[B]Hareketli gif yapma (SÜPER BİR ŞEY)[/B]
Aşağıdaki linke tıklıyorsunuz. açılan sayfada istediğiniz şekilin üzerine tıklıyorsunuz. açılan sayfada Logo Text:yazan yerin karşısına mesajınızı yazıyorsunuz Bitirdiğinizde render kısmına tıklayıp birkaç dakika bekliyorsunuz.Sonra banneriniz görünüyo onu kaydetmek için (shift-)click here yazan kısma tıklayıp kaydedeceğiniz yeri seçiyorsunuz.Ewet hepsi bu kadar hadi kolay gelsin.İşte adres
http://cooltext.com/logobrowse.aspx
![[Resim: 181tx4.gif]](http://img300.imageshack.us/img300/7210/181tx4.gif)

![[Resim: cooltext407304482vt2.jpg]](http://img401.imageshack.us/img401/381/cooltext407304482vt2.jpg)
![[Resim: zohreanaxq1.jpg]](http://img83.imageshack.us/img83/4249/zohreanaxq1.jpg)
![[Resim: cooltext407305573mg9.jpg]](http://img227.imageshack.us/img227/7579/cooltext407305573mg9.jpg)