You need to enable JavaScript to run this app.

Skip to main content

wardom.com.tr'd e Zöhre Ana

wardom.com.tr'd e Zöhre Ana

Posting Freak
wardom.com.tr'd e Zöhre Ana
denizkilic yazdı:Yazdıklarınız saçmalıklardan ibaret. Baştan yazayım da sonra sizinle aynı fikirdeymişim gibi algılanmasın..
Aleviliği zerre kadar bilmeyip böyle şeylerle zaman ayıran sizler aleviliğe en büyük ihaneti yapıyorsunuz.
Zöhre ana şifa dağıtıyormuş ve Atatürk'çüymüş...
Bilmin yolundan ayrılmak ne zamandır Atatürkçülük oldu.
Ne zamandır Kişilerin dediğini doğru tek doğru kabul etmek Olayları sorgulamamak Alevilik oldu.
Alevilik her dönemde bilimsellikken , her dönemde ilericilikken bu yobazca şeyleri , bu geri kafalı ortaçağ safsatalarını kabul eder oldu.

Wardomda çok daha ağır şeyler söylerdik , kişi alevi diye azımızı açmadık. Bide gelmiş burda cahil diyorsununz yorum yapanlara.
azcıık aynaya bakın birisi ben uçuyorum dese inanacakmısınız ? hayır..
ama zöhre ana dese inanır pozisyondasınız. bu mudur bizim cahilliğimiz ve sizinde okumuşluğunuz.

aslında çok yazılacak şey varda yazılacak şimdilik susuyorum.
yazık...

haa bide en son yorum yapan ''alikulu'' denilen genç kardeş
kimse senin dinine , inanışına laf söyleyemez orda. Biz varken kimse de azını açamaz.
Gereken cevabı veririz
Wardom Atatürkçülerin çoğunlukta olduğu çağdaş, demokrat, aydın bir sitedir. BİLİMSELLİĞE İNANIR.
sen dinin yada inanışının gerçek değerlerini bul ona kanalize ol bence. Senin inanışın binyıllardır ilericiliği , çağdaşlığı , bilimselliği en çok taşıyan inanışlardan biriyken onu ortaçağ inanışıymış gibi göstermek ona yapılan en büyük kötülüktür.
Pirsultan abdal , hacı bektaşı veli , mevlana vs vs... kemiklerini sızlatmayın bu insanların..

Aleviliği zerre kadar bilmediğimizi iddia ediyorsun. Anlat ta bilelim. Madem Aleviliği Atatürkçülüğü çok biliyorsunuz. Bize Beş esmayı say başka birşey istemiyorum.

Üç ayların nasıl varolduğunu anlat Ehlibeyt ten bahset Aleviliği bilmek nedir öğret bize. Unutmaki Alevilik bugün yok olmaya yüz tutması ; Ben Aleviliği çok iyi biliyorum diyen çok bilmiş ama hiçbirşey bilmeyen insanların getirdiği durumdur.

Sana bir örnek vereyim istersen. PSAKD Genel başkanı Kazım Genç senin gibi düşünenlere ama görmek istemeyenlere açık bir önrek

Alıntı:Herşey, Hakkari Dağlıca'da PKK tarafından 12 askerin öldürüldüğü 8 askerin kaçırıldığı 16 askerinde ağır yaralandığı günün akşamında bir programa katılmakla başladı. Türkiye şehitlerine ağlarken, Alevi yanlısı Pir Sultan Abdal Kültür (PSAKD)Derneği Genel Başkanı Kazım Genç ve Cumhuriyet Gazetesi yazarı Erdoğan Aydın PKK yanlısı ROJ tv'de canlı yayına katılıyor. Programın konusu ise "Din dersleri".. Her iki isim de Hükümetin hazırladığı Anayasa taslağını yerden yere vuruyor ve Din derslerini kaldırılmasını savunuyor.

PKK KURMAYLARI DA KATILDI

Araştır istersen bu başkan mı bize Atatürkçülüğü Aleviliği öğretecek yoksa sen mi?

Uslubumuza dikkat çekerek bize Wardom Atatürkçü bir site olduğunu iddia ediyorsun. Evet adındanda anlaşıldığı gibi çok Atatürkçüymüşsünüz. Türk dil kurallarına göre bir site adınız bile yok. Bumu Atatürkçülük. W harfi Türkçede varda benmi bilmiyorum.

Usluba gelince aşağıda yazılan mesajlarınızda ne kadar samimi olduğunuz lakayıt ve araştırmacı olmadığınız anlaşılıyor.



Alıntı:Arkadaşlar bu hanımın kim olduğunu bilen varmı?
Üfürükçülükten yargılanıyormuş .
Fakat Chp ye katılıyor hemde Kemal Kılıçdaroğlunun bizzat rozet takmasıyla.
Sitesine baktım şöyle yazıyor:

Alıntı:Toptan kalem yollayalım hatuna şöyle bi 30.000 tane filan, internetten satarız. :O ?

Belkide sürdürme bahanesiyle yanlarına gitmelerinin başka bir sebebi vardır

Alıntı:üsluplara dikkat edin.

Bayram boyunca 40 kişiyi bulamadığıma üzülüyordum,

Adam sayısı çoğaldıkça sorunlar da çoğalmazsa iyi olur.

intelligence isimli arkadaş siteden alıntılarını örneklerse,

denizkılıç üslubuna dikkat ederse,

yarın yine tek parça olarak bıraktığımız yerden devam ederiz.


