' yazdı:Dört büyük kutsal kitabin muhatabi insandir ve de insanlardir. Ama bu muhatap olan birinci kisi yani Peygamberler bildigim kadariyla erkeklerdir. Neden dünyaya Allah tarafindan bir kadin gönderilmemistir. Bunun sebebi neler olabilir. Erkekler kadinlardan dahadami kutsaldir yoksa. Bu kutsallik neden kadinlara saglanmamistir. Mesela bu aynen Alevilikte de vardir ve hic bir tane kadin Alevi dedesi yoktur. Yanlis hatirlamiyorsam Hristiyanliktada ve özellikle katoliklerde de bu aynen gecerlidir. Bütün papalar erkektir. Bunlari siralamak mümkündür. Gecen düsündüm ve aklima geldi bunuda sizlerle paylasmak istedim.
sizler ne dersiniz bu konuda acaba....
Alıntıdır
![[Resim: imza3cp.gif]](http://img29.exs.cx/img29/203/imza3cp.gif)