Ayfer can hoşgeldin.
Hedeflerine ulaşmanı dilerim.
Pirim yüzüne gülsün, muratlarını versin.
Benim sorum şöyle:
1- Hangi üniversitede okumak istersin?
2- Hangi şehirde yaşamak istersin?
3- Bilgisayar öğretmeni olursan öğrencilerine nasıl davranırsın?
29. hafta konuğumuz Ayfer
Konu Sahibi / Yazar
Zekai
Kategori / Forum
Haftanın Konuğu
Yorumlar / Cevaplar
26
Okunma / Görüntüleme
12381
29. hafta konuğumuz Ayfer
29. hafta konuğumuz Ayfer
SvmDoğan yazdı:] Ayfer'cim hoşgeldin öncelikle senin forumdaki çalışkanlığını kutlarım.
]Sence bir bayan olarak bayanların günümüzde karşılaştığı sorunlar nelerdir?
]Bu sorunlar nasıl aşılır?
]Teşekkür Ederim Ablacım
Bayanların bence günümüzdeki en önemli sorunları özgürlüklerinin ellerinden gitmesi,eğitimsizlik!,toplumdaki yerlerini koruyamamaları,şiddete maruz kalmaları,kültür eksikliği,kendilerini ezdirmeleri vs .dahada artırabiliriz ama benim gördüğüm,bildiğim en büyük sorunlar bunlardır.
Ama bu sorunların temelinde yatan Eğitimdir bence.
Okumuş iş sahibi kariyeri olan bir bayanla,bunların karşıtı özellikler bulunan bir bayan bir olmaz .
Belli bir mevki sahibi bayan herşeye sahiptir.Bütün haklarını bilir ve korur.
Ama günümüze baktığımızda Doğudaki kadınımıza oy bile kullandırmıyorlar ,oyu bir kenara bırakalım okutmuyorlar bile..
Kadınlarımızın değil toplumumuzun en büyük sorunu eğitimsizlik ve Kadınların toplumdaki sorunu değil bütün sorunların aşılması için en temek kural] "OKUMAKTIR ]".
‘Ey kahraman Türk kadını! Sen yerde sürünmeye değil, omuzlar üzerinde göklere yükselmeye layıksın’
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
Teşekkür Ederim Ablacım
Anamın adı Hüsniye Ana
Babam Şah Üseyin kafası kopa
Horasan ilinden Karyağdı Ana
Kimseler bilemez Sultanım burada
Babam Şah Üseyin kafası kopa
Horasan ilinden Karyağdı Ana
Kimseler bilemez Sultanım burada
![[Resim: zohreanaxq1.jpg]](http://img83.imageshack.us/img83/4249/zohreanaxq1.jpg)
29. hafta konuğumuz Ayfer
T U N Ç yazdı:Ayfer can, Alevi toplumunun iki yakası bir araya gelir mi sence? Gelmezse neden?
Teşekkür Ederim !
Bu güzel sorun için Abi...
Gelir mi?
Gelmez bence.İnsanlar aleviliği bilmiyorlar.Ben "aleviyim"diyip "aleviliği"bilmeyen üstelik bölünen bir alevi toplumuyuz ne yazıkki ...!
Alevi toplumu olarak her bireyin kafasında bir alevilik tanımı var ve ona göre aleviliği yaşıyorlar.
Hz.Ali'ye inanıyorlar ama bilmiyorlar böyle bir toplumda biz "İNCİYİZ"
Doğru yolu Pirimize şükür olsun ki bulmuşuz başımızda böyle bir Ali'nin aşkını yaşaya Pirimiz var !
Alevi toplumunun iki yakasının biraraya gelebilmesi için tek bir çözüm yolu var onuda devamlı belirttiğimiz gibi Pir Zöhre Ana'ya ,yoluna inanmaları ....
Anamın adı Hüsniye Ana
Babam Şah Üseyin kafası kopa
Horasan ilinden Karyağdı Ana
Kimseler bilemez Sultanım burada
Babam Şah Üseyin kafası kopa
Horasan ilinden Karyağdı Ana
Kimseler bilemez Sultanım burada
![[Resim: zohreanaxq1.jpg]](http://img83.imageshack.us/img83/4249/zohreanaxq1.jpg)
29. hafta konuğumuz Ayfer
Dogan yazdı:Ayfer can hoşgeldin.
Hedeflerine ulaşmanı dilerim.
Pirim yüzüne gülsün, muratlarını versin.
Benim sorum şöyle:
1- Hangi üniversitede okumak istersin?
2- Hangi şehirde yaşamak istersin?
3- Bilgisayar öğretmeni olursan öğrencilerine nasıl davranırsın?
[COLOR=teal]Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim Doğan Abi ...
[COLOR=teal]Pirim seninde bütün dileklerini versin,yüzüne gülsün...
[COLOR=teal]
[COLOR=teal]]1- Benim aklımda 3 tane üniversite var ...
[COLOR=teal]]* Hacettepe Üni.
[COLOR=teal]]* Atılım Üni.(özel üniversite ama bir umut ! )
[COLOR=teal]]* 9 Eylül Üni.
[COLOR=teal]]
[COLOR=teal]]2- Düşünmeden cevap verebilceğim bir sorudur "İzmirrr"

