You need to enable JavaScript to run this app.

Skip to main content

Yılbaşı çekilişi (HERKESİ BEKLERİZ)

Yılbaşı çekilişi (HERKESİ BEKLERİZ)

Posting Freak
Yılbaşı çekilişi (HERKESİ BEKLERİZ)
tebrikler arkadaşlarSmile
Söyle Zöhrem söyle sen söyle durma
Dervişin kalemi nurundan yaza
Kahi atar kahi yüzü kızara
Mustafa Kemal’in özü Allah’a




MUSTAFA KEMAL ATATÜRK




<Mustafa Kemal'in İzinden Gidiyor Olmamız Sizi Rahatsız Mı ediyor ? Daha Çok Rahatsız Olacaksınız!..>.
Administrator
Yılbaşı çekilişi (HERKESİ BEKLERİZ)
Bize bir Amorti bile çıkmamış tüh bee. Kazanan herkezi kutlarım.
Member
Yılbaşı çekilişi (HERKESİ BEKLERİZ)
Kazanan canları tebrik ederim, kazanamayanlara(ben de dahil Smile) seneye ki çekileşte kazanmaları için bol şanslar diler, herkesin yeni yılını kutlarım.
PİR SULTAN ABDAL'IM KALBİMİZ NURDUR
MÜMİN OLAN GÖZLÜ MÜNAFIK KÖRDÜR
ERENLERİN YOLU KADİMDİR, ÖZDÜR
HER TEPE BAŞINDA BİR YOL OLMAZ YOL BİRDİR.



ALLAH MUHAMMED YA ALİ
Posting Freak
Yılbaşı çekilişi (HERKESİ BEKLERİZ)
Aliekber yazdı:Bize bir Amorti bile çıkmamış tüh bee. Kazanan herkezi kutlarım.

Sorma abi yanından bile geçememişiz...O kadar da torpil koyduk araya Big Grin
[size=7]"Benim Testim Kerbela Suyudur..."[/size]

[size=7]Zöhre Ana[/size]
Posting Freak
Yılbaşı çekilişi (HERKESİ BEKLERİZ)
"Ana Forum Yılbaşı Piyango Çekilişi" talihlisi olmak beni çok mutlu etti.SmileSmileSmile

Çekilişi organize eden kurum ve kuruluşlara,
ödüller için sponsor olan saygıdeğer iş adamlarımıza,
piyangoya katılarak çekilişimizi renklendiren tüm canlarımıza,
sonsuz teşekkürlerimi sunarım.

Kazandığım ödülü, ikramiye kazanamayan canlarla eşit olarak paylaşmak istiyorum.
Hepinizi çok seviyorum.
2009 yılında şansınız, bahtınız, talihiniz,kısmetiniz açık olsun canlar .

"İlim Çin'de de olsa gidip alınız."- Hz. Ali.

"İlimden gidilmeyen yolun sonu karanlıktır."- Hacı Bektaşi Veli.

"Hayatta en hakiki mürşit ilimdir." -Atatürk.


Söz bir, söyleyen bir.
Posting Freak
Yılbaşı çekilişi (HERKESİ BEKLERİZ)
zümre yazdı:
[sıze=4]][ı]forumumuzda gerçekleştirilen yeni yıl çekilişi noter nihat beyan'ın gözetimi altındaa başarıyla sonuçlandırılmıştırSmileSmile;:dşimdi kazanan arkadaşlarımızı açıklıyorum.[/ı][/color]


[sıze=5][ı]çekilişimiz sonucundaa 500 puan + sürpriz hediye kazanan 6 kişiyi açıklıyorum......[/ı]

[ı][sıze=6]1.[b]dogan[/ı][/b]
[sıze=6][ı]2.eylül[/ı]
[ı][sıze=6]3.svmdoğan[/ı]
[ı][sıze=6]4.gultenilik[/ı]
[sıze=6][ı]5.alikulu[/ı]
[sıze=6][ı]6.canalim[/ı]


[ı][sıze=6]tebrik eder yeni yılınızın böyle şanslı geçmesini dilerim.iyi yıllar.....[/ı]




her ne kadar sanalda olsa şanslılar arasına girmek çok güzel Smileşanslı olduğumu biliyorum çünkü 6 milyar insan içinde zöhre anamı sevenlerdenim.bundan büyük şans da olamaz doğrusu.kazanan arkadaşları tebrik ederim.ilgi gösterenlere de ayrıca teşekkürlerimi sunarım.umarım gelecek yıllarda da hep beraber birlik ve beraberlik içinde oluruz.
Sağlık,mutluluk,huzur,barış,dostluk dolu nice nice yılları hep birlikte yaşayalım.Zöhre anamın yolunda,Ata'mızın aydınlığında yürüyelim...Zöhre anam yardımcımız olsun.Önce kendisini,ev külfetini ve bizleri kötülerden ve kötülüklerden korusun.
Kelimelerim sistem hatasından yanlış yerden ayrılıyor...

“Çalışmadan, yorulmadan, öğrenmeden rahat yaşama yollarını aramayı itiyat haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra istiklal ve istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar.”
[Resim: imza3cp.gif]


Özü bitmiş, gümanı pak olmamış,şeytana tapmış, nefsi çıkarı için arayıpta birşey bulamamış, kuyruk acısı varsa,Derviş Muhammed'in de dediği gibi" bir kılını çektiyse" Zöhre Ana, onu değerlendirmek ister aklısüre.Ehlibeyt'in meyvası bitmez, dalı budağı kurumaz,sen ne kadar kezzap dökersen dök, O'nun Zemzem çeşmesi ALİ'dir

Derviş'in HAK kelamını can kulağıyla dinliyebliyorsan yeter,firdevs bağından bir gül alabiliyor musun,O'nun ibadetine,saldığı yola,yaşatmak istediği güzelliğe canı gönülden yürüyebiliyorsan en büyük mutluluk budur.
(Pir Zöhre Ana)
Son Düzenleme: 04/01/2009, 17:24, Düzenleyen: FadimeBK.

İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Pir Zöhre Ana Forum sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim bağlantısından bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmenlikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.