DEVRI_ALEM_18000 yazdı:SEVGİLİ sahım merdan.
eğer sizin dediğinizgibi aleviler. kurandan delil gösterilmez diyorsanız eğer. vede ayete belge diye yaza biliyorsanız. ozaman bizim pir'lerimiz. veli'lerimiz. ne okuyordu hak kelamıyla dua etmiyorlarmıydı.
can dost. hangi evli'vaya. pir. geçmişde ve günümüzde. kuran'a ihtibar etmeyin diyorsalar. vay onların haline. şarratandan başka birşey değilidr.hak için değilde. halkı kandıran zavallının biridir. diye düşünüyom.
sevgiyle. kalın.saygılar.
Sevgili devri alem,
Sana cahilsin dediğim zaman kızıyorsun. Be güzel ağabeyciğim hemen her yazımızda Kur-an’ı yücelten onun evliyaların dilinde olduğunu belirten ifadeler kullanıyoruz. Siz ise sıradan kitaplarla aynı tozlu raflarda gezen uyduruk bir kitaptan bahsediyorsunuz.
Bunun sonucunda kaç gündür yazışıyoruz. Yani o kadar yazışmada bizim Kur-an’a inanmadığımız sonucunu mu çıkardınız. Helal olsun size. Cahilliğin bu kadarına da pes yani…
Sevgili devri alem
Bizler diyoruz ki Evet Kur-an vardır. Hak kitabıdır. Hz. Muhammed’e gönderilmiştir. Ancak Hz. Muhammede’e gönderilen Kur-an sizin şu an Kur-an diyerek okuduğunuz kitap değildir.
Peygamberimizden sonra İmam Hüseyin şehit edilince Kur-an da o mübareğin dilinde Onunla beraber gitmiştir.
Kur-an’ı İmam Hüseyin’den almayı başaramayan yezitler Sağdan soldan para, mal mülk karşılığı aklında ve ezberinde Kur-an ayetleri olan insanları toplattırarak Senin şu anki okuduğun uyduruk kitabi yazmışlardır. Şu anki okuduğun o kitap o yezidin bile yazdığı orijinal kitap değildir. İlerleyen zamanlarda da özellikle oamanlı zamanında da çok değişiklikler yapılmıştır. Gelen her evliya susturulup onlardan çaldıkları bilgileri sanki Kur-an’a aitmiş gibi tekrar tekrar Kur-an’ı yeniden yorumlayarak bugünki şeklini vermişlerdir.
Oysa gerçek Kur-an her yüzyılda gelen evliyaların dilinde tekrar tekrar kendine inanan insanlara bildirilmiştir.
Ve orijinal Kur-an’da senin gösterdiğin gibi öyle bir tane ehlibeyt ile ilgili ayet yok. Zöhre Ana’dan dinlediğimiz Kur-an’da bütün mübareklerin isimleri geçmektedir. Hatta ömerin yezitin yaptığı bütün kötülükleri dahi anlatmaktadır.
İşte gerçek Kur-an bu yüzden İmam Hüseyin’den alınmaya çalışılmıştır
Ömer de bugün sizin gibi Kur-an’ın yüceliğinin farkına varamadığı için, Kur-an’ı sıradan kitap gibi gördüğü için, bu günkü o uyduruk kitabı kendi akıllarınca yeniden hikaye kitabı yazar gibi yazıya döktüler. Tabi Ehlibeyt ve sevenleri öldürüldüğünden, kimisi de sürgün ettirildiğinden o gün onlara güç yettirecek kimse kalmadığından o uyduruk kitabı her kese zorla kabul ettirdiler. İtiraz edenlere de bir sürü işkenceler yapmışlardır. Ancak çoğunluğu mal mülk ve para ile susturmuşlardır.
Oysa ki evliyaları çok basite aldıklarından, onları sıradan insanlarmış gibi gördüklerinden, onların ölümsüz olduklarını bilmediklerinden( yalnızca bedenen ölürler), o mübareklerin yine bir zaman dünyaya gelip gerçekleri haykıracaklarını hesaba katamamışlardır.
Bu yüzden de bütün gelen evliyaları susturmak için bir sürü işkence, eziyet ve katliyamlar yapmışlardır. Ancak yine başaramadılar. Çünkü bugün de Hz. Ali, Zöhre Ana sıfatında Kur-an’la birlikte dünyaya gelmiştir.
Bütün mesele insanların gelip görmesi. Çünkü Kur-an ve evliya anlatılarak net anlaşılamaz. Çünkü Kur-an ve evliya demek ilim demektir, keramet demektir veya mucize de diyebilirsin.
Bu tür şeylere de ancak görerek inanılabilir. Biz insanlara bunu anlatmaya çalışıyoruz.
Yani illa gelin bizlere inanın demiyoruz. Gelin Zöhre Ana’yı görün, tanıyın, anlamaya çalışın sonra inanmıyacaksanız yine inanmayın. Kimse sizi bu konuda zorlamaz. Bunun için de kimseden bir ücret taleb edilmez. Her ne kadar para konusu ile ilgili bir sürü iftira atılsa da gelen olursa o tür iddiaların da yanlış olduğunu gözleriyle bizzat göreceklerdir…