wardom.com.tr'd e Zöhre Ana
HÜSEYIN150 yazdı:Aleviliği zerre kadar bilmediğimizi iddia ediyorsun. Anlat ta bilelim. Madem Aleviliği Atatürkçülüğü çok biliyorsunuz. Bize Beş esmayı say başka birşey istemiyorum.
Üç ayların nasıl varolduğunu anlat Ehlibeyt ten bahset Aleviliği bilmek nedir öğret bize. Unutmaki Alevilik bugün yok olmaya yüz tutması ; Ben Aleviliği çok iyi biliyorum diyen çok bilmiş ama hiçbirşey bilmeyen insanların getirdiği durumdur.
Sana bir örnek vereyim istersen. PSAKD Genel başkanı Kazım Genç senin gibi düşünenlere ama görmek istemeyenlere açık bir önrek
Araştır istersen bu başkan mı bize Atatürkçülüğü Aleviliği öğretecek yoksa sen mi?
Uslubumuza dikkat çekerek bize Wardom Atatürkçü bir site olduğunu iddia ediyorsun. Evet adındanda anlaşıldığı gibi çok Atatürkçüymüşsünüz. Türk dil kurallarına göre bir site adınız bile yok. Bumu Atatürkçülük. W harfi Türkçede varda benmi bilmiyorum.
Usluba gelince aşağıda yazılan mesajlarınızda ne kadar samimi olduğunuz lakayıt ve araştırmacı olmadığınız anlaşılıyor.
HÜSEYIN150 yazdı:Aleviliği zerre kadar bilmediğimizi iddia ediyorsun. Anlat ta bilelim. Madem Aleviliği Atatürkçülüğü çok biliyorsunuz. Bize Beş esmayı say başka birşey istemiyorum.
Üç ayların nasıl varolduğunu anlat Ehlibeyt ten bahset Aleviliği bilmek nedir öğret bize. Unutmaki Alevilik bugün yok olmaya yüz tutması ; Ben Aleviliği çok iyi biliyorum diyen çok bilmiş ama hiçbirşey bilmeyen insanların getirdiği durumdur.
Sana bir örnek vereyim istersen. PSAKD Genel başkanı Kazım Genç senin gibi düşünenlere ama görmek istemeyenlere açık bir önrek
Araştır istersen bu başkan mı bize Atatürkçülüğü Aleviliği öğretecek yoksa sen mi?
Uslubumuza dikkat çekerek bize Wardom Atatürkçü bir site olduğunu iddia ediyorsun. Evet adındanda anlaşıldığı gibi çok Atatürkçüymüşsünüz. Türk dil kurallarına göre bir site adınız bile yok. Bumu Atatürkçülük. W harfi Türkçede varda benmi bilmiyorum.
Usluba gelince aşağıda yazılan mesajlarınızda ne kadar samimi olduğunuz lakayıt ve araştırmacı olmadığınız anlaşılıyor.
Atatürkçü olmak için x,q,w gibi harflerin lugatımızdan silmemiz gerektiğini ilk kez duyuyorum. Nasıl bir anlayış ki Bir web sitesinin ismiyle ilgilenir de içeriğini görmezden gelir yada görmeyi başaramaz .
yani w harfi silersek Atatürkçüyüz silmezsek değiliz öyle mi ? : komik...
İnsanların kafalarının içiyle ilgilenin Kurdukları sitede kullandıkları harflerle değil. o gördüğünüz sitede 562,509 üye var. bu kadar üyenin hiçbirisi atatürkçü değil mi bu harf yüzünden
Daha bi mantıklı şey söylersiniz diye umuyordum.
Bir web sitesinden yaptığınız alıntının ne işe yaradığını dahi bilmiyorsunuz.
Orda sizin zöhre ananızı taşlayanlarla tartıştığımızda sert kelimeler kullandığımız için uslup'a dikkat edin demişlerdi.
Yani iki kelimeyi okurken bile anlamını çıkartamamışsınız burda usluptan bahsediyorsunuz
40 yaşındasınız okuduğunuzu anlamadığınız sürece yazmanızın bir gereği olmadığını benim söylememe gerek yoktur herhalde.
''Unutmaki Alevilik bugün yok olmaya yüz tutması ; Ben Aleviliği çok iyi biliyorum diyen çok bilmiş ama hiçbirşey bilmeyen insanların getirdiği durumdur.''
demişsiniz aleviliğin yok olmasındaki en büyük etken bence aleviliği yaşıyorum deyip gerçekte yobaz islamın yaşadıklarının benzerlerini yaşayan ve aleviliği kötü gösteren , kötü tanıtan gruptur - insanlardır. Tabi bu grup çoğunlukta değil bence.
fakat siz bu grubun dışında kalıyormusunuz o da ayrı bi konu..