Saygılar.
[COLOR="Green"][SIZE="5"]
Atatürk dediler adıma benim
İkrarımı verdim Ali’dir Pirim
Mürşidim Zöhre Ana posta vekilim
Latince yazısını dilden dökerim

Çanakkale içinde aynalı çarşı
Askerimi düzdüm Yunan’a karşı
Üseyin kafası mızrakta başı
Deniz kenarında Mehdi duacı

BİLDİREN ; PİR ZÖHRE ANA
[/COLOR]
Son Düzenleme: 14/11/2011, 22:16, Düzenleyen: HÜSEYIN150.
Posting Freak
wardom.com.tr'd e Zöhre Ana
denizkilic yazdı:Yazdıklarınız saçmalıklardan ibaret. Baştan yazayım da sonra sizinle aynı fikirdeymişim gibi algılanmasın..
Aleviliği zerre kadar bilmeyip böyle şeylerle zaman ayıran sizler aleviliğe en büyük ihaneti yapıyorsunuz.
Zöhre ana şifa dağıtıyormuş ve Atatürk'çüymüş...
Bilmin yolundan ayrılmak ne zamandır Atatürkçülük oldu.
Ne zamandır Kişilerin dediğini doğru tek doğru kabul etmek Olayları sorgulamamak Alevilik oldu.
Alevilik her dönemde bilimsellikken , her dönemde ilericilikken bu yobazca şeyleri , bu geri kafalı ortaçağ safsatalarını kabul eder oldu.

Wardomda şarlatanlara çok daha ağır şeyler söylerdik , kişi alevi diye azımızı açmadık. Bide gelmiş burda cahil diyorsununz yorum yapanlara.
azcıık aynaya bakın birisi ben uçuyorum dese inanacakmısınız ? hayır..
ama zöhre ana dese inanır pozisyondasınız. bu mudur bizim cahilliğimiz ve sizinde okumuşluğunuz.

aslında çok yazılacak şey varda yazılacak şimdilik susuyorum.
yazık...

haa bide en son yorum yapan ''alikulu'' denilen genç kardeş
kimse senin dinine , inanışına laf söyleyemez orda. Biz varken kimse de azını açamaz.
Gereken cevabı veririz
Wardom Atatürkçülerin çoğunlukta olduğu çağdaş, demokrat, aydın bir sitedir. BİLİMSELLİĞE İNANIR.
sen dinin yada inanışının gerçek değerlerini bul ona kanalize ol bence. Senin inanışın binyıllardır ilericiliği , çağdaşlığı , bilimselliği en çok taşıyan inanışlardan biriyken onu ortaçağ inanışıymış gibi göstermek ona yapılan en büyük kötülüktür.
Pirsultan abdal , hacı bektaşı veli , mevlana vs vs... kemiklerini sızlatmayın bu insanların..

Sevgili arkadaşım,
Bilimin yolundan ayrılmak ne zaman Atatürkçülük olmuş diye sormuşsun. Ben de sana soruyorum. Ateistlik ne zaman Atatürkçülük olmuş? Çünkü Hakka ve de Onun Elçilerine(peygamber ve evliyalar) inanmıyorsanız siz Ateistsiniz demektir...

Bugün yobaz dinci kesimin başa gelmesindeki en büyük faktörlerden biri de Atatürkçü geçinen ateistlerin inanç kısmını gözardı etmiş olmasıdır...

Atatürk din ile devlet işlerini ayırın demiş ve laikliği getirmiştir. Ancak hiçbir zaman dini devlet işlerinden ayırırken dinsizleşin dememiştir...

Atatürk bilimin yolundan gidin demiştir ancak ilim sahiplerine de sırt çevirin dememiştir. Kimdir ilim sahipleri? Allah'ın elçileri olan peygamber ve evliyalardır. Bugün ki Allah'ın elçisi evliyası da tek yaşıyan canlı Pir olan Zöhre Anadır. Geçmiş yüzyılda da Mustafa Kemal Atatürk idi. Bunlar bilimi aşmış ilim sahipleridir. İlimlerini direk Haktan alırlar. Mustafa Kemal Atatürk'ün bütün dünya karşısında yokluklara rağmen başardığı mucizelerin sırrı bir Pir olmasıdır. Onun karşı olduğu sahte din alimleri, sömürücü üfürükçü, cinci, falcı sahtekarlardır. Gerçek Hak evliyaları değildir. İşte Zöhre Ana insanlara bugün gelmesinin sebebi insanlara Atatürk'ün bu bilinmeyen manevi dünyasının gerçeklerini anlatmaktır. İnsanlar yanlızca Atatürk'ü başarılı bir lider olarak tanıyorlar. Oysa Zöhre Ana Atatürk'ün asıl başarılı olmasının arkasındaki gerçek sebepleri anlatmak için bugünün evliyası olarak gelmiştir. Atatürk bir Alevi Piridir. Sırf bütün milleti bir arada birlik ve beraberlik içerisinde tutmak için sırrını vermemiştir. Alevi Piri olduğunu söylememiştir. Düşünsenenize Atatürkün bir Alevi Piri olduğunu bilselerdi o gün kaç tane sünni inancından insan Atatürk'ün peşine takılıp kurtuluş savaşı verecekti...

Dediğim gibi Zöhre Ana üfürükçü falcı cinci değil bugüne gelmiş bir evliyadır.
]" Peygamberden sonra her dönemde mutlaka bir evliya gelmiştir." Mevlana

Mevlana'nın da belirtiği şekilde her yüzyılda mutlaka bir evliya gelmiştir. Şimdiki yüzyıla Zöhre Ana, Geçmiş yüzyılda da Atatürk evliya olarak gelmiştir. Bütün dünyayı dize getirmesi, Türk milletini bir anda ayağa kaldırması, Atatürk'ün bir Pir olarak gösterdiği kendi mucizesidir. Zöhre Ana da aynı Atatürk gibi çağdaşlığı ve bilimi hedef gösteren, insanları Atatürk'ün istediği çağdaş uygarlık yolunda yürümeleri için yönlendiren ve yol gösteren bir rehberdir...

Bugün de Atatürk'ün yobaz kesim tarafından unutturulmaya çalışıldığı, Onun kazandırdığı değerlerin ortadan kaldırılmaya çalışıldığı bir dönemde tekrar Atatürk'ün ışığını dünya insanlarının diline gönlüne ve beynine yerleştirmek için siyasete girme gereği hissetmiştir. Tabi bunu yaparken de doğal olarak Atatürk'ün değerlerini temsil eden parti olan CHP'yi seçmiştir...

