CoolCoolCool


CeVaPlArIn iÇiN ÇoK SaĞoL AbLaCıM
Oku sen dervişim biter mi sesin,
Kainat Muhammed Mustafa pirim

Kerbela ilinde Zöhre Ana yerin,
Baktım ki postuna o da Ali'ymiş..

Zöhre ANA

Son Düzenleme: 09/03/2009, 21:17, Düzenleyen: *Başak*.
Member
29. hafta konuğumuz Ayfer
Ayfercim beni tanıyorsun zaten tanıtmama gerek yok benim sana sorum olmayacak ama bulunduğun yolda devam etmeni zöhre anamın ışığından yürüyerek dileklerinin gerçekleşmesini dilerim
Posting Freak
29. hafta konuğumuz Ayfer
NAİDE ARSLAN yazdı:Ayfercim beni tanıyorsun zaten tanıtmama gerek yok benim sana sorum olmayacak ama bulunduğun yolda devam etmeni zöhre anamın ışığından yürüyerek dileklerinin gerçekleşmesini dilerim

Teşekkür ederim Yengecim...
Anamın adı Hüsniye Ana
Babam Şah Üseyin kafası kopa
Horasan ilinden Karyağdı Ana
Kimseler bilemez Sultanım burada


[Resim: zohreanaxq1.jpg]

İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Pir Zöhre Ana Forum sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim bağlantısından bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmenlikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.