You need to enable JavaScript to run this app.

Skip to main content

Posting Freak
SLM.can dostlar.
DEVRI_ALEM_18000 yazdı:can dostlar. bildiklerinizi paylaşdığınız için çok tşk. acaba evliyalık denilince içeriğini nasıl anlamalıyız? 2 her ehli beyit soyu evliya olarakmı anlamalıyız. evliyalığın içeriği nasıldır. saygılar can dostlara..

Evliya, somut bir ifadeyle, beden ve can olarak sizden bizden bir farkı olmayan fakat, bizim göremediğimiz ve sırrına ulaşamadığımız batın alemini görebilen yani kalp gözleri açık olan varlıklardır.

Her evliya bozulmuş olan topluma bir ışık olarak gönderilir. Ve kesinlikle ana rahmine düşmeden evliyalık verilir. Yani bir kimse sonradan evliya olamaz. Veren ise Hakkın kendisidir.

Keramet sahibidir.

İnsan-ı Kamildir. Nefsini öldürmüştür. Kin, kibir, gurur, kıskançlık bir evliyada aranmaz.

Soyu kesinlikle Ehlibeyte dayanır.

Ve kesinlikle ölmezler. Don değiştirirler. Beden farklıdır fakat gelen aynıdır.

Şu an için aklıma gelenler bunlar...
[size=7]"Benim Testim Kerbela Suyudur..."[/size]

[size=7]Zöhre Ana[/size]
Cezalı Üye
SLM.can dostlar.
ŞahımMerdan yazdı:Evliya, somut bir ifadeyle, beden ve can olarak sizden bizden bir farkı olmayan fakat, bizim göremediğimiz ve sırrına ulaşamadığımız batın alemini görebilen yani kalp gözleri açık olan varlıklardır.

Her evliya bozulmuş olan topluma bir ışık olarak gönderilir. Ve kesinlikle ana rahmine düşmeden evliyalık verilir. Yani bir kimse sonradan evliya olamaz. Veren ise Hakkın kendisidir.

Keramet sahibidir.

İnsan-ı Kamildir. Nefsini öldürmüştür. Kin, kibir, gurur, kıskançlık bir evliyada aranmaz.

Soyu kesinlikle Ehlibeyte dayanır.

Ve kesinlikle ölmezler. Don değiştirirler. Beden farklıdır fakat gelen aynıdır.

Şu an için aklıma gelenler bunlar...

sevgili can dostlarım bilgilerinizi paylaşdığınız için çok tşk. sadece sunu anlamış değilim ]don değişdirib ] ]yeniden gelme durumunu anlamış değilim. bana kanıt olarak hiç bir canlar. yazamadılar veya kanıt olacak birşey yok delil gösteremediler. ama nedense delilsiz hep ayını don değişdirib geri gelceğini yazılıyor. bende defalarca kur'an'dan ayet delil olarak yazdım. geri dönüş olmayacak diye. saygılar. can dostlara.
Posting Freak
SLM.can dostlar.
DEVRI_ALEM_18000 yazdı:[/size]
sevgili can dostlarım bilgilerinizi paylaşdığınız için çok tşk. sadece sunu anlamış değilim ]don değişdirib ]yeniden gelme durumunu anlamış değilim. bana kanıt olarak hiç bir canlar. yazamadılar veya kanıt olacak birşey yok delil gösteremediler. ama nedense delilsiz hep ayını don değişdirib geri gelceğini yazılıyor. bende defalarca kur'an'dan ayet delil olarak yazdım. geri dönüş olmayacak diye. saygılar. can dostlara.

Şimdi sizin kanıt dediğiniz benim itibar göstermediğim bir belge, Alevilikte Kurandan kanıt gösterilmez, öncelikle burda anlaşalım ve şundan vazgeçelim artık.

Gelin her ikimizin de itibar gösterdiği deliller göstereyim size...Pir Nefesleri...

Öncelikle şunu belirtelim Don Değiştirme durumu tüm insanlar için değil, sadece Haktan gelen Evliyalar için geçerlidir. Ölümsüz olan ruhtur.

Pir sultan'ım şu dünya'ya
dolu geldim dolu benim
bilmeyenler bilsin beni
ben Ali’yim Ali benim

Pir Sultan diyor ki, Ben Aliyim, yani Onun bir donuyum, İşte bakın yine geldim.

Güvercin donunda duran
Cümle eksikler bitiren
Bes tasi sahit getiren
Hünkar Haci Bektas Veli

Hünkar Hacı Bektaş güvercin donuna girebiliyor.

