Benimde çok hoşuma gitti..
Bir Sevgili EKİN klasiği demek yanlış olmaz

Bu söze,fazla yorum yapmayacağım,çünkü herşey çok açık ve net..

EKİN yazdı:Son sohbetimizde gamze'nin hoşuna giden bir sözümdü. Bana göre çok net bir söz. Forumda tartışma konusu olması bana enteresan geldi. Ayrıca hoşuma da gitti. Bu kadar dikkat çekici olduğunu farketmemiştim.
Uzun bir açıklama yapmıyacağım. Sevgili Ali Haydar ve Gamze gayet güzel açıklamalar getirmişler.
]Hizmeti Hakka yapıyorsan Kısmet eden O'dur. Sende sakın Kibirlenme yerinde dur ''(ekin)
EKİN yazdı:Son sohbetimizde gamze'nin hoşuna giden bir sözümdü. Bana göre çok net bir söz. Forumda tartışma konusu olması bana enteresan geldi. Ayrıca hoşuma da gitti. Bu kadar dikkat çekici olduğunu farketmemiştim.
Uzun bir açıklama yapmıyacağım. Sevgili Ali Haydar ve Gamze gayet güzel açıklamalar getirmişler.
]Hizmeti Hakka yapıyorsan Kısmet eden O'dur. Sende sakın Kibirlenme yerinde dur ''(ekin)
Gülay yazdı:Ekin Bey'e bende katılıyorum son derece basit,anlaşılır bir şekilde yazılmış bir söz.Sevgili gülay, bu anlaşılabilir bir söz ama son derece basit bir söz değil, çok net bir söz . Bu durumda bana katılamıyorsun.
EKİN yazdı:Sevgili gülay, bu anlaşılabilir bir söz ama son derece basit bir söz değil, çok net bir söz . Bu durumda bana katılamıyorsun.
Ekin bey son derece basit bir söz söylemedi. İstersen bir daha oku.
] Hizmeti Hakka yapıyorsan kısmet eden O'dur. Sende sakın kibirlenme yerinde dur ''(ekin)
Konuyu Okuyanlar: 3 Ziyaretçi
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Pir Zöhre Ana Forum sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.K'nın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Sitemiz hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim bağlantısından bize ulaşıldıktan en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmenlikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.