sanmıyorum.
adgan yazdı:1-Sevgili arkadaşım,
Bilimin yolundan ayrılmak ne zaman Atatürkçülük olmuş diye sormuşsun. Ben de sana soruyorum. Ateistlik ne zaman Atatürkçülük olmuş? Çünkü Hakka ve de Onun Elçilerine(peygamber ve evliyalar) inanmıyorsanız siz Ateistsiniz demektir...
Bugün yobaz dinci kesimin başa gelmesindeki en büyük faktörlerden biri de Atatürkçü geçinen ateistlerin inanç kısmını gözardı etmiş olmasıdır...
Atatürk din ile devlet işlerini ayırın demiş ve laikliği getirmiştir. Ancak hiçbir zaman dini devlet işlerinden ayırırken dinsizleşin dememiştir...
Atatürk bilimin yolundan gidin demiştir ancak ilim sahiplerine de sırt çevirin dememiştir. Kimdir ilim sahipleri? Allah'ın elçileri olan peygamber ve evliyalardır. Bugün ki Allah'ın elçisi evliyası da tek yaşıyan canlı Pir olan Zöhre Anadır. Geçmiş yüzyılda da Mustafa Kemal Atatürk idi. Bunlar bilimi aşmış ilim sahipleridir. İlimlerini direk Haktan alırlar. Mustafa Kemal Atatürk'ün bütün dünya karşısında yokluklara rağmen başardığı mucizelerin sırrı bir Pir olmasıdır. Onun karşı olduğu sahte din alimleri, sömürücü üfürükçü, cinci, falcı sahtekarlardır. Gerçek Hak evliyaları değildir. İşte Zöhre Ana insanlara bugün gelmesinin sebebi insanlara Atatürk'ün bu bilinmeyen manevi dünyasının gerçeklerini anlatmaktır. İnsanlar yanlızca Atatürk'ü başarılı bir lider olarak tanıyorlar. Oysa Zöhre Ana Atatürk'ün asıl başarılı olmasının arkasındaki gerçek sebepleri anlatmak için bugünün evliyası olarak gelmiştir. Atatürk bir Alevi Piridir. Sırf bütün milleti bir arada birlik ve beraberlik içerisinde tutmak için sırrını vermemiştir. Alevi Piri olduğunu söylememiştir. Düşünsenenize Atatürkün bir Alevi Piri olduğunu bilselerdi o gün kaç tane sünni inancından insan Atatürk'ün peşine takılıp kurtuluş savaşı verecekti...
Dediğim gibi Zöhre Ana üfürükçü falcı cinci değil bugüne gelmiş bir evliyadır.
]" Peygamberden sonra her dönemde mutlaka bir evliya gelmiştir." Mevlana
Mevlana'nın da belirtiği şekilde her yüzyılda mutlaka bir evliya gelmiştir. Şimdiki yüzyıla Zöhre Ana, Geçmiş yüzyılda da Atatürk evliya olarak gelmiştir. Bütün dünyayı dize getirmesi, Türk milletini bir anda ayağa kaldırması, Atatürk'ün bir Pir olarak gösterdiği kendi mucizesidir. Zöhre Ana da aynı Atatürk gibi çağdaşlığı ve bilimi hedef gösteren, insanları Atatürk'ün istediği çağdaş uygarlık yolunda yürümeleri için yönlendiren ve yol gösteren bir rehberdir...
Bugün de Atatürk'ün yobaz kesim tarafından unutturulmaya çalışıldığı, Onun kazandırdığı değerlerin ortadan kaldırılmaya çalışıldığı bir dönemde tekrar Atatürk'ün ışığını dünya insanlarının diline gönlüne ve beynine yerleştirmek için siyasete girme gereği hissetmiştir. Tabi bunu yaparken de doğal olarak Atatürk'ün değerlerini temsil eden parti olan CHP'yi seçmiştir...
Bizleri sanki sorgulamadan körükörüne Zöhre Ana'ya inanıyormuş gibi tanımadan etmeden önyargılı olarak eleştirmişsiniz. Oysa Benim Zöhre Ana'ya inanmam öyle olmadı mesela...
Ben senelerce doktor hastahane gezmiş, bir sürü ilaç parası vermiş ve bunun sonucunda şifa bulamamış bir astım bronşit hastasıydım. Senelerce şifa bulamadığım bu hastalığın yarattığı nefes darlığına Zöhre Ana'ya gidip de on dakika içerisinde verdiği duayla o anda şifa bulmam alamadığım nefesi artık rahatça almaya başlamam bunun karşılığında hiç bir ücret ödemeyip, hiç bir ilaç tedavisi görmeden ağrısız sızısız iyileşip de Zöhre Ana'ya inanmamın söylermisin neresi sorgulamadan inanmak oluyor? Neresi körükörüne bağlanma oluyor? Neresi safsata oluyor. Asıl sizlerin görmeden bilmeden önyargılı eleştirileriniz bilim dışı olmuyor mu? Bilim araştırmadan, görmeden etmeden gerçekleri körükörüne sorgulamak mı demek?