Ölürse ten ölür
Canlar ölesi değil


Yunus Emre diyor ki canlar ölmez...O canlar tekrar gelirler...

Abdal Musa Geyik donuna giriyor, Musa Peygamber Kurt donuna girip, İsmail Peygambere kuzuyu yetiştiriyor...

Bir de Pir Zöhre Ana'dan biraz bilgi verelim:


Şah Sultan: Halk dilinde Şah Sultan olarak bilinen evliyanın birinci yaşamı Konya Karaman’da Şehriban Ana, ikinci yaşamı Tunceli, Erzincan arası Avuçan Ocağı, üçüncü yaşamı Şah Sultan Ana’dır. Arguvan İlçesinin Bozan Köyünde yatar.

Şahkulu: Halk dilinde Şahkulu olarak bilinen evliyanın gerçek ismi Abdullah’tır. Bu evliya Hz. Muhammed’in babasının ikinci yaşamındaki türbesidir. Üçüncü türbesi Ankara Beypazarında Tahtalı ve Tutluk kaplıcasını kaynatır. Dördüncü türbesi ise Çorum Güvenceabdal köyünde Güvence Abdal ismi ile anılır.

Nasrettin Hoca: Halk dilinde Nasrettin Hoca olarak bilinen evliyanın gerçek isimleri; birincisi Bektaşı Veli, ikincisi Hoca, üçüncüsü de Seyid Ahmet’tir. Türbesi Zara Tekke Köyündendir...

Binlerce Türbeden sadece üçünü yazdım. Pir Zöhre Ana'da Anadoluda ve de tüm dünyada yaşamış olan evliyaların soy kökenleri mevcuttur. Algılamada zorluk çekebilrsiniz, çünkü algılamada zorluk çektiren bilgiler ama yeni bilgiler değil, unutturulmuş bilgiler...

Evliya sadece hatırlatıyor, inkar gelenler ise çağlardan bu yana unutturmaya çalışıyor...
[size=7]"Benim Testim Kerbela Suyudur..."[/size]

[size=7]Zöhre Ana[/size]
Cezalı Üye
SLM.can dostlar.
ŞahımMerdan yazdı:Şimdi sizin kanıt dediğiniz benim itibar göstermediğim bir belge, Alevilikte Kurandan kanıt gösterilmez, öncelikle burda anlaşalım ve şundan vazgeçelim artık.

Gelin her ikimizin de itibar gösterdiği deliller göstereyim size...Pir Nefesleri...

Öncelikle şunu belirtelim Don Değiştirme durumu tüm insanlar için değil, sadece Haktan gelen Evliyalar için geçerlidir. Ölümsüz olan ruhtur.

Pir sultan'ım şu dünya'ya
dolu geldim dolu benim
bilmeyenler bilsin beni
ben Ali’yim Ali benim

Pir Sultan diyor ki, Ben Aliyim, yani Onun bir donuyum, İşte bakın yine geldim.

Güvercin donunda duran
Cümle eksikler bitiren
Bes tasi sahit getiren
Hünkar Haci Bektas Veli

Hünkar Hacı Bektaş güvercin donuna girebiliyor.

Ölürse ten ölür
Canlar ölesi değil

Yunus Emre diyor ki canlar ölmez...O canlar tekrar gelirler...

Abdal Musa Geyik donuna giriyor, Musa Peygamber Kurt donuna girip, İsmail Peygambere kuzuyu yetiştiriyor...

Bir de Pir Zöhre Ana'dan biraz bilgi verelim:


Şah Sultan: Halk dilinde Şah Sultan olarak bilinen evliyanın birinci yaşamı Konya Karaman’da Şehriban Ana, ikinci yaşamı Tunceli, Erzincan arası Avuçan Ocağı, üçüncü yaşamı Şah Sultan Ana’dır. Arguvan İlçesinin Bozan Köyünde yatar.

Şahkulu: Halk dilinde Şahkulu olarak bilinen evliyanın gerçek ismi Abdullah’tır. Bu evliya Hz. Muhammed’in babasının ikinci yaşamındaki türbesidir. Üçüncü türbesi Ankara Beypazarında Tahtalı ve Tutluk kaplıcasını kaynatır. Dördüncü türbesi ise Çorum Güvenceabdal köyünde Güvence Abdal ismi ile anılır.

Nasrettin Hoca: Halk dilinde Nasrettin Hoca olarak bilinen evliyanın gerçek isimleri; birincisi Bektaşı Veli, ikincisi Hoca, üçüncüsü de Seyid Ahmet’tir. Türbesi Zara Tekke Köyündendir...

Binlerce Türbeden sadece üçünü yazdım. Pir Zöhre Ana'da Anadoluda ve de tüm dünyada yaşamış olan evliyaların soy kökenleri mevcuttur. Algılamada zorluk çekebilrsiniz, çünkü algılamada zorluk çektiren bilgiler ama yeni bilgiler değil, unutturulmuş bilgiler...

Evliya sadece hatırlatıyor, inkar gelenler ise çağlardan bu yana unutturmaya çalışıyor...

SEVGİLİ sahım merdan.
eğer sizin dediğinizgibi aleviler. kurandan delil gösterilmez diyorsanız eğer. vede ayete belge diye yaza biliyorsanız. ozaman bizim pir'lerimiz. veli'lerimiz. ne okuyordu hak kelamıyla dua etmiyorlarmıydı.
can dost. hangi evli'vaya. pir. geçmişde ve günümüzde. kuran'a ihtibar etmeyin diyorsalar. vay onların haline. şarratandan başka birşey değilidr.hak için değilde. halkı kandıran zavallının biridir. diye düşünüyom.

sevgiyle. kalın.saygılar.
Posting Freak
SLM.can dostlar.
DEVRI_ALEM_18000 yazdı:SEVGİLİ sahım merdan.
eğer sizin dediğinizgibi aleviler. kurandan delil gösterilmez diyorsanız eğer. vede ayete belge diye yaza biliyorsanız. ozaman bizim pir'lerimiz. veli'lerimiz. ne okuyordu hak kelamıyla dua etmiyorlarmıydı.
can dost. hangi evli'vaya. pir. geçmişde ve günümüzde. kuran'a ihtibar etmeyin diyorsalar. vay onların haline. şarratandan başka birşey değilidr.hak için değilde. halkı kandıran zavallının biridir. diye düşünüyom.

sevgiyle. kalın.saygılar.

[COLOR=Sienna]Sn Devri Alem pirlerimiz ve velilerimiz dediğiniz kimselere örnekler verebilir misiniz?

Biraz açık olalım ve sakin bir şekilde gidelim.

Kurana inanmak cahillik olmadığı gibi inanmamak da şarlatanlık değildir.

Kuranda cem yok, yası matem oruçları yok, semah yok, Ali yok...

Bizim yolumuzda Hz. Ali Pirlerin serçeşmesidir, tüm pirlerin dilinde, deyişlerinde Hz. Ali varken, sizin pir dediğiniz (her kimse öğreneceğiz eğer cevap verirseniz) insanların kaynağı olan Kuranda neden açık olarak Ali yok.

Ali için 300 ayet indiği söyleniyor ama ortada Ali yok...

Hz. Ali nerde Sn devri alem?

DEVRI_ALEM_18000 yazdı:[/size]
sevgili can dostlarım bilgilerinizi paylaşdığınız için çok tşk. sadece sunu anlamış değilim ]don değişdirib ]yeniden gelme durumunu anlamış değilim. bana kanıt olarak hiç bir canlar. yazamadılar veya kanıt olacak birşey yok delil gösteremediler. ama nedense delilsiz hep ayını don değişdirib geri gelceğini yazılıyor. bende defalarca kur'an'dan ayet delil olarak yazdım. geri dönüş olmayacak diye. saygılar. can dostlara.

Don değiştiren bir evliya mı görmek istiyorsunuz delil olarak...

Tamam buyrun lütfen Ankaraya gösterelim...Smile
[size=7]"Benim Testim Kerbela Suyudur..."[/size]

[size=7]Zöhre Ana[/size]
Administrator
SLM.can dostlar.
DEVRI_ALEM_18000 yazdı:SEVGİLİ sahım merdan.
eğer sizin dediğinizgibi aleviler. kurandan delil gösterilmez diyorsanız eğer. vede ayete belge diye yaza biliyorsanız. ozaman bizim pir'lerimiz. veli'lerimiz. ne okuyordu hak kelamıyla dua etmiyorlarmıydı.
can dost. hangi evli'vaya. pir. geçmişde ve günümüzde. kuran'a ihtibar etmeyin diyorsalar. vay onların haline. şarratandan başka birşey değilidr.hak için değilde. halkı kandıran zavallının biridir. diye düşünüyom.

sevgiyle. kalın.saygılar.

Sevgili can, fikir alışverişi sırasında herkes kendi görüşünü kırıcı olmadan en şiddetli bir şekilde savunabilir, saygı duyarız.