Bizleri sanki sorgulamadan körükörüne Zöhre Ana'ya inanıyormuş gibi tanımadan etmeden önyargılı olarak eleştirmişsiniz. Oysa Benim Zöhre Ana'ya inanmam öyle olmadı mesela...

Ben senelerce doktor hastahane gezmiş, bir sürü ilaç parası vermiş ve bunun sonucunda şifa bulamamış bir astım bronşit hastasıydım. Senelerce şifa bulamadığım bu hastalığın yarattığı nefes darlığına Zöhre Ana'ya gidip de on dakika içerisinde verdiği duayla o anda şifa bulmam alamadığım nefesi artık rahatça almaya başlamam bunun karşılığında hiç bir ücret ödemeyip, hiç bir ilaç tedavisi görmeden ağrısız sızısız iyileşip de Zöhre Ana'ya inanmamın söylermisin neresi sorgulamadan inanmak oluyor? Neresi körükörüne bağlanma oluyor? Neresi safsata oluyor. Asıl sizlerin görmeden bilmeden önyargılı eleştirileriniz bilim dışı olmuyor mu? Bilim araştırmadan, görmeden etmeden gerçekleri körükörüne sorgulamak mı demek?

Zöhre Ana geçmişim ile ilgili ailemin dahi bilmediği şeyleri yüzüme söylemesi, gelecekte olacak dediği şeylerin zamanı gelince gerçekten dediklerinin olmasının sonucunda Ona inanmamızın neresi yanlış. Atatürk de bir sürü gelecekten haber verip bazı şeyleri önceden bilmemiş mi? Bunların çoğu kitaplarda yazar...

Zöhre Ana'nın sene 2000 de bir sana bir oğlan bir de kız çocuğu veriyorum deyip;
2001 de bir oğlumun olması 2007 de de bir kızımın olması sence bir tesadüfmüdür? oysa bunu yanlızca ben değil çevremdeki yüzlerce kişi yaşamıştır. İşte bunları görüp sorgulayıp öyle inanmışız Zöhre Ana'ya. Geçmişte peygmberimize ve de diğer Hacı Bektaş Veli, Mevlana vs. evliyalara ve peygamberler de insanlar bu şekil inanıp onları Pir kabul etmemişlermidir?

Canlı şahit olduğumuz Zöhre Ana'nın bilim adamlarının çok çok üzerinde sahip olduğu bilgisini, ilmini, irfanını görmezlikten mi geleceğiz? Bu mu Alevilik? Bu mu Atatürkçülük?
Mustafa dediler benim adıma
Bir sıfatı Ali bindi atıma
Şimdi de ZÖHRE ANA geldi sıfata
Duyulsun şanımız Yüce Allah' a

(PİR ZÖHRE ANA)
Son Düzenleme: 14/11/2011, 21:55, Düzenleyen: adgan.
Administrator
wardom.com.tr'd e Zöhre Ana
Sayın denizkılıç neyin saçma neyin olmadığını biz çok iyi biliyoruz siz merak etmeyin.

Alevilere,Aleviliğe,Yolumuza,inancımıza kimlerin ihanet ettiği apaçık ortada bunu görmemek için kör olmak lazım. Bazı Alevi derneklerinin ve başındaki yöneticilerinin Atatürk ve Cumhuriyet alehtarlığı ve kimlerle işbirliği içinde olduğunu biliyoruz. Alevi gençlerimizi inanç ve badetlerimizle değil de Marksist-Leninist ve materyalist düşünceyle beslediklerini arkadaşlarımızdan gözlemlemekteyiz. Yüce Pirlerimizin türbelerini,mekânlarını davullu,zurnalı şenlik merkezlerine dönüştürenler, x partisinin yöneticisi geldi diye haşa folklor havasında semah döndürtenler,her türlü pislik ortamlarda içilen içkiyi inancımızmış gibi ibadetlerimize sokturanlar, Hz.Üseyin'in lokmasını kapı kapı dağıtanlar,Ramazan orucunun peşine takılıp sanki Yüce Pir her yıl farklı tarihlerde şehit edilmiş gibi yası matem tutanlar Aleviliğe hizmet ediyorlar değil mi?.. Bunları yapanlar nefsi yezit olmuş Alevilerdir.

10 Kasım'da bin değil binlerce insan Pirimiz Zöhre Ana önderliğinde Anıtkabire ziyarette bulunduk.

İsterdik ki Atatürkçü olduğunu söyleyen,Atatürk sayesinde kuş uçmaz kervan geçmez dağlardan,mezralardan,bayırlardan merkezlere,şehirlere inebilen alevilerin temsilcileri yani dernekleri,vakıfları,büyük cem evleri, büyük forumlar,sivil toplum kuruluşları 73. yıl önce dünyasını değişen Atalarına vefa,gönül ve namus borçlarını ödesinler.

Ama yoktular...

Korku dağları sarmış ve aman derneğimizin,vakfımızın,forumumuzun adı görünmesin anıtkabirde.AlimAllah sonra neler gelir başımıza değil mi ama ?..

İhanet dediniz de ondan şey ettim...

Bilimden ,ilimden dem vurmayın siz de yıllardır aynı terane. Hakkın gönderdiği Evliyalara ve onların gösterdiği kerametlere bir Alevi olarak inanmayacaksın da sahtekar hacı,hoca takımı,cinci,üfürükçü,büyücü pisliklere mi inanacaksın ?.. Alevilerin inançlarının temelinde Evliyalar ve gösterdikleri kerametleri vardır. Pir Zöhre Ana bunun için çok değerli...

"Pirsultan abdal , hacı bektaşı veli , mevlana vs vs... kemiklerini sızlatmayın bu insanların.."
Sevgili denizkılıc Hakla hak olmuş,Hakkın sırrına erişmiş,Hakkın yeryüzündeki temsilcisi olmuş bu yüce Evliyalar senin benim gibi ölüp gitmezler. Bu ulu canlar haşa ne Ozan ne de Şairler.İki saz tıngırdatmakla,zahirden söylemekle Evliya olmadılar. Onun için sıradan mahlukatlar için konuştuğumuz kelimeleri Evliyalar için kullanmamalıyız.

Siz Evliyaları,kerametleri,mucizleleri neden ortaçağa hapsediyorsunuz anlamış değilim? 1500 yıl önce Muhammed Mustafa zamanında da vardı,400 yıl önce Pir Sultan Abdal zamanında da vardı bugün de var. Teknoloji ilerledi diye Allahın haşa gücü,kuvveti,keramati yoksa Evliyası mı bitti tükendi ?

Dönem dönem gelen hangi evliya ilime,bilime karşı olmuş ki Pir Zöhre Ana da olsun... Aşağıdaki linkten bakarsanız Zöhre Ana'nın Tıp,Mühendislik fakültelerinde başta olmak üzere birçok meslek dalında okuyan öğrencilere burs verdiğini göreceksiniz. Her yıl onlarca genç bu burslardan faydalanmaktadır. Bilime karşı olup,çocuklarını kız-erkek karışık diye okullara göndermeyen,tahsil yapmalarına engel olan gerici insanlarla Zöhre Ana'yı haşa aynı kefeye koymanız sizin konuya ne kadar muktedir olduğunuzu gösteriyor. Bu arada ben de Zöhre Ana'nı destekleri sonucu öğretmen olduğumu belirtmekten gurur ve onur duyduğumu söylemek isterim...

Publication Name: Untitled-1

Rahmetli Uğur Mumcu'nun söylediği gibi :" Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olunmaz."

Demokrat,çağdaş,aydın bir insana yakışan davranış doğruları araştırarak öğrenmek olacaktır. Alevi veya sunni olmanız farketmez, ben İstanbul'da yaşıyorum sizi birgün Ankara'da -tüm masraflarınız bana ait olacak- misafiretmek isterim. Gelin görün ve ondan sonra karar verin.
Posting Freak
wardom.com.tr'd e Zöhre Ana
denizkilic yazdı:Aleviliği zerre kadar bilmeyip böyle şeylerle zaman ayıran sizler aleviliğe en büyük ihaneti yapıyorsunuz.
Zöhre ana şifa dağıtıyormuş ve Atatürk'çüymüş...
Bilmin yolundan ayrılmak ne zamandır Atatürkçülük oldu.
Alevilik her dönemde bilimsellikken , her dönemde ilericilikken bu yobazca şeyleri , bu geri kafalı ortaçağ safsatalarını kabul eder oldu.

Wardomda çok daha ağır şeyler söylerdik , kişi alevi diye azımızı açmadık. Bide gelmiş burda cahil diyorsununz yorum yapanlara.

haa bide en son yorum yapan ''alikulu'' denilen genç kardeş
kimse senin dinine , inanışına laf söyleyemez orda. Biz varken kimse de azını açamaz.
Gereken cevabı veririz
Wardom Atatürkçülerin çoğunlukta olduğu çağdaş, demokrat, aydın bir sitedir. BİLİMSELLİĞE İNANIR.
sen dinin yada inanışının gerçek değerlerini bul ona kanalize ol bence. Senin inanışın binyıllardır ilericiliği , çağdaşlığı , bilimselliği en çok taşıyan inanışlardan biriyken onu ortaçağ inanışıymış gibi göstermek ona yapılan en büyük kötülüktür.
Pirsultan abdal , hacı bektaşı veli , mevlana vs vs... kemiklerini sızlatmayın bu insanların. .

alıntı...
O Programda Fethullah Gülen konuşuyor sohbet gibi anlatıyor. O programın birinde yanılmıyorsam benim nefesim yetmiyor sizde dua edin tarzı bir cümle söylemişt i. Hangi konudaydı hatırlamıyorum eskiydi yani. Gelmek istediğim yer şu; konudaki kişi ile Fethullah Gülen'in şahsını aynı kategoride göstermek yanlıştır. Alakası bile yok. Ben Fethullah Gülen'in ağzından bana şunu getirin şifa dağıtıyorum dediğini duymadım bilakis yetmiyor sizde dua edin dediğini duydum. Veya bu yönde insanlara umut olduğunuda duymadım. Sap ile samanı karıştırmayalım güzel kardeşlerim. Karıştırmayalım ki gerçekten karşıt görüşde olduğumuz fikirler akıl ve mantığın önüne geçmesin.

Atatürkçülük demek,inançsızlık demek mi,HAKKI ve gönderdiği evliyalarını inkar gelmek demekmi?

Kişi alevi diye ağzımızı açmadık demişsiniz,iyiki açmamışsınız,açsaydınız kim bilir ne derdiniz.

Benim inancıma en başta siz karşı çıkmışsınız,benim inancım 20 yıldır tüm kerametiyle yaşadığım Pir Zöhre Ana'dır.
30 yıldır bu ülkede Mustafa Kemal sancağı çekmiş olan Zöhre Ana'ya dil uzatmak,benim inancıma haşa küfretmektir.


Ben bulacağımı buldum arkadaşım,ben Mustafa Kemal'in ışığında,Muhammed-Ali'nin yolunda,çağdaş,keramet sahibi,30 yıldır 72 millete aynı nazarda bakan,Alevisi sünnisi,Çerkezi,Tatarı,inançlı insanları bağrına basan EHLİBEYT yolunun temsilcisi Yaşayan tek Alevi Pir'i Zöhre Ana'yı bulmuşum.
Mevlana'nın dediği gibi: Körler görmesede yıldızlar vardır...

Pir Sultan'ın,Mevlana'nın,yunus'un,Nesimi'nin,Mansur Baba'nın ve gelmiş geçmiş evliyaların kemiklerini sizin gibi düşünenler sızlatıyor zira O mübarekler zamanında kimse onların ışıklarını farketmemiş,farkedenlerin işine gelmemiş sonucunda da her biri zulüm ve işkenceyle dünya değiştirmiştir.

