Otobüs sorusu// kim bilecek bakalım :)
Bir aile otobüsle tatile çıkmış.Otobüsün içi çok sıcakmış,bunlar yolda bunalıp otobüsten inmişler.Bunlar indikten hemen sonra otobüs bir tünele girmiş ve tam çıkarken tünel otobüsün üstüne yıkılmış ve herkes ölmüş.İnen aile de akşam haberlerde bunun indikleri otobüs olduğunu görmüşler ve keşke inmeseydik demişler.Neden acaba??....
![[Resim: 114ld.jpg]](http://b1112.hizliresim.com/s/c/114ld.jpg)
Ben göremem daha uzun boyunu
Ahret derler kısaltamam yolunu
Bugün Sahı Merdan sarsın oglunu
Yetis Ya Üseyin baban gidiyo
![[Resim: 181tx4.gif]](http://img300.imageshack.us/img300/7210/181tx4.gif)