Eğer size "sünni bir mürşit mi edindiniz?" denildiğinde ağırınıza gidiyor ve kırılabiliyorsanız, siz de kimsenin inandığı değerlere hakaret etmemeye biraz daha özen gösterin lütfen.

Kelimelerimizi yolumuza, erkanımıza ve tartışma kültürüne uygun bir şekilde seçelim. Kırmayalım, kırılmayalım.
Posting Freak
SLM.can dostlar.
DEVRİ_ALEM_1800'den alıntı:
"SEVGİLİ sahım merdan.
eğer sizin dediğinizgibi aleviler. kurandan delil gösterilmez diyorsanız eğer. vede ayete belge diye yaza biliyorsanız. ozaman bizim pir'lerimiz. veli'lerimiz. ne okuyordu hak kelamıyla dua etmiyorlarmıydı.
can dost. hangi evli'vaya. pir. geçmişde ve günümüzde. kuran'a ihtibar etmeyin diyorsalar. vay onların haline."

Sevgili DEVRİ_ ALEM can,
Yukarda alıntı yaptığım sözlerinizi sitemizi ziyaret eden biri okusa, tartışmanın aslını bilmediğinden hakkımızda çok yanlış şeyler düşünebilir. Bizi Kuran'a inanmayan hatta karşı olan biri olarak algılayabilir.
Oysa size bir çok kere tarihi verileriyle açıklama yaptık.
Bu açıklamalarımızı değerlendirmiyor ısrarla Kuran'a karşı olduğumuzu iddia etmeye bilinçli ve kasti olarak devam ediyorsunuz.

Sevgili can dost sizden biraz daha sabır rica ederek görüşlerimi kısaca özetlemek istiyorum.

1- Kuran'ı Kerim Allah'ın kitabı olup yüce peygamberimiz Hz. Muhammed'in şanına inmiş ve dünya durdukça var olacaktır.

2- Bu Kuranı Kerim'i korumak ve Muaviye'ye vermemek için peygamberimizin gözünün nuru Hz. Hüseyin kellesini vermiştir.

3- Kuran uğrunda kelle veren Kerbela Şehidi Hz. Hüseyin'in yoluna bağlı bizler onun için her yıl mart ayında susuz yası matem orucu tutarız.

4- Hz. Hüseyin'in katlinden sonra Kuran sır edilmiştir. Çünkü içinde ehlibeyt katillerinin ismi verilmiştir.

5- Emeviler döneminde Osman tarafından halkı yatıştırmak ve icraatlarını meşru bir temele oturtmak için Osman Mushafı denilen günümüzde halkın elinde olan kitap, evlerden kese kese altın karşılığında ayet ayet toplatılmıştır.

6- Ancak Horasan ve Anadolu başta olmak üzere Alevi neslinden gelen her evliya Ehlibeytin başına gelen bu felaketleri anlatmış, Hz. Muhammed'in okuduğu gerçek Kuranı okumuş ve can cömertliğinde bulunarak bu yolun kaybolmamasını sağlamışlardır.

7- Biz Kuranı Kerim'in, Evliyanın dilinde gönlünde olduğuna inandığımız için günümüzde Kuran'ın Zöhre Ana'da olduğunu biliyoruz ve ondan canlı olarak dinliyoruz.

8- Biz Kuranı Kerim derken Hz. hüseyin'in uğrunda baş verdiği ve kesik başının bile okuduğu yüce Kuranı Kerimi kastediyoruz. Siz ise Osman Mushafı'ndan bahsediyorsunuz.

9- Demek ki Evliyaların Kuranı Kerime itibar etmediğini söylemiyoruz. Aksine uğrunda can cömertliğinde bulunduklarını söylüyoruz.

10- Demek ki Zöhre Ana da Kuranı Kerim'e bağlıdır ve okumaktadır.

11- Demek ki bizlerin Kuranı Kerim'i delil kabul etmediği gibi bir durum sizin yanlış anlamanızdan kaynaklanıyor.

12- Bu gerçekler ışığında siz Osman Mushafı'na bağlılık göstermekte özgürsünüz. Allah yolunuzu açık etsin.

"İlim Çin'de de olsa gidip alınız."- Hz. Ali.

"İlimden gidilmeyen yolun sonu karanlıktır."- Hacı Bektaşi Veli.

"Hayatta en hakiki mürşit ilimdir." -Atatürk.


Söz bir, söyleyen bir.

İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Pir Zöhre Ana Forum sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim bağlantısından bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmenlikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.