burcu yazdı:Bence gözlerdedir daha da doğrusu bakışlardadır,gözler kalbin aynasıdır demişler gerçekten de öyledir bakışları insanı ele verir,eğer hayattan çok darbe almışsa insan bezgin bir bakışı vardır gözleri dalar gider uzaklara, uzun uzun sizin suratınıza bakar ,bakışlarında yaşadıklarının hesabını sizden ve hayattan sorarmışcasına bir tavır vardır;ancak hayatında dertten tasadan iz olmayan insanların göz çizgileri sürekli gülümsemenin verdiği etkiyle daha belirgindir,bakışlarında herhangi bir mana yoktur boş boş etrafa bakarlar,gözlerinde herhangi bir hisse rastlama imkanınız güneşin dünya etrafında dönme ihtimalinden bile daha düşüktür anı yaşarlar ve o anı resmederler gözlerinde...yani hayat gözlerde saklıdır,her bakışın ardına gizlenmiş binlerce yaşam vardır;kimi söker atar içinden savurur o hayatını gözyaşlarıyla,kimi ise içine akıtır damla damla ve her bir damla bir okyanus olur yüreğinde taşmaya amade...(üff ne duygusal bir yazı oldu öyle)
]Ben sana katılamıyorum kardeşim bence bakışlardaki samimiyet izafi bir durumdur.Bakışlar ve o gözlerdeki manaya inanmak bence çok yanıltıcıdır o kadar güzel rol yapanlar var ki ...........
Yoksa ben mi çok katıyım bilemedim şimdi.
)![[Resim: imza3cp.gif]](http://img29.exs.cx/img29/203/imza3cp.gif)