Asıl siz düşünün bunu.

Yukarıda bir alıntı daha yapmıştım,orada Atatürk düşmanı olupta,hukuka karşı kendini öyle göstermeyen Fethullah'ın sadece bir cümlesiyle O'na bağlanan arkadaşınız ne kadar Atatürkçü .
ayrıca bir cümleyle O'na bağlanıyorsanız demekki Pir Zöhre Ana'yı görmüş olsanız ayaklarına turap olursunuz.

Kaldıki Fethullah,ne zamandan beri keramet sahibi oldu,kaç kişiye şifa verdi,kaç kişiye melhem oldu,hangi dermansız hastalığa derman oldu,hangi çocuğu olmayan kadına çocuk verdi önce bunları düşünün.

siz önce önünüzdeki hezanı görün,daha sonra başkalarının öününde saman çöpü arayınız..






Kelimelerim sistem hatasından yanlış yerden ayrılıyor...

“Çalışmadan, yorulmadan, öğrenmeden rahat yaşama yollarını aramayı itiyat haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra istiklal ve istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar.”
[Resim: imza3cp.gif]


Özü bitmiş, gümanı pak olmamış,şeytana tapmış, nefsi çıkarı için arayıpta birşey bulamamış, kuyruk acısı varsa,Derviş Muhammed'in de dediği gibi" bir kılını çektiyse" Zöhre Ana, onu değerlendirmek ister aklısüre.Ehlibeyt'in meyvası bitmez, dalı budağı kurumaz,sen ne kadar kezzap dökersen dök, O'nun Zemzem çeşmesi ALİ'dir

Derviş'in HAK kelamını can kulağıyla dinliyebliyorsan yeter,firdevs bağından bir gül alabiliyor musun,O'nun ibadetine,saldığı yola,yaşatmak istediği güzelliğe canı gönülden yürüyebiliyorsan en büyük mutluluk budur.
(Pir Zöhre Ana)
Junior Member
wardom.com.tr'd e Zöhre Ana
HÜSEYIN150 yazdı:Aleviliği zerre kadar bilmediğimizi iddia ediyorsun. Anlat ta bilelim. Madem Aleviliği Atatürkçülüğü çok biliyorsunuz. Bize Beş esmayı say başka birşey istemiyorum.

Üç ayların nasıl varolduğunu anlat Ehlibeyt ten bahset Aleviliği bilmek nedir öğret bize. Unutmaki Alevilik bugün yok olmaya yüz tutması ; Ben Aleviliği çok iyi biliyorum diyen çok bilmiş ama hiçbirşey bilmeyen insanların getirdiği durumdur.

Sana bir örnek vereyim istersen. PSAKD Genel başkanı Kazım Genç senin gibi düşünenlere ama görmek istemeyenlere açık bir önrek



Araştır istersen bu başkan mı bize Atatürkçülüğü Aleviliği öğretecek yoksa sen mi?

Uslubumuza dikkat çekerek bize Wardom Atatürkçü bir site olduğunu iddia ediyorsun. Evet adındanda anlaşıldığı gibi çok Atatürkçüymüşsünüz. Türk dil kurallarına göre bir site adınız bile yok. Bumu Atatürkçülük. W harfi Türkçede varda benmi bilmiyorum.

Usluba gelince aşağıda yazılan mesajlarınızda ne kadar samimi olduğunuz lakayıt ve araştırmacı olmadığınız anlaşılıyor.

HÜSEYIN150 yazdı:Aleviliği zerre kadar bilmediğimizi iddia ediyorsun. Anlat ta bilelim. Madem Aleviliği Atatürkçülüğü çok biliyorsunuz. Bize Beş esmayı say başka birşey istemiyorum.

Üç ayların nasıl varolduğunu anlat Ehlibeyt ten bahset Aleviliği bilmek nedir öğret bize. Unutmaki Alevilik bugün yok olmaya yüz tutması ; Ben Aleviliği çok iyi biliyorum diyen çok bilmiş ama hiçbirşey bilmeyen insanların getirdiği durumdur.

Sana bir örnek vereyim istersen. PSAKD Genel başkanı Kazım Genç senin gibi düşünenlere ama görmek istemeyenlere açık bir önrek



Araştır istersen bu başkan mı bize Atatürkçülüğü Aleviliği öğretecek yoksa sen mi?

Uslubumuza dikkat çekerek bize Wardom Atatürkçü bir site olduğunu iddia ediyorsun. Evet adındanda anlaşıldığı gibi çok Atatürkçüymüşsünüz. Türk dil kurallarına göre bir site adınız bile yok. Bumu Atatürkçülük. W harfi Türkçede varda benmi bilmiyorum.

Usluba gelince aşağıda yazılan mesajlarınızda ne kadar samimi olduğunuz lakayıt ve araştırmacı olmadığınız anlaşılıyor.


Atatürkçü olmak için x,q,w gibi harflerin lugatımızdan silmemiz gerektiğini ilk kez duyuyorum. Nasıl bir anlayış ki Bir web sitesinin ismiyle ilgilenir de içeriğini görmezden gelir yada görmeyi başaramaz .

yani w harfi silersek Atatürkçüyüz silmezsek değiliz öyle mi ? : komik...
İnsanların kafalarının içiyle ilgilenin Kurdukları sitede kullandıkları harflerle değil. o gördüğünüz sitede 562,509 üye var. bu kadar üyenin hiçbirisi atatürkçü değil mi bu harf yüzünden Smile

Daha bi mantıklı şey söylersiniz diye umuyordum.

