You need to enable JavaScript to run this app.

Skip to main content

Mardin Valisi: "Artık Atatürk'ün Sözünü Kullanmıyorum"

Mardin Valisi: "Artık Atatürk'ün Sözünü Kullanmıyorum"

Posting Freak
Mardin Valisi: "Artık Atatürk'ün Sözünü Kullanmıyorum"
Mardin Valisi Turhan Ayvaz, ’Yatırımcı Buluşmaları’ toplantısında ilginç değerlendirmelerde bulundu.

Vali Turhan Ayvaz, 30 yıl öncesindeki Türkiye'nin durumunu anlatırken şu ifadeleri kullandı:

’70 cent'e muhtacız diye ağladığımız günler oldu. Başbakanlar, cumhurbaşkanlarımız, bazı devletlere gidip 1'er milyar dolar için yalvarıyorlardı.

Şimdi iş tam tersine döndü. Örneğin Türk-Amerika Derneği temsilcileri gelip ABD'deki yatırım için desteklerini söylediklerini görüyoruz."

Gelinen noktanın çok güzel olduğunu belirten Ayvaz, şöyle konuştu: ’Şimdiye kadar ülkemizde gemi, uçak helikopter yaptırtmayan yöneticilerin ve bazı kurumların bizi bu hale getirdiğini yeni öğreniyoruz. Bir zamanlar kahraman olarak bildiklerimizin aslında hain olduğunu yeni öğreniyoruz.’

’ATATÜRK’ÜN SÖZÜNÜ ARTIK KULLANMIYORUM’
Türkiye'nin gelişmiş ülkelerle aynı çizgiye geldiğini belirten Vali Ayvaz, ’Önceden Atatürk'ün, 'Muassır medeniyetler seviyesine çıkacağız' vecizesini kullanırdım. Şimdi artık kullanmıyorum. Dünya ülkelerinde 16-17 seviyede isek, çağdaş medeniyetler seviyesine çıkmışız demektir. Hedefimiz bundan sonra ilk 3'e girmek’ diye konuştu.


03 Aralık 2011
Kaynak:
haber50.com
Benim Siyasetim İnsan Sevgisidir.
Pir Zöhre Ana





Alevi Türküleri - Alevi Haber -Alevi Köyleri - Alevi Ünlüler
Member
Mardin Valisi: "Artık Atatürk'ün Sözünü Kullanmıyorum"
Senin o ağzına yakışırmı bir kere atamın sözleri , bırak bir sözcüğü bir hecesini dahi o beynin yaratıpta söyleyemez.Gün gele neleer ola zannetme ki bir gün hesap sorulmaya.
Posting Freak
Mardin Valisi: "Artık Atatürk'ün Sözünü Kullanmıyorum"
Atatürk'ün bahsettiği muassır medeniyetler seviyesine senin seviyen yetersiz kaldığı için 16-17 ci olmayı o seviyede görmen normaldir. Gerçek muassır medeiyetler seviyesini yakalayabilmeniz için öncelikle Atatürkçülüğü özümsemeniz lazım...

Aksi takdirde kaçıncı seviyeye çıkarsanız çıkınız, çıktığınız seviyenin ancak kuklası olursunuz...

Önemli olan birilerinin sizi alttan bir yerlerinizden uzun kollarıyla destekleyerek o seviyelere çıkarması değil, sizin kendi kendinize o seviyelere çıkmabilmenizdir. Yoksa o uzun kollarıyla sizi alttan destekleyenler birgün çıkarlarına ters düştüğünüz zaman kollarını çektiler mi tepetaklak olur olduğunuzu zannettiğiniz üst seviyelerden bir anda alt seviyelere düşersiniz. Ne olduğunu anlayamazsınız...

