You need to enable JavaScript to run this app.

Skip to main content

Otobüs sorusu// kim bilecek bakalım :)

Otobüs sorusu// kim bilecek bakalım :)

Posting Freak
Otobüs sorusu// kim bilecek bakalım :)
Bir aile otobüsle tatile çıkmış.Otobüsün içi çok sıcakmış,bunlar yolda bunalıp otobüsten inmişler.Bunlar indikten hemen sonra otobüs bir tünele girmiş ve tam çıkarken tünel otobüsün üstüne yıkılmış ve herkes ölmüş.İnen aile de akşam haberlerde bunun indikleri otobüs olduğunu görmüşler ve keşke inmeseydik demişler.Neden acaba??....
[Resim: 114ld.jpg]



Ben göremem daha uzun boyunu
Ahret derler kısaltamam yolunu
Bugün Sahı Merdan sarsın oglunu
Yetis Ya Üseyin baban gidiyo
Posting Freak
Otobüs sorusu// kim bilecek bakalım :)
KibriyasınÜseyin yazdı:Bir aile otobüsle tatile çıkmış.Otobüsün içi çok sıcakmış,bunlar yolda bunalıp otobüsten inmişler.Bunlar indikten hemen sonra otobüs bir tünele girmiş ve tam çıkarken tünel otobüsün üstüne yıkılmış ve herkes ölmüş.İnen aile de akşam haberlerde bunun indikleri otobüs olduğunu görmüşler ve keşke inmeseydik demişler.Neden acaba??....


Hayatlarına susamışlar... Big Grin
[Resim: 181tx4.gif]
''Kuran İmanla Olur.
İman Aşkla Olur,
İnsanı Sevmekle Olur..''


Pir Zöhre Ana

Posting Freak
Otobüs sorusu// kim bilecek bakalım :)
Hımm.. Neden acaba ? Smile

Ölümü datmak için mi Big Grin nasıl oldugunu merak edıyorlardır belkı de Smile
Benim Siyasetim İnsan Sevgisidir.
Pir Zöhre Ana





Alevi Türküleri - Alevi Haber -Alevi Köyleri - Alevi Ünlüler
Posting Freak
Otobüs sorusu// kim bilecek bakalım :)
ŞahımAlidir yazdı:Hımm.. Neden acaba ? Smile

Ölümü datmak için mi Big Grin nasıl oldugunu merak edıyorlardır belkı de Smile

e inmeselerdi o zaman Smile:dil:
[Resim: 114ld.jpg]



Ben göremem daha uzun boyunu
Ahret derler kısaltamam yolunu
Bugün Sahı Merdan sarsın oglunu
Yetis Ya Üseyin baban gidiyo
Posting Freak
Otobüs sorusu// kim bilecek bakalım :)
Çünkü inmeselerdi otobüs daha çabuk geçerdi tünelden ve tünel başlarına düşmezdi...Big Grin...diye düşünmüşler.
[Resim: 181tx4.gif]
''Kuran İmanla Olur.
İman Aşkla Olur,
İnsanı Sevmekle Olur..''


Pir Zöhre Ana

Posting Freak
Otobüs sorusu// kim bilecek bakalım :)
İdil yazdı:Çünkü inmeselerdi otobüs daha çabuk geçerdi tünelden ve tünel başlarına düşmezdi...Big Grin...diye düşünmüşler.

Hahhh işte aynen ole olmuşlarBig Grin
Benim Siyasetim İnsan Sevgisidir.
Pir Zöhre Ana





Alevi Türküleri - Alevi Haber -Alevi Köyleri - Alevi Ünlüler
Posting Freak
Otobüs sorusu// kim bilecek bakalım :)
İdil yazdı:Çünkü inmeselerdi otobüs daha çabuk geçerdi tünelden ve tünel başlarına düşmezdi...Big Grin...diye düşünmüşler.


he valla aynen öyle olmuşş Big Grin:ok::ok:

hüsnoş da buldu msn de söyledi cevabı ama sen önce davranıp yazdın foruma Big GrinBig Grin

tebrikler güzelimSmileSmile
[Resim: 114ld.jpg]



Ben göremem daha uzun boyunu
Ahret derler kısaltamam yolunu
Bugün Sahı Merdan sarsın oglunu
Yetis Ya Üseyin baban gidiyo

İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Pir Zöhre Ana Forum sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim bağlantısından bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmenlikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.