You need to enable JavaScript to run this app.

Skip to main content

29. hafta konuğumuz Ayfer

29. hafta konuğumuz Ayfer

Senior Member
29. hafta konuğumuz Ayfer
]1.Smile pirimizi nezaman tanıdın
]2.Smilenelerden hoşlanırsın
]3.Smile hayattan bekentin neler
]4.Smile forumu devamlı takip edermisin
]5.Smilekitap okumayı severmisin
]6.Smileen sevdiyin mesleki egitim
]7.Smileinsanlara karşı hoşgörülümüsün
]8.Smiletürbe ziyaretine gidermisin
]9.Smiletürkü dinlemeyi severmisin
Son Düzenleme: 03/03/2009, 03:54, Düzenleyen: MERDAN.
Posting Freak
29. hafta konuğumuz Ayfer
cemo yazdı:
Haftanin konuğuna Hoşgeldin ]AYFER braa....Big Grin

] Hoş bulduk abicim sende Hos geldin Big GrinBig Grin
]1Smile Sevdıgınız ve sevmedıgınız özellıklerınız nelerdir?
] Sevidi [FONT=Arial TUR] ğim özelliğim sevdiğim insana duyduğum bağlılık ve devamlı gülebiliyor olmam.
Sevmediğim özelliğimde çok sinirli,alıngan ve asabi olmam ...
]2Smile Bir sevmek bin defa ölmekmidir ?
Kişisine göre değiştiğini düşünüyorum.
Ama bence Ölmektir..
]3Smile Mutluluk nedir?
]Birisi tarafından aşırı değer görmek ,birisi tarafından sahiplenmek,etrafındaki insanlar tarafından sevildiğini hissetmek MUTLULUĞU ÇOĞALTMAK İNSANIN ELİNDEDİR...
]Ben en ufak şeyden bile mutlu olabilen birisiyimdir..
]4Smile En çok neye üzülürsün?
]Sevdiğim insanlar tarafından zarar görmek ...
]Yalan ve iftira bei çok yaralar....
]5Smile Hayattan beklentilerin nelerdir?
Hayattan tek beklentim Pirim'e ve dergahımıza yakışır bir Hanfendi olmak ...
]6Smile Sen bir devrim olsan nerde ne zaman nasıl yeşermek istersin ?
[COLOR=#408080]
]Dünyanın en zor zamanında bi güneş gibi doğmak isterim... [COLOR=#0000fc] [COLOR=#408080]
]7Smile neden bu forum?
Gerçeklerin tek doğru adresi olduğu için...
]8Smile Umudun rengi nedir nerde filizlenir ?
]Mavi bence sonsuzluk Smile
Gökyüzüne bakt [FONT=Arial TUR] ığımızda en uçsuz bucaksız yerinde filizlenir o sonsuzluk ....:p
]9Smile Hangi alanda kendini geliştirmek isterdin?
]Bilgisayar ve İngilizce
]10Smile Boş zamanlarında neler yaparsın?Kendini geliştirmek amaçlı içinde bulunduğun bir etkinlik var mı?
Yapt [FONT=Arial TUR] ]ığım bir etkinlik yok şimdilik ama Voleybolaa ilgim var.
]Boş zamanımda bilgisayar , tarih kitapları zamanımı değerlendirmeye yetiyor ...Smile
]11Smile kendinizi tek kelimeyle tanımlarmısınız?
DuygusaL
]12Smile en büyük hayaliniz nedir ?
Bilgisayar Öğretmeni olmak Smile
]13Smile .Dostluk!Dost deyince aklına ne geliyor dostuğun bir çerçevesi sınırı var mı?
Bence s ınırı yoktur...Dostum dediğin insan her an (iyi-kötü)yanında olan insandır.(klasik bir tanım ama gerçekten öyle)
]DOstluk ! Farklı bir duygu kelimelere dökmek zordur.
]Her insanın bir dostu olması gerektiğini düşünüyorum ve dostluğun sınırı yok benim için adı üstünde dost arkadaş değil !
]Zaten sen onu dost olarak seçtiysen benimsediysen gerisi kendiliğinden geliyor !
]Dost seni herşeyinle kabul etmelidir sende dostunu bu böyle olmalıdır .
]Arkadaştan çok farklıdır ..(arkadaş ya vezir eder ya rezil eder ama o öyle değil işte )
]Benimde 4 senedir Dostum diyebilceğim bir insan va gerçekten insanın hayatında bulunmalı iyi bir Dost...
]En büyük dostumda Annemdir !
]14Smile we benim hakkımdaki düşüncelerinizi almak istiyorum..?

