You need to enable JavaScript to run this app.

Skip to main content

Kurtuluş Savaşı Yalanmış...

Kurtuluş Savaşı Yalanmış...

Administrator
Kurtuluş Savaşı Yalanmış...
Alıntı:

Kurtuluş savaşı destanı acaba YALAN MI ?

[INDENT] Şimdi ön kabullerimizi bir yana bırakalım ve sadece kurtuluş savaşı öncesini, savaş sürecini ve sonrasını düşünelim. Ama elimizden geldiğince tabuları yok sayıp beyin fırtınası yapalım...

1. dünya savaşında olanlar malum; ardından galip devletler (ingiltere - istanbul'u fransa ve italya güney Anadoluyu) yurdumuzu işgal etti. O yıllar Yunanistan diye bir devletin esamesi bile okunmuyor, bunu aklımızdan çıkarmayalım...Yani savaştan galip çıkan ülkelerin piyonu şeklinde düşünebiliriz...Ortada bir Sevr Antlaşması var bizi neye mahkum ettiğini biliyoruz..Bu arada 1917 ekim devrimiyle rusyada sovyetler iktidarı deviriyorlar...Yeni bir dünya yaratma hayalleriyle kendilerine yandaş arıyorlar...Anodolunun o dönemki "anti emperyalist!" görünen mücadelesine bu sebepten katkıda bulunacaklar ve mühimmat yardımı yapacaklardır (Moskova ant.) Bu arada Atatürk 1919 da samsuna çıktığında daha sovyet rejimi 2 yaşındadır ve iç karışıklıklarıyla uğraşmakta 5 yıllık kalkınma planıyla devlet kapitalizmi yoluna girmiştir..Gerçi lenin bu dönemi oldukça başarılı olarak değerlendirir...İngiltere istanbulu tamamen işgal etmiş ve hakim olmuştur..Vahidettin yani osmanlı hükümeti herşeyiyle mahkum durumdadır İngilize...Cumhuriyet dönemi yazarlarından Halide edip'in (ingiliz ajanı???) Yasaklanan romanını ingilterede tefrika etmiş olması manidardır...Yani 19 mayıs 1919 da atatürk ün samsuna (her ne sebeple olursa olsun) çıkışından ingilizlerin bi-haber olması imkansızdır...

Boğazdan bir gemi yola çıkacak o en karışık dönemde ve ingilizlerin bundan haberi olmayacak...Osmanlı memuru olarak gitse bile ( ki gerçekten Osmanlı -ingiliz ortak görevidir bu gidiş!!!) bizlere anlatılan " osmanlı görevlisi olarak gitti,ama tek başına bir kurtuluş mücadelesi başlatmak istiyordu??" destanına inanmak gerçekten zor...Ben Atatürk'ün Anadoluda yapacağı her şeyden ingilizlerin bizzat haberdar olduğunu düşünüyorum..Hatta daha idialı olacak ama bu yolculuk tamamen ingilizler tarafından planlanmıştır...

Onlar kurulacak Türkiye Cumhuriyeti'nin istedikleri gibi olmasını istiyorlardı...Yani kuzeyimizdeki sovyet tehlikesine karşı oluşturulacak İngiliz güdümlü bir tampon devlet...İstedikleri olmadı mı sizce..Bunu şuradan da çıkarabiliriz...Kurtuluş savaşında Atatürkün örgütlediği Kuvay-ı milliye sonrasındaki düzenli ordu kimlere karşı savaştı?? Büyük savaşın galip devletleri olan ve yurdu dört bir yandan kuşatan ingiliz fransız ve italyan ordularına karşı mı ? HAYIR !! bU ORDULARA TEK KURŞUN ATILMAMIŞTIR. Bu düzenli ordu o dönemde adı bile telaffuz edilmeyen Yunanlılara karşı savaştı...Denilebilir ki "yunanlılar ingiliz destekliydi " Bir ülke üzerinde büyük emelleri olan güçlü devletler hele ki anadolu gibi bir coğrafyaya hakim olmak için Yunan gibi bir piyon devlet mi kullanır..Günümüze bakarsak, amerikanın büyük petrol gücü olan ırak'ı işgalini bizzat kendi eliyle yapması bunu kanıtlamaz mı? Amerikanın da piyon olarak seçebileceği başta biz olmak üzere birsürü devlet var...Kore yi işgal ederken bunu başkalarına yaptırıyor; ama iş petrol ülkesi ırak'a gelince kimseyi işine karıştırmıyor...İLGİNÇ demek ki aynı şeyi İngilizler de yaptı ama farklı bir versiyonla..Anadolu o dönemde onlar için zaten kurtarılmış bölgedir...Şimdi ırakta kurulan kürt devleti bir kukla değil midir? Amerikan kuklası!!!

Kurtuluş savaşı destanı öyle bir destan ki bir 3. dünya devleti olan yunanistana karşı yapılmış ve denize dökülmüştür...Yunanistanın Anadolu'yu işgal etmesi Kürtlerin Irak karmaşasından bir devlet çıkarma hayaline benzemiyor mu?

Buraya dikkat edelim güneyde fransızlara italyanlara, istanbulda İngilizlere tek kurşun atmadan Kurtuluş Savaşı kazanılmıştır..Yani yedi düvele değil sadece bir düvele başkaldırdık...O da düvel değildi asla..Bizans hayalleri yıkılan çaresiz Yunanistandı...Onlar şimdiki Kürtler kadar şanslı değildi...Büyük hesaplar onlara hayallerini vadetmedi...Rıza Nur Atatürk adlı kitabının bir yerinde "II. İnönü savaşı diye bir savaş yoktur" der. Kurtuluş Savaşı büyük devletlerin büyük hesapları içinde Kürt hayali kuran yunanlının, hesapları tutmayınca, anadoludan çekilişi esnasında kaçma kovalamadan ibarettir diyerek senaryonun en bilim kurgusunu yapar dr. Rıza Nur...Benim yazdıklarım o kadar iddialı olmasa gerek..:A

Kurtuluş Savaşı sonrasında İngiliz büyüklerinin (Churcill vs.) Atatürk hakkındaki övgü sözleri de bu açıdan dikkate değerdir...

Bütün bu söylediklerim belki büyük bir senaryodur ama araştırmaya değer olduğunu düşünüyorum...

[/INDENT]






Bir Bu eksikti Yıllarca Yapılan Mücadeleler Yalanmış. Bunları düşünen ve yazan istilacılarla yanyana omuz omuza olanların bıraktığı artıkların Tohumudur..
Kurtuluş Savaşı Yalanmış...
Merhaba cankardelenler,
Bu tür insan beyni için ne denir nasıl bir kelime kullanılır zor bir durum. Benim düşüncem bir insan beyni nasıl yıkanır karanlık doldurulur onun açık bir delilidir.Cehennemde yanacak taş insanlardan bir tane daha oldu yada olmuş biz şimdi ögreniyoruz.Bu sebeble değerli canlar olabildiğince gelecek nesilleri, sağlam, özü doğru, gerçek, hak talibi yetiştirmek gerekiyor.Pirimizi doğru öğrenip doğru yolda yürüyüp kendimizede gençlerimizede yol bulmak için ışığından gitmemiz gerekiyor.
Yüce Allah tüm canları Pirimizin ışığından yolundan dergahından vede niyazından ayırmasın.
Posting Freak
Kurtuluş Savaşı Yalanmış...
[B][B]Demekki Yüce Atamız "Tarih yazmak, tarih yapmak kadar mühimdir..." sözünü de boşuna söylememiş. [/B]

[B]Daha üzerinden 1 asır dahi geçmeden tarihimiz çarpıtılıyor, yok sayılıyor, kaynaklar kurutulmaya çalışılıyor.
Mesela, Büyük Atamızın, bugünkü teknoloji ve donanımlarla dahi edilemeyecek üstün zaferler kazandığı, kimselerin akıl- sır erdiremediği Çanakkale Zaferimiz' in kahramanları olarak da nefesi kuvvetli ak sakallı dedeler gösteriliyor. Bulutlarda ayetler yazıldığından bahsediliyor.
Eğer ki savaşlar ve sömürüler ak sakallı dedeler ve ayetler sayesinde kazanılsaydı, Allah müslüman olmayan devletlerin işgal ettiği mazlum müslümanlara çoktaaan bu güzelliği yaşatır, kolaylığı sağlar kimsenin zahmet buyurmasına, savunmaya geçmesine gerek bırakmazdı.
Bunlar, insanları pasivize edip, düşünmemeye ve kaderciliğe sevk etmekten başka birşey değildir.Tarih üzerinden genlerle oynanıyor.
Sözün özü yakın tarihimiz bu derece ekseninden çıkarılıp, çarpıtılıyorsa 1500 yıl öncesi, yani ehlibeyt tarihinin bugüne ne derece doğru aktarıldığına söyleyecek söz bulamıyorum...!
[/B][/B]
"Atatürk büyüktür, ruhu Ali’ dir"
Son Düzenleme: 31/05/2011, 14:30, Düzenleyen: TÜLAY.
Junior Member
Kurtuluş Savaşı Yalanmış...
Güneş balçıkla sıvanmaz.Bunları söyleyen insancıklar dönp çanakkaleye hiçmi bakmazlar.
Posting Freak
Kurtuluş Savaşı Yalanmış...
bu nasıl bir riyakarlıtır. vatan hainliği böyle birşey oluyor demekki...yazık sadece yazık hepsine... bu kadar soylu bir toplumun, bu kadar yüce bir önderin ulusuyken ,böyle yorumlamaların bırakın yapılması düşünülmesi bile saçma... istediğiniz kadar inkar edin..Ne Mustafa Kemal 'i ne de Mustafa Kemal 'in askerlerini öldüremessiniz..
Söyle Zöhrem söyle sen söyle durma
Dervişin kalemi nurundan yaza
Kahi atar kahi yüzü kızara
Mustafa Kemal’in özü Allah’a




MUSTAFA KEMAL ATATÜRK




<Mustafa Kemal'in İzinden Gidiyor Olmamız Sizi Rahatsız Mı ediyor ? Daha Çok Rahatsız Olacaksınız!..>.
Posting Freak
Kurtuluş Savaşı Yalanmış...
Beyinlere yeni format atmaya çalışıyorlar.
Bizim programımız Çanakkale'de, Samsun'da, Dumlupınar'da yazıldı.
Bu programı çökertmek isteyen virüslere, solucanlara karşı Atatürk gençliği direnecektir.
Bu virüsler, solucanlar daima ezilmeye mahkumdur.

"İlim Çin'de de olsa gidip alınız."- Hz. Ali.

"İlimden gidilmeyen yolun sonu karanlıktır."- Hacı Bektaşi Veli.

"Hayatta en hakiki mürşit ilimdir." -Atatürk.


Söz bir, söyleyen bir.
Posting Freak
Kurtuluş Savaşı Yalanmış...
Dogan yazdı:Beyinlere yeni format atmaya çalışıyorlar.
Bizim programımız Çanakkale'de, Samsun'da, Dumlupınar'da yazıldı.
Bu programı çökertmek isteyen virüslere, solucanlara karşı Atatürk gençliği direnecektir.
Bu virüsler, solucanlar daima ezilmeye mahkumdur.

İşin üzücü tarafı ise , bu Virüz,sogulcan ,beyinlileri kim yetişdirdi ?? 50 -60 yıldır. Şerriyat okulları ( imam hatıip,maskeli, okullar da) hedefleri kim ,Türkiye Cumhuriyeti ve Yüce ATATÜRK.

Bir tarafdan Cumhuriyet yasaları, diyer tarafdan ,Tarihi deyiştirmeler,Ve en sonda Türk Silahlı Kuvvetlerini, talaban ordusu,halıne getirme istekleri.

Bu satılmış , içi Virüz, soğulcanla, işleyen beyinler,gittikce çoğaliyorlar malesef.
ON İKİ  İMAMLAR
*** *** *** *** *** *** *** *** *** ***
  1. İmam ALİ
  2. İmam CAFER
  3. İmam ZEYNEL
  4. İmam BAKIR
  5. İmam RIZA
  6. İmam CAFERİ SADIK
  7. İmam HASAN
  8. İmam TAĞI NAĞI
  9. İmam MEHDİYE HÜDA
10. İmam HÜSEYİN,İ DEŞTİ KERBELA
11. İmam CAFER -İ ZÖHRE YE HİBA
12. KIRKLAR DERGAHA


*** *** *** *** **** *** *** *** **** ***
Son Düzenleme: 01/02/2011, 14:59, Düzenleyen: Y O L C U.

İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Pir Zöhre Ana Forum sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim bağlantısından bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmenlikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.