İşte Atatürkçülük destek almadan kendi kendine muassır medeniyetler seviyesinin en üst zirvelerine çıkıp orda tutunmayı sağlayan tek yoldur. O yüzden sana tavsiyem, Atatürk'ün o güzel nasihatını dilinde düşürmemeye çalış. Ancak Atatürk'ün ismini söylerken ne olur ağzını önce çalkala sonra bir güzel abdest alıp öyle söyle...
Mustafa dediler benim adıma
Bir sıfatı Ali bindi atıma
Şimdi de ZÖHRE ANA geldi sıfata
Duyulsun şanımız Yüce Allah' a

(PİR ZÖHRE ANA)
Posting Freak
Mardin Valisi: "Artık Atatürk'ün Sözünü Kullanmıyorum"
]Küçük beyinli insanlar küçük düşürler.

Sn vali bey de MUASSIR MEDENİYET'in ne olduğunu anlayamamış. Bizim ülkemizde açlık, yoksulluk, şiddet, terör, ayırımcılık var. Gazeteci ler hapislerde çürüyor. Kadına şiddet var ve faillere ceza verilmiyor. Milletvekilleri maaşları almış başını gidiyor ama öğretmenler sürünüyor.

Ülkenin bu karanlık tablosunda övünmek, şurada bilmem kaçıncıyız demek akla ziyandır. gerçekler ortadadır.

Yüceler Yücesi ATATÜRK ; senin yıldızın her daim parlıyor. Fikirlerin karanlıkları boğuyor. sana minnettarız.
Kurtuluş savaşını yapan
Atatürk'tür senin Atan
Allah'ın aslanı çıkan
O da Ali'dir Zöhre Ana
Posting Freak
Mardin Valisi: "Artık Atatürk'ün Sözünü Kullanmıyorum"
] Ben bu adamcağızın ağzından çıkanları kulaklarının duymamasına veriyorum.

]Çünkü bu tür insanlar ortaya son dönemlerde faili meçhul gündemler atarak "ben nasıl popüler olurum da biryerlere yaranırım"derdindeler..

]Bu akıllara ziyan şahsiyet de Atamızın adını kullanarak kendine sanal bir gündem oluşturmuş...


]Mustafa Kemal Atatürk'ün sevgisi o kadar yücedir ki; her yürek onu barındırma kapasitesine ve onu taşıma cesaretine sahip olarak yaratılmamışlardır...



]Ama unutmasın ki; Bu tür insanlar hangi ortamda olursa olsun bulunduğu yerde ne kazançtır ne kayıptır.
Biz cahil dediğimiz zaman, mektepte okumamış olanları kastetmiyoruz. Kastettiğimiz ilim, hakikati bilmektir. Yoksa okumuş olanlardan en büyük cahiller çıktığı gibi, hiç okumak bilmeyenlerden de hakikati gören gerçek alimler çıkabilir.

Mustafa Kemal Atatürk
Junior Member
Mardin Valisi: "Artık Atatürk'ün Sözünü Kullanmıyorum"
SN.Turhan AYVAZ

Ben ailemden ve yüce MUSTAFA KEMAL ATATÜRK 'den aldığım terbiyem'den dolayı sayın diye başlamak istedim. Bilinki saygım sadece layık olamadan hak ettiginiz makam koltuğunuza . Çünkü oturduğunuz koltuklara bugün sizinlerin babaları, dedeleri sayesinde değil bunu kabul etsenizde, etmesenizde ATATÜRK sayesinde oturdunuz.Yazık ki ATAMIN emeklerine siz ve sizler gibilere hayatı pahasına CUMHURİYET'i kurmuş.

Sn.Valim;

Küçük iken bize anlatılan kısa bir hikaye vardı sizin konuşmanızı okuyunca birden aklıma o geldi. Zamanın birinde fakir bir ailenin oğlu varmış , bu baba oğlunu okutup belli mevkilere yükselip gelmesi için neler yapmamış ki .
Ama oğlu da babasına okuyup vali makamına geçerek başarılı biri oldugu ve emeklerinin bosa gitmediğini göstermiş.AMAA........!
Makam koltuk sahibi olduktan sonra babasının yanına hiç gitmemiş aksine babasına güya jet olsun gibilerden babasının kapısına adam gonderip vali konağına ayağına getirtmis. Babası da oğlunun yüzüne dönerek o kadar anlamlı bir cümle söylemiş ki OĞLUMM OKUMUSSUNN AMAAA YİNE ADAMM OLAMAMİSSİN demiş.

