You need to enable JavaScript to run this app.

Skip to main content

Yılbaşı çekilişi (HERKESİ BEKLERİZ)

Yılbaşı çekilişi (HERKESİ BEKLERİZ)

Senior Member
Yılbaşı çekilişi (HERKESİ BEKLERİZ)
çekilişte benimde kazanmam bana çok büyük mutluluk verdiSmile
ama bizim için en büyük kazanımımız herkesinde bildigi gibi pirimiz zöhre anamızın yolumuzu aydınlatması ve bizlere gerçekleri bildirmesidir..
allah bizleri o kapıdan pirin ışıgından gölgesinden ayırmasın ....
Senior Member
Yılbaşı çekilişi (HERKESİ BEKLERİZ)
kazanan bütün arkadaşlarımı tebrik ediyorum şansınız bahtınız daima açık olsun

benim gibi kazanamayan arkadaşlar lütfen umudunuzu yitirmeyin şens herzaman insanın yüzüne gülmez ama bir gün mutlaka gülecektir şansınız kapıyı çaldığında hemen açın aman ha kaçmasın Smile
aslında ben çok şanslıyımdır allahın sevgili kullarından biri olduğumu düşünüyorum ama nedense bir türlü göremedim Big Grin inanıyorum ki 2009 bana çok uğurlu gelecek ve hayatımda mucize değişimler olacak ben merakla bekliyorum bu yıldan çok umutluyum dilerim hepimiz için güzelliklerle dolu bir yıl olsun.
[COLOR="Red"]Eğer ikrar ile yola gidersen
Müminin gözünde duman gerekmez
Hak için sil süpür gönlün evini
Yükün gevher ile saman gerekmez

Ali dedikleri bir ulu kişi
Elinde var idi hüneri işi
Eğer kaldırmazsan tuttuğun taşı
Sana ondan gelen iman gerekmez

Pir Sultan Abdal'ım uğradım derde
Farksızdır sofudan, kalkmyor perde
Gör dinle, bir lokma geldi bir yerde
Sor izle, çiğ ise yemen gerekmez.
[/COLOR]
Member
Yılbaşı çekilişi (HERKESİ BEKLERİZ)
bu orgazisyonu düzenleyen arkadaşlara çok teşekkür ederim.genelde şanslı değilimdir ama şans burda kapımı açtı umarım bu yıl hep böyle geçer.bu yılın hepimize şans,sağlık ve mutluluk getirmesini dilerim.(şey birde süpriz hediyemi isterimSmile)
Posting Freak
Yılbaşı çekilişi (HERKESİ BEKLERİZ)
tüh ya ben kaçırdım bu çekilişi Sad
[Resim: 7666useyin.jpg]
Junior Member
Yılbaşı çekilişi (HERKESİ BEKLERİZ)
katılmak istiyorum
Member
Yılbaşı çekilişi (HERKESİ BEKLERİZ)
Bol şanslar Smile
Administrator
Yılbaşı çekilişi (HERKESİ BEKLERİZ)
Çekiliş var da benim mi haberim yok Big Grin
ALİ ÇOKTUR ŞAH-I MERDAN BULUNMAZ.

Dönen dönsün, ben dönmezem yolumdan...

MUSTAFA ŞEREF,
      KEMAL GURUR,
              ATATÜRK ONURDUR...

          Memleketim Yozgat Yemen'dir ilim
                    Horasan köyünden geliyor pirim
                  Kırklar binasında var oldu yerim
                  Sıfatı Zöhre Ana Ali'dir dilim.
                                                      Pir Zöhre Ana

İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Pir Zöhre Ana Forum sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim bağlantısından bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmenlikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.