You need to enable JavaScript to run this app.

Skip to main content

29. hafta konuğumuz Ayfer

29. hafta konuğumuz Ayfer

Posting Freak
29. hafta konuğumuz Ayfer
Ayfer can hoşgeldin.
Hedeflerine ulaşmanı dilerim.
Pirim yüzüne gülsün, muratlarını versin.
Benim sorum şöyle:
1- Hangi üniversitede okumak istersin?
2- Hangi şehirde yaşamak istersin?
3- Bilgisayar öğretmeni olursan öğrencilerine nasıl davranırsın?

"İlim Çin'de de olsa gidip alınız."- Hz. Ali.

"İlimden gidilmeyen yolun sonu karanlıktır."- Hacı Bektaşi Veli.

"Hayatta en hakiki mürşit ilimdir." -Atatürk.


Söz bir, söyleyen bir.
Posting Freak
29. hafta konuğumuz Ayfer
SvmDoğan yazdı:] Ayfer'cim hoşgeldin öncelikle senin forumdaki çalışkanlığını kutlarım.

]Sence bir bayan olarak bayanların günümüzde karşılaştığı sorunlar nelerdir?

]Bu sorunlar nasıl aşılır?


]Teşekkür Ederim Ablacım Smile

Bayanların bence günümüzdeki en önemli sorunları özgürlüklerinin ellerinden gitmesi,eğitimsizlik!,toplumdaki yerlerini koruyamamaları,şiddete maruz kalmaları,kültür eksikliği,kendilerini ezdirmeleri vs .dahada artırabiliriz ama benim gördüğüm,bildiğim en büyük sorunlar bunlardır.

Ama bu sorunların temelinde yatan Eğitimdir bence.
Okumuş iş sahibi kariyeri olan bir bayanla,bunların karşıtı özellikler bulunan bir bayan bir olmaz .
Belli bir mevki sahibi bayan herşeye sahiptir.Bütün haklarını bilir ve korur.
Ama günümüze baktığımızda Doğudaki kadınımıza oy bile kullandırmıyorlar ,oyu bir kenara bırakalım okutmuyorlar bile..
Kadınlarımızın değil toplumumuzun en büyük sorunu eğitimsizlik ve Kadınların toplumdaki sorunu değil bütün sorunların aşılması için en temek kural] "OKUMAKTIR ]".



‘Ey kahraman Türk kadını! Sen yerde sürünmeye değil, omuzlar üzerinde göklere yükselmeye layıksın’

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

Teşekkür Ederim Ablacım Smile
Anamın adı Hüsniye Ana
Babam Şah Üseyin kafası kopa
Horasan ilinden Karyağdı Ana
Kimseler bilemez Sultanım burada


[Resim: zohreanaxq1.jpg]
Posting Freak
29. hafta konuğumuz Ayfer
T U N Ç yazdı:Ayfer can, Alevi toplumunun iki yakası bir araya gelir mi sence? Gelmezse neden?

Teşekkür Ederim !
Bu güzel sorun için Abi...

Gelir mi?
Gelmez bence.İnsanlar aleviliği bilmiyorlar.Ben "aleviyim"diyip "aleviliği"bilmeyen üstelik bölünen bir alevi toplumuyuz ne yazıkki ...!

Alevi toplumu olarak her bireyin kafasında bir alevilik tanımı var ve ona göre aleviliği yaşıyorlar.

Hz.Ali'ye inanıyorlar ama bilmiyorlar böyle bir toplumda biz "İNCİYİZ"
Doğru yolu Pirimize şükür olsun ki bulmuşuz başımızda böyle bir Ali'nin aşkını yaşaya Pirimiz var !

Alevi toplumunun iki yakasının biraraya gelebilmesi için tek bir çözüm yolu var onuda devamlı belirttiğimiz gibi Pir Zöhre Ana'ya ,yoluna inanmaları ....
Anamın adı Hüsniye Ana
Babam Şah Üseyin kafası kopa
Horasan ilinden Karyağdı Ana
Kimseler bilemez Sultanım burada


[Resim: zohreanaxq1.jpg]
Posting Freak
29. hafta konuğumuz Ayfer
Dogan yazdı:Ayfer can hoşgeldin.
Hedeflerine ulaşmanı dilerim.
Pirim yüzüne gülsün, muratlarını versin.
Benim sorum şöyle:
1- Hangi üniversitede okumak istersin?
2- Hangi şehirde yaşamak istersin?
3- Bilgisayar öğretmeni olursan öğrencilerine nasıl davranırsın?


[COLOR=teal]Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim Doğan Abi ...
[COLOR=teal]Pirim seninde bütün dileklerini versin,yüzüne gülsün...
[COLOR=teal]
[COLOR=teal]]1- Benim aklımda 3 tane üniversite var ...
[COLOR=teal]]* Hacettepe Üni.
[COLOR=teal]]* Atılım Üni.(özel üniversite ama bir umut ! )
[COLOR=teal]]* 9 Eylül Üni.
[COLOR=teal]]
[COLOR=teal]]2- Düşünmeden cevap verebilceğim bir sorudur "İzmirrr"SmileSmile
[COLOR=teal]
[COLOR=teal]]3- Çok güzel bir soru ;
[COLOR=teal]Elimden kaldığı kadar onlara sevgi saygı çerçevesi içinde bir ders yapmak isterim .Elimden geldiği kadar onları anlamaya dinlemeye ve sabırlı olmaya çalışırım.Yeri gelir onlar gibi çocuk olurum.Gerektiği kadar sabır gösteririm.
[COLOR=teal]Dersimi en iyi şekilde anlatırım .Süper bir öğretmen olmak isterim..SmileSmileSmile (Pirim nasip ederse)
[COLOR=teal]
[COLOR=teal]Bu benim hap hayalimdi öğretmen oluyum öğrencilerimi sınav yapmıcam derdim öğretmenlerimi şimdi daha iyi anlıyorum.
[COLOR=teal]Bide yazılılarda kolay sorarım .....Big Grin:pBig Grin:pBig Grin:p
[COLOR=teal]
Anamın adı Hüsniye Ana
Babam Şah Üseyin kafası kopa
Horasan ilinden Karyağdı Ana
Kimseler bilemez Sultanım burada


[Resim: zohreanaxq1.jpg]
Posting Freak
29. hafta konuğumuz Ayfer
Canım azcık geç kaldım kusura bakma öncelikle hoşgeldin seni burda görmek çok güzel...Smile

Nasılsın iyimisin sorular inşallah seni çok terletmemişdir...Big Grinmüsadenle azcık terlemeye devammm...Big GrinSmile

1. Örnek aldığın kişi kim? varsada yoksada neden?
2. Tanımak istediğin biri veya birileri varmı varsa neden?
3. Seni hayatta en çok mutlu eden şey nedir?
4. Hayatta en çok nefret ettiğin şey nedir?
5. Pişman olduğun bir anını bizimle paylaşırmısın?
6. Çok komik bir anını bizlerle paylaşırmısın?
7. Forumu da değişiklik yapma gibi yetkin olsaydı neler değişdirirdin?
8. Neden Zöhre Ana forum başka forum değil?

9. Son olarak bizlere birşey söylemek istermisin?

Yüz yüze tanışmamızı sabırsızlıkla bekliyorum...Smile

Kolay gelsin canım...Smile
[Resim: 181tx4.gif]
''Kuran İmanla Olur.
İman Aşkla Olur,
İnsanı Sevmekle Olur..''


Pir Zöhre Ana

Son Düzenleme: 08/03/2009, 23:46, Düzenleyen: idil.
Posting Freak
29. hafta konuğumuz Ayfer
Haftanın konuğuna hoşgeldin canım benim..

Hayallerinin gerçekleşmesini gönülden isterim.Umarım kendini görmek istediğin yerde olursun..

Müsadenle birkaç soru soracağım

Kimlere değer verirsin?
Kimlere ve nelere saygı duyarsın?
Seni neler üzemez?
Affetmek nedir? Affedemeyeceğin davranışlar var mıdır?
İnsanı neler olgunlaştırır? Senin yaşından olgun olmanı sağlayan etkenler sence neler?
Zöhre Ananın mekanına yeni yeni gelmeye başlayan bir genç olarak forumun ve vakıfın sana kattıkları neler? Sendeki değişimi bizlere anlatırmısın
Ve son olarak bilgisayar konusunda iddialımısın? Kapışalımmı Smile

Şimdiden teşekkürler ablacım...



