You need to enable JavaScript to run this app.

Skip to main content

Dünyanın En Zor Sorusu

Dünyanın En Zor Sorusu

Posting Freak
Dünyanın En Zor Sorusu
''uçurumun dibindesiniz bir elinizle küçük çocuğunuzu diğeriylede büyük çocuğunuzu tutuyorsunuz eğer bi müdet daha böle kalırsanız üçünüz birden düşeceksiniz.hangisinin elini brakırdınız''
[Resim: 181tx4.gif]
''Kuran İmanla Olur.
İman Aşkla Olur,
İnsanı Sevmekle Olur..''


Pir Zöhre Ana

Posting Freak
Dünyanın En Zor Sorusu
ikisinide bırakmazdım..
Öleceksek eğer hep birlikte !.
Posting Freak
Dünyanın En Zor Sorusu
bu tür sorular beni hep üzmüştür.. küçükken bize allah göstermesin bi yangın çıksa ilk babanızı mı annenizimi kurtarırsınız sorusuna benziyo
Söyle Zöhrem söyle sen söyle durma
Dervişin kalemi nurundan yaza
Kahi atar kahi yüzü kızara
Mustafa Kemal’in özü Allah’a




MUSTAFA KEMAL ATATÜRK




<Mustafa Kemal'in İzinden Gidiyor Olmamız Sizi Rahatsız Mı ediyor ? Daha Çok Rahatsız Olacaksınız!..>.
Posting Freak
Dünyanın En Zor Sorusu
İdil yazdı: ''uçurumun dibindesiniz bir elinizle küçük çocuğunuzu diğeriylede büyük çocuğunuzu tutuyorsunuz eğer bi müdet daha böle kalırsanız üçünüz birden düşeceksiniz.hangisinin elini brakırdınız''

ben sorunun cevabını biliyorum ama söylemeyeceğim Big Grin
[Resim: 114ld.jpg]



Ben göremem daha uzun boyunu
Ahret derler kısaltamam yolunu
Bugün Sahı Merdan sarsın oglunu
Yetis Ya Üseyin baban gidiyo
Senior Member
Dünyanın En Zor Sorusu
hiç zor bir soru değil cevabı belli ikisinide bırakmazdım düşeceksekte kalkacaksakta hep birlikte ama çocuklarım mı benmi gibi bir soru olsaydı elbette öncelikli olarak onları kurtarırdım
[COLOR="Red"]Eğer ikrar ile yola gidersen
Müminin gözünde duman gerekmez
Hak için sil süpür gönlün evini
Yükün gevher ile saman gerekmez

Ali dedikleri bir ulu kişi
Elinde var idi hüneri işi
Eğer kaldırmazsan tuttuğun taşı
Sana ondan gelen iman gerekmez

Pir Sultan Abdal'ım uğradım derde
Farksızdır sofudan, kalkmyor perde
Gör dinle, bir lokma geldi bir yerde
Sor izle, çiğ ise yemen gerekmez.
[/COLOR]
Posting Freak
Dünyanın En Zor Sorusu
ikisinide bırakmazdım öleceksek birlikte ölelim onları başkasının eline bırakmaktansa allahıma büyük konuşmayım
Babam Seninle Dogdum Seninle Ölecegim Varsın Bana Ölüm Senin Yolunda Senin Işıgında Gelsin Grurumsun Pirimsin Atamsın Örnek Aldıgım Tek Lidersin BABAM
Atatürk
Posting Freak
Dünyanın En Zor Sorusu
İdil yazdı: ''uçurumun dibindesiniz bir elinizle küçük çocuğunuzu diğeriylede büyük çocuğunuzu tutuyorsunuz eğer bi müdet daha böle kalırsanız üçünüz birden düşeceksiniz.hangisinin elini brakırdınız''


Artık bir açıklama yapma zamanı geldi.Bu dünyanın en zor sorusu falan değil arkadaşlar x=2, y=3 (3x+4y)/ (10y-7x)=? sorusu daha zor Big GrinBig Grinhıh:p

Uçurumun ]dibindesiniz diyor İdil,arkadaşlar kendinizi bu kadar üzüp yıpratıp duygusal modda cevap vermenize gerek yok:ok:
[Resim: 114ld.jpg]



Ben göremem daha uzun boyunu
Ahret derler kısaltamam yolunu
Bugün Sahı Merdan sarsın oglunu
Yetis Ya Üseyin baban gidiyo

İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Pir Zöhre Ana Forum sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim bağlantısından bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmenlikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.