ATASEVER yazdı:Kırmızı isimli amcalara bir sorum var. Vallahi bu sıtede fare var gibi bana gelıyor. Bü gün yazdıgım mesajı yemişler bulamadım.
emeklılık devası ıle ılgılıydı. Yarın yine bakarım.şakamaka derken
Başima gelene bak.
Abi bu konudaki ilk mesajın emeklilikle ilgili o olmasın sakın...

mesajınız silinirse size haber verilir merak etmeyesiniz...