[COLOR=teal]
[COLOR=teal]]3- Çok güzel bir soru ;
[COLOR=teal]Elimden kaldığı kadar onlara sevgi saygı çerçevesi içinde bir ders yapmak isterim .Elimden geldiği kadar onları anlamaya dinlemeye ve sabırlı olmaya çalışırım.Yeri gelir onlar gibi çocuk olurum.Gerektiği kadar sabır gösteririm.
[COLOR=teal]Dersimi en iyi şekilde anlatırım .Süper bir öğretmen olmak isterim..


(Pirim nasip ederse) [COLOR=teal]
[COLOR=teal]Bu benim hap hayalimdi öğretmen oluyum öğrencilerimi sınav yapmıcam derdim öğretmenlerimi şimdi daha iyi anlıyorum.
[COLOR=teal]Bide yazılılarda kolay sorarım .....
:p
:p
:p [COLOR=teal]
Anamın adı Hüsniye Ana
Babam Şah Üseyin kafası kopa
Horasan ilinden Karyağdı Ana
Kimseler bilemez Sultanım burada
Babam Şah Üseyin kafası kopa
Horasan ilinden Karyağdı Ana
Kimseler bilemez Sultanım burada
![[Resim: zohreanaxq1.jpg]](http://img83.imageshack.us/img83/4249/zohreanaxq1.jpg)
29. hafta konuğumuz Ayfer
Canım azcık geç kaldım kusura bakma öncelikle hoşgeldin seni burda görmek çok güzel...
Nasılsın iyimisin sorular inşallah seni çok terletmemişdir...
müsadenle azcık terlemeye devammm...
1. Örnek aldığın kişi kim? varsada yoksada neden?
2. Tanımak istediğin biri veya birileri varmı varsa neden?
3. Seni hayatta en çok mutlu eden şey nedir?
4. Hayatta en çok nefret ettiğin şey nedir?
5. Pişman olduğun bir anını bizimle paylaşırmısın?
6. Çok komik bir anını bizlerle paylaşırmısın?
7. Forumu da değişiklik yapma gibi yetkin olsaydı neler değişdirirdin?
8. Neden Zöhre Ana forum başka forum değil?
9. Son olarak bizlere birşey söylemek istermisin?
Yüz yüze tanışmamızı sabırsızlıkla bekliyorum...
Kolay gelsin canım...
Nasılsın iyimisin sorular inşallah seni çok terletmemişdir...
müsadenle azcık terlemeye devammm...
1. Örnek aldığın kişi kim? varsada yoksada neden?
2. Tanımak istediğin biri veya birileri varmı varsa neden?
3. Seni hayatta en çok mutlu eden şey nedir?
4. Hayatta en çok nefret ettiğin şey nedir?
5. Pişman olduğun bir anını bizimle paylaşırmısın?
6. Çok komik bir anını bizlerle paylaşırmısın?
7. Forumu da değişiklik yapma gibi yetkin olsaydı neler değişdirirdin?
8. Neden Zöhre Ana forum başka forum değil?
9. Son olarak bizlere birşey söylemek istermisin?
Yüz yüze tanışmamızı sabırsızlıkla bekliyorum...
Kolay gelsin canım...
Son Düzenleme: 08/03/2009, 23:46, Düzenleyen: idil.
29. hafta konuğumuz Ayfer
Haftanın konuğuna hoşgeldin canım benim..
Hayallerinin gerçekleşmesini gönülden isterim.Umarım kendini görmek istediğin yerde olursun..
Müsadenle birkaç soru soracağım
Kimlere değer verirsin?
Kimlere ve nelere saygı duyarsın?
Seni neler üzemez?
Affetmek nedir? Affedemeyeceğin davranışlar var mıdır?
İnsanı neler olgunlaştırır? Senin yaşından olgun olmanı sağlayan etkenler sence neler?
Zöhre Ananın mekanına yeni yeni gelmeye başlayan bir genç olarak forumun ve vakıfın sana kattıkları neler? Sendeki değişimi bizlere anlatırmısın
Ve son olarak bilgisayar konusunda iddialımısın? Kapışalımmı
Şimdiden teşekkürler ablacım...
Hayallerinin gerçekleşmesini gönülden isterim.Umarım kendini görmek istediğin yerde olursun..
Müsadenle birkaç soru soracağım
Kimlere değer verirsin?
Kimlere ve nelere saygı duyarsın?
Seni neler üzemez?
Affetmek nedir? Affedemeyeceğin davranışlar var mıdır?
İnsanı neler olgunlaştırır? Senin yaşından olgun olmanı sağlayan etkenler sence neler?
Zöhre Ananın mekanına yeni yeni gelmeye başlayan bir genç olarak forumun ve vakıfın sana kattıkları neler? Sendeki değişimi bizlere anlatırmısın
Ve son olarak bilgisayar konusunda iddialımısın? Kapışalımmı
Şimdiden teşekkürler ablacım...
![[Resim: 114ld.jpg]](http://b1112.hizliresim.com/s/c/114ld.jpg)
Ben göremem daha uzun boyunu
Ahret derler kısaltamam yolunu
Bugün Sahı Merdan sarsın oglunu
Yetis Ya Üseyin baban gidiyo
29. hafta konuğumuz Ayfer
Canım azcık geç kaldım kusura bakma öncelikle hoşgeldin seni burda görmek çok güzel...
Nasılsın iyimisin sorular inşallah seni çok terletmemişdir...
müsadenle azcık terlemeye devammm...
[COLOR=teal]Ablacım ne kusuru GEç Olsun Güç Olmasın
1. Örnek aldığın kişi kim? varsada yoksada neden?
[COLOR=teal]Çevremde yani forumda örnek aldığım insanlar var .Bir kişiyi değilde herkesin beğendiğim bir özelliğini örnek alıyorum.:p:p:p
[COLOR=#008080]Forumda ;SvmDogan,KibriyasınÜseyin,İdil,ŞahımAlidir,Cemo,Ali_İrfan ve alirengi Abilerim Ablalarım gerçeketen kendime örnek alabileceğim insanlar...

