You need to enable JavaScript to run this app.

Skip to main content

Posting Freak
Bir sorum var?
Deyerli Canlar benim bir sorum var .manasını çözemediyim bir yazı var ,onun manasını bilen varmı.

Hizmeti Hakka yapıyorsan Kısmet eden O'dur. Sende sakın Kibirlenme yerinde dur ''(ekin)


Sevgili kardeşlerim bu hususda bilgi verebilirsenız memnun olurum.:ok:
ON İKİ  İMAMLAR
*** *** *** *** *** *** *** *** *** ***
  1. İmam ALİ
  2. İmam CAFER
  3. İmam ZEYNEL
  4. İmam BAKIR
  5. İmam RIZA
  6. İmam CAFERİ SADIK
  7. İmam HASAN
  8. İmam TAĞI NAĞI
  9. İmam MEHDİYE HÜDA
10. İmam HÜSEYİN,İ DEŞTİ KERBELA
11. İmam CAFER -İ ZÖHRE YE HİBA
12. KIRKLAR DERGAHA


*** *** *** *** **** *** *** *** **** ***
Posting Freak
Bir sorum var?
ATASEVER yazdı:Deyerli Canlar benim bir sorum var .manasını çözemediyim bir yazı var ,onun manasını bilen varmı.
ATASEVER yazdı:Hizmeti Hakka yapıyorsan Kısmet eden O'dur. Sende sakın Kibirlenme yerinde dur ''(ekin)

Sevgili kardeşlerim bu hususda bilgi verebilirsenız memnun olurum.:ok:


Valla abicim yanıt verebilirsem ne mutlu ama anladığımı söyleyim...

Hak, Ali'dir, Allah'tır...

Sen, Ali'ye, Hak'ka hizmet etmişsen, nasip olmuşsa sana bunu hak verir.

Yani kısmet eden, sana o hizmeti nasip eden haktır, sana o hizmeti makbul görmüş nasip etmiştir,

Bize düşen ise, Hak'kın bize verdiği bu en büyük armağanı iyi değerlendirmek, Hak'ka yaptığımız bu hizmette en ufak bi kibirlilik, en ufak bir büyüklük aramamaktır, Sad

Valla benim anladıığım ya da manasını tahmin ettiğğim görüş budur canlar...

Buna da en büyük örneğimiz yine Zöhre Ana'mızın mekanında yapılan hizmetlerdir, :ok: ( çok şükür nasip oluyor ki onun için söyledim canlar, yani biraz detaya indirmek istedim )

T1ttuğun yasta yaptığın en büyük hizmettir bence

Alıntı: Hizmeti Hakka yapıyorsan Kısmet eden O'dur. Sende sakın Kibirlenme yerinde dur

Hak'ka hizmeti olanı Ali'm görsün canlarSmile

İyi paylaşımlar
.
Arkadaşlar, efendiler ve ey millet:

İyi Biliniz ki, Türkiye Cumhuriyeti, Şeyhler, Dervişler, Müritler, Meczuplar Memleketi olamaz.


En Doğru, En Hakiki Tarikat, "Medeniyet Tarikatı"'dır. "
[Resim: ataturkimzale.gif]
Son Düzenleme: 02/07/2008, 12:58, Düzenleyen: ALİ_HAYDAR.
Posting Freak
Bir sorum var?
ATASEVER yazdı:Deyerli Canlar benim bir sorum var .manasını çözemediyim bir yazı var ,onun manasını bilen varmı.

]Hizmeti Hakka yapıyorsan Kısmet eden O'dur. [B] ]Sende sakın Kibirlenme yerinde dur ''(ekin) [/B]
Sevgili kardeşlerim bu hususda bilgi verebilirsenız memnun olurum.:ok:

Bu benim imzamda yer aldığına göre ben açıklıyım sevgili atasever

Alıntı:Hizmeti Hakka yapıyorsun Kısmet eden O'dur.

Hak Ali'dir Ali haktır.Bizim yüreklerimizde ki aşkla ettiğimiz hizmetler hakka gider hakka yapılan hizmetlerdir.Hakta ali olduğuna göre ali şaha gider.Bizim yüreklerimiz neyle atar ali şahın prilerin evliyaların aşkıyla atar.

Hak üzreinde hizmet etmek herkese nasip olmaz olsada bunun yükünü herkes kolay kolay taşıyamaz.Eğer sen hakka hizmet ediyorsan bunun kısmetini sana hak vermiştir.Haktan gelen bir hizmet kısmetini hakka yollasrın yine.Yani o hizmet etme kısmetini hak sana özüne bağlı olarak verir.Haktan geleni hakka verirsin binevi...İçindeki özün tamsa tabi,içinde ikilik yoksa.

Alıntı: Sende sakın kibirlenme yerinde dur.

Hizmet ettiğinde hak bunu karşılıksız bırakmaz,edilen bir damla su niyetinde hzimetin bile hak katında prilerin yanında çok büyük anlamı vardır.Ettiğin hizmetler sonuncunda hak buna karşılıksız kalmaz.Sana kısmet ettikleri şeyler karşısında "ben yaptım" gibi sözler kullanarak şımarmamak böbürlenmemek kibirlenmemek özünü sağlam eskisi gibi tutmak gerekir.Bize edilen kısmet haktan geliyorsa bu ali haydarın dediği gibi bizim için bir armapansa bu armağanı özünün içinde aşkla saklamalısın ki dolu başlayıp bir işe sonradan boş çıkmıyasın.Sonundaki ekin isminide sorarsınız siz sormadan ben söyliyim söz sevgili ekin abinin sözüdür.Anlamı büyük bir söz olduğu ve hoşuma gittiği için imzama yazdım merak uyandırcağını tahmin etmemmiştim.Ali haydara da teşekkürler.

Umarım yeterince açıklayıcı olmuştur.
Benden evvel ben oldum
Beni bende ben buldum
Sahralara indim durdum
Bana Ali dediler

Merdan idim dirildim
Her bedene verildim
Kırk Kapı dört makamda
Öldüm öldüm dirildim.

Mürşit Zöhre Ana..
Son Düzenleme: 02/07/2008, 13:33, Düzenleyen: GAMZE.
Posting Freak
Bir sorum var?
[quote=Gamze]Bu benim imzamda yer aldığına göre ben açıklıyım sevgili atasever

sevgılı kardeşim çok memnun oldum.bu zahmete kapladığın için yüce Allahım
dileklerini kabul etsin .çünki yazının altında görünce ilgımi çektı. Smile
ON İKİ  İMAMLAR
*** *** *** *** *** *** *** *** *** ***
  1. İmam ALİ
  2. İmam CAFER
  3. İmam ZEYNEL
  4. İmam BAKIR
  5. İmam RIZA
  6. İmam CAFERİ SADIK
  7. İmam HASAN
  8. İmam TAĞI NAĞI
  9. İmam MEHDİYE HÜDA
10. İmam HÜSEYİN,İ DEŞTİ KERBELA
11. İmam CAFER -İ ZÖHRE YE HİBA
12. KIRKLAR DERGAHA


*** *** *** *** **** *** *** *** **** ***
Administrator
Bir sorum var?
ATASEVER yazdı:Deyerli Canlar benim bir sorum var .manasını çözemediyim bir yazı var ,onun manasını bilen varmı.

]Hizmeti Hakka yapıyorsan Kısmet eden O'dur. Sende sakın Kibirlenme yerinde dur ''(ekin)

Sevgili kardeşlerim bu hususda bilgi verebilirsenız memnun olurum.:ok:


Ben bu sözü söyleyen sevgili ekin abimden cevabı almak isterim..:ok:
"ilmin sözü Ali'dir..."



Zöhre Ana...
Posting Freak
Bir sorum var?
alirengi yazdı:Ben bu sözü söyleyen sevgili ekin abimden cevabı almak isterim..:ok:

Ben de çok memnun olurum:ok: Big GrinBig GrinSmileSmileSmile
ON İKİ  İMAMLAR
*** *** *** *** *** *** *** *** *** ***
  1. İmam ALİ
  2. İmam CAFER
  3. İmam ZEYNEL
  4. İmam BAKIR
  5. İmam RIZA
  6. İmam CAFERİ SADIK
  7. İmam HASAN
  8. İmam TAĞI NAĞI
  9. İmam MEHDİYE HÜDA
10. İmam HÜSEYİN,İ DEŞTİ KERBELA
11. İmam CAFER -İ ZÖHRE YE HİBA
12. KIRKLAR DERGAHA


*** *** *** *** **** *** *** *** **** ***
Administrator
Bir sorum var?
Son sohbetimizde gamze'nin hoşuna giden bir sözümdü. Bana göre çok net bir söz. Forumda tartışma konusu olması bana enteresan geldi. Ayrıca hoşuma da gitti. Bu kadar dikkat çekici olduğunu farketmemiştim.
Uzun bir açıklama yapmıyacağım. Sevgili Ali Haydar ve Gamze gayet güzel açıklamalar getirmişler.
Hizmeti Hakka yapıyorsan Kısmet eden O'dur. Sende sakın Kibirlenme yerinde dur ''(ekin)

İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Pir Zöhre Ana Forum sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim bağlantısından bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmenlikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.