[Resim: 114ld.jpg]



Ben göremem daha uzun boyunu
Ahret derler kısaltamam yolunu
Bugün Sahı Merdan sarsın oglunu
Yetis Ya Üseyin baban gidiyo
Posting Freak
29. hafta konuğumuz Ayfer
Canım azcık geç kaldım kusura bakma öncelikle hoşgeldin seni burda görmek çok güzel...Smile

Nasılsın iyimisin sorular inşallah seni çok terletmemişdir...Big Grinmüsadenle azcık terlemeye devammm...Big GrinSmile

[COLOR=teal]Ablacım ne kusuru GEç Olsun Güç Olmasın Big GrinBig Grin


1. Örnek aldığın kişi kim? varsada yoksada neden?
[COLOR=teal]Çevremde yani forumda örnek aldığım insanlar var .Bir kişiyi değilde herkesin beğendiğim bir özelliğini örnek alıyorum.:p:p:p
[COLOR=#008080]Forumda ;SvmDogan,KibriyasınÜseyin,İdil,ŞahımAlidir,Cemo,Ali_İrfan ve alirengi Abilerim Ablalarım gerçeketen kendime örnek alabileceğim insanlar...Big GrinBig GrinBig Grin
2. Tanımak istediğin biri veya birileri varmı varsa neden?
[COLOR=teal]Biri değil birileri Big GrinBig GrinBig Grin
[COLOR=#008080]Başta Ulu Önder ve Afet İnan'ı çok tanımak isterim....
[COLOR=#008080]Tabi herkesin hayali olduğu gibi ünlülerden de Tolga Sağ,Özlem Özdil,Serdar Ortaç ve CEZAAA:p:p:p

3. Seni hayatta en çok mutlu eden şey nedir?
[COLOR=teal]Dostlarım kısaca çevremdeki insanlar tarafından sevildiğimi bilmek ve Matematik dersinde 5 almak...Big Grin

[COLOR=#008080]Çok basit şeylerle mutlu olabilirim.. Smile

4. Hayatta en çok nefret ettiğin şey nedir?
[COLOR=teal]Haksızlığa uğramak :S
[COLOR=teal]Sevdiklerimden zarar görmek:S
5. Pişman olduğun bir anını bizimle paylaşırmısın?
[COLOR=teal]Evet var ama bende kalsın ....Sad
6. Çok komik bir anını bizlerle paylaşırmısın?
[COLOR=teal]Otobüste para göndermiştim arkadan para üstü gelmemişti .
[COLOR=teal]Sordu biletçi para üstü alamayan varmı diye bende "ben" diye bir bağırdım herkes bana baktı gülmekten kriz geldi bide arkadaşlarım falanda vardı yanımda .
[COLOR=teal]Şuan komik değil gibi geliyor ama o durumda Big GrinBig Grin
7. Forumu da değişiklik yapma gibi yetkin olsaydı neler değişdirirdin?
[COLOR=teal]Herkesi yönetici yapardım ..Big Grin
[COLOR=#008080]Hergün 100 rep arttırırdım..Big GrinBig Grin
[COLOR=#008080]Tabiki şaka hiç bişiyi değiştirmezdim. Çünkü "mükemmel" bir forumumuz var...Big GrinBig Grin
8. Neden Zöhre Ana forum başka forum değil?
[COLOR=teal]Dediğim gibi GERÇEKLER burda olduğu için..
9. Son olarak bizlere birşey söylemek istermisin?
[COLOR=teal]Sizin gibi insanlarla tanıştığım için çooook mutluyum ..
[COLOR=teal]Sizin gibi abiler ablalar kardeşler tanımak süper...
[COLOR=teal]Sizleri çok seviyorum....:p

Yüz yüze tanışmamızı sabırsızlıkla bekliyorum...Smile

Bende ablacımmmmm son 7 Big GrinBig GrinBig Grin

Kolay gelsin canım...Smile
Soruların için teşekkür ederim Ablacım Eline sağlıkSmile
Anamın adı Hüsniye Ana
Babam Şah Üseyin kafası kopa
Horasan ilinden Karyağdı Ana
Kimseler bilemez Sultanım burada


[Resim: zohreanaxq1.jpg]
Son Düzenleme: 09/03/2009, 19:33, Düzenleyen: AYFER.

İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Pir Zöhre Ana Forum sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim bağlantısından bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmenlikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.