Size tavsiyem o kirli ağzınızi iyice yıkayıp calkalamadan bir daha ATAMIN adını ağzınıza almayın .
Posting Freak
Mardin Valisi: "Artık Atatürk'ün Sözünü Kullanmıyorum"
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][COLOR=#ffffff]sayın Vali. bi sana bakıyorum bide başbakanına bi fark göremiyorum.

]Türkiye’yi eyaletlere bölmek lazım. ]
[B]Merkezi yönetimin bir takım yetkileri bunlara verilmelidir.

Belediye Başkanları da bu konuda en yetkili olmalıdırlar.
O bölgelerdeki her türlü eğitimde bunlara bırakılmalıdır.”(PKK gibi bölücülerle aynı söylem)


“Türkiye’yi pazarlıyorum.
Bizim için verilecek para önemlidir.
Herşeyi pazarlar satarız, parayı veren düdüğü çalar.”

“Bana verilen maaş çok düşük, yetmiyor.
Sen ne kadar maaş alıyorsun?”
(Almanya Başbakanı’na)

“Türkiye’de kürt sorunu vardır.
Bunu Türkiyelilik kavramıyla çözmeliyiz.
Türkiyeli kimliği her vatandaşın üst kimliği olmalı,
Türk kavramı da alt kimlik olarak değerlendirilmelidir.
İsteyen isterse yine ben Türküm derse desin.”
(Diyarbakır’da halka yaptığı konuşmada alt üst kimlik
tartışmasıyla Türk kimliğini de Ermeni, Rum, Kürt
gibi alt kimlik olarak gösteriyor.) PKK ile aynı söyleme
giriyor.

“PKK’nın cenaze töreninde bayrağını açması da, F-16’ların
alçaktan uçuş yapması da yanlış. İki tarafında yaptığı yanlış”
PKK terör örgütü ile Türk Silahlı Kuvvetleri’ni aynı kefeye
koyuyor, kendince her iki tarafa da eşit yaklaşıyor.

“Bir tutturmuşlar laiklik elden gidiyor diye, millet isterse
tabii ki gidecek be.”

“Suriye’yi Lübnan’dan çıkardıkları gibi, bizi de Kıbrıs’tan
çıkartırlar. Birileri bize çık der, kuzu kuzu çıkarız.”

“Ben müslümanım diyenin aynı zamanda laikim demesi
mümkün değil”

“Dur dinle be!.. Dur dinle!.. 9 ay 10 gün be!..”
(Seçim konuşmaları sırasında vatandaşa)

“Yahu, bu millet yatıp kalkıp size mi çalışacak.”
(Erzurum’da çiftçilere sesleniyor)

“ABD’de özgürlük anlayışı var ama benim ülkemde yok”
(Benim ülkem özgür değil diye, ABD gezisinde ülkesini
Amerikalılara şikayet ediyor.)

“Ulan terbiyesizlik yapma!
Artistlik yapma ulan!
Hadi ananı da al git burdan”
(Mersin’de bir vatandaşa)

“Askerlik yan gelip yatma yeri değil”
( Şehit yakınlarına)

“Ne konuşacam ben o kadınla yahu!”
(Şehit annesine)

“Söyleyin şu sahtekâra ne istiyormuş”
(Almanya’da bir gurbetçi için söylüyor)
Bu lafı söylediği toplantıda salondaki vatandaşlara
Türkiye Cumhuriyeti’nin Büyükelçisi’ni yuhalatıyor.

“Kendisine kefilim, babam gibi güvenirim,
Ona kendime inandığım gibi inanıyorum.”
(Birleşmiş Milletler tarafından tüm dünyada
terörist ilan edilen ve aranan El Kadı hakkında)

“Onları hoplatacağım.”
(Terörist El Kadı’yı eleştiren muhalefet üyeleri
ve gazetecilere)

PKK ateşkes kararı verince:
“Biz de durduk yerde onlara operasyon yapmayız”
(PKK’yı muhatap alıyor ve ateşkes kararlarına jest
yaparak karşılık veriyor.)

