You need to enable JavaScript to run this app.

Skip to main content

Junior Member
merak ediyorum
arkadaşlarım girmedim değil girdim ama net olarak bir şey anlamadım 2 gündür tartışmalarınızı yakından takip ediyorum secde sayesinde fakat neden bilgi vermekten yana değilde oraya buraya göndermekten yanasınız vericek bi bilginiz kaynağınız yoksa orasını bilemem
Posting Freak
merak ediyorum
müslüm-an yazdı:ama ben sorduğum sorunun cevabını almaktan çok azarlanıyorum nasıl olucak beyler

Sinirleniyoruz veya azarlıyoruz gibi bi düşünce olmasın aklınızda sevgili müslüm-an okuyoruz fakat istediğimiz cevabı alamıyoruz siz anlatın diyorsunuz bizim anlatacaklarımızın hiiç bir farkı yokki
.
Arkadaşlar, efendiler ve ey millet:

İyi Biliniz ki, Türkiye Cumhuriyeti, Şeyhler, Dervişler, Müritler, Meczuplar Memleketi olamaz.


En Doğru, En Hakiki Tarikat, "Medeniyet Tarikatı"'dır. "
[Resim: ataturkimzale.gif]
Posting Freak
merak ediyorum
müslüm-an yazdı:arkadaşlarım girmedim değil girdim ama net olarak bir şey anlamadım 2 gündür tartışmalarınızı yakından takip ediyorum secde sayesinde fakat neden bilgi vermekten yana değilde oraya buraya göndermekten yanasınız vericek bi bilginiz kaynağınız yoksa orasını bilemem

Şimdi Cem Yılmaz olsam orda oraya ordan oraya savıyorsunuz ya vergi dairesine çevirdiniz burayı derdim ama malesef Smile

az öncede dedim çünküsü şu; okuduk ama anlamadık bize siz anlatsanız nolur diyorsunuz bizde diyoruzki yeterince okumamışsınız ki bizden istediklerinizin gayet net bir şekilde açılmış olan konuları var ayrıntı bir şekilde hemde
.
Arkadaşlar, efendiler ve ey millet:

İyi Biliniz ki, Türkiye Cumhuriyeti, Şeyhler, Dervişler, Müritler, Meczuplar Memleketi olamaz.


En Doğru, En Hakiki Tarikat, "Medeniyet Tarikatı"'dır. "
[Resim: ataturkimzale.gif]
Son Düzenleme: 28/06/2008, 09:50, Düzenleyen: ALİ_HAYDAR.
Posting Freak
merak ediyorum
müslüm-an yazdı:ama ben sorduğum sorunun cevabını almaktan çok azarlanıyorum nasıl olucak beyler


Bakın sevgili can sorduğunuz sorular daha önce yazılmış ve açıklanmış oduğu için sizden ricam önce onları okumanız ve sonra sorularınzı sormanız. bun anlamak çok zo olmadığını düşünmiyorum. Neden bunarı okumak yerine bize böyle suçlamalr yapıyorsnuz? K imse sizi azarladığını sanmıyorum öyle birşey varsa bizlere gösterin biz gerekeni yapacağız.
[Resim: 181tx4.gif]
''Kuran İmanla Olur.
İman Aşkla Olur,
İnsanı Sevmekle Olur..''


Pir Zöhre Ana

Posting Freak
merak ediyorum
müslüm-an yazdı:arkadaşlarım girmedim değil girdim ama net olarak bir şey anlamadım 2 gündür tartışmalarınızı yakından takip ediyorum secde sayesinde fakat neden bilgi vermekten yana değilde oraya buraya göndermekten yanasınız vericek bi bilginiz kaynağınız yoksa orasını bilemem

]Anlamadığınız şeyleri o zaman bize alıntı yaparak sorun en kolay şekil bence bu bunud yapmak istemiyorum demeyin. Çok geneleme bir soru sorduğunuz için bu linkleri veriyoruz daha nasıl yardımcı olabilirim bilmiyorum.
[Resim: 181tx4.gif]
''Kuran İmanla Olur.
İman Aşkla Olur,
İnsanı Sevmekle Olur..''


Pir Zöhre Ana

Posting Freak
merak ediyorum
eğer bir soru sorupta cevabını alana kadar beklerseniz inannın daha çok faydasını görürsünüz ehlibeyt yolu ANAMIN IŞIĞI KERAMETİ öyle 1 2 cümleyle kestirilip atılacak kadar basit değil o yüzden sizde biraz anlayışlı olun 1 soru sorup cevabınızı alana kadar beyninizde o konu yer edinene kadar sabretmesini bilin...
Bir ismi Ali’dir bir ismi Veli
Onlar nurdan dogdu nurudur nebi
Eveli ahiri yaratan Ali
Simdi de geziyo Zöhre Ana dili
Pir Zöhre Ana
Senior Member
merak ediyorum
müslüm-an yazdı:1-vakıfta zöhre ananın vasfı ve görevi nedir?

2-insanlara ne şekilde şifa dağıtmaktadır bir kaç örnek verebilir misiniz?
çocuğu olmayanın olduğu,ağrısı olanın kesildiği söylentiler vardır bunlara nsıl tedavi uygulanıyor...

3-tedavisi için gelen ziyaretçilereden ücret alınıyor mu alınıyorsa zorunlumu?

4-sizin zöhre anaya inancınızda ki en önemli etken ne olmuştur?

1. Zöhre Ana bir evliyadır. Görevi insanlığa ışık tutmak ve Cenab-ı Hak'kın, nebilerin ve diğer erenlerin bilgilerini bizlere aktarmaktır.
2. İnsanlara dua okuyarak şifa dağıtmaktadır. Söylenti dedikleriniz doğrudur. Tedavi şekli dua iledir. Özünü sıtk ile bağlayanlar, kalbini ikilemeyenler bunlardan yararlanmaktadır.
3. Evliyalar duaları karşılığında ücret almazlar. Onlar bunu Hak rızası için yaparlar. Yoksa hiç bir mecburiyetleri de yoktur. Hak aşkı onlara yetmektedir. Haşa ücret alan sahtekarlarla karıştırılmamalıdır.
4. En önemli etken O'na olan inancımız ve o'nun ışığından yararlanmamızdır.
Sizede öneririz, umarım sizlerde bizler gibi yararlanır, dertlerinize derman bulur, yaşamınızda her konuda mutlu olabilirsiniz.
Selamlar.
İnsan isen yola gel
Bülbül isen güle gel
İkilik yoktur bizde
Kafir isen dine gel
ZÖHRE ANA

İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Pir Zöhre Ana Forum sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim bağlantısından bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmenlikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.