Bir web sitesinden yaptığınız alıntının ne işe yaradığını dahi bilmiyorsunuz.
Orda sizin zöhre ananızı taşlayanlarla tartıştığımızda sert kelimeler kullandığımız için uslup'a dikkat edin demişlerdi.
Yani iki kelimeyi okurken bile anlamını çıkartamamışsınız burda usluptan bahsediyorsunuz
40 yaşındasınız okuduğunuzu anlamadığınız sürece yazmanızın bir gereği olmadığını benim söylememe gerek yoktur herhalde.



''Unutmaki Alevilik bugün yok olmaya yüz tutması ; Ben Aleviliği çok iyi biliyorum diyen çok bilmiş ama hiçbirşey bilmeyen insanların getirdiği durumdur.''

demişsiniz aleviliğin yok olmasındaki en büyük etken bence aleviliği yaşıyorum deyip gerçekte yobaz islamın yaşadıklarının benzerlerini yaşayan ve aleviliği kötü gösteren , kötü tanıtan gruptur - insanlardır. Tabi bu grup çoğunlukta değil bence.
fakat siz bu grubun dışında kalıyormusunuz o da ayrı bi konu.. Wink sanmıyorum.

adgan yazdı:1-Sevgili arkadaşım,
Bilimin yolundan ayrılmak ne zaman Atatürkçülük olmuş diye sormuşsun. Ben de sana soruyorum. Ateistlik ne zaman Atatürkçülük olmuş? Çünkü Hakka ve de Onun Elçilerine(peygamber ve evliyalar) inanmıyorsanız siz Ateistsiniz demektir...

Bugün yobaz dinci kesimin başa gelmesindeki en büyük faktörlerden biri de Atatürkçü geçinen ateistlerin inanç kısmını gözardı etmiş olmasıdır...

Atatürk din ile devlet işlerini ayırın demiş ve laikliği getirmiştir. Ancak hiçbir zaman dini devlet işlerinden ayırırken dinsizleşin dememiştir...

Atatürk bilimin yolundan gidin demiştir ancak ilim sahiplerine de sırt çevirin dememiştir. Kimdir ilim sahipleri? Allah'ın elçileri olan peygamber ve evliyalardır. Bugün ki Allah'ın elçisi evliyası da tek yaşıyan canlı Pir olan Zöhre Anadır. Geçmiş yüzyılda da Mustafa Kemal Atatürk idi. Bunlar bilimi aşmış ilim sahipleridir. İlimlerini direk Haktan alırlar. Mustafa Kemal Atatürk'ün bütün dünya karşısında yokluklara rağmen başardığı mucizelerin sırrı bir Pir olmasıdır. Onun karşı olduğu sahte din alimleri, sömürücü üfürükçü, cinci, falcı sahtekarlardır. Gerçek Hak evliyaları değildir. İşte Zöhre Ana insanlara bugün gelmesinin sebebi insanlara Atatürk'ün bu bilinmeyen manevi dünyasının gerçeklerini anlatmaktır. İnsanlar yanlızca Atatürk'ü başarılı bir lider olarak tanıyorlar. Oysa Zöhre Ana Atatürk'ün asıl başarılı olmasının arkasındaki gerçek sebepleri anlatmak için bugünün evliyası olarak gelmiştir. Atatürk bir Alevi Piridir. Sırf bütün milleti bir arada birlik ve beraberlik içerisinde tutmak için sırrını vermemiştir. Alevi Piri olduğunu söylememiştir. Düşünsenenize Atatürkün bir Alevi Piri olduğunu bilselerdi o gün kaç tane sünni inancından insan Atatürk'ün peşine takılıp kurtuluş savaşı verecekti...

Dediğim gibi Zöhre Ana üfürükçü falcı cinci değil bugüne gelmiş bir evliyadır.
]" Peygamberden sonra her dönemde mutlaka bir evliya gelmiştir." Mevlana

Mevlana'nın da belirtiği şekilde her yüzyılda mutlaka bir evliya gelmiştir. Şimdiki yüzyıla Zöhre Ana, Geçmiş yüzyılda da Atatürk evliya olarak gelmiştir. Bütün dünyayı dize getirmesi, Türk milletini bir anda ayağa kaldırması, Atatürk'ün bir Pir olarak gösterdiği kendi mucizesidir. Zöhre Ana da aynı Atatürk gibi çağdaşlığı ve bilimi hedef gösteren, insanları Atatürk'ün istediği çağdaş uygarlık yolunda yürümeleri için yönlendiren ve yol gösteren bir rehberdir...

Bugün de Atatürk'ün yobaz kesim tarafından unutturulmaya çalışıldığı, Onun kazandırdığı değerlerin ortadan kaldırılmaya çalışıldığı bir dönemde tekrar Atatürk'ün ışığını dünya insanlarının diline gönlüne ve beynine yerleştirmek için siyasete girme gereği hissetmiştir. Tabi bunu yaparken de doğal olarak Atatürk'ün değerlerini temsil eden parti olan CHP'yi seçmiştir...

Bizleri sanki sorgulamadan körükörüne Zöhre Ana'ya inanıyormuş gibi tanımadan etmeden önyargılı olarak eleştirmişsiniz. Oysa Benim Zöhre Ana'ya inanmam öyle olmadı mesela...

Ben senelerce doktor hastahane gezmiş, bir sürü ilaç parası vermiş ve bunun sonucunda şifa bulamamış bir astım bronşit hastasıydım. Senelerce şifa bulamadığım bu hastalığın yarattığı nefes darlığına Zöhre Ana'ya gidip de on dakika içerisinde verdiği duayla o anda şifa bulmam alamadığım nefesi artık rahatça almaya başlamam bunun karşılığında hiç bir ücret ödemeyip, hiç bir ilaç tedavisi görmeden ağrısız sızısız iyileşip de Zöhre Ana'ya inanmamın söylermisin neresi sorgulamadan inanmak oluyor? Neresi körükörüne bağlanma oluyor? Neresi safsata oluyor. Asıl sizlerin görmeden bilmeden önyargılı eleştirileriniz bilim dışı olmuyor mu? Bilim araştırmadan, görmeden etmeden gerçekleri körükörüne sorgulamak mı demek?