“Neyseki, yaşına başına saygı duyuyorum. Ağzı olan
konuşuyor be!”
(Kıbrıs davasının 50 yıllık lideri Rauf Denktaş’a)

“Ulusalmış, milliyetçiymiş, Ne milliyetçisi yahu,
Bunlardan olsa olsa saman milliyetçisi olur.”

“Sen “Ne mutlu Türküm diyene” dersen, onun da
“Ne mutlu Kürdüm” deme hakkı vardır.” [/B]

Ama Mustafa Kemal Atatürk'e bakıyorum dünyayı görüyorum ışıgını görüyorum.

Hadi görelim sayın Vali.aradaki farkı görelim.

[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][Resim: 5.gif] [FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif] Biz Türkler, bütün tarihimiz boyunca hürriyet ve istiklâle timsal olmuş bir milletiz. [FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]

[Resim: 5.gif] Ne kadar zengin ve müreffeh olursa olsun, istiklâlden mahrum bir millet, medeni insanlık karşısında uşak olmak mevkiinden yüksek bir muameleye lâyık sayılamaz.

[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif] [Resim: 5.gif] Özgürlük ve bağımsızlık benim karakterimdir. Ben milletimin en büyük ve ecdadımın en değerli mirası olan bağımsızlık aşkı ile dolu bir adamım. Çocukluğumdan bugüne kadar ailevi, hususi ve resmi hayatımın her safhasını yakından bilenler bu aşkım malumdur. Bence bir millete şerefin, haysiyetin, namusun ve insanlığın vücut ve beka bulabilmesi mutlaka o milletin özgürlük ve bağımsızlığına sahip olmasıyla kaimdir. Ben şahsen bu saydığım vasıflara, çok ehemmiyet veririm. Ve bu vasıfların kendimde mevcut olduğunu iddia edebilmek için milletimin de aynı vasıfları taşımasını esas şart bilirim. Ben yaşabilmek için mutlaka bağımsız bir milletin evladı kalmalıyım. Bu sebeple milli bağımsızlık bence bir hayat meselesidir. Millet ve memleketin menfaatleri icap ettirirse, insanlığı teşkil eden milletlerden her biriyle medeniyet icabı olan dostluk ve siyaset münasebetlerini büyük bir hassasiyetle takdir ederim. Ancak, benim milletimi esir etmek isteyen herhangi bir milletin, bu arzusundan vazgeçinceye kadar, amansız düşmanıyım.

[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]

[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif] [Resim: 5.gif] Milli egemenlik öyle bir nurdur ki, onun karşısında zincirler erir, taç ve tahtlar batar, mahvolur. Milletlerin esirliği üzerine kurulmuş müesseseler her tarafta yıkılmaya mahkumdurlar.

[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]

[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif] [Resim: 5.gif] Cumhuriyet fikir serbestliği taraftarıdır. Samimi ve meşru olmak şartıyla her fikre saygı duyarız.

[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]

[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif] [Resim: 5.gif] Egemenlik kayıtsız ve şartsız milletindir.

[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]

[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif] [Resim: 5.gif] Gerçi bize milliyetçi derler. Ama, biz öyle milliyetçileriz ki, işbirliği eden bütün milletlere hürmet ve riayet ederiz. Onların milliyetlerinin bütün icaplarını tanırız. Bizim milliyetçiliğimiz herhalde hodbince ve mağrurca bir milliyetçilik değildir.

[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]

[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif] [Resim: 5.gif] Bilelim ki milli benliğini bilmeyen milletler başka milletlere yem olurlar.

[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]

[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif] [Resim: 5.gif] Milli mücadelelere şahsi hırs değil, milli ideal, milli onur sebep olmuştur.