]Bra! Abicim Smile bende yerin gerçekten çok ayrı bunu devamlı belirtiyorum sana ...
]Kimsenin kötülüğünü istemiyorsun o kadar saf ve temiz bir kalbin var ...
]Devamlı o doğruluk çizgisinde yürümeye gayret gösteriyosun ...
]Etrafındakileride o çizginin üzerinde tutmaya çalışıyorsun ...
]İyi bir derttt dinleyicisin Smile
]Elinden geldiği kadar çözüm bulmaya çalışıyorsun ..
]İyi kalpli abicim benim herşey umarım istediğin gibi olur ...Smile
Şimdiden Kolay Gelsin braa....Big Grin
Çok teşekkür ederim Abicim Big Grin
Anamın adı Hüsniye Ana
Babam Şah Üseyin kafası kopa
Horasan ilinden Karyağdı Ana
Kimseler bilemez Sultanım burada


[Resim: zohreanaxq1.jpg]
Posting Freak
29. hafta konuğumuz Ayfer
ŞahımAlidir yazdı:Cancanom hoş geldin haftanın konuğu bölümüneSmile sana bir kaç sorum olucak bir kaçtan fazla olursa kusura bakmaBig Grin
ŞahımAlidir yazdı:
Sende Hoş Geldin Ablacım....
[BNe kusru teşekkür ederim ...[/B]
Sorular: Big Grin

1. Sence ATATÜRK bizler için ne yaptı?

Gerçekten zor ve üzerinde uzun uzun düşünülmesi gerekir.
[COLOR=#8b0000][BNe yapmadıki demek en doğRu cevap bence...[/B]
[COLOR=#8b0000]Şu an üzerinie bastığımız Vatanımızı bize bırakması ve böyle bir hale getirmesi bizler için yaptıĞı en büyük şeydir.
[COLOR=#8b0000](tabi şu anki haline bakarsak :S)
[COLOR=#8b0000]Bu soruya cevap vermek zor çünkü herşeyi yaptı ..
[COLOR=#8b0000]O çokk ulu,yüce bir insandı ...

Bütün dünya bilir Türk Ordusunu
Egemenlik kurdum yurt ulusunu
Dillerde söylenir Allah doğrusu
Cihana getirdim barışı sulhu
Bildiren=ZÖHRE ANA


2. Kitap Okurmusun (şuan okuduğunuz varmı ?)

Evet okurum...
Şu an Şu Çılgın Türkler'İ okuyorum ...Smile

3. En büyük takıntın nedir?

Saçlarımın dümdüz olması... SmileSmile

4. En istikrarlı olduğun konu nedir?

Kendimi geliştirmek her alanda...Cool

5. En büyük hayalin?

Pirime yakışır bir insan olmak ve Bilgisayar Öğretmeni olmak ...Big Grin

6. En sevdiğin renk ?

Yeşil..SmileSmile

7. En sevdiğin yazar ve kitap?

DÖrt Kardeştiler...(4 kere okudumSmile)
Gülten Dayıoğlu ve İpek Ongun (kitapları çok etkiler )

8. Hayat felsefen nedir? Hayatına yön veren düşüncelerin veya hayat amacın nelerdir? Bunu açıklayan bir sözün varsa buraya yazarmısın?

Hayat Felsefem doğruluktur.
[COLOR=#8b0000]DoĞruLuk herşeyin başıdır .Doğru laf insana her yerde yer buldurur.
[COLOR=#8b0000]Hayata yön veren düşüncem Gurur ve doĞruLuk...!
[COLOR=#8b0000]Hiçbir insan gururundan ödün vermemelidir...
[COLOR=#8b0000]Bu 2 sözün hayatımda yeri çok önemli ...
[COLOR=#8b0000]Bir insan bunlara hayatında yer veriyorsa kişiliği oturmuştur...

9. Forumu nasıl buldun ?(google yada tavsiye v.b )

Yazın İstanbuL'a gitmiştik...
Kuzenim (HaydarSultan),girmişti .
Ordan duydum bende eve döndüğümde üye oldum direk Smile Smile

10. Son olarak bizleri çok mu seviyorsun az mı ? Smile

Sizleriii çççççoooooook seviyorumm SmileSmileSmile
Sizin gibi Ablalarımı,Abileri ve Kardeşler tanıdığım için kendimi çook şanslı hissediyorum ...:p Big Grin
Cevaplar için teşekkürler bitanesi kendine iyi bak emiSmile
Ben teşekkür ederim ablacımmm...
Sen de Kendine iyi bak emi :p
Anamın adı Hüsniye Ana
Babam Şah Üseyin kafası kopa
Horasan ilinden Karyağdı Ana
Kimseler bilemez Sultanım burada


[Resim: zohreanaxq1.jpg]
Son Düzenleme: 03/03/2009, 21:22, Düzenleyen: AYFER.
Posting Freak
29. hafta konuğumuz Ayfer
HÜSEYIN150 yazdı:] Hoşgeldin Ayfer,

Seni tanımak çok güzel.
Sana bir tek soru soracağım.

