You need to enable JavaScript to run this app.

Skip to main content

20. Hafta Konuğumuz Atanali

20. Hafta Konuğumuz Atanali

Posting Freak
20. Hafta Konuğumuz Atanali


sevgili kardeşim.

Davut - vallahı kimde dın ıman, oldugunu kımse bilmez ama, sen BÜYÜK - DEDE NLE ARAN NASILBig Grin OLDUĞUNU BİLİRSİN.


Aramız iyi olduguna göreSmile sen forumda devamlı kalmayı düşünüyormusun,
yok sa Evlendıkden sonra , deyişme olabilirmi.

BU VESILEYLE REKLAMINIDA YAPMİŞ OLDUM Big Grin DARISI ???????
ON İKİ  İMAMLAR
*** *** *** *** *** *** *** *** *** ***
  1. İmam ALİ
  2. İmam CAFER
  3. İmam ZEYNEL
  4. İmam BAKIR
  5. İmam RIZA
  6. İmam CAFERİ SADIK
  7. İmam HASAN
  8. İmam TAĞI NAĞI
  9. İmam MEHDİYE HÜDA
10. İmam HÜSEYİN,İ DEŞTİ KERBELA
11. İmam CAFER -İ ZÖHRE YE HİBA
12. KIRKLAR DERGAHA


*** *** *** *** **** *** *** *** **** ***
Posting Freak
20. Hafta Konuğumuz Atanali
]Davut abi öncelikle hoşgeldin kolay gelsin...Smile

İznin ile bende bir kaç soru sormak istiyorum.

1. Bu çalışma azmin nerden geliyor?

2. Forumun bize neler getirdiğini düşüniyorsun? (İyimi oldu kötü mü oldu nekadar faydalı oldu)

3. Kendine örnek aldığının birileri var mı varsa kim ve neden? Yoksa neden?

4. Son olarak bizlere forum üyelerine söylemek istediğin birşey var mı?

Şimdiden teşekkür ederim tekrar kolay gelsin...Smile
[Resim: 181tx4.gif]
''Kuran İmanla Olur.
İman Aşkla Olur,
İnsanı Sevmekle Olur..''


Pir Zöhre Ana

Senior Member
20. Hafta Konuğumuz Atanali
Alıntı:Sevgili Atanali hoşgeldin, haftanın konuğu bölümüne..

Müsadenle ben de birkaç soru sorayım..Smile

Teşekkür ederim Alirengi

Alıntı:1- Senin için hayatta en önemli değerler nelerdir?

Dürüstlük
Sevgi
İnanç

Alıntı:2-Zöhre Ana'yı nasıl tanıdınve fikirlerin nedir.?
[BZöhre ANA ile 1996 yılında Mart ayında bir tanıdıgımızın aşuresi için gittiğimde tanıştım... Aslında daha önceleri Zöhre Ana'yı duymuştum fakat, Allah inancım olmadığı için ''Bu devirde böyle şeyler olurmu diye '' düşünüyordum.
Zöhre Ana'nın mekanına gittiğim o günü hiç unutamıyorum.
Bir gün öncesinde annem Zöhre Ana'ya gideceğini Aşure İçin davetli olduğunu ve benimde gelmemi istedi, fakat ben herzaman ki gibi asla gitmeyeceğimi söyledim annem de fazla zorlamadı.Sabah oldu ben biraz düşünmeye başladım, acaba gitsem mi diye... Ve akşama kadar kendimle, gidip - gitmemek konusunda sürekli çatıştım.

Akdam saat 16:00 civarı gitmeye karar verdim, mekan'a geldigimde saat 17:30-18:00 civarları ziyaret başlamıştı.
Kapıda ki görevli arkadaşa, Aşure için geldiğimi söyleyecektim ki söyleyemeden o hemen bana
Ziyaretin başladığını ve hemen içeri girmemi söyledi, tabii bende şaşkın bir şekilde kendi kendime ehh ne yapalım girelim bari dedim.
Aklımda ki bir yığın şüpheler ve soru işaretleriyle ziyaretin yapıldığı salona girdim.

Pirimi gördüğüm zaman içimde sanki birşeyler kopmuştu.. Tarif edemeyeceğim şekilde huzur içerisindeydim ve bendeki şüpheler, soru işaretleri ve çelişkilerden eser kalmamıştı, sadece Zöhre Ana'yı izliyordum, dışarıya çıkmayı istemiyordum.
Zöhre ana'nın önüne geldiğim zaman ise hiç birşey yapamadım, birşey söyleyemedim, Zöhre Ana ise sadece yüzüme baktı ve gülümsedi.
işte 1996 yılından bu zamana kadar burdayım.[/B]
Alıntı:3-Karşılaştığın zorlukların üstesinden nasıl gelmeye çalışırsın.?

Kararlılığım ve inancım sayesinde...
Gerçekten de çok isteyipte, yapamadıgım çok fazla olay olmadı.

Alıntı:4-Günümüzdeki Alevilik hakkında ne düşünüyorsun..

Bana göre bugünkü alevi toplumu, kendinen, inancından ve yolundan habersiz, siyasi görüşleri ile inançlarını birbirine karıştıran, kendilerine yeni bir kimlik arayanlar topluluğu...


Hiç kimseyi kırmadan, kendi doğrularımla ve inancımın gerektirdiği şekilde yaşamak



Alıntı:cevapların için şimdiden teşekkürler ..biliyorum çok yoğun çalışıyorsun ama eminim cevaplamak için fırsat bulabileceksin..

Kolay gelsin can..Smile

[BNe demek can[/B]
Ben teşekkür ederim.
Posting Freak
20. Hafta Konuğumuz Atanali
Sevgili Davut kardeşim merhaba. Konuk köşesine hoşgeldin.
Benim sorum şöyle:
"Alevi dernekçiliği" hakkında görüşlerin nelerdir?
Yararlı oldukları faaliyetleri var mıdır?
Zararlı oldukları faliyetleri var mıdır?
Cevapların için şimdiden teşekkür ederim, sevgiler.

"İlim Çin'de de olsa gidip alınız."- Hz. Ali.

"İlimden gidilmeyen yolun sonu karanlıktır."- Hacı Bektaşi Veli.

"Hayatta en hakiki mürşit ilimdir." -Atatürk.


Söz bir, söyleyen bir.
Senior Member
20. Hafta Konuğumuz Atanali
BÜYÜK-DEDE yazdı:sevgili kardeşim.

Davut - vallahı kimde dın ıman, oldugunu kımse bilmez ama, sen BÜYÜK - DEDE NLE ARAN NASILBig Grin OLDUĞUNU BİLİRSİN.


BÜYÜK DEDE'yle aram iyidir. Rahmetliyi iyi bilirdim Big GrinBig Grin

' yazdı:Aramız iyi olduguna göreSmile sen forumda devamlı kalmayı düşünüyormusun,
yok sa Evlendıkden sonra , deyişme olabilirmi.

BU VESILEYLE REKLAMINIDA YAPMİŞ OLDUM Big Grin DARISI ???????

Reklam için teşekkürler Muhsin abi, ben almayayım genede saolasın

Evelenince değişim tabiki olabilir ama inanç anlamında asla....
Senior Member
20. Hafta Konuğumuz Atanali
İdil yazdı: ]Davut abi öncelikle hoşgeldin kolay gelsin...Smile

İznin ile bende bir kaç soru sormak istiyorum.


teşekkürler, idil hoşbulduk


' yazdı:1. Bu çalışma azmin nerden geliyor?


Güzel soru ne diyeyim,
Bu çalışma azmi, hayatın bana (bizlere) yüklediği bir sorumluluk. İsteyerek olmasa da, bu sorumluluğu yerine getirmeye çalışıyorum.

' yazdı:2. Forumun bize neler getirdiğini düşüniyorsun? (İyimi oldu kötü mü oldu nekadar faydalı oldu)


Kurulması tabiki de iyi ve faydalı oldu, çünkü
[BZöhre Ana Forum,[/B]
''Gücünü yaşayan bir Pirden alan, Aleviliğin serçeşmesidir.''




' yazdı:3. Kendine örnek aldığının birileri var mı varsa kim ve neden? Yoksa neden?


Kendime örnek aldığım birileri maalesef yok.
Ben sadece kendim olmak istiyorum.


' yazdı:Şimdiden teşekkür ederim tekrar kolay gelsin...Smile

Ben teşekkür ederim.
Senior Member
20. Hafta Konuğumuz Atanali
Dogan yazdı:Sevgili Davut kardeşim merhaba. Konuk köşesine hoşgeldin.
Benim sorum şöyle:
"Alevi dernekçiliği" hakkında görüşlerin nelerdir?
Yararlı oldukları faaliyetleri var mıdır?
Zararlı oldukları faliyetleri var mıdır?
Cevapların için şimdiden teşekkür ederim, sevgiler.

Teşekkür ederim dogan abi hoşbulduk .

Yaşadığımız dönemdeAlevilik adına kurulmuş olan bir çok vakıf ve dernek faaliyet göstermekte.
Fakat bu örgütlerin bir çoğunun amaçlarının, Aleviliğe hizmet olduğunu düşünmüyorum. Aleviliği kendi siyasi görüşlerinin arkaka bahçeleri olarak gören sosyal topluluklar olarak tanımlıyorum.

Bu örgütlerin. en önemli ve en büyük eksikleri, inançtan ve ibadetten yoksun olmaları.

Sevgili dogan abi, onun için faydalarından çok Aleviliğe zararları var. Aleviliği, inanç ve ibadet olarak tanımadıkları sürece ve İsmini kullandıkları O Pirleri anlamadıkları sürece de bu zararlarının devam edeceğini düşünüyorum.

İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Pir Zöhre Ana Forum sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim bağlantısından bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmenlikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.