[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]

[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif] [Resim: 5.gif] Türk çocuğu ecdadını tanıdıkça daha büyük işler yapmak için kendinde kuvvet bulacaktır.

[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]

[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif] [Resim: 5.gif] Milli his ile dil arasındaki bağ çok kuvvetlidir. Dilin milli ve zengin olması, milli hissin gelişmesinde başlıca etkendir. Türk dili, dillerin en zenginlerindendir. Yeter ki, bu dil şuurla işlensin. Ülkesini, yüksek bağımsızlığını korumasını bilen Türk milleti, dilini de yabancı diller boyunduruğundan kurtarmalıdır.

[Resim: 5.gif] Bir dinin tabii olması için akla, fenne, ilme ve mantığa uygun olması lazımdır.

[Resim: 5.gif] Her fert istediğini düşünmek, istediğine inanmak, kendine mahsus siyasi bir fikre sahip olmak, seçtiği bir dinin icaplarını yapmak veya yapmamak hak ve hürriyetine sahiptir. Kimsenin fikrine ve vicdanına hakim olunamaz.

[Resim: 5.gif] Türk Milletinin istidadı ve kesin kararı medeniyet yolunda, durmadan, yılmadan ilerlemektir.

[Resim: 5.gif] Medeni olmayan insanlar, medeni olanların ayakları altında kalmaya mahkumdurlar.

[Resim: 5.gif] Büyük dinimiz çalışmayanın insanlıkla hiç ilgisi olmadığını bildiriyor. Bazı kimseler çağdaş olmayı kâfir olmak sayıyorlar. Asıl küfür onların bu zannıdır. Bu yanlış tefsiri yapanların maksadı İslâmların kâfirlere esir olmasını istemek değil de nedir? Her sarıklıyı hoca sanmayın, hoca olmak sarıkla değil, dimağladır.

[Resim: 5.gif] Arkadaşlar, efendiler ve ey millet, iyi biliniz ki, Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler, meczuplar memleketi olamaz. En doğru, en hakiki tarikat, medeniyet tarikatıdır.

[Resim: 5.gif] Medeniyetin emir ve talep ettiğini yapmak insan olmak için yeterlidir.

[Resim: 5.gif] Biz dünya medeniyeti ailesi içinde bulunuyoruz. Medeniyetin bütün icaplarını tatbik edeceğiz.

[Resim: 5.gif] Bizim devlet idaresinde takip ettiğimiz prensipleri, gökten indiği sanılan kitapların dogmalarıyla asla bir tutmamalıdır. Biz, ilhamlarımızı, gökten ve gaipten değil, doğrudan doğruya hayattan almış bulunuyoruz.

[Resim: 5.gif] Milletimiz her güçlük ve zorluk karşısında, durmadan ilerlemekte ve yükselmektedir. Büyük Türk Milletinin bu yoldaki hızını, her vasıtayla arttırmaya çalışmak, bizim hepimizin en kutlu vazifemizdir.

[Resim: 5.gif] İnsan topluluğu kadın ve erkek denilen iki cins insandan mürekkeptir. Kabil midir ki, bu kütlenin bir parçasını ilerletelim, ötekini ihmal edelim de kütlenin bütünlüğü ilerleyebilsin? Mümkün müdür ki, bir cismin yarısı toprağa zincirlerle bağlı kaldıkça öteki kısmı göklere yükselebilsin?

[Resim: 5.gif] Ey kahraman Türk kadını, sen yerde sürünmeye değil, omuzlar üzerinde göklere yükselmeye layıksın.

[Resim: 5.gif] Anaların bugünkü evlatlarına vereceği terbiye eski devirlerdeki gibi basit değildir. Bugünün anaları için gerekli vasıfları taşıyan evlat yetiştirmek, evlatlarını bugünkü hayat için faal bir uzuv haline koymak pek çok yüksek vasıflar taşımalarına bağlıdır. Onun için kadınlarımız, hattâ erkeklerimizden çok aydın, daha çok feyizli, daha fazla bilgili olmaya mecburdurlar; eğer hakikaten milletin anası olmak istiyorlarsa.

