You need to enable JavaScript to run this app.

Skip to main content

Bİr YaŞamin İzİ En Çok Nerededİr?

Bİr YaŞamin İzİ En Çok Nerededİr?

Posting Freak
Bİr YaŞamin İzİ En Çok Nerededİr?
burcu yazdı:Bence gözlerdedir daha da doğrusu bakışlardadır,gözler kalbin aynasıdır demişler gerçekten de öyledir bakışları insanı ele verir,eğer hayattan çok darbe almışsa insan bezgin bir bakışı vardır gözleri dalar gider uzaklara, uzun uzun sizin suratınıza bakar ,bakışlarında yaşadıklarının hesabını sizden ve hayattan sorarmışcasına bir tavır vardır;ancak hayatında dertten tasadan iz olmayan insanların göz çizgileri sürekli gülümsemenin verdiği etkiyle daha belirgindir,bakışlarında herhangi bir mana yoktur boş boş etrafa bakarlar,gözlerinde herhangi bir hisse rastlama imkanınız güneşin dünya etrafında dönme ihtimalinden bile daha düşüktür anı yaşarlar ve o anı resmederler gözlerinde...yani hayat gözlerde saklıdır,her bakışın ardına gizlenmiş binlerce yaşam vardır;kimi söker atar içinden savurur o hayatını gözyaşlarıyla,kimi ise içine akıtır damla damla ve her bir damla bir okyanus olur yüreğinde taşmaya amade...(üff ne duygusal bir yazı oldu öyleSmile)

]Ben sana katılamıyorum kardeşim bence bakışlardaki samimiyet izafi bir durumdur.Bakışlar ve o gözlerdeki manaya inanmak bence çok yanıltıcıdır o kadar güzel rol yapanlar var ki ...........

Yoksa ben mi çok katıyım bilemedim şimdi.
Biz cahil dediğimiz zaman, mektepte okumamış olanları kastetmiyoruz. Kastettiğimiz ilim, hakikati bilmektir. Yoksa okumuş olanlardan en büyük cahiller çıktığı gibi, hiç okumak bilmeyenlerden de hakikati gören gerçek alimler çıkabilir.

Mustafa Kemal Atatürk
Senior Member
Bİr YaŞamin İzİ En Çok Nerededİr?
SvmDoğan yazdı: ]Ben sana katılamıyorum kardeşim bence bakışlardaki samimiyet izafi bir durumdur.Bakışlar ve o gözlerdeki manaya inanmak bence çok yanıltıcıdır o kadar güzel rol yapanlar var ki ...........

Yoksa ben mi çok katıyım bilemedim şimdi.


Ablacım sen hayata karşı çok korumacı olduğun için böyle düşünüyorsun ama normaldir çünkü bir annesin ama bence rol de yapsa mutlaka bir yerde ele verir kendini o insan ve emin ol gözler insanı ele veren nadide parçalardandır ve bence allahın insanı yarattığında her yerini kapatıp yüzünü açmasında da bu neden saklı çünkü gözler ve mimikler insanı anlatır...
Marifet hiç ezilmemek bu dünyada
Ama biçimine getirip ezerlerse,
Güzel kokmak.
Kekik misali,
Lavanta çiçeği misali,
Fesleğen misali,
Itır misali,
Yunus misali,
İsa misali.
(Bedri Rahmi Eyüboğlu)
Posting Freak
Bİr YaŞamin İzİ En Çok Nerededİr?
Bence etki hepsinde ayrı ayrı gizlenmiştir.Ruh, yüz ve gözler yaşananlardan etkilenir,hepsinde ayrı bir iz bırakır.
Örneğin gözler belki direkt olarak geride kalan yaşantıyı yansıtmasada içindeki ışık,fer yaşadığı sevincin veya üzüntünün durumuna göre değişmiştir.O anki ruh durumunda bile gözler yaşadığı hisleri ele verir.

Ruh,yine kendine göre değişmiştir.Bazen ruhum daralıyor deriz,çünkü içimizde bir hüzün hiddederiz.Bu durumu devamlılık arzeden eden kişinin ruhunda bir yıpranma,varlığından vazgeçme,hayattan kopma belirtileri başlar,ruhu çöküntüye uğrar.
Sevinç,mutluluk,huzur varsa hayatımızda, ruhumuz da her zaman diri,capcanlı,geleceğe güvenle bakan, içinde bulunduğu durumdan memnun olacak ve öyle kalacaktır.

Beden,en çok etkilenen ,yıpranan ,kendini ele veren gammazdırSmiletabi üzüntü,cefa,stres,hayatın yükünü çektiyse. Sağlıklı,mutlu,huzurlu,hayat dolu bir kalpte bedende kuvvetli olur.

Neyse konuyu fazla uzatmayayım kısaca bana göre yaşamın izi bahsedilen yerlerin hepsindedir.bu üçü HE-MAN'i oluşturur veya voltran'ıSmile
Kelimelerim sistem hatasından yanlış yerden ayrılıyor...

“Çalışmadan, yorulmadan, öğrenmeden rahat yaşama yollarını aramayı itiyat haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra istiklal ve istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar.”
[Resim: imza3cp.gif]


Özü bitmiş, gümanı pak olmamış,şeytana tapmış, nefsi çıkarı için arayıpta birşey bulamamış, kuyruk acısı varsa,Derviş Muhammed'in de dediği gibi" bir kılını çektiyse" Zöhre Ana, onu değerlendirmek ister aklısüre.Ehlibeyt'in meyvası bitmez, dalı budağı kurumaz,sen ne kadar kezzap dökersen dök, O'nun Zemzem çeşmesi ALİ'dir

Derviş'in HAK kelamını can kulağıyla dinliyebliyorsan yeter,firdevs bağından bir gül alabiliyor musun,O'nun ibadetine,saldığı yola,yaşatmak istediği güzelliğe canı gönülden yürüyebiliyorsan en büyük mutluluk budur.
(Pir Zöhre Ana)
Posting Freak
Bİr YaŞamin İzİ En Çok Nerededİr?
Bencede yaşamın izleri her yerde gizlidir.Mesela gülüşünce bir insanın geçmişi çok parlak değilse ne kadar çok mutlu gibi gözükmeye çalıssada mutlaka gülüşünün mimiklerinin altında bir hüzün saklıdır.
Benden evvel ben oldum
Beni bende ben buldum
Sahralara indim durdum
Bana Ali dediler

Merdan idim dirildim
Her bedene verildim
Kırk Kapı dört makamda
Öldüm öldüm dirildim.

Mürşit Zöhre Ana..

İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Pir Zöhre Ana Forum sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim bağlantısından bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmenlikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.