[COLOR="Purple"][FONT="Times New Roman"]Şimdi gidiyorsun..
Git..!
Oysa senden tek bir damla istemiştim
Sana kocaman bir deniz sunmak için
Şimdi gidiyorsun ..
Git..!
Ne zaman başladı bu hikâye
Anımsamak zor..
Gençtim.
Hazırda fırtınalarım vardı
Dörtnala sevdalarım
Komazdı öyle üç-beş nöbetleri
Geceler içimi acıtmazdı böyle
"Bir insan bu kadar eksilebilir mi?"
Hatırlarsan sesine uyku kaçmış bir adam vardı
Bu şehrin bir yerlerinde
Düşler ormanının gece bekçisi derdin sen ona
Gözlerinde gizledi o seni
Sen bilmedin
O adam bendim
Unuttun mu ..?
"Seni unutamadı"
İşin kolayına kaçmadım
Uğruna ölmedim yani..
Uğruna ölünecek sandığım biri için yaşadım hep.
Sen bunu da bilmedin
Ben bir bakışına bin anlam yükledim
Sen aşka kestirmeden gittin..
Bir hayatın özetini bırakıp avuçlarıma
Şimdi gidiyorsun
Git..!
(Kahraman Tezoğlu)
güneş ışıkları
Konu Sahibi / Yazar
SultanG.
Kategori / Forum
Üye Blogları (Günlükler)
Yorumlar / Cevaplar
66
Okunma / Görüntüleme
14642
güneş ışıkları
güneş ışıkları
[FONT="Impact"]
Adam gibi girdin kalbime madem adam gibi çek git!!!
Eğme başını yere,utanıyormusun sevmekten ? Utanma! Sevdiysen mertçe söylede gitt!
Ama eğme başını yere,ben senin dikbaşlılığını sevmiştim en çok kabaran gururunu,şimdi eğme başını
öyle utanma sevmekten! ne çıkar sevdiysen yeniden, biz bitmişiz artık !biz iki çocuktuk büyümeye
dur! Diyen ,ama ne büyüdük nede çocuk kaldık,farzet ki bir evcilik oyunun da olmayan ana babaydık
kucağımızdaki naylondan çocuğa…
Ve dağıldı şiddetli geçimsizlikten bir yuva daha,çocuk ise kaldı işte analı babalı kimsesiz ortada…
Dönüşümü yok gelip giden zamanın, zamanlar giderken birer parçada götürmüşler içimizden,dışımızdan o
yüzden eksikliğimiz tamamlanmayan yarımlığımız…
Sevmeyi becerebildiysen yeniden durma hiç! Git! Ama giderken adam gibi sevdim de! Eğmeden başını
yere…
Dur! dersem kopsun ağzım dilim,bir damla yaş düşerse kör olsun gözlerim,ben seni sevdim!sen de beni
sevdiysen çok eskiden, hiç düşünmeden gidişini ertelemeden git! Yalan söyleme bilirsin sevmem!
Yılanıda yalanı da! Bahane arama sevgine eğer sevdinse! Benim seni sevdiğim gibi ,
utanmadan,çekinmeden git!
Ama dönüşü olmasın bu gidişinin,yanılmışlığın telafisi pişman bakışın olmasın gözlerime
Gizlice olursa gidişin, işte budur asıl ihanetin ,ne ihanetinin,nede pişmanlığının hiç! affı yok!
sevdiğim…
Onun için söyle! eğme başını sessizce yere, mertçe! bende sevdim! sevdim işte! nedensiz de….
İşte o vakit alnından öperim seni Eğme! Dik tut başını adam gibi sevmek ayıp değil ki!
Üzülme sen ben acımı da !çekerim sevdamı da! Adam gibi girdin madem kalbime adam gibi de çık git
gideceksen….
Yeter ki adı ihanet olmasın gidişinin..
Adam gibi girdin kalbime madem adam gibi çek git!!!
Eğme başını yere,utanıyormusun sevmekten ? Utanma! Sevdiysen mertçe söylede gitt!
Ama eğme başını yere,ben senin dikbaşlılığını sevmiştim en çok kabaran gururunu,şimdi eğme başını
öyle utanma sevmekten! ne çıkar sevdiysen yeniden, biz bitmişiz artık !biz iki çocuktuk büyümeye
dur! Diyen ,ama ne büyüdük nede çocuk kaldık,farzet ki bir evcilik oyunun da olmayan ana babaydık
kucağımızdaki naylondan çocuğa…
Ve dağıldı şiddetli geçimsizlikten bir yuva daha,çocuk ise kaldı işte analı babalı kimsesiz ortada…
Dönüşümü yok gelip giden zamanın, zamanlar giderken birer parçada götürmüşler içimizden,dışımızdan o
yüzden eksikliğimiz tamamlanmayan yarımlığımız…
Sevmeyi becerebildiysen yeniden durma hiç! Git! Ama giderken adam gibi sevdim de! Eğmeden başını
yere…
Dur! dersem kopsun ağzım dilim,bir damla yaş düşerse kör olsun gözlerim,ben seni sevdim!sen de beni
sevdiysen çok eskiden, hiç düşünmeden gidişini ertelemeden git! Yalan söyleme bilirsin sevmem!
Yılanıda yalanı da! Bahane arama sevgine eğer sevdinse! Benim seni sevdiğim gibi ,
utanmadan,çekinmeden git!
Ama dönüşü olmasın bu gidişinin,yanılmışlığın telafisi pişman bakışın olmasın gözlerime
Gizlice olursa gidişin, işte budur asıl ihanetin ,ne ihanetinin,nede pişmanlığının hiç! affı yok!
sevdiğim…
Onun için söyle! eğme başını sessizce yere, mertçe! bende sevdim! sevdim işte! nedensiz de….
İşte o vakit alnından öperim seni Eğme! Dik tut başını adam gibi sevmek ayıp değil ki!
Üzülme sen ben acımı da !çekerim sevdamı da! Adam gibi girdin madem kalbime adam gibi de çık git
gideceksen….
Yeter ki adı ihanet olmasın gidişinin..
Söyle Zöhrem söyle sen söyle durma
Dervişin kalemi nurundan yaza
Kahi atar kahi yüzü kızara
Mustafa KemalÂin özü AllahÂa
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
<Mustafa Kemal'in İzinden Gidiyor Olmamız Sizi Rahatsız Mı ediyor ? Daha Çok Rahatsız Olacaksınız!..>.
güneş ışıkları
Sensizliği ben yaratmadımsa tadacağın bensizlikte benim eserim olmayacak..
Hiç bir kitap yazmaz böyle bir gidişi..Ve yazmaya yürek dayanamazdı asla..
Kim görmüştür bu kadar kansız bir cinayet..?
Arkasında izler bıraksada bulunamayan katili..?
Koskoca ay bile şahit edilirmi yalan aşka..?
Yada hiç üstüne yeminler edilirmi daha büyütülmemiş bir küçük sevdaya..?
Hiç olmadığını bildiğimiz bir yerde yaşanırmı sevda..?
Yada sözler söylenirmi öylesine bomboş bu soğukta..?
Hiç bir kitap yazmaz böyle bir gidişi..Bir yazar düşünemez böyle kirlenmişliği..
Giden gittiğiyle kalır uzakta..
Herşeye rağmen masum yaşamaya çalıştımsada,
Kalbimden tutupta beni asmaya kalktın dar ağıcına..
Hiç bir insan bile bile inanamaz yalana..
Göz yummak gerekir,sabır gerekir..
Hatta o gözleri yok edip,sabırı taşırmak gerekir..
Bunu yapmak elbette marifet değildir..
Daha bu sabah açtırmış olduğum çiçeklerden yana baktımda sana..
Hala güzelliğin çıkmıyor ortaya..
Sadece kalbimden baktığımda sana,masum görüyorum hala..
Hiç hiçliğe ağlamamıştım,bu sabahta bunu keşfetmişim aslında..
Bulamadığın,belkide hiç aramak istemediğin yangınlarım çıkıyor ortaya..
Önce çiçekleri yanıyor,sonra bedenleri..
Bilirsin herşey sırayla bu hayatta..
Küçükten alıştırmaya başlarlar seni..
Önce ayrılığa,sonra yüz üstü bırakılmaya.
Alışırsın sırayla..
Küçükken küçüktür dertlerin..Umurunda değildir dünya..
Büyüdükçe tadarsın acıyı,bu acı tat sana güzelliği anımsatmasada..
Hepsi sırayla..
Yaşıyorum acıyı ama sırası yok bende..Birdenmi büyüdüm ne..?
Hep yanlışmı yaptım?
Yoksa baştanmı ayrılıklar yazıldı kaderime..?
Böylesini bilmek acı versede içime..
Ayrılık kelimesini katmışlar ömrüme..
Ve sen gidince anlıyorum bu kelime,basit değilmiş meğerse..
Hiç bir kitap yazmaz böyle bir gidişi...
Ve hiç bir insan isteyerek inanmaz yalana..
Yoksa ben aşıkmıydım sana?
Hani gelip geçiciydi..Hani kalıp gidicekti..?
Bu kadar misafirlik olmaz aşk çıkıp gitmelisin hayatımdan,yaşamaya çalışmalıyım bana kalanla..
Zaten ne bıraktınki bana..
Kalp desen o yaşamıyor,göz desen o hiç görmüyor..
Dudaklarım bu suskunluk mühürünü tanıyor..
Hiç bir şair yazmaz böyle bir gidişi..
Çünkü o hep buluttan bakar ağlamaya..
Hiç bir insan acımadan canı,akıtamaz bu kadar gözyaşını..
Yazık değilmiydi onlara..?
O yürekten kopan dağılmalara..
O inci beyazlığındaki saf,duru gözyaşına..
Neden hepsi mahkumdu kurumaya..?
Şimdi yürek yenilerini akıtmak zorunda..
Gidişini anlattığımda yağmura,inanır mısın o bile inanmadı bu duruma..
Olmaması gerekirdi aslında...
Ama ben tutamazdım seni daha fazla..
sensizliği ben yaratmadımsa, tadacağın bensizlikte benim eserim olmayacaktır aslında..
Hiç bir kitap yazmaz böyle bir gidişi..Ve yazmaya yürek dayanamazdı asla..
Kim görmüştür bu kadar kansız bir cinayet..?
Arkasında izler bıraksada bulunamayan katili..?
Koskoca ay bile şahit edilirmi yalan aşka..?
Yada hiç üstüne yeminler edilirmi daha büyütülmemiş bir küçük sevdaya..?
Hiç olmadığını bildiğimiz bir yerde yaşanırmı sevda..?
Yada sözler söylenirmi öylesine bomboş bu soğukta..?
Hiç bir kitap yazmaz böyle bir gidişi..Bir yazar düşünemez böyle kirlenmişliği..
Giden gittiğiyle kalır uzakta..
Herşeye rağmen masum yaşamaya çalıştımsada,
Kalbimden tutupta beni asmaya kalktın dar ağıcına..
Hiç bir insan bile bile inanamaz yalana..
Göz yummak gerekir,sabır gerekir..
Hatta o gözleri yok edip,sabırı taşırmak gerekir..
Bunu yapmak elbette marifet değildir..
Daha bu sabah açtırmış olduğum çiçeklerden yana baktımda sana..
Hala güzelliğin çıkmıyor ortaya..
Sadece kalbimden baktığımda sana,masum görüyorum hala..
Hiç hiçliğe ağlamamıştım,bu sabahta bunu keşfetmişim aslında..
Bulamadığın,belkide hiç aramak istemediğin yangınlarım çıkıyor ortaya..
Önce çiçekleri yanıyor,sonra bedenleri..
Bilirsin herşey sırayla bu hayatta..
Küçükten alıştırmaya başlarlar seni..
Önce ayrılığa,sonra yüz üstü bırakılmaya.
Alışırsın sırayla..
Küçükken küçüktür dertlerin..Umurunda değildir dünya..
Büyüdükçe tadarsın acıyı,bu acı tat sana güzelliği anımsatmasada..
Hepsi sırayla..
Yaşıyorum acıyı ama sırası yok bende..Birdenmi büyüdüm ne..?
Hep yanlışmı yaptım?
Yoksa baştanmı ayrılıklar yazıldı kaderime..?
Böylesini bilmek acı versede içime..
Ayrılık kelimesini katmışlar ömrüme..
Ve sen gidince anlıyorum bu kelime,basit değilmiş meğerse..
Hiç bir kitap yazmaz böyle bir gidişi...
Ve hiç bir insan isteyerek inanmaz yalana..
Yoksa ben aşıkmıydım sana?
Hani gelip geçiciydi..Hani kalıp gidicekti..?
Bu kadar misafirlik olmaz aşk çıkıp gitmelisin hayatımdan,yaşamaya çalışmalıyım bana kalanla..
Zaten ne bıraktınki bana..
Kalp desen o yaşamıyor,göz desen o hiç görmüyor..
Dudaklarım bu suskunluk mühürünü tanıyor..
Hiç bir şair yazmaz böyle bir gidişi..
Çünkü o hep buluttan bakar ağlamaya..
Hiç bir insan acımadan canı,akıtamaz bu kadar gözyaşını..
Yazık değilmiydi onlara..?
O yürekten kopan dağılmalara..
O inci beyazlığındaki saf,duru gözyaşına..
Neden hepsi mahkumdu kurumaya..?
Şimdi yürek yenilerini akıtmak zorunda..
Gidişini anlattığımda yağmura,inanır mısın o bile inanmadı bu duruma..
Olmaması gerekirdi aslında...
Ama ben tutamazdım seni daha fazla..
sensizliği ben yaratmadımsa, tadacağın bensizlikte benim eserim olmayacaktır aslında..
Söyle Zöhrem söyle sen söyle durma
Dervişin kalemi nurundan yaza
Kahi atar kahi yüzü kızara
Mustafa KemalÂin özü AllahÂa
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
<Mustafa Kemal'in İzinden Gidiyor Olmamız Sizi Rahatsız Mı ediyor ? Daha Çok Rahatsız Olacaksınız!..>.
güneş ışıkları
Yüreğindeydim yüreğimin yangınıyla. Hayatımın son demindeyim belki son haykırışlarımla.. İçimdeki tarifsiz acıyı anlatma mümkün değil. Sensizliği sana anlatmak, imkansız…
Derin bir nefes alıyorum,kalbim yaşlandığını anlıyorum. Aslında sensiz hayatımda bile her şeyin sen olduğunu anlıyorum. Yemek yesem aklımda sen,uyusam,yürüsem… Yağmurda bile sen varsın. Hayatımın her deminde, bedenimin her hücresinde sen varsın. Atamıyorum seni içimden.. Söküp fırlatamıyorum bir kenara.
Gece yatağıma uzanıyorum… Korkuyorum yalnız yatmaktan. Gece lambasını yakıyorum ve sol yanıma bakamıyorum. Baktığım zaman yokluğun bir kez daha yakıyor içimi.. Sensizlik yine acıtıyor yüreğimi. Yorgana sarılıyorum ama senin tenin gibi kokmuyor. Uyuduğum uykuda sen hariç her şey var anlayacağın. Kabuslar,huzursuzluk… Bir sen yoksun,bir tek sen…
Artık yemek yemiyorum. Yediğim hiçbir yemek senin yaptıkların kadar lezzetli değil. Yaptığım hiçbir yemekten de zevk almıyorum. Eğlenceli gelmiyor artık bana. Yine yokluğunu hissediyorum. Bir kez daha yanıyorum yokluğunda…
“ Biz aşkı meleklerden çaldık..” diye bağırıyor dışarıdan biri. Senin olmayacağını bildiğim halde penceremden bakıyorum. Yoksun. Halbuki lisede biri öyle bağırsa bilirdim ki o sendin. En çok dinlediğimiz şarkıydı diyorum ve dinlemeye başlıyorum. Sadece hoş bir melodi doluyor kulaklarıma. Yine bulamıyorum seni.
İşten geldikten sonra evi toplu halde buluyorum. Her şey bıraktığım yerde. Bu ev aslında benim değil farkına varıyorum. İçinde yaşayan insanlar sana hiç benzemiyor. Odama kaçıyorum. Duvarlara bakıyorum çeşitli posterler asılı ama hani bizim geçen yaz çektirdiğimiz resim? Kitaplığıma yöneliyorum bunlar senin kitapların değil.
Derin bir nefes daha alıyorum, yaşlı kalbim ağrıyor. Gözlerimde yağmur bulutu ve bir efkar sigarası. Hani seninle de içerdik ya hani Sezen abla söylerdi biz dinlerdik. Sonra bizde eşlik ederdik ona.
Yokluğuna alışmak zor be Bebişim. Sensiz bir evde yaşamak çok zor. Sensiz bir ömür çürütmek bi o kadar acı. Yağmurun yağması bile anlamsız geliyor artık. Islanmak gelmiyor içimden sen olmadan. Gittiğinden beri iki kalp iki ruh taşıyorum bedenimde. Ağırlığında eziliyorum aşkın.
Derin bir nefes alıyorum,kalbim yaşlandığını anlıyorum. Aslında sensiz hayatımda bile her şeyin sen olduğunu anlıyorum. Yemek yesem aklımda sen,uyusam,yürüsem… Yağmurda bile sen varsın. Hayatımın her deminde, bedenimin her hücresinde sen varsın. Atamıyorum seni içimden.. Söküp fırlatamıyorum bir kenara.
Gece yatağıma uzanıyorum… Korkuyorum yalnız yatmaktan. Gece lambasını yakıyorum ve sol yanıma bakamıyorum. Baktığım zaman yokluğun bir kez daha yakıyor içimi.. Sensizlik yine acıtıyor yüreğimi. Yorgana sarılıyorum ama senin tenin gibi kokmuyor. Uyuduğum uykuda sen hariç her şey var anlayacağın. Kabuslar,huzursuzluk… Bir sen yoksun,bir tek sen…
Artık yemek yemiyorum. Yediğim hiçbir yemek senin yaptıkların kadar lezzetli değil. Yaptığım hiçbir yemekten de zevk almıyorum. Eğlenceli gelmiyor artık bana. Yine yokluğunu hissediyorum. Bir kez daha yanıyorum yokluğunda…
“ Biz aşkı meleklerden çaldık..” diye bağırıyor dışarıdan biri. Senin olmayacağını bildiğim halde penceremden bakıyorum. Yoksun. Halbuki lisede biri öyle bağırsa bilirdim ki o sendin. En çok dinlediğimiz şarkıydı diyorum ve dinlemeye başlıyorum. Sadece hoş bir melodi doluyor kulaklarıma. Yine bulamıyorum seni.
İşten geldikten sonra evi toplu halde buluyorum. Her şey bıraktığım yerde. Bu ev aslında benim değil farkına varıyorum. İçinde yaşayan insanlar sana hiç benzemiyor. Odama kaçıyorum. Duvarlara bakıyorum çeşitli posterler asılı ama hani bizim geçen yaz çektirdiğimiz resim? Kitaplığıma yöneliyorum bunlar senin kitapların değil.
Derin bir nefes daha alıyorum, yaşlı kalbim ağrıyor. Gözlerimde yağmur bulutu ve bir efkar sigarası. Hani seninle de içerdik ya hani Sezen abla söylerdi biz dinlerdik. Sonra bizde eşlik ederdik ona.
Yokluğuna alışmak zor be Bebişim. Sensiz bir evde yaşamak çok zor. Sensiz bir ömür çürütmek bi o kadar acı. Yağmurun yağması bile anlamsız geliyor artık. Islanmak gelmiyor içimden sen olmadan. Gittiğinden beri iki kalp iki ruh taşıyorum bedenimde. Ağırlığında eziliyorum aşkın.
Söyle Zöhrem söyle sen söyle durma
Dervişin kalemi nurundan yaza
Kahi atar kahi yüzü kızara
Mustafa KemalÂin özü AllahÂa
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
<Mustafa Kemal'in İzinden Gidiyor Olmamız Sizi Rahatsız Mı ediyor ? Daha Çok Rahatsız Olacaksınız!..>.
güneş ışıkları
1.Seni Seviyorum" : Hadi ya Çok ilginç. ee Sonra...
2.Yeni Parola Bu mu, Ben Ne Diycem Peki?
3.Seni Seviyorum" : Güzel... Peki Başka Çeşidin Veya Şuben Var mı?
4."Seni Seviyorum" : Allah Razı Olsun.
5."Seni Seviyorum" : Olur, Sarayım mı Burda mı Seveceksin?
6."Seni Seviyorum" : iyide Bunun Sosyal Güvencesi, Sigortası Falan Var mı?
7."Seni Seviyorum" : Net mi? Brüt mü?
8."Seni Seviyorum" : Ömrünü, Enerjini Daha Faydalı işler için Harcasana Canım.
9."Seni Seviyorum" : Elinden Başka Bir Halt Gelmez ki Zaten
10."Seni Seviyorum" : Teoride mi? Pratikte mi?
11."Seni Seviyorum" : Havalardandır, Banada Oluyor Bazen.
12."Seni Seviyorum" : Neden? Bende Benim Bilmediğim Birşeyler mi Gördün?
13."Seni Seviyorum" : Çok Hoş... Peki Başka Ne Gibi Hünerlerin Var?
14."Seni Seviyorum" : Üzülme, Zamanla Geçer.
15."Seni Seviyorum" : Anlaşıldı. Tamam...
16."Seni Seviyorum" : Ne güzel seninle beraber beni seven iki kişi olduk böylece
17."Seni Seviyorum" : Beni bu işlere karıştırma ne olur
18."Seni Seviyorum" : Sende senin beni sevişini seviyorum
19.Seni Seviyorum" : Teşekkür ederim... Bu benim için büyük bir şeref... Sevgine layık olmaya çalışacağım. Büyüklerimi sevip küçüklerimi koruyacağım.
20."Seni Seviyorum" : Gücün bana mı yetiyor? Akranlarını sevsene!
21."Seni Seviyorum" : Bu neye cevap olacak, neyi çözecek peki?
22."Seni Seviyorum" : Sen aşmışsın, ben artık ne desem boş...
23."Seni Seviyorum" : Seni sevmek demek, beni görmek demek değildir.
24.Bu fani vücudum elbet bir gün toprak olacaktır fakat sevgin ilelebet payidar kalacaktır.
25."Seni Seviyorum" : Her vakit ağaç dik Türkiye çöl olmasın, güler yüzün gül yanağın solmasın, ben öleyim sana bir şey olmasın.
2.Yeni Parola Bu mu, Ben Ne Diycem Peki?
3.Seni Seviyorum" : Güzel... Peki Başka Çeşidin Veya Şuben Var mı?
4."Seni Seviyorum" : Allah Razı Olsun.
5."Seni Seviyorum" : Olur, Sarayım mı Burda mı Seveceksin?
6."Seni Seviyorum" : iyide Bunun Sosyal Güvencesi, Sigortası Falan Var mı?
7."Seni Seviyorum" : Net mi? Brüt mü?
8."Seni Seviyorum" : Ömrünü, Enerjini Daha Faydalı işler için Harcasana Canım.
9."Seni Seviyorum" : Elinden Başka Bir Halt Gelmez ki Zaten
10."Seni Seviyorum" : Teoride mi? Pratikte mi?
11."Seni Seviyorum" : Havalardandır, Banada Oluyor Bazen.
12."Seni Seviyorum" : Neden? Bende Benim Bilmediğim Birşeyler mi Gördün?
13."Seni Seviyorum" : Çok Hoş... Peki Başka Ne Gibi Hünerlerin Var?
14."Seni Seviyorum" : Üzülme, Zamanla Geçer.
15."Seni Seviyorum" : Anlaşıldı. Tamam...
16."Seni Seviyorum" : Ne güzel seninle beraber beni seven iki kişi olduk böylece
17."Seni Seviyorum" : Beni bu işlere karıştırma ne olur
18."Seni Seviyorum" : Sende senin beni sevişini seviyorum
19.Seni Seviyorum" : Teşekkür ederim... Bu benim için büyük bir şeref... Sevgine layık olmaya çalışacağım. Büyüklerimi sevip küçüklerimi koruyacağım.
20."Seni Seviyorum" : Gücün bana mı yetiyor? Akranlarını sevsene!
21."Seni Seviyorum" : Bu neye cevap olacak, neyi çözecek peki?
22."Seni Seviyorum" : Sen aşmışsın, ben artık ne desem boş...
23."Seni Seviyorum" : Seni sevmek demek, beni görmek demek değildir.
24.Bu fani vücudum elbet bir gün toprak olacaktır fakat sevgin ilelebet payidar kalacaktır.
25."Seni Seviyorum" : Her vakit ağaç dik Türkiye çöl olmasın, güler yüzün gül yanağın solmasın, ben öleyim sana bir şey olmasın.
Söyle Zöhrem söyle sen söyle durma
Dervişin kalemi nurundan yaza
Kahi atar kahi yüzü kızara
Mustafa KemalÂin özü AllahÂa
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
<Mustafa Kemal'in İzinden Gidiyor Olmamız Sizi Rahatsız Mı ediyor ? Daha Çok Rahatsız Olacaksınız!..>.
güneş ışıkları
[COLOR="Purple"]bir gece dilim tutulmalı ay gökteyken
girdabına düşmeliyim yalnızlığın
ihanetin adını bilmemeliyim yada uğramamalı yalanlar beynime
zindandan mektup yazmalıyım
penceremde bir karanfil solmalı
içimde tebessimler
bir yakın iklim olmalısın bana ah ederken
gün görmemiş bir yıldız kaymalı
seveceksem böyle sevmeliyim
yaşayacaksam böyle...
başucumda kara bir kitap bulunmalı her sayfaya adımı yazmalıyım
hayallerim gökte yıldızlaşırken
lanet etmeliyim şansıma tutunamayışıma
aklıma gelidiğin anlarda kahroluşuma
seveceksem böyle sevmeliyim kahrolacaksam böyle..
bir başkası dediğinde dik olmalıyım
yada yabancı birisi,senin için
içimin kan revanını görmemelisin
fırtınalar koparken içimde
dudaklarım süt liman olmalı
bilmemelisin yüreğimin ezikliğini
sevgimidarağacına asarken ellerim titrememeli
seveceksem böyle sevmeliyim ,kaybedeceksem böyle...
git dersen gitmeliyim yalandan da olsa
görmemelisin beni arkanda
hep köşe başlarından bakmalıyım sana
hergün hayalin geçmeli kapımın önünden
sana benzeyenleri sen sanmalıyım
seveceksem böyle sevmeliyim ,kanayacaksam böyle...
vedaedeceksem böyle etmeliyim
yanımda bir yanını da götürerek
sessizce ayrılmalıyım bu diyardan
ben meçhule karışırken sen kırmızı bir gül bulmalısın
ecel başucuma dayanırken kimse bilmemeli
seher vakti kapım çalınmalı sen uykudayken alem uykudayken
düşlerim ümitlerim hepsi uykudayken
ümidimi ismine gömmeliyim
gözlerim boşluğa bakarken
hafiften bir yağmur yağmalı
seveceksem böyle sevmeliyim
.... ....öleceksem böyle............
girdabına düşmeliyim yalnızlığın
ihanetin adını bilmemeliyim yada uğramamalı yalanlar beynime
zindandan mektup yazmalıyım
penceremde bir karanfil solmalı
içimde tebessimler
bir yakın iklim olmalısın bana ah ederken
gün görmemiş bir yıldız kaymalı
seveceksem böyle sevmeliyim
yaşayacaksam böyle...
başucumda kara bir kitap bulunmalı her sayfaya adımı yazmalıyım
hayallerim gökte yıldızlaşırken
lanet etmeliyim şansıma tutunamayışıma
aklıma gelidiğin anlarda kahroluşuma
seveceksem böyle sevmeliyim kahrolacaksam böyle..
bir başkası dediğinde dik olmalıyım
yada yabancı birisi,senin için
içimin kan revanını görmemelisin
fırtınalar koparken içimde
dudaklarım süt liman olmalı
bilmemelisin yüreğimin ezikliğini
sevgimidarağacına asarken ellerim titrememeli
seveceksem böyle sevmeliyim ,kaybedeceksem böyle...
git dersen gitmeliyim yalandan da olsa
görmemelisin beni arkanda
hep köşe başlarından bakmalıyım sana
hergün hayalin geçmeli kapımın önünden
sana benzeyenleri sen sanmalıyım
seveceksem böyle sevmeliyim ,kanayacaksam böyle...
vedaedeceksem böyle etmeliyim
yanımda bir yanını da götürerek
sessizce ayrılmalıyım bu diyardan
ben meçhule karışırken sen kırmızı bir gül bulmalısın
ecel başucuma dayanırken kimse bilmemeli
seher vakti kapım çalınmalı sen uykudayken alem uykudayken
düşlerim ümitlerim hepsi uykudayken
ümidimi ismine gömmeliyim
gözlerim boşluğa bakarken
hafiften bir yağmur yağmalı
seveceksem böyle sevmeliyim
.... ....öleceksem böyle............
Söyle Zöhrem söyle sen söyle durma
Dervişin kalemi nurundan yaza
Kahi atar kahi yüzü kızara
Mustafa KemalÂin özü AllahÂa
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
<Mustafa Kemal'in İzinden Gidiyor Olmamız Sizi Rahatsız Mı ediyor ? Daha Çok Rahatsız Olacaksınız!..>.
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
![[Resim: zohreanaxq1.jpg]](http://img83.imageshack.us/img83/4249/zohreanaxq1.jpg)