]Teşekkür Ederim Abi Smile


Anlattığın kadarıyla Pirimi doğdun günden beri tanıyorsun.
Şu yaşında bir çok gerçeklerle beraber bu dergahı benimsemişsin bu çok güzel.
Nekadar şanslı olduğunu biliyormusun ?
Bunu nasıl değerlendiriyorsun?
[COLOR=#2e8b57]
Küçük olmama rağmen yaşımdan daha olgun olduğumu düşünüyorum...
Kısa süredede olmasına rağmen Pirimi ve dergahımızı çook benimsiyorum ....
Evet...Gerçekten ne kadar şanslı olduğumun farkındayım...
Pirimizin sayesinde herşeye 1-0 önde başlıyoruz...
Böyle bir Pirimiz olması bile bizim Şanslı bireyler olduğumuzu gösteriyor.
Değerlendirme derken de şöyle belirtiyim;
Pirimizin sayesinde etrafımızdaki bir takım şeyleri yanlış bilen insanların yanlışlarını düzeltebiliyoruz bu bence çok önemlidir.
Zaten şanslıyız değerlendirmemize gerek yok Pirimize yürekten inanmak onun yoluna yakışmak en önemlisi bunlar olduktan sonra gerisi geliyor...
Allah Pirimizi Başımızdan eksik etmesin...
]
]Sevgiler

]Saygılar Abicim ....
]SoruLarın için teşekkür ederim....SmileSmile
Anamın adı Hüsniye Ana
Babam Şah Üseyin kafası kopa
Horasan ilinden Karyağdı Ana
Kimseler bilemez Sultanım burada


[Resim: zohreanaxq1.jpg]
Posting Freak
29. hafta konuğumuz Ayfer
Ali doğan yazdı: ]1.Smile pirimizi nezaman tanıdın
Küçüklüğümden beri tanıyorum çok şükür ....
]2.Smilenelerden hoşlanırsın
Gezmekten,çiçeklerden,müzik dinlemek,içinde aksiyon olan filmler seyretmek ,tarih kitapları okumak vs.
]3.Smile hayattan bekentin neler
Her zaman dediğim gibi Pirime yakışır bir insan olmak ve Bİlgisayar Öğretmeni olmak(örnek aldığım insanlarda Pelin Abla Ve Ali Hıdır ÖğretmenimSmile)
]4.Smile forumu devamlı takip edermisin
Tabiki :p
Elimden geldiği kadar .....
]5.Smilekitap okumayı severmisin
Evet severim ....
]6.Smileen sevdiyin mesleki egitim
Öğretmenlik (çok kutsal bir meslek)
]7.Smileinsanlara karşı hoşgörülümüsün
İnsandan insana fark ediyor benim için .
O konuda fazla hassasımdır.
İlk gördüğüm anda ısınamazsam bir insana devamlı zıt giderim ... Smile
]8.Smiletürbe ziyaretine gidermisin
Evet giderim ...(köyümüzdekilere gittim sadece ama )
]9.Smiletürkü dinlemeyi severmisin
Çok çok severim...
Özlem Özdil ve Tolsa Sağ hayranıyım SmileSmile


Sorularınız için teşekkür ederimm ...
Anamın adı Hüsniye Ana
Babam Şah Üseyin kafası kopa
Horasan ilinden Karyağdı Ana
Kimseler bilemez Sultanım burada


[Resim: zohreanaxq1.jpg]
Posting Freak
29. hafta konuğumuz Ayfer
Ayfer'cim hoşgeldin öncelikle senin forumdaki çalışkanlığını kutlarım.

Sence bir bayan olarak bayanların günümüzde karşılaştığı sorunlar nelerdir?

Bu sorunlar nasıl aşılır?
Biz cahil dediğimiz zaman, mektepte okumamış olanları kastetmiyoruz. Kastettiğimiz ilim, hakikati bilmektir. Yoksa okumuş olanlardan en büyük cahiller çıktığı gibi, hiç okumak bilmeyenlerden de hakikati gören gerçek alimler çıkabilir.

Mustafa Kemal Atatürk
Administrator
29. hafta konuğumuz Ayfer
Ayfer can, Alevi toplumunun iki yakası bir araya gelir mi sence? Gelmezse neden?

İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Pir Zöhre Ana Forum sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim bağlantısından bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmenlikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.