Zöhre Ana geçmişim ile ilgili ailemin dahi bilmediği şeyleri yüzüme söylemesi, gelecekte olacak dediği şeylerin zamanı gelince gerçekten dediklerinin olmasının sonucunda Ona inanmamızın neresi yanlış. Atatürk de bir sürü gelecekten haber verip bazı şeyleri önceden bilmemiş mi? Bunların çoğu kitaplarda yazar...

Zöhre Ana'nın sene 2000 de bir sana bir oğlan bir de kız çocuğu veriyorum deyip;
2001 de bir oğlumun olması 2007 de de bir kızımın olması sence bir tesadüfmüdür? oysa bunu yanlızca ben değil çevremdeki yüzlerce kişi yaşamıştır. İşte bunları görüp sorgulayıp öyle inanmışız Zöhre Ana'ya. Geçmişte peygmberimize ve de diğer Hacı Bektaş Veli, Mevlana vs. evliyalara ve peygamberler de insanlar bu şekil inanıp onları Pir kabul etmemişlermidir?

Canlı şahit olduğumuz Zöhre Ana'nın bilim adamlarının çok çok üzerinde sahip olduğu bilgisini, ilmini, irfanını görmezlikten mi geleceğiz? Bu mu Alevilik? Bu mu Atatürkçülük?

Merhaba

Atatürkçülük herhangi bir dine mensupluk yada dine inanmışlık anlamına gelmez. Bir Ateistte Atatürk'e inanabilr , bir Alevi , bir sunni yada bir musevi de.. Bu Atatürkçülük için belirleyici bir etken değildir.
Atatürkçülük bir düşünce sistemidir , diğerleri inanç sistemidir.. bunları birbirinden ayırmak gerekir.. GEREKMİŞKİİİİİ Atatürk Laiklik diye bir olgunun üzerinde durup Değiştirilemez - değişmemesi gerekenler listesine eklemiştir.

Ateistlerle ilgili sorununuz nedir bilmiyorum ama Davasına çok bağlı Ateistler tanıdım. Bir dine inanmak yada inanmamak bu kadar önemli mi sizce ?
yani diğer kesim (sunni) sizlere farklı şekilde inanıyorsunuz diye aynı ayrımcılığı yapmıyor mu ? İnsan seçmek niye...
Bırakmak gerekir insanların inançlarını ,insanların gönüllerini kalplerini , düşüncelerini anlamaya çalışmak gerekir.. Yani NE OLURSAN OL GEL Diyebilmelisiniz. Ateist olmuş olmamış farketmz insan olması yeterli olmalıdır saygıyı sevgiyi haketmesi için..

Gelelim zöhre anaya
her yüzyılda bir evliya gelmiştir diyorsunuz ve zöhre ananın da bir evliya olduğunu düşünüyorsunuz. Ben tam tersine zöhre ananın herhangi bir evliyalıkla uzaktan yakından ilgisi olduğunu düşünmüyorum.
Bu Benim inanç eksikliğimle ilgili yada alakalı değil SİZİN FAZLA İNANMIŞLIĞINIZLA ALAKALI malesef.
üzülerek söylüyorum olaylara inanmak istediğiniz gibi bakıyorsunuz. Yani inancınızın fazlalığı güzel fakat bu fazlalık sizi doğruya ulaştırmıyorsa ZARARLIDIR.

Zöhre ananın sizi iyileştirdiğini söylüyorsunuz. inancınızın bunda etkisi olmadığını düşünüyorsunuz. Bu tarz olaylaraynı sizin gibi anlatan fakat başka insanların iyileştirdiğini söyleyen 100binlerce kişi var dünyada.
internet elinizin altında bakabilirsiniz. Yani siz ilk değilsiniz son da olmayacaksınız. önemli olan bu olayların inandırıcılıkları.. siz zöhre ananın pir olduğu için iyileştirdiğini söylüyorsunz , diğer iyileşenlerde başka bişey olduğunu söylüyor iyileştiricilerine.. Benzer birşeyi fetullh gülen için de söylüyorlar... kimin yaptığı önemli değil , bilimsel bir geçerliliği bir dayanağı olmayan bilginin doğruluğuna inanmak akıllıca değildir.

Neyse konu çok uzamasın,
Aleviliği yanlış tanıtan herşey ona kötülük yapıyordur. Alevilik ortaçağ skolastiğinden herkesten önce kurtulmuştur.
bu skolanın içine sokmaya çalışmak ona yapılan en büyük kötülüktür.
Düşünceniz yada dininiz yada yaşam felsefeniz bu çağı- içinde bulunduğunuz durumu 100yıllar önce attı. O yüzden Atatürk'ün çağdaş ilerici medeniyetine en büyük katkıyı en erken yapan topluluktur aleviler.
Bir an önce sizlerinde atması temennilerimle..

Son msjımdır..
kolay gele herkese.
Son Düzenleme: 15/11/2011, 00:15, Düzenleyen: denizkilic.
Administrator
wardom.com.tr'd e Zöhre Ana
denizkilic yazdı:Yazdıklarınız saçmalıklardan ibaret. Baştan yazayım da sonra sizinle aynı fikirdeymişim gibi algılanmasın..
Aleviliği zerre kadar bilmeyip böyle şeylerle zaman ayıran sizler aleviliğe en büyük ihaneti yapıyorsunuz.
Zöhre ana şifa dağıtıyormuş ve Atatürk'çüymüş...
Bilmin yolundan ayrılmak ne zamandır Atatürkçülük oldu.
Ne zamandır Kişilerin dediğini doğru tek doğru kabul etmek Olayları sorgulamamak Alevilik oldu.
Alevilik her dönemde bilimsellikken , her dönemde ilericilikken bu yobazca şeyleri , bu geri kafalı ortaçağ safsatalarını kabul eder oldu.

