zöhre ana isvicreye gelmi$ti bizim akrabalara misafir olmu$tu. bir sohbeti icinde demi$tiki hz isayi burda gördüm irmagin üstünde yanlarindada meryem ana ve kücük arap birkiz cocugu vardi dedi dillerini anlamadim icin cocuk yardimci oldu demi$ti...birkeresindede hz isada hz alinin ta kendisi demi$ti muhammetde musada hepsi allahdi demi$ti ???
hz zöhre anada biliyoruzki hz alinin kendisi ana donunda ata donunda vs.
peki isa hz aliden önce ya$amisidi neden isa alinin ta kendisi diyorda ali isanin kendisi demedi birde onlarin hepsi bir ayni ruh ama bedenleri farkli ozaman zöhre ana ummanda kiminle konu$uyor hz isaysa önceden yada hz ali ise.. ha$a bu zatlarin ba$ka bir benligidemi var??? bunu bir türlü cözemiyorum.....
hristian arkada$imda diyorki ölülerle baglantiya gecilmesini allah yasaklami$tir deyince aklim daha cok kari$iyor bilgili mesajlariniz icin $imdiden tesk.
Zöhre Ana ve Umman
Konu Sahibi / Yazar
GüL-Naz
Kategori / Forum
Bir Sorum Var
Yorumlar / Cevaplar
28
Okunma / Görüntüleme
13932
Zöhre Ana ve Umman
Zöhre Ana ve Umman
elanursah yazdı:zöhre ana isvicreye gelmi$ti bizim akrabalara misafir olmu$tu. bir sohbeti icinde demi$tki hz isayi burda gördüm irmagin üstünde yanlarindada meryem ana ve kücük arap birkiz cocugu vardi dedi dillerini anlamadim icin cocuk yardim etti bana demiti...birkeresindede hz isada hz alinin ta kendisi demi$ti muhammetde musada hepsi allahdi demiti ???
hz zöhre anada biliyoruzki hz alinin kendisi ana donunda ata donunda vs.
peki isa hz aliden önce ya$amisidi neden isa alinin kendisi diyorda ali isanin ta kendisi demedi birde diyoruki onlarin hepsi bir anyi ruh ama bedenleri farkli ozaman zöhre ana ummanda kiminle konu$uyor hz isaysa önceden yada hz ali ise.. ha$a bu zatlarin ba$ka bir benligidemi var??? bunu bir türlü cözemiyorum.....
hristian arkada$imda diyorki ölülerle baglantiya gecilmesini allah yasaklami$tir deyince aklim daha cok kari$iyor bilgili mesajlariniz icin $imdiden tesk.
Sevgili kardeşim Sen böyle devam edersen vallahı billahi sende akıl da
kalmaz. Zaten bendede akıl çok deyil ,birazını sana verem.
Sen en iyisi fasla karışdırma ,Sen kenden lazım olana bak,İyi bir insan olmaya gayret et, temız bir hayatın olsun,iyiyi kötüden ayırt edersen, bu günki hayat şartlarında kendin korumayı başarırsan ne mutlu sana.
Sen özünü, sözünü, gönlünu, dili,güzellıklerini hak için kullanırsan O zaman
soracak sorun olmaz. Pirlerim ne demiş ,ne Ararsan kendinde ara.
Bulamassan kendinde Sabır eyle.
ON İKİ İMAMLAR
*** *** *** *** *** *** *** *** *** ***
1. İmam ALİ
2. İmam CAFER
3. İmam ZEYNEL
4. İmam BAKIR
5. İmam RIZA
6. İmam CAFERİ SADIK
7. İmam HASAN
8. İmam TAĞI NAĞI
9. İmam MEHDİYE HÜDA
10. İmam HÜSEYİN,İ DEŞTİ KERBELA
11. İmam CAFER -İ ZÖHRE YE HİBA
12. KIRKLAR DERGAHA
*** *** *** *** **** *** *** *** **** ***
*** *** *** *** *** *** *** *** *** ***
1. İmam ALİ
2. İmam CAFER
3. İmam ZEYNEL
4. İmam BAKIR
5. İmam RIZA
6. İmam CAFERİ SADIK
7. İmam HASAN
8. İmam TAĞI NAĞI
9. İmam MEHDİYE HÜDA
10. İmam HÜSEYİN,İ DEŞTİ KERBELA
11. İmam CAFER -İ ZÖHRE YE HİBA
12. KIRKLAR DERGAHA
*** *** *** *** **** *** *** *** **** ***
Son Düzenleme: 12/07/2008, 20:30, Düzenleyen: Y O L C U.