[Resim: 5.gif] Ben icap ettiği zaman en büyük hediyem olmak üzere, Türk Milletine canımı vereceğim.

[Resim: 5.gif] Gençler cesaretimizi takviye ve idame eden sizlersiniz. Siz, almakta olduğunuz terbiye ve irfan ile insanlık ve medeniyetin, vatan sevgisinin, fikir hürriyetinin en kıymetli timsali olacaksınız. Yükselen yeni nesil, istikbal sizsiniz. Cumhuriyeti biz kurduk, onu yükseltecek ve yaşatacak sizsiniz.

[Resim: 5.gif] Yüksek Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.

[Resim: 5.gif] Benim naçiz vücudum nasıl olsa bir gün toprak olacaktır. Fakat Türkiye Cumhuriyeti ebediyen yaşayacaktır.

[Resim: 5.gif] Sizler, yani yeni Türkiye'nin genç evlatları! Yorulsanız dahi beni takip edeceksiniz... Dinlenmemek üzere yürümeye karar verenler, asla ve asla yorulmazlar. Türk Gençliği gayeye, bizim yüksek idealimize durmadan, yorulmadan yürüyecektir.

[Resim: 5.gif] Biz cahil dediğimiz zaman, mektepte okumamış olanları kastetmiyoruz. Kastettiğimiz ilim, hakikati bilmektir. Yoksa okumuş olanlardan en büyük cahiller çıktığı gibi, hiç okumak bilmeyenlerden de hakikati gören gerçek alimler çıkabilir.

[Resim: 5.gif] Müsbet bilimlerin temellerine dayanan, güzel sanatları seven, fikir terbiyesinde olduğu kadar beden terbiyesinde de kabiliyeti artmış ve yükselmiş olan erdemli, kudretli bir nesil yetiştirmek ana siyasetimizin açık dileğidir.

[Resim: 5.gif] Mualimler! Yeni nesli, Cumhuriyetin fedakâr öğretmenleri ve eğiticileri, sizler yetiştireceksiniz. Ve yeni nesil sizin eseriniz olacaktır. Eserin kıymeti, sizin maharetiniz ve fedakârlığınız derecesiyle mütenasip bulunacaktır.

[Resim: 5.gif] Milleti kurtaranlar yalnız ve ancak öğretmenlerdir. Öğretmenden, eğiticiden yoksun bir millet, henüz millet namını almak istidadını keşfetmemiştir.

[Resim: 5.gif] Dünyanın her tarafından öğretmenler insan topluluğunun en fedakâr ve muhterem unsurlarıdır.

[Resim: 5.gif] Okul sayesinde, okulun vereceği ilim ve fen sayesindedir ki, Türk milleti, Türk sanatı, Türk iktisadiyatı, Türk şiir ve edebiyatı bütün güzellikleriyle gelişir.

[Resim: 5.gif] Türkiye'nin asıl sahibi ve efendisi, gerçek üretici olan köylüdür. O halde, herkesten daha çok refah, saadet ve servete müstahak ve layık olan köylüdür. Onun için, Türkiye Büyük Millet Meclisi'nin iktisadi siyaseti bu asli gayeye erişmek maksadını güder.

[Resim: 5.gif] Ekonomik kalkınma, Türkiye'nin hür, müstakil, daima daha kuvvetli, daima daha refahlı Türkiye idealinin belkemiğidir.

Ata'm sonuna kadar izindeyiz.

[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][COLOR=#ffffff]
Seke seke geldim ayağım yoktur
Hak mehlemi sende Zöhrem’dir doktur
Kimi kafir olmuş karnısı boktur
Süzünü süzünü postunda otur.

Türkiye’ye çıkarmışım bir gelin
Urufu Zöhre Ana onu pir bilin
Muhammet elçisi Ana’dır deyin
Hak için dergaha niyaza inin.


Bildiren: Pir Zöhre Ana

İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Pir Zöhre Ana Forum sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim bağlantısından bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmenlikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.