Wardomda çok daha ağır şeyler söylerdik , kişi alevi diye azımızı açmadık. Bide gelmiş burda cahil diyorsununz yorum yapanlara.
azcıık aynaya bakın birisi ben uçuyorum dese inanacakmısınız ? hayır..
ama zöhre ana dese inanır pozisyondasınız. bu mudur bizim cahilliğimiz ve sizinde okumuşluğunuz.

aslında çok yazılacak şey varda yazılacak şimdilik susuyorum.
yazık...

haa bide en son yorum yapan ''alikulu'' denilen genç kardeş
kimse senin dinine , inanışına laf söyleyemez orda. Biz varken kimse de azını açamaz.
Gereken cevabı veririz
Wardom Atatürkçülerin çoğunlukta olduğu çağdaş, demokrat, aydın bir sitedir. BİLİMSELLİĞE İNANIR.
sen dinin yada inanışının gerçek değerlerini bul ona kanalize ol bence. Senin inanışın binyıllardır ilericiliği , çağdaşlığı , bilimselliği en çok taşıyan inanışlardan biriyken onu ortaçağ inanışıymış gibi göstermek ona yapılan en büyük kötülüktür.
Pirsultan abdal , hacı bektaşı veli , mevlana vs vs... kemiklerini sızlatmayın bu insanların..

denizkilic, kimse ile Atatürkçülük ve çağdaşlık konularında yarışmıyoruz. Bu konuda diğer Atatürkçülerden farkımız şu: Biz Mustafa Kemal Atatürk'ün bir Pir olduğuna inanıyoruz. Başardığı olağanüstü işlerin kaynağını sizin buyurduğunuz üzere bilimden daha çok ilimden aldığını düşünüyoruz.

Çelişki içindesiniz; bana Pir Sultan'ın, Hacı Bektaş'ın veya Mevlana'nın bilimsel bir çalışmasını söyleyebilir misiniz? Söyleyemezsiniz. Onları günümüze taşıyan ilimleridir. Örnek Zöhre Ana.

Naçizane, "bilim" ve "ilim" kavramları arasında farkı öğrenmenizi öneriyorum. Bilimin ne olduğunu veya ne olmadığını bizler de en az sizin kadar biliyoruz ama yazdıklarınızdan anlaşıldığı kadarıyla ilim konusunda çok fazla bir bilginiz yok, öğrenmeye çalışın. En azından aynı şeylerden bahsetmiş olabiliriz. Hani anlarsınız işte, elma ile armut veya sap ile saman ilişkisi işte...
Posting Freak
wardom.com.tr'd e Zöhre Ana
denizkilic yazdı:Atatürkçü olmak için x,q,w gibi harflerin lugatımızdan silmemiz gerektiğini ilk kez duyuyorum. Nasıl bir anlayış ki Bir web sitesinin ismiyle ilgilenir de içeriğini görmezden gelir yada görmeyi başaramaz .

yani w harfi silersek Atatürkçüyüz silmezsek değiliz öyle mi ? : komik...
İnsanların kafalarının içiyle ilgilenin Kurdukları sitede kullandıkları harflerle değil. o gördüğünüz sitede 562,509 üye var. bu kadar üyenin hiçbirisi atatürkçü değil mi bu harf yüzünden Smile

Daha bi mantıklı şey söylersiniz diye umuyordum.

Bir web sitesinden yaptığınız alıntının ne işe yaradığını dahi bilmiyorsunuz.
Orda sizin zöhre ananızı taşlayanlarla tartıştığımızda sert kelimeler kullandığımız için uslup'a dikkat edin demişlerdi.
Yani iki kelimeyi okurken bile anlamını çıkartamamışsınız burda usluptan bahsediyorsunuz
40 yaşındasınız okuduğunuzu anlamadığınız sürece yazmanızın bir gereği olmadığını benim söylememe gerek yoktur herhalde.



''Unutmaki Alevilik bugün yok olmaya yüz tutması ; Ben Aleviliği çok iyi biliyorum diyen çok bilmiş ama hiçbirşey bilmeyen insanların getirdiği durumdur.''

demişsiniz aleviliğin yok olmasındaki en büyük etken bence aleviliği yaşıyorum deyip gerçekte yobaz islamın yaşadıklarının benzerlerini yaşayan ve aleviliği kötü gösteren , kötü tanıtan gruptur - insanlardır. Tabi bu grup çoğunlukta değil bence.
fakat siz bu grubun dışında kalıyormusunuz o da ayrı bi konu.. Wink sanmıyorum.

Atatürk ün Güzel Türkçe ye verdiği önemi bilmediğinizi söyleseydiniz daha net anlatırdın.

Atatürkçülük için halen bir açıklaman yok çok güzel laf cambazlığı yapıyorsun aferim sana ama halen soruma cevap vermemişsin sayın çok bilmiş kendini Alevi Atatürkçü zanneden yoksul insan

Beş esmayı bilirmisin ?
Üç ayların varoluş sebebini söylermisin ?

Bunları bilmediğin belliki karşında kimler olduğunun farkında değilsin.

Beş esmayı bilmeyen bana göre değil Alevi olması Alevilerin ayağının altındaki toz bile olamaz.

Sitenizde 500 bin kişinin üstünde üye var demişsin onlara da sorabilirsin. Ne kadar Alevisiniz görelim. Atatürkçüsünüz görelim...

Hodri meydan

Soruyu hatırlatıyorum ;

Beş esma nedir ?

Üç ayların varoluş sebibi nedir ?
[COLOR="Green"][SIZE="5"]
Atatürk dediler adıma benim
İkrarımı verdim Ali’dir Pirim
Mürşidim Zöhre Ana posta vekilim
Latince yazısını dilden dökerim

Çanakkale içinde aynalı çarşı
Askerimi düzdüm Yunan’a karşı
Üseyin kafası mızrakta başı
Deniz kenarında Mehdi duacı

BİLDİREN ; PİR ZÖHRE ANA
[/COLOR]

İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Pir Zöhre Ana Forum sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim bağlantısından bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmenlikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.