Zöhre Ana geçmişim ile ilgili ailemin dahi bilmediği şeyleri yüzüme söylemesi, gelecekte olacak dediği şeylerin zamanı gelince gerçekten dediklerinin olmasının sonucunda Ona inanmamızın neresi yanlış. Atatürk de bir sürü gelecekten haber verip bazı şeyleri önceden bilmemiş mi? Bunların çoğu kitaplarda yazar...
Zöhre Ana'nın sene 2000 de bir sana bir oğlan bir de kız çocuğu veriyorum deyip;
2001 de bir oğlumun olması 2007 de de bir kızımın olması sence bir tesadüfmüdür? oysa bunu yanlızca ben değil çevremdeki yüzlerce kişi yaşamıştır. İşte bunları görüp sorgulayıp öyle inanmışız Zöhre Ana'ya. Geçmişte peygmberimize ve de diğer Hacı Bektaş Veli, Mevlana vs. evliyalara ve peygamberler de insanlar bu şekil inanıp onları Pir kabul etmemişlermidir?
Canlı şahit olduğumuz Zöhre Ana'nın bilim adamlarının çok çok üzerinde sahip olduğu bilgisini, ilmini, irfanını görmezlikten mi geleceğiz? Bu mu Alevilik? Bu mu Atatürkçülük?
Merhaba
Atatürkçülük herhangi bir dine mensupluk yada dine inanmışlık anlamına gelmez. Bir Ateistte Atatürk'e inanabilr , bir Alevi , bir sunni yada bir musevi de.. Bu Atatürkçülük için belirleyici bir etken değildir.
Atatürkçülük bir düşünce sistemidir , diğerleri inanç sistemidir.. bunları birbirinden ayırmak gerekir.. GEREKMİŞKİİİİİ Atatürk Laiklik diye bir olgunun üzerinde durup Değiştirilemez - değişmemesi gerekenler listesine eklemiştir.
Ateistlerle ilgili sorununuz nedir bilmiyorum ama Davasına çok bağlı Ateistler tanıdım. Bir dine inanmak yada inanmamak bu kadar önemli mi sizce ?
yani diğer kesim (sunni) sizlere farklı şekilde inanıyorsunuz diye aynı ayrımcılığı yapmıyor mu ? İnsan seçmek niye...
Bırakmak gerekir insanların inançlarını ,insanların gönüllerini kalplerini , düşüncelerini anlamaya çalışmak gerekir.. Yani NE OLURSAN OL GEL Diyebilmelisiniz. Ateist olmuş olmamış farketmz insan olması yeterli olmalıdır saygıyı sevgiyi haketmesi için..
Gelelim zöhre anaya
her yüzyılda bir evliya gelmiştir diyorsunuz ve zöhre ananın da bir evliya olduğunu düşünüyorsunuz. Ben tam tersine zöhre ananın herhangi bir evliyalıkla uzaktan yakından ilgisi olduğunu düşünmüyorum.
Bu Benim inanç eksikliğimle ilgili yada alakalı değil SİZİN FAZLA İNANMIŞLIĞINIZLA ALAKALI malesef.
üzülerek söylüyorum olaylara inanmak istediğiniz gibi bakıyorsunuz.
Yani inancınızın fazlalığı güzel fakat bu fazlalık sizi doğruya ulaştırmıyorsa ZARARLIDIR.
Zöhre ananın sizi iyileştirdiğini söylüyorsunuz. inancınızın bunda etkisi olmadığını düşünüyorsunuz. Bu tarz olaylaraynı sizin gibi anlatan fakat başka insanların iyileştirdiğini söyleyen 100binlerce kişi var dünyada.
internet elinizin altında bakabilirsiniz. Yani siz ilk değilsiniz son da olmayacaksınız. önemli olan bu olayların inandırıcılıkları.. siz zöhre ananın pir olduğu için iyileştirdiğini söylüyorsunz , diğer iyileşenlerde başka bişey olduğunu söylüyor iyileştiricilerine.. Benzer birşeyi fetullh gülen için de söylüyorlar... kimin yaptığı önemli değil , bilimsel bir geçerliliği bir dayanağı olmayan bilginin doğruluğuna inanmak akıllıca değildir.
Neyse konu çok uzamasın,
Aleviliği yanlış tanıtan herşey ona kötülük yapıyordur. Alevilik ortaçağ skolastiğinden herkesten önce kurtulmuştur.
bu skolanın içine sokmaya çalışmak ona yapılan en büyük kötülüktür.
Düşünceniz yada dininiz yada yaşam felsefeniz bu çağı- içinde bulunduğunuz durumu 100yıllar önce attı. O yüzden Atatürk'ün çağdaş ilerici medeniyetine en büyük katkıyı en erken yapan topluluktur aleviler.
Bir an önce sizlerinde atması temennilerimle..
Son msjımdır..
kolay gele herkese.