Zöhre Ana ve Umman
ELA NUR SAH:
(aşagidaki sözün manasını çösmeye gayret et)
(aşagidaki sözün manasını çösmeye gayret et)
ON İKİ İMAMLAR
*** *** *** *** *** *** *** *** *** ***
1. İmam ALİ
2. İmam CAFER
3. İmam ZEYNEL
4. İmam BAKIR
5. İmam RIZA
6. İmam CAFERİ SADIK
7. İmam HASAN
8. İmam TAĞI NAĞI
9. İmam MEHDİYE HÜDA
10. İmam HÜSEYİN,İ DEŞTİ KERBELA
11. İmam CAFER -İ ZÖHRE YE HİBA
12. KIRKLAR DERGAHA
*** *** *** *** **** *** *** *** **** ***
*** *** *** *** *** *** *** *** *** ***
1. İmam ALİ
2. İmam CAFER
3. İmam ZEYNEL
4. İmam BAKIR
5. İmam RIZA
6. İmam CAFERİ SADIK
7. İmam HASAN
8. İmam TAĞI NAĞI
9. İmam MEHDİYE HÜDA
10. İmam HÜSEYİN,İ DEŞTİ KERBELA
11. İmam CAFER -İ ZÖHRE YE HİBA
12. KIRKLAR DERGAHA
*** *** *** *** **** *** *** *** **** ***
Son Düzenleme: 12/07/2008, 20:44, Düzenleyen: Y O L C U.
Zöhre Ana ve Umman
Sevgili elanursah, bencede bu konu üzerinde fazlaca düşünme. Ne senin, ne benim, ne de bir başkasının aklı ermez bu işe. Şunu unutmayalım yeter, "Hikmetinden sual olunmaz", "Şahımerdan'ın işine akıl sır ermez".
Ama bunu çözmenin yolunuda söyleyebilirim sana, yapabilirsen bilgiyi alırsın, yapamam dersen de Şahımerdan'ın yüceliğinin verdiği çoşkuyu içinde taşırsın.
Hazreti Ali sırrını arıya anlattı. Eğer arıyla konuşup dilleşirsen bu sırrı sende öğrenirsin sevgili kardeşim.
Şahımerdan Hazreti Ali'nin sırrını çözen Ali'ye kavuşur. Şahımerdan'a kavuşanlarda sadece ondan gelenlerdir. Daha ötesi yok .
Ölüyle konuşmaya gelince, Ben bu güne kadar ölmüş birisiyle Zöhre Ana'nın ne konuştuğunu gördüm ne de birinden duydum. Gören, duyan, bilen arkadaşım varsa lütfen bizimle paylaşsın.
Biz Hıristiyan, yahudi ya da başka bir inanışın inandığı gibi hareket etmek zorunda değiliz. Biz Aleviyiz Allah'a şükür.
Ama bunu çözmenin yolunuda söyleyebilirim sana, yapabilirsen bilgiyi alırsın, yapamam dersen de Şahımerdan'ın yüceliğinin verdiği çoşkuyu içinde taşırsın.
Hazreti Ali sırrını arıya anlattı. Eğer arıyla konuşup dilleşirsen bu sırrı sende öğrenirsin sevgili kardeşim.
Şahımerdan Hazreti Ali'nin sırrını çözen Ali'ye kavuşur. Şahımerdan'a kavuşanlarda sadece ondan gelenlerdir. Daha ötesi yok .
Ölüyle konuşmaya gelince, Ben bu güne kadar ölmüş birisiyle Zöhre Ana'nın ne konuştuğunu gördüm ne de birinden duydum. Gören, duyan, bilen arkadaşım varsa lütfen bizimle paylaşsın.
Biz Hıristiyan, yahudi ya da başka bir inanışın inandığı gibi hareket etmek zorunda değiliz. Biz Aleviyiz Allah'a şükür.
Zöhre Ana ve Umman
elanursah yazdı:zöhre ana isvicreye gelmi$ti bizim akrabalara misafir olmu$tu. bir sohbeti icinde demi$tki hz isayi burda gördüm irmagin üstünde yanlarindada meryem ana ve kücük arap birkiz cocugu vardi dedi dillerini anlamadim icin cocuk yardim etti bana demiti...birkeresindede hz isada hz alinin ta kendisi demi$ti muhammetde musada hepsi allahdi demiti ???
hz zöhre anada biliyoruzki hz alinin kendisi ana donunda ata donunda vs.
peki isa hz aliden önce ya$amisidi neden isa alinin kendisi diyorda ali isanin ta kendisi demedi birde diyoruki onlarin hepsi bir anyi ruh ama bedenleri farkli ozaman zöhre ana ummanda kiminle konu$uyor hz isaysa önceden yada hz ali ise.. ha$a bu zatlarin ba$ka bir benligidemi var??? bunu bir türlü cözemiyorum.....
hristian arkada$imda diyorki ölülerle baglantiya gecilmesini allah yasaklami$tir deyince aklim daha cok kari$iyor bilgili mesajlariniz icin $imdiden tesk.
Muhammet ulu divandır
Yolundan çıkarsan halin yamandır
Uyan ey uykudan salın varandır
Dünyanın sahibi Allah olandır
Şüphe etme gel imana bizlere
Batın haberini verem sizlere
Gün biter bir anda vurun dizlere
Can kulakla dinle bildirir ZÖHRE
Üçler beşler nazarına varanım
Allah'ın yoluna pazar kuranım
ZÖHRE ANA donunda gelin olanım
Elif'i kevser'den ilim alanım
Canım kısacası senin bazı şüphelerini anlıyorum ama bu dörtlüklerinde bize bazı mesajları var.
Mesela hristiyan arkadaşım ölülerle konuşmayı "Allah yasakladı "dedi diyorsun çok doğru sıradan ölülerle konuşulmaz.Ama unutma ki Eren ve Evliyalar hiç bir zaman için ölmez, ışıkları sönmez.ZÖHRE ANA'da onların yaşadığının bir ıspatıdır.Bu dörtlüklerde ZÖHRE ANA'nın ummanlarında o mübareklerden bize aktarmış olduğu hak nefesidir. ayrıca Ana'dan duymuşsundur "Arı sırrı Ali sırrı " 'dır diye söyler her zaman. Bizim onların bütün sırlarına nail olmamız imkansızdır.Çünkü hakkın alemine derya ummanlarına yatanlar ancak birbirinin sırrını çözer.Ana her zaman ilim Allah'a mahsustur."der.Yani buradaki mesaj açık değil mi sence?
Biz cahil dediğimiz zaman, mektepte okumamış olanları kastetmiyoruz. Kastettiğimiz ilim, hakikati bilmektir. Yoksa okumuş olanlardan en büyük cahiller çıktığı gibi, hiç okumak bilmeyenlerden de hakikati gören gerçek alimler çıkabilir.
Mustafa Kemal Atatürk
Mustafa Kemal Atatürk
Zöhre Ana ve Umman
mesajlariniz icin te$ekürler size katiliyorum fazla kurcalamanin bana ne yarari olcak sonucta fazlasinida dü$ünecek olursak din iman diye bir$ey kalmaz inasanda allah korusun..$ahimerdan sevgisini imanimizi eksik etmesin in$allah.
Ne mutlu aleviyim diyene bu bize yeterde artar bile..
Ne mutlu aleviyim diyene bu bize yeterde artar bile..
Zöhre Ana ve Umman
alinin isa olması veya pir sultanın ali yim demesi konusu şöyledir.
ruhun monadları yani parçaları eşleri vardır. örneğin aliyi öz ışık olarak görün bu ışıktan parça ışıklar koptu ve yeni ışıklar yani ruhlar oluştu. anne rahmine gelincede bu ruh beden sahibi olur.ama öz aynıdır .(ve hepimizinde monadları ruh eşleri vardır)
zöhre ananın isayı meryemi küçük arap kızını görmesi ölülerle konuşması değildir.
diyorum ya bizler katı madde boyutunda(katında )yaşıyoruz. ve ruhumuzunda gözü vardır. buna gönül gözü ( m etafikçiler buna 3.göz der alnın ortasındadır ve kalp gözününde açık olmasıyla alındaki bu göz açılır)denir.
gönül gözü açık olanlar her türlü varlığı görür onlarla iletişim kurar hatta konuşur.
tanrı kulaklarımızada perde çekmiştir.bu perdeyi açanlar bütün canlıların dilinden anlar.yunus emreden örnek veriyim bir gün yunus emreyi çiçek toplamaya gönderirler oda gider tam çiçeği koparacakken çiçek konuşur.oda kıyamaz ve çiçeği koparmaz.çünkü kulağındaki perde açılmıştır.
elanurşahcım aslında yazmıcaktım ama sen sorunca dayanamadım yine yazdım inş yardımcı olabilmişimdir.
zöhre anne ninde heriki ellerinden sevgiyle öperim.herkese sevgiler.
ruhun monadları yani parçaları eşleri vardır. örneğin aliyi öz ışık olarak görün bu ışıktan parça ışıklar koptu ve yeni ışıklar yani ruhlar oluştu. anne rahmine gelincede bu ruh beden sahibi olur.ama öz aynıdır .(ve hepimizinde monadları ruh eşleri vardır)
zöhre ananın isayı meryemi küçük arap kızını görmesi ölülerle konuşması değildir.
diyorum ya bizler katı madde boyutunda(katında )yaşıyoruz. ve ruhumuzunda gözü vardır. buna gönül gözü ( m etafikçiler buna 3.göz der alnın ortasındadır ve kalp gözününde açık olmasıyla alındaki bu göz açılır)denir.
gönül gözü açık olanlar her türlü varlığı görür onlarla iletişim kurar hatta konuşur.
tanrı kulaklarımızada perde çekmiştir.bu perdeyi açanlar bütün canlıların dilinden anlar.yunus emreden örnek veriyim bir gün yunus emreyi çiçek toplamaya gönderirler oda gider tam çiçeği koparacakken çiçek konuşur.oda kıyamaz ve çiçeği koparmaz.çünkü kulağındaki perde açılmıştır.
elanurşahcım aslında yazmıcaktım ama sen sorunca dayanamadım yine yazdım inş yardımcı olabilmişimdir.
zöhre anne ninde heriki ellerinden sevgiyle öperim.herkese sevgiler.
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi