Cumhuriyet
13 Mayıs 2009
İnternet otelcilere dert oldu■ Haber Merkezi - Konaklama sektörü şimdi de odalardaki internet bağlantıları yüzünden suçlu duruma düşüyor ve savcılıklara taşınıyor. Turistik Otelciler Birliği Başkanı Timur Bayındır ve Başkan Yardımcısı Levent Erdoğan, odalara bağlanan internetin ne amaçla kullanıldıklarını bilemediklerini, ancak kimi müşterilerin yasak olan çocuk pornosu sitelerine girdiğinin tespit edilemediğini belirtirken “5651 No’lu yasa bu konuda oteli suçlu buluyor... Tespit edemediğimiz bir durumdan nasıl suçlu oluruz, anlamak mümkün değil” diyorlar. Erdoğan “Bir müşteri odasındaki bilgisayardan banka hesaplarına girmişse bizim haberimiz olmaz, ama biz suçlu oluyoruz. Bu nasıl iş” diyerek dert yanıyor.
İnternet otelcilere dert oldu
Konu Sahibi / Yazar
Dogan
Kategori / Forum
Bilgisayar ve İnternet
Yorumlar / Cevaplar
1
Okunma / Görüntüleme
2721
İnternet otelcilere dert oldu
İnternet otelcilere dert oldu
Teknoloji gerektiği gibi kullanılmıyor. İnsanlar suç işlendigi zaman ki bu her alanda geçerli trafik kurallarında da. Suçlu bir şekilde aklanıyor cezasını diger masum insanlar çekiyorlar. Otel odasında bilgisayar kullanabilen bir insan günlük maillerini banka hesaplarını takip etmesi gereken konuları hızlı birşekilde yapsınlar diye internet bağlantısı konuyor. Bir iki tana dengesiz insanlar yüzünden bunların işlerine engel olunuyor. Cezasını herzamanki gibi suçu işlemiyen insanlar çekiyor
[COLOR="Green"][SIZE="5"]
Atatürk dediler adıma benim
İkrarımı verdim AliÂdir Pirim
Mürşidim Zöhre Ana posta vekilim
Latince yazısını dilden dökerim
Çanakkale içinde aynalı çarşı
Askerimi düzdüm YunanÂa karşı
Üseyin kafası mızrakta başı
Deniz kenarında Mehdi duacı
BİLDİREN ; PİR ZÖHRE ANA
[/COLOR]
İkrarımı verdim AliÂdir Pirim
Mürşidim Zöhre Ana posta vekilim
Latince yazısını dilden dökerim
Çanakkale içinde aynalı çarşı
Askerimi düzdüm YunanÂa karşı
Üseyin kafası mızrakta başı
Deniz kenarında Mehdi duacı
BİLDİREN ; PİR ZÖHRE ANA
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi