[quote=Gul FmZöhre anayı, ehlibiyeti, dergahımızı düşününce aklına gelen ilk düşünceler nedir????Benimkiler yuva sıcaklığı güven ve ait olduğum yere gelmiş olduğum.Sizinkiler?????[/QUOTE]
Zöhre Ana yı düşününce ilk aklıma ; Gerçekler geliyor. Şu yalan dünyada tek gerçek Evliyalar gerisi koca bir yalan.
Ehlibeyt i düşününce ilk aklıma ; İmam Hüseyin ve Kerbela geliyor. Ehlibeyt in bitmeyen yası ve her geçen gün daha da derinden hissediliyor Kerbela nın acısı.
Dergah ı düşününce ilk aklıma ; Huzur ve Sabır kapısı geliyor çünük orası bizim evimiz tek huzur bulduğumuz mekan. Dergah bizim dünya üzerindeki tek mekanımız.
düşünceleriniz? ??
[COLOR="Green"][SIZE="5"]
Atatürk dediler adıma benim
İkrarımı verdim AliÂdir Pirim
Mürşidim Zöhre Ana posta vekilim
Latince yazısını dilden dökerim
Çanakkale içinde aynalı çarşı
Askerimi düzdüm YunanÂa karşı
Üseyin kafası mızrakta başı
Deniz kenarında Mehdi duacı
BİLDİREN ; PİR ZÖHRE ANA
[/COLOR]
İkrarımı verdim AliÂdir Pirim
Mürşidim Zöhre Ana posta vekilim
Latince yazısını dilden dökerim
Çanakkale içinde aynalı çarşı
Askerimi düzdüm YunanÂa karşı
Üseyin kafası mızrakta başı
Deniz kenarında Mehdi duacı
BİLDİREN ; PİR ZÖHRE ANA
İnsanın Yaşımı büyük, Başı büyük, onu düşünüyorum , şimdiklik. hıh