2. Tanımak istediğin biri veya birileri varmı varsa neden?
[COLOR=teal]Biri değil birileri

[COLOR=#008080]Başta Ulu Önder ve Afet İnan'ı çok tanımak isterim....
[COLOR=#008080]Tabi herkesin hayali olduğu gibi ünlülerden de Tolga Sağ,Özlem Özdil,Serdar Ortaç ve CEZAAA:p:p:p
3. Seni hayatta en çok mutlu eden şey nedir?
[COLOR=teal]Dostlarım kısaca çevremdeki insanlar tarafından sevildiğimi bilmek ve Matematik dersinde 5 almak...
[COLOR=#008080]Çok basit şeylerle mutlu olabilirim..
4. Hayatta en çok nefret ettiğin şey nedir?
[COLOR=teal]Haksızlığa uğramak :S
[COLOR=teal]Sevdiklerimden zarar görmek:S
5. Pişman olduğun bir anını bizimle paylaşırmısın?
[COLOR=teal]Evet var ama bende kalsın ....
6. Çok komik bir anını bizlerle paylaşırmısın?
[COLOR=teal]Otobüste para göndermiştim arkadan para üstü gelmemişti .
[COLOR=teal]Sordu biletçi para üstü alamayan varmı diye bende "ben" diye bir bağırdım herkes bana baktı gülmekten kriz geldi bide arkadaşlarım falanda vardı yanımda .
[COLOR=teal]Şuan komik değil gibi geliyor ama o durumda
7. Forumu da değişiklik yapma gibi yetkin olsaydı neler değişdirirdin?
[COLOR=teal]Herkesi yönetici yapardım ..
[COLOR=#008080]Hergün 100 rep arttırırdım..
[COLOR=#008080]Tabiki şaka hiç bişiyi değiştirmezdim. Çünkü "mükemmel" bir forumumuz var...
8. Neden Zöhre Ana forum başka forum değil?
[COLOR=teal]Dediğim gibi GERÇEKLER burda olduğu için..
9. Son olarak bizlere birşey söylemek istermisin?
[COLOR=teal]Sizin gibi insanlarla tanıştığım için çooook mutluyum ..
[COLOR=teal]Sizin gibi abiler ablalar kardeşler tanımak süper...
[COLOR=teal]Sizleri çok seviyorum....:p
Yüz yüze tanışmamızı sabırsızlıkla bekliyorum...
Bende ablacımmmmm son 7

Kolay gelsin canım...
Soruların için teşekkür ederim Ablacım Eline sağlık
Nasılsın iyimisin sorular inşallah seni çok terletmemişdir...
müsadenle azcık terlemeye devammm...
[COLOR=teal]Ablacım ne kusuru GEç Olsun Güç Olmasın

1. Örnek aldığın kişi kim? varsada yoksada neden?
[COLOR=teal]Çevremde yani forumda örnek aldığım insanlar var .Bir kişiyi değilde herkesin beğendiğim bir özelliğini örnek alıyorum.:p:p:p
[COLOR=#008080]Forumda ;SvmDogan,KibriyasınÜseyin,İdil,ŞahımAlidir,Cemo,Ali_İrfan ve alirengi Abilerim Ablalarım gerçeketen kendime örnek alabileceğim insanlar...


2. Tanımak istediğin biri veya birileri varmı varsa neden?
[COLOR=teal]Biri değil birileri


[COLOR=#008080]Başta Ulu Önder ve Afet İnan'ı çok tanımak isterim....
[COLOR=#008080]Tabi herkesin hayali olduğu gibi ünlülerden de Tolga Sağ,Özlem Özdil,Serdar Ortaç ve CEZAAA:p:p:p
3. Seni hayatta en çok mutlu eden şey nedir?
[COLOR=teal]Dostlarım kısaca çevremdeki insanlar tarafından sevildiğimi bilmek ve Matematik dersinde 5 almak...
[COLOR=#008080]Çok basit şeylerle mutlu olabilirim..
4. Hayatta en çok nefret ettiğin şey nedir?
[COLOR=teal]Haksızlığa uğramak :S
[COLOR=teal]Sevdiklerimden zarar görmek:S
5. Pişman olduğun bir anını bizimle paylaşırmısın?
[COLOR=teal]Evet var ama bende kalsın ....
6. Çok komik bir anını bizlerle paylaşırmısın?
[COLOR=teal]Otobüste para göndermiştim arkadan para üstü gelmemişti .
[COLOR=teal]Sordu biletçi para üstü alamayan varmı diye bende "ben" diye bir bağırdım herkes bana baktı gülmekten kriz geldi bide arkadaşlarım falanda vardı yanımda .
[COLOR=teal]Şuan komik değil gibi geliyor ama o durumda

7. Forumu da değişiklik yapma gibi yetkin olsaydı neler değişdirirdin?
[COLOR=teal]Herkesi yönetici yapardım ..
[COLOR=#008080]Hergün 100 rep arttırırdım..

[COLOR=#008080]Tabiki şaka hiç bişiyi değiştirmezdim. Çünkü "mükemmel" bir forumumuz var...

8. Neden Zöhre Ana forum başka forum değil?
[COLOR=teal]Dediğim gibi GERÇEKLER burda olduğu için..
9. Son olarak bizlere birşey söylemek istermisin?
[COLOR=teal]Sizin gibi insanlarla tanıştığım için çooook mutluyum ..
[COLOR=teal]Sizin gibi abiler ablalar kardeşler tanımak süper...
[COLOR=teal]Sizleri çok seviyorum....:p
Yüz yüze tanışmamızı sabırsızlıkla bekliyorum...
Bende ablacımmmmm son 7


Kolay gelsin canım...
Soruların için teşekkür ederim Ablacım Eline sağlık
Anamın adı Hüsniye Ana
Babam Şah Üseyin kafası kopa
Horasan ilinden Karyağdı Ana
Kimseler bilemez Sultanım burada
Babam Şah Üseyin kafası kopa
Horasan ilinden Karyağdı Ana
Kimseler bilemez Sultanım burada
![[Resim: zohreanaxq1.jpg]](http://img83.imageshack.us/img83/4249/zohreanaxq1.jpg)
Son Düzenleme: 09/03/2009, 19:33, Düzenleyen: AYFER.
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
![[Resim: 181tx4.gif]](http://img300.imageshack.us/img300/7210/181tx4.gif)